The Story of Cat 2004


Cat
 Share

Recommended Posts

Sådan Cat, PR hattrick B)

Skal vi til at kalde Anayone for bigfoot nu :lol: :tongue:

Der er da ok store spring du laver i dine Pr forsøg 10% 9% og 9% :devil::devil:

Hvis maxie B eller hvad han hedder kan dunke så er der vel oz en eller anden hightower woman der kan dunke!

En herre bold er en 7'er hvis jeg husker rigtig. er kvindernes en 5 (herre fodbold)?

DEvito

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tak Claus MaxP og Devito :bigsmile:

Muggsy Bouges har aldrig ku dunke... og der er en del kvinder der kan :w00t: ....

Spud Webb har vundet slam dunk contest i NBA (han er 1.67)... Mod holkammeraten Dominique Wilkins som er en af historiens bedste dunkere og er en del højere...

En damebold er str. 6 (28,5inch).... 5'eren er det der til daglig kaldes en minibold....

Lidt Basket facts :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jo... Mener det er 5'3 som svarer til 160 :bigsmile: ... og han vejer 63,5kg... :unsure:

:w00t: han er simpelhend - Kylie højde :lol:

Jeg synes oz basket er vildt sjovt, er bare en klaphat til at dække bolden :thumb_down: sigtet er ok, men springkraften er lige på vippen. ringe af 1.97-98 uden sko.

Devito

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil mene at der - med anyWraps™ - er til ihvertfald 120kg squat!!! :w00t: Og med en evt dragt på… ;)

Der er også til masser endnu i bænkpressen! De 52,5 kg var faktisk et meget skægt løft. Cat tager stangen ud, ned til brystet og presser uden problemer (SLET INGEN!) cirka halvvejs op, her begynder det stakkels kattedyr så at tænke, hun kommer i tanke om at der er over 50kg på stangen og at den burde være tung så hun går i stå. Her er det jeg tror dovenheden tog over, afstanden til lockout var nu kortere en afstanden ned til brystet, så det ville nu engang være lettest bare at presse den op! :lol:

I dødløften er der også til meget mere, med lidt mere fasthed i mellemgulvet og når Cat lære at udnytte bæltet lidt mere, så er der masser af kg her! De 110kg fløj op som et opvarmninsløft da den først var kommet 1cm over gulvet.

Man kunne kalde dagen: "Max - med overskud". :D

Rigtig, rigtig god indsats idag Cat! :worship:

Skal vi til at kalde Anayone for bigfoot nu

Det er jeg skam altid blevet kaldt, havde da også en fix lille størrelse 48.5 på igår! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tak Tulle :bigsmile::bigsmile::bigsmile: ....

Jeg vil mene at der - med anyWraps™ - er til ihvertfald 120kg squat!!!
;) Du binder også nogle gode wraps... :respekt: og credit til dig :w00t: ... Det er ligefør jeg tror på de 120.... I hvert fald 110... De 100 var simpelthen ikke tunge i benene :blink: ...
Der er også til masser endnu i bænkpressen! De 52,5 kg var faktisk et meget skægt løft. Cat tager stangen ud, ned til brystet og presser uden problemer (SLET INGEN!) cirka halvvejs op, her begynder det stakkels kattedyr så at tænke, hun kommer i tanke om at der er over 50kg på stangen og at den burde være tung så hun går i stå. Her er det jeg tror dovenheden tog over, afstanden til lockout var nu kortere en afstanden ned til brystet, så det ville nu engang være lettest bare at presse den op!

Man er vel ikke et kattedyr for ingenting :devil: ....

"Max - med overskud".
:lol: .. 'cause I'm :devil:
Rigtig, rigtig god indsats idag Cat!

Mange tak :bigsmile: ... Og i lige måde :bigsmile: ... Det var godt at se dig med lidt sved på panden :tongue: .... Endnu engang tak.... Couldn't have one it without ya!..

Link to comment
Share on other sites

Buuuhuuuu nu har man ikke set dig i så lang tid også vælger du bare at komme den dag man er syg også endda maxe i hele skidtet... det kan Catten ikke være bekendt :cries: :weeping: :bawling: jeg er sikker på du havde fået lidt mere i alle 3 løft hvis jeg forinden lige havde slået Catten af tønden :tongue: virkelig flotte løft Cat :devil: ... hvad sagde Kim og de andre til det?

Link to comment
Share on other sites

Tak Hoosier og Zoa... :bigsmile: ...

Zoa; jeg var ikke i tsk... det var i går (torsdag) i IK99... Anyone var bare kommet derned for at hjælpe og binde knæbind :w00t: ... Så de andre sagde ikke så meget....

Er du syg??? Meget god bedring B) ...

Vil du forresten ha' en kiks???? Tudefjæs :tongue: ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Efter en weekend med pause fra træningen var jeg i dag i TSK igen :bigsmile: ...

