The Story of Cat 2004


Cat
 Share

Recommended Posts

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey :bigsmile:

Træning torsdag:

Swissball workout... Især maven fik en ordentlig omgang og nøj hvor er jeg øm :chicken: ... Men på den lækre måde...

DOMS :inlove:

+ en lille gåtur

Fredag:

Startede dagen med en powerwalk på omkring en time

+ spillede basket i 2 timer om eftermiddagen

I dag:

Havde en basketkamp... Og vi var igen ikke særlig mange spillere så jeg spillede alle 4x min ;) ...

Senere bliver det nok også til en gåtur hvis jeg da kan få overtalt kæresten :tongue: ...

:wave: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey...

Søndag stod den på en hurtig gang styrke med tung dl inden jeg skulle til brunch :4mewantfood:...

Mandag fik jeg udleveret eksamensopgave (som sku afleveres i dag) så der blev træningen kun til en gåtur... :walking:

Tirsdag var det igen styrketræning med tung squat.... Var til en afveksling en :chicken: og turde slet ikke forsøge at løfte den lidt tungere vægt :( ...

I dag har den stået på basket.... En rigtig god træning i en rigtig varm hal.... Så der blev svedt en hel del :) :) :) ... Fortjener 3x :banana: selvom jeg ikke spillede optimalt.....

Det var lige en kort update.... Men eksamensopgaven er afleveret, så nu er det bare at vente på svar :blink: .... og træne godt i resten af denne uge (da jeg efter på mandag bliver nødt til at tage en lille pause ;) ).....

:wave: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey :bigsmile:

I går startede jeg dagen med en rigtig god gåtur i det dejlige vejr :walking: ... Det blev til en lille time i et godt tempo...

Om aftenen stod den på en basketkamp ;) , som gik i overtid... Så en god lang hård workout der :tongue: ....

Dagen tildeles :banana: :banana: :banana: ....

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey...

Lige en opdatering fra i går...

Om formiddagen var jeg nede og lave en styrketræning....

Tung BP Board press:

opvarmning:

1x10x20

1x8x30

1x6x35

1x5x40

board:

1x5x45

2x3x50

2x3x55

3x2x60

2x1x65xmiss :chicken: (føltes ellers nem... men den ville ikke op igen :unsure: ...

Chins:

5x2xmig

Dips

3x8xmig

MP

3x8x22,5

supersættet med

Goodmornings

3x10x35 meget meget nem.... ;) .. Men skal stadig lige vænne mig rigtig til den :chicken: ...

Det var styrketræningen :tongue: .....

Om eftermiddagen skulle jeg til basket.... Det blev til 2timer med kampe B) ... Super lækkert...

Alt i alt tildeles dagens træning: :banana: :banana: :banana: :banana: også selvom jeg missede på de 65 <_< ..

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Devito; jep det er det.... Men jeg har fødderne på en boks-ting som jeg nærmest hænger fra.. (noget AF engang forklarede mig :bigsmile: ).... Kan nemlig ikke lave dem rigtigt...

Styrketræning:

DL (fra box)

1x10x20

1x6x40

5x5x60

DE Squat

1x10x20

1x8x40

1x4x50

5x2x55

supersættet med

DE BP

1x10x20

1x8x30

1x6x53

5x2x40

BO BB Rows

3x8x35

En meget hurtig og meget nem træning... Bliver kun til :banana: :banana: da jeg ikke var oplagt og ikke havde det specielt godt... <_< ... Håber ikke jeg er ved at blive syg :unsure: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Zoa: Bare rolig ;) .. Catten har det lidt bedre i dag, men er stadig ikke hlet på toppen... Men hun kommer i tsk senere i dag :tongue: ... Men Kokao kan katte og Catten altid drikke :w00t: ...

Nu er det helt sikkert at jeg ikke stiller op til Junior DM d. 20'ende.... Og jeg er stadig meget tvivlsom mht senior 2 uger efter.... Der går et par uger før jeg ved det præcist... Men regner ikke med det :unsure: ....

Link to comment
Share on other sites

Devito; jep det er det.... Men jeg har fødderne på en boks-ting som jeg nærmest hænger fra.. (noget AF engang forklarede mig :bigsmile: ).... Kan nemlig ikke lave dem rigtigt...

hænger fra fødderne i dip :unsure: ;) er det i en easy power station du laver dem, neeeeej vel?

JEg kan ik lige forestille mig dem....

Devito :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hey :)

Så må jeg endelig begynde at gå igen :walking: ... Må ikke lave noget andet <_< ....

Så i mandags gik jeg en stille og rolig tur på ca en halv time :unsure: ...

Tirsdag gik jeg så en normal tur på ca en halv time...

I går fik jeg ikke gået :blink: ... Gad ikke da jeg ikke synes det er motiverende når man kun må gå ;) ... Men jeg håber jeg får gået en ordentlig tur senere i dag... Skal bare lige læse noget inden :( ...

Kosten har i et par uger været fuldstændig uhæmmet :devil: ... Har simplelthen bare spist hvad jeg havde lyst til uden at tænke over kcal indtag...

Men fra i mandags skruede jeg betydeligt ned for kcal'erne :tongue: ... Faktisk lidt lavede end normalt da jeg ikke kan træne... Når jeg så kan begynde at træne rigtigt igen (om ca 3 uger) sætter jeg det lidt op igen....

Det var lige en lille update...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey Cat :bigsmile:

Godt at se dig tilbage :thumbwink: :thumbwink: :thumbwink:

Og selvom det er træls kun at kunne gå lige nu så må man da se på det positive: vejret er da dejligt udenfor :sweetsun: :sweetsun: :sweetsun:

Mange hilsener fra Tulle :)

Link to comment
Share on other sites

I går blev det kun til en hyggegåtur på ca 40min ;) ... Men ok overhovedet at komme ud...

I dag er det blevet til 2 raske gåture på hver 30min :walking: ...

Kosten går stadig ok... Så der må jeg bare blive ved :) ...

That's all for now...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey

I går blev det ikke til så meget træning, faktisk intet :thumb_down: , og kosten stank.. Var til housewarming og fødselsdag :blink: , og fik indtaget en del kcal :tongue: ...

I dag er det indtil videre blevet til 1powerwalk på 30min :walking: og en gåtur på 40min...

Senere tror jeg jeg måske prøver at køre en tur på en motionscykel ;) , er nok begrænset hvad sådan en kan gøre af skade :unsure: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share