Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Jeg vil have en bænkprestrøje, jeg vil have en bænkprestrøje, jeg vil have en bænkprestrøje, jeg vil have en bænkprestrøje, ja jeg vil. :w00t: Det kan ikke passe, at jeg kun skal have blå mærker m.m. på underkroppen, vel? :devil: Nå ja, og så vil jeg også snart have fremgang i bænk. B)

P.S. Behøver jeg sige, at jeg keder mig... :tongue:

P.P.S. Har stadig ondt i lænden... :weeping: (Men den har det dog bedre end i går. :bigsmile:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Et lidt forsinket tillykke med sølvmedaljen fra mig af :) En rigtig powertøs :devil:

Troels>> Powertøs - iiihhh - mange tak. :bblush: Synes nu ikke, der var meget power over mig - men bare vent at se - om nogle år bliver jeg naaaaastiiiiii. :devil: Skal dødløfte 200 kg jo. B)

Henning>> Tak skal du have. :D Jo jo - det skulle jeg skam. ;)

MaxP>> :lol: Det var også en mulighed. Men jeg vil stadig have en bænkprestrøje - jegviljegviljegvil. :baby: (Jep, keder mig stadig... kan ikke tage mig sammen til at få lavet noget fornuftigt - der er ellers rigeligt at gå igang med. :wacko:)

Link to comment
Share on other sites

tillykke :)

det var en skam, jeg ikke lige fik set så mange af dine løft, og specielt dit dødløft, som jo var en oplevelse til DM diverse.

Næste gang må du altså lige se at få ordnet den der rekord

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

tillykke :)

det var en skam, jeg ikke lige fik set så mange af dine løft, og specielt dit dødløft, som jo var en oplevelse til DM diverse.

Næste gang må du altså lige se at få ordnet den der rekord

Prehn>> Jo tak. :) Der var desværre ikke så meget gang i dødløften denne gang. :( Og ved ikke, om jeg når at få muligheden for at forsøge på rekorden endnu engang - men ellers må jeg jo bare gå efter seniorrekorderne på et tidspunkt. :devil: Så er der i hvert fald lidt at arbejde med. B)

damn>> Tak skal du have. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 7-4-04: :4flex:

Close grip medium-board-press:

10@20kg + 5@30kg (opvarmning uden board) + 3@35kg + 3@40kg + 3@45kg + 3@50kg (stadig let) + 1@55kg + miss@60kg

Excentrisk bænkpres:

1/1/1@60kg (mister spændet i armene lige før bunden - kunne dog heller ikke lave et ordentligt opspænd i dag, da jeg stadig er en smule øm i lænden - det tror jeg også betød noget)

Chin-ups:

2@bw (overraskende lette, taget i betragtning af, at jeg vist ikke har lavet chins siden MOL-træf - tror faktisk aldrig, de har føltes så lette før, men jeg gik død på nr. tre <_<)

Reverse hypers:

15/15/15@bw

Db rows:

(2x)8@21kg (positionen føltes ubehagelig i lænden, så det droppede jeg)

Seated cable row:

8@30kg (gik ikke, idet tovet, der fungerer som kabel, var knækket og bundet sammen igen, og knuden gjorde, at jeg ikke kunne trække helt igennem)

Seated db shoulder press:

10@10kg + 6/6/5/6/[email protected] (mega volumen PR :evillaughter: - Angel og Racermus watch out - not! :tongue:)

supersetted med:

Pulldowns:

10@30kg + 7/9/8/7/6/5@40kg (tror jeg nok... :unsure: - de to sidste sæt med et andet håndtag, så sad den sgu meget godt i lats'ene :devil:)

Standing alternating db curls:

5/5/5@10kg (har de mest puny, svage biceps :weeping: - godt, man er styrkeløfter :tongue:)

Standing calf raise:

5/10@60kg (naaa... kunne ikke få maskinen indstillet ordentligt, og så blev jeg enig med mig selv om, at jeg ikke gad træne læg alligevel :rolleyes:)

Triceps pushdown:

12@30kg+ 10@35kg + 4/3@40kg

supersetted med:

Standing db hammercurls:

6/5/5@10kg

Leg extension:

12@4 plader (ville have kørt lidt flere sæt, men jeg var lidt flad + der kom en og begyndte at snakke til mig midt under sættet (og han forventede tilsyneladende at få et svar?! :blink:) - så blev jeg irriteret, gad ikke mere og tog hjem <_<)

Forsøgte mig også med goodmornings, men det var stadig no-go pga. lænden. Kunne dog sikkert godt have lavet seated goodmornings. Og jeg regner da med at være helt fit for fight inden specielt længe - ømheden er allerede mindsket markant. :bigsmile:

:banana: :banana: :banana: for dagens disko-prægede træning. Mere kan det ikke blive til, når jeg nu ikke kunne køre alle de øvelser, jeg gerne ville pga. lænden + jeg burde have været bedre i boardpress, men havde lidt svært ved at gøre det rigtigt (det var vist også kun tredje gang, jeg prøvede boardpress, og første gang med smalt greb).

