xjyden


xjyden
 Share

Recommended Posts

Jeg har jo forøvrigt fået købstilbud på mine TDC-aktier, mens jeg var i Kalundborg sidst. Så jeg måtte lige spørge revisoren, om jeg skulle slå til nu eller vente til efter årsskiftet. Det viser sig, at med de nye regler, så kan jeg udnytte mit gamle fradrag ved at vente til næste år, hvor der kommer nye regler.

Det skulle være nok til at hele fortjenesten bliver skattefri.

Så nu mangler jeg bare at tage stilling til, om jeg vil beholde huset eller ej. Revisoren sagde behold det, men jeg overvejer, om jeg skulle satse på, at der skal ske noget helt nyt i mit liv, når jeg nu får 191000 kr. fri til januar.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bliver mere og mere glad for mit hus (vores hus). Tanken om at bygge mine Jealvox horn-højttalere færdige, og placere dem i hver sit hjørne uden at der er nogen til at protestere. Så kan jeg da få musik til restaureringsarbejdet. Højttalerne har 0.22 watt driftseffekt (dog er jeg nødt til at lappe en ene bas membran, og dermed må jeg nok øge den bevægelige masse og øge driftseffekten lidt.

Jeg har også i natten løb udtænkt, hvordan jeg kan isolere ovenpå uden at rive taget af først. (Det er næsten det samme, som jeg hele tiden har tænkt, men nu med noget mere optimisme)

Så da jeg vågnede til morgen og savnede xt, så kunne jeg pludselig mærke lidt af den rædsel, som jeg oprindeligt har fået forbundet med at lave/begå fejl. Det er noget med total fornedrelse, hån, foragt, uduelighed o.l.

Det er egentlig interessant, at min bror og jeg var nogle af de dygtigste i klassen i slutningen af folkeskolen, når vi altid har hadet at gå i skole.

Det er så straks mindre underligt, at vi har hadet at gå i skole, men jeg kan ikke huske, at det var forkert at fejle i folkeskolen, så det havde jeg sandsynligvis fortrængt på det tidspunkt.

Interessant at tænke på, at xt har skullet overtage min ubevidste frygt for at tage fejl her op til pausen. For jeg var helt sikker på, at et forhold ville være problemløst, hvilket betyder, at jeg må have fået min frygt over i hende?

Link to comment
Share on other sites

Den nye terapeut mener, at det, jeg har tolket som stress symptomer, sikkert er mit oprør mod autoriteterne og det fornuftige og "det man gør".

Hun mener også, at det at ville have et forhold til en ældre, højere, religiøs kvinde, kan karakteriseres som oprørsk i forhold til normerne.

Jeg er vist enig.

Desværre er jeg også ved helt at falde for ideen om at være ungkarl i mit hus, samtidig med, at jeg savner xt så meget, at hun ville kunne få mig med på en hvilken som helst aftale, som indebærer, at jeg fortsat har kontakt med hende. Det er lidt af et dumt dilemma.

Samtidig er jeg jo ræd for, at xt tror, at jeg stadig er der, hvor jeg var, da pausen startede, m.h.t. forhold, og at det kan skræmme hende væk. (Hun vil jo ikke høre fra mig, så det er svært at opdatere hendes opfattelse)

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Videbæk havde åbenbart lukket d. 22. selvom der stod, de lukkede d.23.

Fik sendt en lidt mere sigende sms til xt, men har nu slettet hendes mobil nummer for ikke at plage hende mere.

(Hun svarede "tænker på dig", hvilket kølede mig en del ned)

Jeg er i Kalundborg onsdag-fredag i denne uge og mandag-fredag i næste uge efter planen, så der bliver nok ikke trænet igen forløbigt. Jeg er ellers ved at være rigeligt fed.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

træning 14-1-2006

bænk 5x5, 5x40, 5x5x60

squat 5x20, 5x40, 5x5x60

træk til brystet 1x10x40

skrå 3x10x40

cable rowing 3x10x40

biceps curl 2x10x12

triceps pushdown 3x10x40

Morgenvægt mandag 96 kg

Morgenvægt onsdag 95 kg

Jeg fik noget ondt i venstre skulder under træningen den 7., så jeg ville ikke risikere noget idag.

xt havde brugt pausen til at vælge mig fra og græde over, at det ikke går, istedet for at prøve at finde ud af, om hun kunne leve alene igen. (Det siger hun nu, at det er hun sikker på, at hun kan)

I søndags mødtes vi til morgenkaffe, og vi fungerede sammen, som om der overhovedet ingen pause havde været.

Vi var ude og gå ved en sø, og alt var idyl.

Vi var ude og købe ind til frokost, og vi spiste frokost med samme stemning.

