xjyden


xjyden
 Share

Recommended Posts

træning 12-11-2005

bænkpres 5x20, 5x40, 3x60, 1x80, 1x100, 1x115, 3x1x105

squat 3x20, 3x40, 1x60, 1x80, 1x100, 1x125, 3x1x110

skrå bænk 5x8x60

cable rowing 5x5x50

triceps pushdown 4x10x40

biceps curl 5x19, 7x17, 10x14.5, 10x12

mave 3x10

Jeg har glemt, hvordan det var. 115 i bænk var vist hårdt, og venstre skulder er ikke glad under bænkpres, men var ligeglad under skrå bænk, som ellers var rimelig hård under de sidste sæt.

Den samlede træning tog over 2 timer, hvor det tog 1 time i tirsdags.

Snøft næste date er først tirsdag, og jeg er lidt nervøs for, om hun skulle have ændret indstilling ved at være alene til bryllup i går. Jeg snakker tidligst med hende igen i aften (efter 22.30), og jeg kan slet ikke tåle alle mine spekulationer. Men det er åbenbart et af mine mønstre. Jeg har vildt travlt med at føle mig afvist, ja føle er faktisk en overdrivelse tænke er nok en bedre betegnelse.

Terapueten (healeren) mente forøvrigt, at det at min venstre skulder brokker sig, kan være noget følelsesmæssigt.

Link to comment
Share on other sites

træning 16-11-2005

bænkpres 5x20, 5x40.5x60, 5x80, 5x5x90

squat 5x20, 5x40.5x60, 5x80, 5x5x90

træk til brystet 3x8x50

smalt fat bænkpres 3x8x60

biceps curl 5x18, 6x16, 8x14

Venstre knæ larmede en del under squat.

Jeg var vist præget af, at xt forsøgte at droppe mig igen i går.

Jeg fik det afværget, selvom min nye terapeut mente, at jeg skulle acceptere tingenes tilstand.

Jeg er nu glad for, at jeg for en gangs skyld reagerede prompte (dog med 15-30 minutters forsinkelse) og nægtede at blive afvist via email, selvom det ikke respekterede det, xt skrev, hun ønskede.

At det så måske kunne give mig koncentrationsevnen tilbage på arbejdet, hvis jeg blev alene, det er så en anden sag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været til terapeut i formiddags, og der dukkede godt nok en hel del mønstre op, som jeg har i forhold til parforhold.

Da jeg så kiggede på MOL, fik jeg øje på Lasse T's tråd om at slå op.

Og jeg har lige fået at vide, at jeg nok skal til Kalundborg fra midt i næste uge.

Jeg skulle nok have gået med til mindst at holde pause alternativt helt at stoppe forholdet til xt.

Denne weekend og måske den næste kommer sikkert til at være afgørende for, om vi får et forhold til at køre, og så sker der så lige en ændring af planerne samtidig med en masse input omkring parforhold.

Jeg har kun reelt boet sammen med en kvinde i 8,5 år, resten har været løsere forhold, hvor vi højst har været sammen en weekend eller måske en uge i ferien (ud over at mødes og overnatte ind imellem).

Der er godt nok meget, der skal afklares i forhold til et parforhold.

Måske kan det berolige mig lidt, at der er nogle ting, som vi bare ikke kan afklare, når hun har sin tro.

Link to comment
Share on other sites

Så svært som du har det lige nu..stikker dig et klem.. jeg er jeg sku ked af på dine vegne.

Jeg håber ikke Lasses tråd påvirker dig for meget for jeg synes den bærer i den grad præg af "Den nemme løsning" men husk på at Lasse er en ung mand som har livet foran sig og ligeså hans "kæreste" de kan begge finde nye som de kan elske og endda stadig have drømme om at et forhold skal være let og ligetil... vi gl ved bedre.. :bigsmile:

Du er en tænker...

og altid vil være en tænker... er jeg mere end sikker på du gl.

