Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Jeg vil hermed gerne rette:

1: Katrine er ikke på diæt!(hun er en af den slags der kan spise hvad hun vil for at beholde sin minimale figur)

2: Kathrine er ok!

Niske

Niske, I know ;) Det var nu også kun skrevet i sjov :) Blot fordi at begge gange jeg var inde og tjekke Kathrines log handlede det om chokolade og is... og så bliver man lækkersulten :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hej hoosier

Har været inde og kigge lidt på din log. var lidt nysgerrig.

Hvor mange år har du trænet? Tager sgu hatten af for dig.

jeg tror egentlig at jeg er mere fitness end løfter, men vi får se. Rart at der er andre tøser, der synes styrketræning er fedt. Er ikke vant til det, herude på landet, hvor jeg kommer fra.(ingen andre der gider)

krogh

Link to comment
Share on other sites

hej hoosier

Har været inde og kigge lidt på din log. var lidt nysgerrig.

Hvor mange år har du trænet? Tager sgu hatten af for dig.

jeg tror egentlig at jeg er mere fitness end løfter, men vi får se. Rart at der er andre tøser, der synes styrketræning er fedt. Er ikke vant til det, herude på landet, hvor jeg kommer fra.(ingen andre der gider)

krogh

Krogh>> :bblush:

Har dyrket lidt af hvert (hovedsagligt cardio) siden jeg var lille. Styrketræningen er først blevet seriøs i februar sidste år - så 14 mdr. :) Og nå ja, der gik lige nogle måneder ekstra, før jeg "opdagede" proteiner. :rolleyes: Levede ellers mest af carbs og havde ikke specielt meget muskelmasse. :( (Har stadig ikke "nok". :devil:)

Har trænet i Tårnby Styrkeløfterklub siden slutningen af november (efter at have været tilskuer vedl VM i styrkeløft i Vejle :devil:)... Men lidt fitness-tøs er man vel altid - er også stadig medlem af et fitness-center... :angelgrin:

Niske>>

1. I wish! :lol:

2. Tak :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg troede egentlig at du havde trænet seriøst i meget længere tid. men så er det jo bare noget mere imponerende. Har også selv først lige fundet ud af det med proteinerne. Man skal spise noget mere end jeg var vant til.

krogh

Link to comment
Share on other sites

krogh>> Mange tak skal du have. :D

Træning i Parken den 11-4-04: :elephant: :elephant: :elephant:

- CARDIO, BEN OG MAVE

Cardio:

21 min crosstrainer (20 min intervalprg. 3, niveau 6 + 1 min nedkøling)

Leg press:

10@70kg + 10@100kg + 15/8/8@110kg (kunne ikke få splitten til at sidde i 120 kg's blokken, så derfor "max" reps med 110 kg i stedet - i første sæt var indstillingerne lidt anderledes end i de to sidste)

Standing calf raise:

12/11/10@30kg + 8/7@35kg

Leg extension:

8@65kg + 8@70kg + 6/6@75kg + 10@50kg (dropset :dead: - kørte elendigt i dag: for det første gjorde "puden" ondt på mine skinneben, for det andet kunne jeg slet ikke holde mig fast i sædet, så det var svært at "sparke igennem" :angry: :chicken:)

Mavemaskine:

12@45kg + 12@50kg + 8@55kg + 6@60kg (dårlig stil, så ned i vægt igen) + 10/10@55kg

Cardio:

24 min kondicykel (20 min niveau 5, heraf de sidste tre minutter spurt + 4 min nedkøling)

Kom lidt senere afsted til træning i dag end planlagt - men for en gangs skyld, fordi jeg rent faktisk fik bedrevet noget fornuftig (= skrevet rapport). :angel: Motivationen var heller ikke 100 % i top, men jeg havde "lovet" mig selv Paradis is, hvis jeg gav den en skalle i dag til træningen. :rolleyes: Leg extension kørte ikke optimalt i dag - men dog heller ikke helt dårligt. :) Kørte ingen deciderede baglårsøvelser, da min lænd efterhånden har det så godt, at jeg tror, jeg vover mig ud i nogle goodmornings i morgen i TSK. :bigsmile:

Mine skinneben er en smule ømme fra løbeturen i går, men det føles som om, det bare er musklen på forsiden, der giver lidt lyd fra sig pga. den efterhånden uvante træningsform. :bunny: (Det gav mig som nævnt også lidt problemer med leg extensions i dag).