Det var smadder hyggeligt, men jeg fik ikke lavet det store:

DL:

Lidt opvarmning

1x3x80

1x1x90

1x1x100

1x1x110

1x1x120 (ny PR :devil: )

1x1x125 - miss

DB Press (med pause i bund)

5x5x16

Så skulle jeg lige prøve Hoosiers dragt.. Mange tak for lån :bigsmile: , det glemte jeg helt at sige :unsure: :bblush:... Det var mest for sjovt, og jeg synes det var meget svært at komme til at bruge benene i DL, så de løft jeg lavede var udelukkende med ryggen...

Normal med dragt (bare for at prøve fornemmelsen :blink: )

1x1x90

1x1x100

1x1x120

Og så lidt sumo hvor det tungeste var 1x1x100 (hvis jeg husker rigtigt)

Men før jeg prøver at maxe med dragt skal jeg lige vænne mig til den (hvis jeg da skal ha' den på igen.... Ved ikke hvorfor, men jeg er ikke så meget til dragter :cry: )

BO DB Rows

3x6x21

Box squat

1x10x20

1x8x40

3x6x50

Og så blev det ikke rigtig til mere, udover en hel del kæbe med Hoosier og Anyone selvfølgelig :tongue: ...

Desuden startede jeg dagen med en powerwalk på 25min og senere gik jeg en tur på en times tid..... :walking:

Så dagens træning tildeles 3 x :banana: .... Måske lidt lidt da jeg jo satte PR, men jeg fik ikke rigtig lavet så meget og jeg er skuffet over mig selv i dragten :chicken: (også selvom man måske ikke forventer andet første gang)

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Keep it RAW Cat B)

Sikke da noget fis! Hvis man ligger lige til at sætte DK rekorder i alle 3 løft, gælder det da bare om at bruge alle midler der er tilladt!

Tænk hvor blæret det ville være at lave dem RAW B) Nu ved jeg ik hvad rekorderne lyder på i CAt's vægtklasse :unsure: men hvis de er indefor rækkevidde med det tilladte så skal man da selvfølgelig prøve det :)

Men derfor styrer RAW alligevel :smilerock: ;)

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Nu nærmer du dig 2*kropsvægt
Cool B) ... Det havde jeg slet ikke tænkt på...
Borset fra det KAN Cat nappe rekorderne RAW, men med udstyr på, kan de slås med så mange kg at det gi'r genlyd i verdenshistorien

Mange tak for tiltroen Any1 :w00t: .... Men jeg tvivler på jeg kommer over 115 i squat uden knæbind :tongue: .... Desuden tjekkede Hoos lige Rekorderne, og BP kan jeg nok ikke nå.. Den er 65 :unsure::blink: ....

Vil gi' jeg begge ret angående dragt... Det ville være super cool at tangere eller slå dem raw, men mindst ligeså cool at slå dem meget med dragt :unsure: B) .... (hvis man altså engang kommer så langt at man er i den situation :unsure: ...)

Og TAK for alle lykønskningerne :bigsmile: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Devito

Meister Friis har udtrykt det smukkere end jeg kunne! :lol:

Den er god med jer ;) ,

THE RAW SPIRIT CARES, var nu oz ment i træningssammenhæng men det lyder jo til at det kræver en del tilpasning at hoppe i sådan en :superman: dragt :tongue: så det går jo nok ik uden træning i selve dragten.

Nu lige i den sammenhæng:Findes der ingen officiel RAW konkurrence DK/EM/VM rekorder :unsure: ?

Link to comment
Share on other sites

Hey :lol:

I går blev det ikke til så meget træning... Men en lille aftengåtur og en tur i biffen :bigsmile: .... Ville spare på kræfterne til i dag hvor jeg både skal træne styrke og spille basket :tongue: ...

Indtil videre har jeg gået i lidt over en time :walking: og cyklet i ½... Helt sikkert udenfor MUBSVET ;) ...

Melder tilbage om de andre træninger når de er overstået :w00t: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Så blev det også til en gang styrke med Anyone og Hoosier :bigsmile: ...

Tung BP- Board

Først noget normal opvarmning...

1x10x20

1x10x30

1x6x35

1x4x40

så board

1x5x55

2x2x55 var nemme men jeg gled på bænken, så fik jeg noget talkum på ... det hjalp :bigsmile:

2x2x60 (gik fint og nemt, lige indtil Anyone sagde at det gik fint :blink: ... Så mistede jeg koncentrationen :chicken: )

Så skulle jeg lige prøve en BPtrøje som var for stor til Hoosier... Hmm :tongue: ... Fik ikke rigtigt løftet i den da den prøvede at kvæle mig :angry: ... Dumme Dumme trøje :angry: !!!

Og så lige for at slutte af

1x10x40

MP

3x8x22,5

DB Flyers

1x10x4

3x10x7,5 meget nemme ;)

Dips (stadig med fødderne på box/bænk)

3x8

Så prøvede jeg nogle chins men var for træt efter BP :chicken:

så i stedet:

Træk til bryst

3x8x40 (også nem)

Hmm... Tror det var det :w00t: ...

Bagefter skulle jeg til basket, men da vi kun mødte 4 op :angry: besluttede vi os for bare at skyde i en lille halv time inden vi gok hjem igen... Så ingen egentlig træning her alligevel...

Men dagens træning får :banana: :banana: og en lille :banana:

:wave: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share