Som du har skrevet til mig... hvad med at at lad være med at se på alle problematikkerne og istedet nyde det som faktisk går godt.

Du har en kæreste.. :cooldance: i ses og har det godt når i er sammen. Det er sku mere end mange har, og dejligt må det da være.

:rolleyes:

Hvad i har .. er der ingen der kan tag fra jer.. men du kan smide det hele på gulvet og ingenting have..

Hvorfor?

:raisebrow:

Brug dog dine tanker på noget positivt og nyde det dejlige liv vi faktisk har omkring os.

Til tider er det møj svært at se solen men dagen kommer hvor den skinner på dig igen - tro mig og væbne dig med tålmodighed - alt godt kommer til den tålmodige.

:tongue:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Så svært som du har det lige nu..stikker dig et klem.. jeg er jeg sku ked af på dine vegne.

Jeg håber ikke Lasses tråd påvirker dig for meget for jeg synes den bærer i den grad præg af "Den nemme løsning" men husk på at Lasse er en ung mand som har livet foran sig og ligeså hans "kæreste" de kan begge finde nye som de kan elske og endda stadig have drømme om at et forhold skal være let og ligetil... vi gl ved bedre.. :bigsmile:

Om Lasse vælger den nemme løsning ?

Jeg tror ikke han synes det er let :laugh:

Kender lidt til det, som Lasse er ude i, men min kone og jeg fik løst problemerne sammen.

Der er jeg nok heldig med at hun er lidt terapeut :bigsmile:

Og Lasse er ung, men der er ikke nødvendigvis afgørende.

Jeg blev gift i år 2001 i en alder af 50 år og vi begyndte at komme sammen i 1998.

Ang. terapeutsnak, så synes jeg at MOL forumet også kan være en form for terapi.

Det er mange gange godt at skrive, når man har problemer, og specielt godt her,

hvor der er ærlige, forstående og hjælpsomme folk.

Brug dog dine tanker på noget positivt og nyde det dejlige liv vi faktisk har omkring os.

Til tider er det møj svært at se solen men dagen kommer hvor den skinner på dig igen - tro mig og væbne dig med tålmodighed - alt godt kommer til den tålmodige.

:tongue:

Ja, for enden ef tunnelen skinner solen :bigsmile:

Tak xjyde, for din kommentar i min log, da jeg var langt nede :4thumbup:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

træning 19-11-2005

bænkpres 5x20, 5x40, 3x60, 1x80, 1x100, 1x120, 4x1x105

squat 5x20, 5x40, 3x60, 1x80, 1x100, 1x120, 1x135, 1x110, 2x110, 2x110

smalt fat 4x10x60

cable rowing 4x5x50

db curl 5x19, 7x17, 9x14.5, 12x12

mave 3x10

Der var en del fyre nede til træning. Jeg har vist aldrig set flere på en lørdag. Det gav en stemning, som inspirerede mig til at løfte lidt mere tungt end planlagt. De 135 i squat er PR, men det var ikke helt pænt. Der var en, som ville træne ind imellem, så mine skiver kom uden på hans skiver, som var holdt fast med spændehåndtag i forskellig bredde. Det gav lidt problemer med balancen, men løftet indikerede tydeligt, at jeg når mindst 140 kg i år. Jeg hørte ikke en lyd fra knæet idag.

De 120 kg i bænk var lette men nåede knebent ned til brystet, da jeg havde regnet med, at det var tungere.

Det var alt i alt en god gang træning.

Jeg havde snakket med xt lige før jeg læste kommentarerne fra Piv og Henning. Jeg blev utrolig glad for kommentarerne, men det er ikke helt så let. I går var jeg forbi xt undervejs hjem (kun en time, da hun havde en aftale med nogle kolleger om aftenen), og jeg følte ikke det samme, som jeg plejer. Måske er det midlertidigt, fordi jeg lige skal tro på det igen, eller fordi jeg blev arbejdet grundigt igennem af terapeuten omkring mønstre i går formiddags, men der manglede i hvert fald noget.