Så var jeg nede på firmaet for lige at ordne nogle småting, og da jeg kom tilbage stod xt og snakkede i telefon med en trosfælle.

Det næste jeg hørte fra xt indikerede tydeligt, at hun havde tænkt, at det skulle være sidste gang vi sås.

Så gik der lige 5 timer på at græde og at snakke om det, uden at vi kunne blive enige om noget.

Da jeg direkte spurgte xt, om hun ville have, at vi ikke skulle ses igen, hvis jeg kunne gå med til det, så svarede hun ikke.

Nå, men jeg skulle på arbejde (kørte mod Kalundborg kl. 21.30), så vi aftalte, at vi måtte snakke videre.

Onsdag aftalte vi at ses fredag til morgenkaffe, og da jeg kom fredag græd jeg vist det meste af tiden. Det var min mening, at jeg ville give slip på xt, men vi kunne ikke helt tale os frem til, hvordan vi kunne slippe hinanden. Så efter 2.5 times snak fortalte xt mig en af sine dybeste hemmeligheder, som samtidig yderligere understregede vores fælles balast. (Jeg føler, det er tæt på at xt og jeg har mere til fælles end min bror og jeg.)

Så kunne jeg slet ikke fungere mere. Det fik min følelse af samhørrighed til at vokse voldsomt (og en masse andre følelser), så nu kunne jeg slet ikke give slip.

Nå, jeg skulle på arbejde, så jeg måtte jo køre endnu engang uden at være nået til en afklaring. Vi snakkede dog om, evt. at mødes med en af xt's exkærester, som hun vist mener, kan afskrække mig.

Efter arbejde ringede jeg til xt og bad om eftermiddagskaffe. Det blev lige med franskbrød med laks og rejer.

xt fortalte, at hun faktisk var mere afklaret i forhold til, at det ikke skulle være os to, fordi hun følte sig mere sårbar, når hun nu havde fortlat mere om sig selv.

Jeg tænker jo nærmere, at med så mange fælles træk fra fortiden, så bliver det endnu sværere at finde en, der matcher lige så godt.

Mens jeg skriver dette, kommer jeg til at tænke, at det måske også er for ambitiøst at satse på en ny partner, der kan udkonkurrere xt. Måske må jeg nøjes med en, der passer dårligere, men som til gengæld vil have mig.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

træning 22-1-2006

bænk 10x20, 5x40, 5x5x60

squat 10x20, 5x40, 5x5x60

skrå bryst 10x20, 3x10x40

træk til brystet 3x10x40

military 3x10x20

cable rowing 3x10x40

triceps pushdowns 3x10x40

biceps 3x10x12

mave 3x10

Alle squat øvelser i år har været box squat.

Morgenvægt 93.5 kg. Sidste tur til Kalundborg var hård 12 timer + 12 timer + 12 timer + 18 timer + 18 timer. Sidste dag p.g.a. den latterlige bro. Godt der stadig er en færge til Århus, og træls at jeg først besluttede mig til at opgive broen lidt efter 20, så jeg måtte vente til kl. 23, men så var jeg da heldigvis hjemme kl 03.35 efter endnu en rekord kørsel. Århus havn til Hover på halvanden time præcist. Det kunne nok have været gjort lidt hurtigere, hvis der ikke havde været glat i starten.

I mandags satte jeg også hditidig rekord fra Hover til Kalundborg på 2.42.

xt var også på sjælland fredag, så vi fik sms'et en del, men hun var allerede hjemme 01.30.

Jeg fik ellers snakket lidt med en sild nede til træning. Hendes mand træner, og hun mente, at hun vidste, hvordan man træner dødløft, men det mente jeg nu ikke, hun vidste. Måske skyldes det hendes lange overkrop, eller måske vil mændene gerne se hende stå lænet forover med sine store bryster, jge forsøgte nu at fortælle hende, hvordan jeg mente, hun skulle udføre øvelsen. Selvom jeg er meget til bryster (hvis de er ægte), så ville jeg hellere se hende stikke røven mere bagud.

Link to comment
Share on other sites

træning 28-1-2006

bænk 5x20, 5x40, 5x60, 5x70, 4x5x80

squat 5x20, 5x40, 5x60, 5x5x80

skrå bænk 10x20, 3x10x40

træk til brystet 3x10x40

cable rowing 3x10x40

military 3x10x20

Der vae en del drenge til træning, og 2 af dem spurgte, hvornår jeg var færdig med styrke bænken, selvom de tydeligvis var bodybuildere. Det var jeg noget træt af, da der var 2 andre ledige bænkpres bænke, men så da den ene trænede 3x140 var jeg lidt imponeret.

Omkring Kalundborg, så er problemet mest, at jeg skal arbejde for meget til at have tid til styrketræning.

