Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

så snart Hoos er steget af flyet i USA såå... :4whistling:

http://www.benjerry.com/our_products/index.cfm

Nu er du ond. :angry: :cry::tongue:

Ej, tror hellere, jeg vil begynde at trøstetræne fremfor at trøstespise. ;)

Træning i TSK den 11-8-04: :firebounce:

AnyPower uge 9, dag 2

Incline db press:*

10@10kg + [email protected] + 5/5/5/5/10(:blink:)@16kg (muligvis rep-PR - de første tre sæt var sgu lidt tunge, men da jeg fik spændt ordentligt op i kroppen til sidst, fløj vægten jo bare op - eller, fløj og fløj, men den var i hvert fald let nok)

Incline db flyes:

15@5kg + [email protected] + 8/8/8@10kg (dejligt let i dag :))

MASS-one-cable rows:

(2x)12@20kg + (2x)8@30kg + (2x)8/8/8/8@35kg + (2x)15@25kg (back-off - dog for let, men efter at have kigget tilbage i loggen, kan jeg da også se, at jeg kom til at køre alle sættene 5 kg for let - så kan bedre forstå, det føltes så nemt i dag :4slap:)

Triceps pushdown:

10@35kg + 5/5/5/5@40kg

Standing db hammercurls:

12@5kg + [email protected] + 8/7@10kg + [email protected] (bedre end sidst :))

Cable face-pulls:

10/10/10@35kg (de sidste reps var ikke for kønne, men det sad rigtig godt i dag :bigsmile:)

supersetted med:

Cable upright row:

10/10/10@25kg (nem nok)

og:

Cable front raises:

10/10/10@15kg (PR :dead:)

Incline seated db curls:

6/6/6/[email protected] (:4flex:)

(*Havde det ret underligt i maven og følte mig i det hele taget lidt slatten, da jeg ankom til TSK i dag, så i stedet for at bænke i trøje, besluttede jeg bare at træne pecs efter lyst, og så i stedet hoppe i trøjen på fredag. :devil: Det er nemlig min plan at træne det tunge dødløftspas i morgen, og det tunge bænkpas (som jeg jo så reelt skulle have gennemført i dag) på fredag. Idet jeg rejser på søndag, når jeg jo i hvert fald ikke at træne dér. Og min far kommer over lørdag for at følge mig til lufthavnen (man er vel fars pige :tongue:), og hvis ikke, alt er klappet og klart, når han ankommer, skal han sikkert nok sørge for at få mig stresset så meget, så jeg ikke kan overskue at skulle til træning også. :rolleyes:)

Der var sørme mange mennesker i TSK i dag, og en rigtig god stemning, synes jeg. :w00t: Da jeg først kom lidt igang, kørte træningen jo faktisk rigtig godt, selvom jeg, som jeg vist før har nævnt, da godt kan mærke, at jeg er ved at være lidt brugt.

Tror, træningen skal have 4x :banana: i dag - den sidste, fordi jeg fik det så godt af at være afsted og være omgivet af alle de dejlige mennesker. :D

Cardio: 2x ca. 10 km transportcykling :bike:

Link to comment
Share on other sites

"Morgen"-cardio den 12-8-04: :bunny: :bunny:

POWERWALK

Distance: 7.95 km

Tid: 1:03:12

Hastighed: 7.55 km/t

Prøvede at gå på en lidt anden måde, hvor jeg fokuserede lidt mere på armsving og lange skridt, og lidt mindre på hastigheden. Det gik jo fint nok, hvis man ser på hastigheden, og det var også en ganske behagelig måde at gå på. :bigsmile:

Morgenvægt: 61.0 kg

Og så lige :wacko: :camper: :4slap: :enforcer: :rocketwhore: :4ranting: :retard: :thumb_down: :smashtard: :headwall: :bricks: :uzi: :chicken: til mig. Et eller andet må være kortsluttet oppe i min hjerne i går aftes, for jeg fik spist aaaaalt for meget (ikke decideret junk dog). Okay, det var ikke fordi, jeg endte i et massivt kalorieoverskud, men overskud har det da været. Så håber jeg bare, at noget af det er røget i gunz'ene. :4flex: Og nu er det ellers bare op på hesten (haha) igen. :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt: 61.0 kg