Jeg blev panisk for om forholdet nu var dødt, og jeg kunne ikke nøjes med at nyde det, der var. Jeg må jo nok forsøge at slappe af og se, om det, der er, det er nok. Det kunne jo også være, at følelserne er tilbage eller vender tilbage, når vi får mere tid i morgen.

Mere generelt omkring parforhold, så har jeg engang tænkt, at man skulle kunne gå ud på gaden og spørge en tilfældig forbipasserende, om hun ikke havde lyst til sex (eller et forhold), det ville da være meget lettere.

Efter terapien i fredags er jeg opmærksom på en række mønstre, som jeg selv har, og jeg er overbevist om, at en meget stor del af disse mønstre skal matches af en partner for at det kan virke spændende. Jeg gad nok vide, hvad de stakkels dygtige terapeuter gør, hvis de ikke har en partner i forvejen, for det må jo blive sværere for hvert mønster, man opdager ved sig selv?

Det mønster, som jeg hovedsageligt har til fælles med xt, er et, som hun troede, hun havde styr på, men hun er åbenbart ikke nået dybt nok. Mønsteret gennemsyrer mit liv, hvilket nok kan give en forhåbning om, at det kan dukke op til overfladen igen og give lidt mere spænding i forholdet.

Nå, men min konklusion omkring at møde en passende partner, den er efterhånden, at selvom der er mange potentielle partnere ude i landet, så er det en meget lille andel, man vil kunne tænde på, og måske er det hellerikke nødvendigt at tænde, men sådan som normerne er i samfundet, og sådan som jeg er opdraget, så er det nok ikke særlig realistisk at indlede et forhold til en, som jeg ikke tændte på, selvom det måske var klogere at lede efter en, der havde tilstrækkeligt til fælles med mig, og så lære at elske hende. (Det er min erfaring, at jeg kommer til at holde af de fleste, som jeg kommer tæt på.)

(Det var en vattet formulering af en konklusion! Kort sagt: Der er meget meget få, jeg kan tænde på som partner)

(F.eks. er et krav interesse for personlig udvikling, uden at være for meget foran mig (så ville de nok hellerikke vælge mig))

Jeg har forøvrigt ikke før mødt en, som jeg har så meget til fælles med, som xt.

Altså må jeg vel tage mig sammen og kæmpe for at få det til at fungere!

Henning: Jeg er da noget nysgerrig efter, hvad det var, i havde af krise i jeres samliv.

PS: xt ringede lige og fortalte, at hun havde tænkt, at hun ikke kunne være bekendt, at hun kun vælger mig halvt med de grænser, hun sætter op. Jeg er helt tændt på hende igen nu. Så håber jeg bare, det også er sådan i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Henning: Jeg er da noget nysgerrig efter, hvad det var, i havde af krise i jeres samliv.
Vi ? - det er nok bare mig, der tror at hele min verden vælter bare der er noget vi er uenige om :laugh:

Seneste eksempel er her fra vores ferie.

Da fik jeg uvurderlig hjælp her fra forumet, og det blev ikke til mere, men jeg følte at vores forhold var dårligt,

hvis min kone troede mere på de sælgere end på mig.

Ja, der har også været et par ægteskabelige skænderier tidligere, men det er vist ret naturligt,

og det er vist kun mig, der overreagerer.

Tænkte på at svare dig på PM, da emnet er personligt, men netop det eksempel, hvor hjælpen

kom her fra forumet, synes jeg godt at jeg kan skrive her.

Hygge herfra :bigsmile:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Kom et skridt videre med xt, jeg er klart stadig forelsket, men i vores glæde over det, gik vi så lige skridtet videre og fandt ud af, at hun ikke kan sove sammen med mig, fordi jeg snorker for meget.