:banana: :banana: :banana:

Og isen var supergod... :wub:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 12-4-04: :firebounce: :firebounce: :firebounce:

Chin-ups:

3/2/1/1/1/1@bw fordelt ud over træningen (3 reps er tangering af PR)

Incline db bp:

[email protected] + 6/6/6/6/6@16kg

Standing alternating db curls:

[email protected] (bare for at få bevæget mine efter chins'ene ultra-ømme biceps lidt :blink:)

Reverse hypers:

15/15/15/20@bw

Goodmornings:

15@20kg + 10@30kg (20 kg føltes okay i lænden, 30 kg var vist grænsen for, hvad jeg kunne køre med i dag - havde tænkt mig at tage lidt flere sæt, men så kom der en, som skulle bruge stativet, så jeg droppede det bare :) - men rart at vide, at den er "go" igen)

Pull down:

12@30kg + 6/6/6@40kg (bredt håndtag) + 8@40kg + 2/3@50kg (smalt håndtag)

Db row:

(2x)8@21kg + (2x)[email protected] + (2x)4@26kg

Triceps pushdown:

12@30kg + 10/12/12@35kg (okay for albuen)

Laterals:

10@5kg + 5/[email protected] (PR - ikke verdens kønneste stil, meeeen... :rolleyes:) + 15@5kg

Seated cable row:

8/10/12@40kg (jaja, jeg skal jo bare tage mig sammen :4whip: - der blev lige sat nyt tov/kabel i, så nu fungerer den fint igen :bigsmile:)

Close grip bp:

10@20kg + 5@30kg + 3@35kg (havde ingen føling med øvelsen i dag, så jeg stoppede her, da min venstre albue også gav en lillebitte smule lyd fra sig på sidste sæt :unsure:)

De fleste af øvelserne blev kørt lidt ind imellem hinanden, så pauserne var ikke så lange. Det tog vel ca. halvanden time alt i alt. Og så en time mere, før jeg fik mig taget sammen til at tage hjem. :rolleyes:

Breaker_TG, Zoa og anyone var som sædvaling i huset. Og Pinnochio var der også i dag. :D Zoa og anyone var okay nasty i dødløft med bands. :devil:

Det var fedt at brææææænde. :w00t::firebounce: Kunne køre næsten alle øvelser uden problemer, så det kan ikke vare længe, før jeg er helt tip top igen. B)

Har stadig lidt DOMS på forsiden af skinnebenene, men det føles ikke "dårligt", så der er jeg også forhåbningsfuld. :)

:banana: :banana: :banana: :banana:

Nå ja, og som sædvanlig:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:sun: :sun: :sun:Morgen-joggetur den 13-4-04: :sun: :sun: :sun:

Distance: 3.32 km

Tid: 20:53

Gns.puls: 142 bpm

Var øm i en stor del af kroppen, så det meste af turen blev brugt på at forsøge at slappe af, hvilket nok bare gjorde det værre. :blink::unsure: Der var ikke meget tempo på - 3 min 15 sek langsommere end for nogle dage siden, men det er også okay, da det som sagt bare var en joggetur i dag. :) Nåede slet ikke at blive forpustet. :blink::chicken:

:banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:mandance: Salsa den 13-4-04: :mandance:

1x 1.5 timer. :poptøs: Det sætter sørme sine spor, når man ikke har danset i tre uger. :blink: Var godt nok elendig i starten. <_< Synes, det gik nogenlunde til sidst, og vi fik da også grinet lidt. :tongue:

:banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:sun: :sun: :sun:Morgen-joggetur den 13-4-04: :sun: :sun: :sun:

Distance: 3.32 km

Tid: 20:53

Gns.puls: 142 bpm

Var øm i en stor del af kroppen, så det meste af turen blev brugt på at forsøge at slappe af, hvilket nok bare gjorde det værre. :blink:  :unsure: Der var ikke meget tempo på - 3 min 15 sek langsommere end for nogle dage siden, men det er også okay, da det som sagt bare var en joggetur i dag. :) Nåede slet ikke at blive forpustet. :blink:  :chicken:

:banana: :banana:

det var da et perverst tidspunkt at jogge på...

kan du virkelig ik finde på noget bedre at gi dig til så tidligt om morgnen ? :unsure:

:santa2:

Link to comment
Share on other sites

kan du virkelig ik finde på noget bedre at gi dig til så tidligt om morgnen ?  :unsure:

Well... i mangel af bedre... ;)

bedre sir du....sikker på du kan overhovedet kan magte det når det kommer til stykket ? :unsure:

Hmm... det troede jeg ellers, jeg havde bevist?! :unsure: Men vi kan da lade det komme an på en prøve. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 14-4-04: :4flex:

Db rows:

(2x)8@20kg + (2x)8/8/10/[email protected] (holdt mig til en lidt lettere vægt, da det nok ville gå (endnu mere) ud over stilen, hvis jeg gik højere i dag :4whistling: - sad ellers meget godt)

