The Story of Cat 2004


Cat
 Share

Recommended Posts

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mange tak Anyone :bigsmile: ... Håber det bliver godt...

Dagens træning:

Squat:

1x10x20

1x5x37,5

1x4x45

2x3x52,5

5x3x60

3x2x65

BP

1x10x20

1x5x27,5

1x4x32,5

2x3x37,5

5x3x45

MP

4x6x22,5

Squat

1x5x37,5

1x4x45

2x3x52,5

4x2x60

BO BB Rows

4x6x37,5

Goodmornings

4x6x37,5

Træningen kørte rigtig godt igen :w00t: ... Og squatten var overraskende nem :devil: ...

Tildeles: :banana: :banana: :banana: :banana:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey

Dagens træning:

BP

1x10x20

1x5x27,5

1x4x32,5

2x3x37,5

2x3x45

3x2x47,5

DL

1x4x52,5

1x4x62,5

2x3x72,5

2x3x85

3x2x90

Chins

10x1

Dips

4x6

BP

1x5x30

1x5x35

4x4x42,5

Det var det eneste jeg lavede da jeg jo ville gemme lidt til på lørdag :devil::devil::devil:

Tildeles :banana: :banana: :banana: Den sidste lidt større end normalt da BP var rigtig god...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey

Vil lige starte med at sige mange tak for et hyggeligt MOL-træf i går :bigsmile: ...

Træningen blev ikke til så meget og det jeg lavede kørte faktisk relativt dårligt da jeg ikke rigtig magtede at koncentrere mig :chicken: :bblush: ... Men lidt forskelligt blev det alligevel til (med mange rigtig rigtig lange pauser imellem ;) )

Det var rigtig sjovt at få sat ansigt på en masse fra MOL og snakket med nogle af dem :) . Jeg kunne (stadig) heller ikke la vær at more mig over hvor skægt det er at se når folk skal ha diverse udstyr på :lol: ...

Men som flere andre også har skrevet blev der sat en del PR's, udført underholdende konkurrencer (jeg skulle ha battlet dig alligevel B_skaal :devil: , men er i bund og grund en rigtig :chicken: ) og ellers bare hygget igennem..

Spisningen bagefter var også smadder hyggelig og man fik da indtaget lidt mad :unsure: .... Føler sig bare lidt underlig når man som pige spiser en hel del mere end drengene omkring en :blink::blink: (lige med undtagelse af de andre kattedyr, Los og især baggårdspumaen :bigsmile:)....

Må også indrømme at jeg var rimelig imponeret over Folmands isspisning... Det var stort... :4mewantfood: :respekt: :bowdown: :4thumbup: ... Desuden tror jeg også Tulle fik indtaget mindst et par liter pepsi under spisningen :w00t: ...

Det eneste ved hele arrangementet man kan sætte en finger på var at vi (altså pigerne) ikke ku komme i bad :unsure: ... Håber at alle drengene overlevede lidt sveddunst og fedtet hår :tongue: ....

That's all for now...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Det eneste ved hele arrangementet man kan sætte en finger på var at vi (altså pigerne) ikke ku komme i bad :unsure: ... Håber at alle drengene overlevede lidt sveddunst og fedtet hår :tongue: ....

Jeg afsløre at det heller ikke var nogen større fornøjesle at bade under de is-brusere. Der var tilsyneladende ikke så meget varmt vand i dem, et problem vi ikke oplever til dagligt.

Og ja, det er rigtigt at vi skulle have været lidt hurtigere ude med at finde et omklædningsrum til jer piger (det er jo ikke noget vi tænker på til dagligt derude, da vi ikke har nogen piger).

Men jeg bemærkede ingen lugtgener under middagen ;)

Link to comment
Share on other sites

Men jeg bemærkede ingen lugtgener under middagen
Det er jeg glad for :w00t: :lol: ...
Og ja, det er rigtigt at vi skulle have været lidt hurtigere ude med at finde et omklædningsrum til jer piger (det er jo ikke noget vi tænker på til dagligt derude, da vi ikke har nogen piger).

Det gjorde heller ikke noget :) og vi overlevede jo allesammen alligevel :bigsmile::bigsmile::tongue: .. Så no probs... Ku' bare ha været lækkert ;)...

Link to comment
Share on other sites

Desuden tror jeg også Tulle fik indtaget mindst et par liter pepsi under spisningen  :w00t: ...