Og så lige :wacko: :camper: :4slap: :enforcer: :rocketwhore: :4ranting: :retard: :thumb_down: :smashtard: :headwall: :bricks: :uzi: :chicken: til mig. Et eller andet må være kortsluttet oppe i min hjerne i går aftes, for jeg fik spist aaaaalt for meget (ikke decideret junk dog). Okay, det var ikke fordi, jeg endte i et massivt kalorieoverskud, men overskud har det da været. Så håber jeg bare, at noget af det er røget i gunz'ene. :4flex: Og nu er det ellers bare op på hesten (haha) igen. :4whip:

Synes tit du falder i med din diæt? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt: 61.0 kg

Og så lige :wacko:  :camper:  :4slap:  :enforcer:  :rocketwhore:  :4ranting:  :retard:  :thumb_down:  :smashtard:  :headwall:  :bricks:  :uzi:  :chicken: til mig. Et eller andet må være kortsluttet oppe i min hjerne i går aftes, for jeg fik spist aaaaalt for meget (ikke decideret junk dog). Okay, det var ikke fordi, jeg endte i et massivt kalorieoverskud, men overskud har det da været. Så håber jeg bare, at noget af det er røget i gunz'ene. :4flex: Og nu er det ellers bare op på hesten (haha) igen. :4whip:

Synes tit du falder i med din diæt? :w00t:

Ah - det er nu første gang i denne omgang. ;) (Dvs. siden angel "tvang" mig til at tage en beslutning). Faktisk er det længe uden at falde i for mit vedkommende. :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Ah - det er nu første gang i denne omgang. ;) (Dvs. siden angel "tvang" mig til at tage en beslutning). Faktisk er det længe uden at falde i for mit vedkommende. :bblush:

:4ranting: HEEEEEYYYYYYYYYYYYY DU!!!! :4ranting:

Nu skylder du meget en MEEEEGEEET STUUUUR portion paradis is!!!! :4thumbup:

(så kan du måske lære det !!!??? ;) )

Link to comment
Share on other sites

Ah - det er nu første gang i denne omgang. ;) (Dvs. siden angel "tvang" mig til at tage en beslutning). Faktisk er det længe uden at falde i for mit vedkommende. :bblush:

:4ranting: HEEEEEYYYYYYYYYYYYY DU!!!! :4ranting:

Nu skylder du meget en MEEEEGEEET STUUUUR portion paradis is!!!! :4thumbup:

(så kan du måske lære det !!!??? ;) )

Ja, det gør jeg i hvert fald. :bblush: Men den ville jeg nu hellere end gerne have givet dig alligevel. ;) :D

Ved virkelig ikke, hvad der skete. :blink: Men det er piiiiinligt, at jeg ikke engang kunne overholde min diæt frem til søndag. :smashtard: Gårsdagens kost har nok nærmere givet et 500 kcal overskud end et 500 kcal underskud. :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Hoosier er ikke helt uden skyld... eller dvs.... jeg kan ha' været en smuuuuuule skyld i hendes pludselige trang til snack...... :bblush:

Vi snakkede over 1 time igår og samtalen faldt jo så pludselig på lækkerier.... så nappede cam'et, tog billede og sendte hende det...... fy Kern  :devil:

Hehe - og det var nu hyggeligt. :D Men det var nu ikke din skyld - jeg fik vist bare en mindre hjerneblødning i går aftes. :wacko:

Lidt forsinket trænings-update, da jeg har tilbragt det meste af aftenen hos den gode Spock, som gav mig en masse guf med hjem :D (nej, ikke den slags, man spiser - bare rolig :tongue:) - så nu er der underholdning til det næste lange stykke tid. :devil:

Træning i TSK den 12-8-04: :D

AnyPower uge 9, dag 3

Tung dødløft:

10@55kg + 5@65kg + 3@75kg + 1@85kg (alle med dobbelt overhåndsgreb) + 1/1/1@95kg (føltes lidt tungere, end de burde, så stoppede med de tunge løft hér) + 8singles@70kg (DE)

Box-squat:

8/8@20kg (uden box) + 5@30kg + 3@40kg + [email protected] (er vist endelig på vej til at lære at bruge bæltet :D)

Pull-through: (eller forsøg derpå)

12@10kg + 10@20kg + 4@25kg + 8/8/8/8@20kg + 15@25kg (eller noget i den stil... :unsure: - var mest optaget af at forsøge at lave øvelsen på den rigtige måde, da det var første gang, jeg forsøgte mig med den)

Reverse upright rows: (eller forsøg derpå)