Goodmornings:

15@20kg + 15@30kg + 15@35kg + 10/10@40kg (kørte ret godt - meget let!! men ville ikke gå højere, da jeg ville være 100 % sikker på at kunne holde lænden - lækkert at kunne køre denne skønne øvelse igen :w00t:)

Chin ups:

1@bw (ville ikke køre flere i dag, da mine biceps stadig er lidt bustede fra i mandags :chicken:)

Pull down:

3 sæt (smalt håndtag - kan mærke, at jeg trækker skævt, dvs. mest med højre, når jeg bliver lidt træt)

Seated cable row:

4 sæt, I think (kørte okay, selvom jeg (også) her bitchede lidt over min egen svaghed :chicken:)

Rear lateral raise:

12@4kg + 10@5kg + 8@6kg (synes faktisk, den sidder bedre end den siddende version; så den vil jeg nok benytte noget mere fremover, da bagskulder halter lidt (rent massemæssigt), synes jeg :unsure:)

Leg raises:

12/8/8/8@bw på bænk med hældning (okay hård - længe siden, jeg har kørt denne type øvelse, så det kunne bestemt godt mærkes)

Trænede i OBBC i dag, så jeg fik hilst på masser af MOL'ere: Hippo, Kragen, jsc, Loonie, MASS, Henning_Friis, Anton, Armoured Female... :wave: undskylder, hvis jeg har glemt nogen... :unsure:

Noget sløv indsats fra min side, men masser af god kæbe, så 3x :banana: trods alt. :)

Link to comment
Share on other sites

jsc>> I lige måde. :bigsmile:

Angel>> En skam jeg ikke nåede at hilse på dig i denne omgang. :( Har jo også stadig en omgang mave-afbrænding til gode. :devil:

Så er jeg hjemme igen... :) Ingen træning i går, men i dag skal jeg i TSK, hvor der skal leges med trøjer. :w00t:

Har i øvrigt fået målt mine gunz: :4flex: 28.5 cm, dvs. +0.5 cm i forhold til sidste måling (som jeg selvfølgelig ikke kan huske, hvornår var... en måneds tid siden måske... :unsure:)

Link to comment
Share on other sites

MaxP>> Thx. B)

Træning i TSK den 16-4-04: :devil:

Skulle jo prøve trøje i dag. Jfk havde sendt mig to styks - en Inzer og en Metal. Og Henning_F havde lovet mig Paradis is, hvis jeg fik noget ned til brystet - behøver jeg sige, at det var yderst motiverende. :rolleyes:

Reverse hypers:

20/20@bw (et sæt først og et sæt sidst i træningen)

Bænkpres:

10@20kg + 4@30kg + 2@35kg + 1@40kg

På med Metal-trøjen:

ned til brystet@50kg (koncentrerede mig udelukkende om at få stangen ned til brystet, så jeg var slet ikke parat til at presse :4slap:) + 1@50kg (let!) + miss@55kg (trøjen er desværre et nummer for stor til mig - ellers en lækker trøje :w00t:)

På med Inzer-trøjen:

1@50kg (mere jævn, end i Metal'en) + miss/miss/"1"/"1"@55kg (på andet løft nåede Anders lige at sige "den er der", før den desværre gik i stå for mig :( - på de to sidste, måtte Anders lige føre stangen tilbage i banen, men ellers løftede jeg den vidst selv - Inzeren er desværre også en nummer for stor til mig - æv - for det en også en lækker trøje :devil:)

Når nu begge trøjerne var for store til mig, kan man vist næppe sige, at jeg har vundet mit "væddemål" med Henning. :tongue:

Incline db bp:

[email protected] + 6/6/8@16kg (længere pause forud for sidste sæt, derfor kræfter til to reps mere)

supersetted med:

Pull down:

10/10/10@40kg (smalt håndtag)

Standing rear laterals:

10/10/10@5kg (prøvede med 7.5 kg, men det var for tungt i dag :chicken:)

kørt skiftevis med:

Laterals:

10@5kg + 5/[email protected] (de to sidste sæt var godt nok ikke kønne :4whistling:)

Triceps pushdown:

12@30kg + 10/10/10@35kg

Er ret ærgelig over, at trøjerne var for store til mig. :( Men det var nu meget sjovt at prøve alligevel. Og anyone og Cilius fik da brugt nogle fingerkræfter. B) Tak for hjælpen, drenge. :4winkkiss: Zoa var der også, da jeg kom, men han smuttede allerede, da jeg lige var færdig med at bænke i Metal'en.

Okay træning i dag. Men det tærrer nu en del på kræfterne af bruge udstyr. :blink::devil:

:banana: :banana: :banana:

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share