Zoa og anyone var naturligvis også i huset, og lige inden jeg skulle hjemad, kom anyone og fremviste de skønneste, mest nasty pumpede gaaaaaanz :devil: - og jeg fik lov at røre. :drool: :angelgrin:

Det var i øvrigt en historisk dag i TSK: Kim kørte box :bowdown: squat. :o

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Træning i Parken den 8-4-04: :bounce: :bounce: :bounce:

- BEN, MAVE OG CARDIO

Opvarmning: 11 min crosstrainer (4 min niv. 5, 6 min niv. 6 + 1 min niv. 3 (nedkøling))

Leg press:

10@60kg (for at teste, hvordan lænden tog det - det var okay) + 10@100kg (hmm... tungere, end det burde være <_< - det må være kablet i maskinen, der trænger til at blive smurt :lol:) + 6/6/6@120kg

Leg extension:

10@60kg + 10@65kg + 8@70kg (muligvis rep PR) + 8/8@75kg (mega PR :devil:)+ 6@60kg (dropset :dead:)

Seated leg curl:

10@40kg (alt for let!) + 8?@50kg + 6?/6?@55kg + 15@40kg (dropset - avavav :devil: - der var engang, hvor jeg var lige stærk i leg extension og seated leg curl, men mine quads er godt nok rykket fra min hamstrings nu :blink: - så flere goodmornings til mig :evillaughter:)

Mavemaskine:

12@40kg + 12@50kg + 12/12/12@55kg (prøvede med 60 kg, men det var lænden ikke så glad for, så jeg holdt mig til høj-rep træning med lidt lavere vægt :))

Standing calf raise:

12@25kg + 10/10@30kg (burde nok have kørt den siddende version i stedet for at mindske presset på lænden :unsure: - men bare jeg huskede at spænde godt i maven hele vejen igennem, føltes det nu fint nok :))

Cardio: 21 min crosstrainer (intervalprg. 5 - 2 min niv. 6, 18 min niv. 5 + 1 min niv. 3 (nedkøling))

Der var god energi i træningen i dag. Leg press'en var lidt tung, men ellers var der rigtig god power i benene. :w00t: Lækker PR i leg extension, men det er ved at være et problem at holde mig i sædet nu. :unsure: Da lænden stadig giver en lille smule lyd fra sig, kan det "kun" blive til :banana: :banana: :banana:.

Helt underligt at styrketræne i Parken igen - det var efterhånden ved at være længe siden sidst.

Ang. min lænd, så er det nok bare mig, der er lidt pylret. :chicken: Men siden min skade i efteråret, vil jeg hellere være lidt for forsigtig end det modsatte. Og den føles næsten normal igen nu - heldigvis. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 9-4-04: :4flex: :pumpin:

Der var godt med MOL'ere i huset i dag - ja, næsten ikke andet end MOL'ere, faktisk: Zoa, anyone, Breaker_TG, Rommel, MaxPower, b_skaal, Henning_Friis, Baardi, Hippo og undertegnede. :)

Chin-ups:

2/2/2/1/1/1/1@bw fordelt ud over træningen (volumen PR)

Pull-downs:

12@30kg + ca. 10 sæt à ca. 6 reps fordelt over tre gange

Low incline db bench press:

10@10kg + [email protected] + 8@16kg (PR - Henning stod bagved og var en god motivator :devil:)

Bænkpres:

10@20kg + 5@30kg + 3@35kg (sidste sæt med smalt greb, så ville jeg lige skulderpresse lidt, og nåede aldrig tilbage til bænken igen... :unsure:)

Seated db shoulder press:

6/6/6/6/[email protected] (miss på 6. rep i sidste sæt :angry:)

Reverse hypers:

15/15/15/20/15@bw fordelt ud over træningen

Triceps pushdown:

6@30kg (avs i venstre albue :()

Standing db hammercurls:

10/10/[email protected] (tænkte, at høj-rep nok vare bedst for albuen..? :unsure:)

Standing alternating db curls:

10/[email protected] (samme som ovenfor)