Øv, øv, øv! Nu er jeg jo bange for, at det skal blive afgørende. For mig er det da vigtigt, at vi kan sove sammen.

Jeg kan så måske berolige mig lidt med, at det jo er lidt svært at sove sammen , når man er totalt tændt, og det er forbudt både at være tændt og at sove sammen.

Jeg ærgrer mig bare en del over, at jeg ikke kunne være tålmodig og køre hjem, så vi ikke prøvede det, så var det problem måske udskudt til efter et eventuelt bryllup. Så ville vi jo være lidt tvunget til at være konstruktive i forhold til det.

Vi har diskuteret ideen om eventuelt at have 2-3 soveværelser, men det er jo ikke sådan, vi kunne tænke os at leve. (Nu jeg skriver dette tænker jeg, at man jo kunne starte sådan, og bare prøve at sove sammen, når vi ikke skal tidligt op)

Link to comment
Share on other sites

Kom et skridt videre med xt, jeg er klart stadig forelsket, men i vores glæde over det, gik vi så lige skridtet videre og fandt ud af, at hun ikke kan sove sammen med mig, fordi jeg snorker for meget.

Øv, øv, øv! Nu er jeg jo bange for, at det skal blive afgørende. For mig er det da vigtigt, at vi kan sove sammen.

Jeg kan så måske berolige mig lidt med, at det jo er lidt svært at sove sammen , når man er totalt tændt, og det er forbudt både at være tændt og at sove sammen.

Jeg ærgrer mig bare en del over, at jeg ikke kunne være tålmodig og køre hjem, så vi ikke prøvede det, så var det problem måske udskudt til efter et eventuelt bryllup. Så ville vi jo være lidt tvunget til at være konstruktive i forhold til det.

Vi har diskuteret ideen om eventuelt at have 2-3 soveværelser, men det er jo ikke sådan, vi kunne tænke os at leve. (Nu jeg skriver dette tænker jeg, at man jo kunne starte sådan, og bare prøve at sove sammen, når vi ikke skal tidligt op)

Danmarks kendte sexolog har lige været i TV - de havde 3 soveværelser.... en til dem hver og en de mødtes i til leg - intimitet - nærhed osv...

Nu ved jeg hvor modbydeligt det er at sove ved en som snorker og jublede af glæde over ideen af et fælles soveværelse... mums.

Mine bedste forældre havde også særskilt soveværelse men det var Mormor som havde db sengen såååååå hvis det var godt for dem så er det vel også oki at bruge for andre...

:tongue:

Held og lykke... med jeres overvejelser - putte, nusseri osv behøver ikke forgår i soveværelset... det kan klares alle steder heldigvis.

Tryheden skal ikke ligge i at sove sammen men derimod i forholdet. Alt andet er vel bare udfordringer som skal løses??

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Piv: Du er godt nok en dejlig kvinde! Tak for din kommentar! Selvfølgelig er det sådan (Jeg så også det med Joan Ørting). xt og jeg diskuterede bare, at vi ville foretrække at kunne sove sammen hver dag. Men det hele er jo på tankeplanet nu. Jeg synes faktisk det var dejligt bare at overnatte, selvom jeg måtte skifte rum undervejs, men jeg var da samtidig træt af, at vi havde fået endnu et tvivlsområde. (Jeg sagde vist "shit" et par gange, mens jeg lå for mig selv)

xt har den tanke, at det skal føles helt rigtig, før man gifter sig, hvor jeg har den tanke, at man vel nærmest skal være skør (ikke bare sindsyg af forelskelse), hvis man kan gifte sig uden at være i tvivl om man kan leve resten af livet sammen. En ting er at afklare, at man har lyst til at leve resten af livet sammen, en ganske anden ting er at være uden tvivl om, at man kan leve resten af livet sammen (efter min mening)

Jeg skulle måske lige nævne, at jeg også er meget glad for Hennings input.