Pepsi MAX ;) Arbejder stadig på at slå Spock i coladrikning selvom det virker lidt umuligt :lol:

Det var rigtig hyggeligt at møde dig, og tak for hjælp og hep i dødløft max :bigsmile: De 95 kg må der arbejdes videre med, de var lige i overkanten :w00t:

Mange hilsener fra Tulle :)

Link to comment
Share on other sites

Tak Tulle, og i lige måde :) ... Det var smadder hyggeligt at hilse på dig :bigsmile: .. Og bare rolig du kan sagtens ta de 95kg... Skal bare tro på det ;) ;) ;)

Dagens træning er blevet til en basketkamp... Vi var kun 5 spillere så der blev arbejdet og svedt igennem :devil: .... Min egen indsats er jeg ganske tilfreds med da det er længe siden jeg har kæmpet så meget :tongue: og spillet så godt... Desværre var vi bare ikke rigtig klar som hold... Irriterende, for det var en kamp vi sku ha vundet (tabte med 1 :thumb_down: )

Min egen præstation var til 5 af de store, men da det jo var en kamp hvor vi langt fra var gode som hold kan det ikke blive til mere end 3 x :banana:

Link to comment
Share on other sites

kommer Da Cat ikke snart ud i TSK igen... vi savner hende jo
Tak, altid rart at føle sig savnet ;) :bigsmile: ... Håber på at komme derud mandag :devil: ...
Så så  der var da thumbs up 

I know :bigsmile: .. Bare rolig, men indtil videre er målet bare at ku ta' 3 så der er lang vej til 10 :tongue: ...

Link to comment
Share on other sites

dette kattedyr var ihvertfald en del tungere da han kom hjem
:lol: :lol: :lol:

Og dette kattedyr startede med et lavt kcal indtag i søndags... Ved ikke hvor længe det holder ;) , men efter de sidste par usunde uger er det på tide at ta' sig lidt sammen igen...

Tak for en hyggelig dag samt aften bagefter ikke mindst spisningen

Tak, og i lige måde :bigsmile: ...

vi kattedyr er jo skabt til powereating

:devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Og så er jeg vist ikke den eneste der bør arbejde med chins :devil:

:lol: det er ik sådan at være tyk :tongue:

Hvor højt er kurven egentlig oppe i kvinde basket?

:lol: :lol: :lol: Ligesom hos mændene :tongue:

Hva.... 3,05m. mente den var 2,75 :unsure::tongue:

En fra mit parralel hold har spillet på det russiske damelandshold. Hun er også en pæn stor maskine B)

Link to comment
Share on other sites

Den er 10 amr fod.... Svarer til 3,05m.... grunden til det er at der i 1891 blev sat en kurv op på en balkon i en gymnastiksal i USA af Dr James Naismith som skulle finde på en sport der kunne spilles mellem football og baseball sæsonen... (og det er det samme for drenge og piger, bolden har bare forskellig størrelse) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning (MAX TEST)

Startede med squat:

Opvarmning med lidt forskellgit

1x1x62,5

Så fik jeg knæbind og bælte på :devil:

1x1x75

1x1x90

1x1x100 meget meget nem og der var til meget mere (PR :devil: )...

Så jeg forsøgte med 110 som jeg er overbevist om jeg sagtens kan, men så sad den fast i racket og da jeg fik den fri trådte jeg på anyons fod og så havde catten mistet både spændet i kroppen og koncentrationen så hun lagde den tilbage i racket.... Ville ikke prøve igen bagefter da mine knæ efterhånden var lidt ømme... :chicken: ...

Så blev det til bænk...

Først noget opvarmning

så 1x3x40

1x1x45

1xholde stille i strakt arm for at føle vægtx70

1x1x52,5 kørte nemt og godt (da jeg hold op med at grine ;) ) (PR :devil: )

1x1x57,5 miss :cry:

Bagefter noget board med både 55 og 60 kg

Dødløft

Opvarmning

1x1x85

var vist også et i 90'erne

1x1x100

1x1x110 var tung i bunden, men da den var forbi første cm fjøl den bare op (PR :devil: ).

1x1x120 miss

Det var dagens workout og med 3 PR i de 3 store må det blive til :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Og et stort tak til anyone for assistance og hep og binding af knæbind :bigsmile: .. Super at du gad..

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share