20/20@20kg (er ikke sikker på, jeg gør det rigtigt... og kommer man ikke let til at ramme bagdelen?!? :unsure:)

Partial dragon flags:

8/8/8/8@bw

Hyperextensions:

12@bw + 10/10/10/10@21kg

supersetted med:

Standing calf raise:

8/7/6/7@110kg

Udmærket træning - men det er altså hyggeligere, når der er andre MOL'ere i huset også. ;) Dødløften var en smule tung, men de dynamiske løft gik fint! Fik også afprøvet et par nye øvelser. :) Regner med lidt deload fra og med lørdag, og så snart jeg har mulighed for det, opstart på en ny runde AnyPower - dog med et par udskiftninger af øvelser hist og her. ;)

:banana: :banana: :banana:

Cardio: 2x ca. 10 km transportcykling :bike:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Lidt forsinket trænings-update, da jeg har tilbragt det meste af aftenen hos den gode Spock, som gav mig en masse guf med hjem :D (nej, ikke den slags, man spiser - bare rolig :tongue:) - så nu er der underholdning til det næste lange stykke tid. :devil:

Du skal have stor ros for din imponerende kamp for at holde dig fra de gode søde sager :lol:

Virkeligt flot kæmpet imod :devil:

Følte mig bare så ond ved dig, da jeg sad og hældte chokolade og slik i kæften - undskyld ;)

Link to comment
Share on other sites

Lidt forsinket trænings-update, da jeg har tilbragt det meste af aftenen hos den gode Spock, som gav mig en masse guf med hjem :D (nej, ikke den slags, man spiser - bare rolig :tongue:) - så nu er der underholdning til det næste lange stykke tid. :devil:

Du skal have stor ros for din imponerende kamp for at holde dig fra de gode søde sager :lol:

Virkeligt flot kæmpet imod :devil:

Følte mig bare så ond ved dig, da jeg sad og hældte chokolade og slik i kæften - undskyld ;)

Synes nu, du gjorde dit bedste for ikke at lede mig i fordærv. ;)

Og endnu engang tusind tak for hjælpen! :4thumbup:

"Morgen"-cardio den 13-8-04: :swim:

POWERWALK

Distance: 7.95 km

Tid: 1:04:56

Hastighed: 7.35 km/t :chicken:

Føltes ikke som om, det gik specielt stærkt i dag - og det gjorde det så heller ikke. <_< Men så er jeg så mere desto mere glad for, at jeg ikke kortede turen af, selvom det var under seriøs overvejelse. :chicken: Kom nemlig lige ud i et par "dejlige" byger. :thumb_down:

Morgenvægt: 60.9 kg (dog lå min aftensnack nærmest midt om natten i går, da jeg kom sent hjem - ved dog ikke, om det overhovedet kan have haft nogen betydning :unsure:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:byebye:

Hej Hoosier, kan du nu have en rigtig god tur til USA. Godt, at vi stadig skal have glæde af dig her på MOL. Håber, at det bliver spændende for dig :)

Link to comment
Share on other sites

:byebye:

Hej Hoosier, kan du nu have en rigtig god tur til USA. Godt, at vi stadig skal have glæde af dig her på MOL. Håber, at det bliver spændende for dig  :)

Jo tak. :) Flyver søndag ved middagstid, så i dag var årets sidste træning i TSK. :weeping:

Træning i TSK den 13-8-04: :firebounce:

AnyPower uge 9, dag 4

Tung bænk:

Opvarmning:

12@20kg + 5@30kg + 5@35kg + 3/3@40kg

Work-sets: (med trøje)

2@50kg + 1@55kg + 1/1/1@60kg (første to var rigtig dårlige, så dem fik jeg ikke helt selv :4ranting: - den sidste var heller ikke helt god, men dog bedre - mit spænd i armene var bare endnu dårligere end vanligt i dag, for det var ligesom om, jeg slet ikke kunne finde ud af at holde ordentligt på stangen :unsure:) + 2@60kg (til 8 cm(?) board)

et par af opvarmningssættene supersetted med:

Reverse hypers:

10/15@bw

Paused incline db press:

[email protected] + 5/5/5/5@16kg (da jeg nåede til tredje sæt, blev jeg lidt i tvivl om, hvorvidt jeg havde taget 3 eller 4 sæt - men Thomas mente, at hvis jeg var i tvivl, så havde jeg kun taget 3 - så muligvis blev det til 5 sæt med 16 kg :tongue:)

MASS-one-arm cable rows:

(2x)10@30kg + (2x)8@35kg + (2x)6/6/6/8@40kg (rep PR) + (2x)12@30kg (back-off)

Dips:

2/3/3/5/3/2/3/8/7/5@bw (rep PR - gaaaamel PR: 1 rep - mine dips er dog kun partielle, da det føles som om, jeg mangler lidt stabilitet i skuldrene - men den sidder nu godt i triceps alligevel :devil:(sidste tre sæt blev kørt i slutningen af træningen))

supersetted med:

Standing db hammercurls:

12@5kg + [email protected] + 9/7@10kg + [email protected] (9 reps er mange for mig med denne vægt :bblush: - puny gunz <_<)

Cable face-pulls:

10/10/10@35kg

supersetted med:

Cable upright row:

12/12/12@25kg

og:

Cable front raises:

10/10/10@15kg :dead:

Incline seated db curls:

8/6/6/5/[email protected]

supersetted med:

Incline db flyes:

10/[email protected]

Bortset fra bænken var det en rigtig god træning i dag. :D God energi (var dog glad for, at jeg ikke skulle træne ben, for kunne godt mærke på min cykelhastighed, at stængerne var/er noget ristede :dead:).

4x :banana:

Kim og Claus var også i trøje i dag. Claus var tæt på at lave 200 kg, og Kim var über-nasty i board press. :dropjaw:

Zoa og anyone var som altid garanter for godt humør :bigsmile: - kommer godt nok til at savne dem. :(

Cardio: 2x ca. 10 km transportcykling :bike: (okay, hjemturen var kortere, da Anders viste mig en genvej ;))

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Zoa og anyone var som altid garanter for godt humør :bigsmile: - kommer godt nok til at savne dem. :(

Kommer også til at savne dig… :bawling:

Først nu gået op for mig jeg slet ikke fik sagt ordenligt farvel! :(

Men der jo stadig MSN og SMS om ikke andet, keep in touch! :)

Link to comment
Share on other sites

Hey navnesøster :angel:

Jeg vil da også lige ønske dig rigtig meget held og lykke og god fornøjelse i det amerikanske :bigsmile: ...

Sikker på du nok skal få det godt.... I det mindste er der jo internet (og mol) :w00t: ...

Kan jo være jeg fanger dig på messenger i morgen ;) ...

Knus

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Wow, jeg var ikke klar over, at det allerede var NU

Må sige det samme - jeg troede først det var om en måneds tid. Rigtig god tur!:4jumpy::4jumpy: Det ku' jo være der blev tid til en lille update på MOL ind imellem?! ;) :) :4flex:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Alle>> Tak skal I have. :bigsmile: Og nej, I slipper ikke for mig her på MOL. ;) Der skulle være internetforbindelse på værelset derovre, og jeg slæber min bærbare med; så jeg ender nok med at være næsten lige så meget på MOL og mes som sædvanlig. :rolleyes:

Moos>> Ja, jeg glæder mig faktisk også allerede til at komme hjem igen. :unsure:

:bunny: :bunny: Morgencardio den 14-8-04: :bunny: :bunny:

POWERWALK

Distance: 8.00 km

Tid: 1:03:51

Hastighed: 7.52 km/t

Det gik vist lidt langsomt i begyndelsen, men jeg ville gøre det hurtigere end den ynkelige tid, jeg præsterede i går. <_< Så der kom en del mere fart på på den sidste halvdel af turen :) - hvorfor gør jeg ikke bare sådan hele vejen? :unsure:

Morgenvægt: 60.5 kg :yeah:

Det var ellers lige ved at gå galt igen i går aftes... :bblush: Men denne gang formåede jeg da heldigvis at stoppe mig selv - ville simpelthen have været for pinligt at måtte rapportere et brud på diæten allerede igen. :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Hey Hoos

Vejer du dig før eller efter cardio?

Før. Vejer et kg eller to mere efter pga. al den væske, jeg drikker, inden jeg går. Og da jeg ikke drikker lige meget hver morgen, ville det blive alt for upræcist.

Freeze>> Passer altid på mig selv. ;)

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Kommer til at savne vores lille Hoos :( ... hvem skal nu afbryde en (med nyt sladder) imens man i sit 4. sæt Sheiko-squat er på nippet til total failure og cns-destruktion :tongue: ej at forglemme de fantastiske samtaler om blomster og bier vi har haft :w00t: ;) vi ses snart igen powaaa-tøøøøz :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share