Jeg løb forøvrigt omkring 3 km idag. Det var godt nok en anelse hårdere end de 1.5 km. Mine ben begyndte at syre til under turen. (Forøvrigt havde jeg en af mine gamle løbetrøjer på som undertrøje, og jeg tror aldrig, jeg har set flottere ud i spejlet, end da jeg tog den på (både med og uden trøje))

Tanken er nu, at jeg vil tabe mig ned i nærheden af 85 kg, så jeg kan se, om det hjælper på min snorken. Så må jeg jo skifte til bb i en periode, når jeg lige har makset i bænk og squat.

Link to comment
Share on other sites

xt har den tanke, at det skal føles helt rigtig, før man gifter sig, hvor jeg har den tanke, at man vel nærmest skal være skør (ikke bare sindsyg af forelskelse), hvis man kan gifte sig uden at være i tvivl om man kan leve resten af livet sammen. En ting er at afklare, at man har lyst til at leve resten af livet sammen, en ganske anden ting er at være uden tvivl om, at man kan leve resten af livet sammen (efter min mening)
Hvad står der egentlig her i de ord ?

Jeg mener at man gifter sig, når man er klar til det og ikke før.

Hvis man er i tvivl, bare lidt, så er det for tidligt efter min mening.

Det haster vel ikke, det bliver vel aldrig for sent, kan det ikke altid nås ?

Er man ikke først klar til det når man vil hinanden, og er hinandens bedste venner

og forventer at det fortsætter sådan :smile:

Og når der så kommer skænderi eller krise, så hjælper vi hinanden gennem det bagefter,

når vi (jeg) er faldet til ro oven på det.

Er det ikke noget i den retning ?

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Henning: Det var et interessant indlæg! Det giver mig en lidt anden vinkel!

Jeg har jo mest tænkt på eventuel tvivl, men der er jo også det med at være klar. Jeg er selv klar, men jeg kunne godt være i tvivl, om det er det helt rigtige. Bare det med troen, det er nok til at give den tvivl. Og det med, at resten af livet, det er lang tid (tror jeg da nok)

Jeg tror, vi er hinandens bedste venner, selvom hun har venner, som hun har haft i 40 år, hvor jeg ikke rigtig har nogen, og dem jeg har, det er højst i 15 år.

Vi er i hvert fald mere fortrolige, end jeg fornemmer hun er med hendes andre venner.

Men det giver jo en anden indgangsvinkel, når man bare ikke har sex før ægteskabet. Vi kan godt kysse og kramme, men vi har ikke set hinanden uden trusser, og vi har ikke haft fingrene indenfor hinandens trusser, og det sker hellerikke, før vi evt. er gift.

Altså: Jeg tror, vi er hinandens bedste venner, og jeg tror, vi begge venter, det kan fortsætte sådan, men derfra og til at være den eneste ene, det er lidt et stykke, som jeg opfatter det.

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt 94 kg.

xt havde egentlig sagt, at hun ville have dagen for sig selv og sove længe, men jeg tænkte, da jeg ellers skulle dreje, at jeg lige ville køre forbi og se, om det så ud til, at hun var stået op, for så ville jeg spørge, om hun ville give en kop kaffe.

Da jeg kom forbi stod hun i køkkenet ved vinduet, og så måtte jeg jo stoppe og spørge. Hun havde nu ikke set mig, og hun blev vist lidt mopset over, at jeg ringede på et halvt minut efter, jeg havde lagt røret.

Men det kvarter, jeg havde regnet med blev lige til halvanden time. Nøj, hvor vi snakkede godt, selvom hovedemnet var (fælles)økonomi. (Jeg synes, vi skal have delvist særeje, da hun har en rig far, som jeg synes, henddes søn skal arve, og jeg har rimeligt med pensionsopsparing, som jeg nødigt vil til at dele, hvis vi bliver skilt.