Ganske udmærket træning, bortset fra den lille smerte i venstre albue. :( Lænden artede sig nogenlunde, men den var stadig ikke med på squat, dødløft og goodmornings. :chicken: Eneste minus derudover var, at jeg ikke nåede at riste gaaaaaaanz med b_skaal - but next time... :4flex:

Og oh my God, hvor har Baardi en nasty squat!!! :w00t::devil::devil:(Ikke, at jeg ikke vidste det i forvejen - but still...!!! :devil:)

Efter træningen (ca. tre timers afbrænding m.m. :devil:) tog nogle af os på Burger King (for mit vedkommende for første gang i noget der ligner ti år :blink:), hvor Ripper joinede os. Og senere gik turen naturligvis videre til Paradis. :angelgrin:

Bagefter var Henning så flink at give mig et lift tilbage til TSK, hvor jeg havde min cykel stående - tak for det. :)

Cardio: 2x ca. 9 km transportcykling + gang til Sct. Hans Torv fra Rådhuspladsen og tilbage igen (2x 25 min?).

Alt i alt: 4x :banana:(lænden og albuen trækker lidt ned).

Link to comment
Share on other sites

Apropro at spise is....

Jeg har jo klogeligt siddet hele dagen og fordybet mig i mave-tarm kanalen og faldt over noget som jeg faktisk tror du fejler!!!

MANGLER DU JERN???

hehehe ;)

Forklaring følger....

Ved jern-mangel kan opstå meget underlige og unormale food-cravings kaldet pica her i blandt en overvældende trang til is!!!!

Så måske det har en fysiologisk årsag at du er så istrængende ;)

DU MANGLER JERN.... høhøhø :tonguew:

:angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Apropro at spise is....

Jeg har jo klogeligt siddet hele dagen og fordybet mig i mave-tarm kanalen og faldt over noget som jeg faktisk tror du fejler!!!

MANGLER DU JERN???

hehehe ;)

Forklaring følger....

Ved jern-mangel kan opstå meget underlige og unormale food-cravings kaldet pica her i blandt en overvældende trang til is!!!!

Så måske det har en fysiologisk årsag at du er så istrængende ;)

DU MANGLER JERN.... høhøhø :tonguew:

:angelgrin:

Det lyder vist til at hun ikke er den eneste som har det sådan. ;) :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Apropro at spise is....

Jeg har jo klogeligt siddet hele dagen og fordybet mig i mave-tarm kanalen og faldt over noget som jeg faktisk tror du fejler!!!

MANGLER DU JERN???

hehehe ;)

Forklaring følger....

Ved jern-mangel kan opstå meget underlige og unormale food-cravings kaldet pica her i blandt en overvældende trang til is!!!!

Så måske det har en fysiologisk årsag at du er så istrængende ;)

DU MANGLER JERN.... høhøhø  :tonguew:

:angelgrin:

Det lyder vist til at hun ikke er den eneste som har det sådan. ;) :angelgrin:

Er du da JERN-trængende Henning???

.... skræmmende :blink::blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Apropro at spise is....

Jeg har jo klogeligt siddet hele dagen og fordybet mig i mave-tarm kanalen og faldt over noget som jeg faktisk tror du fejler!!!

MANGLER DU JERN???

hehehe ;)

Forklaring følger....

Ved jern-mangel kan opstå meget underlige og unormale food-cravings kaldet pica her i blandt en overvældende trang til is!!!!

Så måske det har en fysiologisk årsag at du er så istrængende ;)

DU MANGLER JERN.... høhøhø  :tonguew:

:angelgrin:

:lol: :lol: :lol:

Har haft disse craving i årevis, :unsure: så jeg må være i stort underskud. :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

Cardio den 10-4-04: :bunny: :bunny: :bunny:

Trommehvirvel.....

Løb: :o (første gang siden december eller januar!)

Distance: 3.32 km

Tid: 17:38 :w00t:

Gns.puls: 160 bpm

En noget højere gennemsnitspuls end jeg "plejer" (er godt nok kommet i dårligt cardio-form :blink:), men til gengæld er jeg meget tilfreds med tiden. :D Det var da lidt hårdt, men jeg var nu ikke ved at dø eller noget. :) Lænden var en smule øm i starten, og når jeg lige havde stået stille ved lyskryds, men ellers generede den slet ikke - lækkert. B)

:banana: :banana: :banana: :banana: - den sidste for det skønne vejr, :sun: der gav mulighed for at få luftet et par meget blege (bortset fra mærkerne fra knæbindene i lørdags, naturligvis B)) Hoosier-ben. :bunny:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share