I morgen tidligt kører jeg til Kalundborg, og så kører jeg hjem igen torsdag aften, og i mellemtiden får jeg hverken trænet eller kigget på MOL.

Link to comment
Share on other sites

træning 26-11-2005

bænkpres 5x20, 5x40, 3x60, 1x80, 1x100, 1x115, 3x1x105, 2x1x100

squat 5x20, 5x40, 3x60, 1x80, 1x100, 1x120, 1x140

cable rowing 6x6x50

smalt fat 3x10x60

db curl 6x19, 7x17, 12x12

mave 3x10

Der var kommet en ekstra bænkpres bænk i Videbæk, men lokalte var mest fyldt op med bodybuildere, så det virkede lidt spildt.

Jeg var ikke i samme stemning som sidst, så jeg turde ikke overveje 120 eller tungere.

Squatten føltes tung, men de 140 kg gik da lige til noget, der så ud som godkendt dybde. Jeg har dog droppet fantasien om at komme længere op i år, selvom det føltes til mere sidst.

Jeg regner ikke med at træne seriøst resten af året, og selvom xt synes, jeg skal have mave, så har jeg planer om at tage løbetøj med til Kalundborg, hvor jeg nok stort set er resten af tiden frem til jul.

180 -> 190 i dødløft

125 -> 127.5 i bænk

130-> 140 i squat, det er vel også ok, selvom jeg gerne ville have været længere i bænk. Det har vist været demotiverende, at BK har givet op.

457.5 kg total. Hvis xt ikke ændrer mening, så tror jeg, hun kan motivere mig til et væsentligt bedre resultat næste år. Det er dejligt med en kvinde, der kan lide, at man træner, og som kan lide at man får muskler, selvom hun åbenbart også synes om store maver. (Det med store maver er ok p.t., men det er ikke min ambition i længden)

Der bliver 13 dages pause fra jeg ser hende i morgen, til jeg ser hende igen (hvis hun ikke fortryder igen)

Link to comment
Share on other sites

Angående dine og Hennings betragtninger om skænderier: Er du enebarn? Såkaldt videnskabelige undersøgelser dokumenterer, at enebørn har det vanskeligere med meningsudvekslinger/skænderier. Enebørn har altid den angst/fornemmelse, at partneren/modstanderen vil tage sit gode tøj og gå, for det har deres venner altid kunnet gøre - i modsætning til søskende, der frit har kunnet svine hinanden til og alligevel vide, at den anden ville være der i morgen. Disse adfærdsmønstre tager man med sig i sit parforhold. Jeg taler af erfaring som enebarn med mange venner og en kone med vidtgående træning i at skændes med sin bror!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke enebarn, men skænderi var forbudt derhjemme, hvilket sikkert påvirker mig.

Der er utroligt mange gamle mønstre, som jeg har fået øje på.

Jeg håber bare, at vores indstilling til personlig udvikling, og vores lyst til at tale om problemerne, vil være nok til at overkomme eventuelle problemer.

Lige nu ryster jeg dog lidt over, at jeg ikke har fået sms siden før hun tog på besøg (til fest) ved nogle trosfæller i aftes. Vi fik lagt en masse planer sidst vi sås, men det var måske lidt for optimistisk, så nu har hun måske kolde fødder igen. Nå, det finder jeg ud af kl. 14.

Fra i morgen tidligt tager jeg til Kalundborg i 2 uger, så der ses vi ikke, og jeg træner hellerikke. (Andet end måske lidt løB)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

trænede sidste søndag 4-12-2005.yde op

Det blev til 1x120 og 3x1x110 i bænk og 5x1x120 i squat. hele programmet følger, hvis jeg finder min kalender.

Jeg havde sms'et og snakket med xt hver dag, hvor jeg var i Kalundborg.

I fredags fik jeg en hjertelig modtagelse, men hun ville ikke kysse, fordi, hun var forkølet, men det blev der rettet op på senere.

Lørdag var vi nede og se mit hus, hvor exen var flyttet ud uden at ryde op eller gøre rent. Om aftenen var vi til Kim Larsen koncert, og bagefter var vi i byen til ved 3 tiden.

I dag, efter vi kom hjem fra en lang gåtur (vi kørte i hver sin bil tilbage til xt, da vi havde hentet hendes bil, som vi kørte til koncert i, undervejs) meddelte hun, at hun havde fået kolde fødder igen. Vi skulle ud til hendes far og søster til aften, men det blev aflyst, og så snakkede vi endnu en gang parforhold i timevis. Det kan godt være, at jeg skulle droppe hende helt, men jeg synes stadigvæk, hun er den dejligste kvinde, jeg har mødt.

Vi har ikke aftalt at ses igen, og inden jeg kørte, gik jeg tilbage til hende og sagde, at jeg ville sige farvel, hvis vi nu ikke kom til at se hinanden igen. Jeg tror desværre, det er forbi.

Link to comment
Share on other sites

trænede sidste søndag 4-12-2005.yde op

Det blev til 1x120 og 3x1x110 i bænk og 5x1x120 i squat. hele programmet følger, hvis jeg finder min kalender.

Jeg havde sms'et og snakket med xt hver dag, hvor jeg var i Kalundborg.

Lørdag var vi nede og se mit hus, hvor exen var flyttet ud uden at ryde op eller gøre rent. Om aftenen var vi til Kim Larsen koncert, og bagefter var vi i byen til ved 3 tiden.

I dag, efter vi kom hjem fra en lang gåtur (vi kørte i hver sin bil tilbage til xt, da vi havde hentet hendes bil, som vi kørte til koncert i, undervejs) meddelte hun, at hun havde fået kolde fødder igen. Vi skulle ud til hendes far og søster til aften, men det blev aflyst, og så snakkede vi endnu en gang parforhold i timevis. Det kan godt være, at jeg skulle droppe hende helt, men jeg synes stadigvæk, hun er den dejligste kvinde, jeg har mødt.

Vi har ikke aftalt at ses igen, og inden jeg kørte, gik jeg tilbage til hende og sagde, at jeg ville sige farvel, hvis vi nu ikke kom til at se hinanden igen. Jeg tror desværre, det er forbi.

...hvor exen var flyttet ud uden at ryde op eller gøre rent.

Det er nok ikke så spændende at rydde op, når man er på vej ud,

men jeg troede du havde boet alene i lang tid :laugh:

Hvis hun får kolde fødder, så er det da heldigt at I fik det prøvet af

inden I blev forlovet og gift og alt det der...

Ja, hvis det ikke går helt som ønsket, er det godt med noget tung træning :4thumbup:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi var blevet gift, ville hun ikke kunne tillade sig at blive skilt med mindre, jeg var hende utro, og så måtte hun håndtere tvivlen i stedet for bare at få kolde fødder.

Vi har her til formiddag aftalt, at vi stopper forholdet, og ses igen til januar og ser, om hun har det bedre med at være alene.

Link to comment
Share on other sites

ØV! En tur til Kalundborg igen.

Det eneste positive ved det, er racerturen derover.

Turen hjem i morgen eftermiddag bliver der nok ikke meget race ved, men i aften, det bliver sjovt.

Rekorden indtil nu er 2 timer og 55 minuter hjemmefra, men så var der for en gangs skyld ikke vilde køer på fyn.

Link to comment
Share on other sites

2 timer og halvtreds minutter, hurtigere kommer det vist ikke til at gå for mig.

Måske kan jeg få trænet lidt i dag før exex kommer for at hjælpe med at ryde op efter sig.

Jeg fik en a ha oplevelse her til morgen omkring, at jeg må have ophørt med at være autentisk før min tvillingebror, og det var noget før folkeskolealderen.

Hvilken kvinde kan leve med en 5-årig fyr?

Link to comment
Share on other sites

Det blev ikke til træning i weekenden.

Ex'en var på besøg for at ryde op efter sig, men det blev kun til pakning af et par kasser, mens jeg rydede op istuer og entre.

Janni og Heidi havde annonce i eb om at de kunne træffes i Horsens. (Mystisk nok i´vestjylland sektionen) Jeg overvejede alvorligt at fortælle ex'en, at jeg lige måtte ud og prøve 2 på en gang, men jeg holdt mig i skindet især fordi jeg mistede mit ene dankort igen, og det kunne jo tages som et tegn fra oven.

Jeg fik sendt en sms til xt lørdag aften i en brandert, og der kom ikke noget svar.

Jeg spekulerer lidt på, om det er noget ved at satse på en, som evner at fremstå så kold. Men der er jo ikke noget koldt over hende, når vi er sammen. (Eller fatter jeg bare ikke budskabet?)

Morgenvægt 94 kg, selvom jeg føler mig som en tromle.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik en a ha oplevelse her til morgen omkring, at jeg må have ophørt med at være autentisk før min tvillingebror, og det var noget før folkeskolealderen.

Hvilken kvinde kan leve med en 5-årig fyr?

Er jeg den eneste, der ikke forstår, hva der står her ? :laugh:

Eller hvad der menes, det er vel ikke helt privat, når det står her.

Det blev ikke til træning i weekenden.

Ex'en var på besøg for at ryde op efter sig, men det blev kun til pakning af et par kasser, mens jeg rydede op istuer og entre.

Janni og Heidi havde annonce i eb om at de kunne træffes i Horsens. (Mystisk nok i´vestjylland sektionen) Jeg overvejede alvorligt at fortælle ex'en, at jeg lige måtte ud og prøve 2 på en gang, men jeg holdt mig i skindet især fordi jeg mistede mit ene dankort igen, og det kunne jo tages som et tegn fra oven.

Jeg fik sendt en sms til xt lørdag aften i en brandert, og der kom ikke noget svar.

Jeg spekulerer lidt på, om det er noget ved at satse på en, som evner at fremstå så kold. Men der er jo ikke noget koldt over hende, når vi er sammen. (Eller fatter jeg bare ikke budskabet?)

Du skulle nok have trænet i stedet for alle de spekulationer :bigsmile:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Vi blev passet et sted, da vi var i 5 års alderen.

Min bror var så ked af det, at han græd så meget, at tårene dryppede ned i øllebrøden.

Jeg kan huske, at jeg opfattede det som en håbløs reaktion (det var det nu ikke, for han fik lov til at blive passet ved vores mormor og morfar, mens min søster og jeg blev det samme sted.)

Men allerede som 5 årig havde jeg opgivet at reagere autentisk på utilfredsstillende situationer. (F.eks. græde i situationer, hvor jeg er ked af det)

(Det er faktisk først nu, hvor jeg skriver dette svar, at det går op for mig, at min bror rent faktisk fik fantastisk gavn af at græde ned i øllebrøden.)

Tanken omkring det opstod, fordi jeg efter byturen med xt er sikker på, at hun er låst af et eller andet, der skete i teenage alderen, og så kom jeg til at tænke, at jeg selv er låst af noget, som må være sket tidligere, da jeg ikke var "teenager" i mine teenage år.

Ex'en, som stadig er derhjemme, siger, at hun ikke opfatter mig som 5-årig. (Men hun bliver egentlig ved med at forsøge at lege mor for mig.)

Ex'en er helt klart gået i stå i noget, som skete i 18 års alderen (bortset fra, at der også er sket et eller andet tidligere)

Der er åbenbart et mønster der.

Vi har også alle tre en opfattelse af bestemt ikke at være forældrenes yndlingsbørn.

Jeg ved ikke, om det er information nok?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share