I går gik xt og jeg vist stort set så langt, som man kan sexuelt, hvis man skal hævde ikke at have haft sex sammen. Vi skulle ellers bare snakke om, om vi havde en fremtid, og hvordan den så ud. Nu savner jeg hende helt vildt.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kommentar til diskussionen i Pivs log:

Jeg synes Jeanette udtrykker sig meget moderat.

Min egen erfaring som skilsmisse barn er, at det har givet mig et helt forkvaklet forhold til voksenlivet.

Mine forældre evnede ikke andet, og ud fra det synspunkt, var det sikkert "rigtigt", at de blev skilt.

Men det er da ren egoisme både at danne par, at få børn og ikke mindst at blive skilt.

Og hvad skulle alternativet så være? At tage sig sammen og udvikle sine evner, så forholdet kan bevares!

Link to comment
Share on other sites

træning 5-2-2006

bænk 2x5x20, 5x40, 5x60, 5x5x70

squat 5x20, 5x40, 5x60, 5x5x80

skrå bænk 10x20, 10x40, 3x10x50

cable rowing 3x10x40

træk til brystet 3x10x40

Jeg glemte at skifte skiver fra 70 til 80, og det opdagede jeg først, da jeg pillede skiverne af til sidst. Jeg var dog meget begejstret for, at jeg slet ikke mærkede noget til venstre skulder under træningen.

Skrå bænk kunne ikke mærkes med 50 kg, hvilket nok skyldtes at jeg ikke havde kørt med 80 kg i de 5x5, for sidst var 40 kg tydeligt at mærke i skrå bænk.

Jeg gik relativt hurtigt, fordi der var kommet en fyr, som åbenbart var god til at føre sig frem, og som valgte at sætte meget larmende techno musik på. (Naturligvis uden at spørge om det var i orden) (Jeg skal lære at sige min mening i sådanne situationer)

Forøvrigt er det definitivt slut med forholdet til xt i denne omgang. Hun vil hellige sig sin gud, selvom hun er helt vild med mig.

Det er nok hellerikke et under, at jeg ikke lige fremstår som den ideelle fyr at leve resten af livet med, men det vidste hun jo før hun faldt for mig.

Jeg fatter stadig ikke rigtig, hvad det gik ud på, men efter 8. afvisning vælger jeg at droppe yderligere forsøg på at overbevise hende om, at vi to skal danne par. Jeg har dog meddelt hende, at hvis jeg ikke har mistet modet helt til den tid, så vil jeg checke, om hun har forliget sig med sin religion igen om et halvt års tid.

Jeg er meget dårlig til at give op.

Link to comment
Share on other sites

træning 12-2-2006

bænkpres 5x20, 5x40, 5x60, 5x5x80

squat 5x20, 5x40, 5x60, 5x5x80

military 3x10x20

træk til brystet 3x10x40

Jeg gad ikke så meget i dag, måske fordi jeg ikke havde fået morgenmad.

Bænk var lige hård nok, og squatten fungerede ikke rigtig. (Skiftede mellem meget let og alt for hård med samme vægt, og uden at jeg kunne gennemskue, hvad jeg gjorde forskelligt)

Jeg håber på at kunne komme op på 2 træninger pr. uge igen fra næste uge.

Jeg har fået lovning på at komme til at lave "kontor-programmering" igen fra næste uge (når jeg lige er færdig med det projekt, som jeg pjækker fra lige nu). D.v.s. direktøren sagde, at eftersom Kalundborg projektet gik så dårligt, så måtte jeg hellere få nogle andre opgaver. (Jeg ved ikke rigtig, om han havde glemt, at jeg egentlig også blev ansat til nogle andre opgaver). Jeg opfatede det som en dyb personlig fornærmelse, da jeg ikke mener, at jeg har klaret projektet dårligt, men samtidig er jeg da glad for, at jeg måske får en mere forudsigelig hverdag.)

Nogle ville måske have jublet over at komme til Italien og til diverse steder i Danmark og ind imellem tjene over 15.000 kr. om ugen, men det er altså ikke det, jeg vil.

Jeg vil til at satse på en NLP og hypnose uddannelse (i fritiden), og jeg håber på at kunne få en forudsigelig hverdag og måske med tiden en kæreste, som både elsker mig vil komme sammen med mig.

M.h.t styrketræningen, så regner jeg med, at jeg vil starte langsomt op med bænk og først satse på ny max omkring sommerferien. Indtil da vil jeg fokusere på squatten, som gerne skal op på mindst 150 før sommer. (160 burde være realistisk, men jeg spekulerer nogle gange på, hvad jeg skal resten af livet, hvis jeg øger for hurtigt. Jørgen Krog har resigneret og stiller sig tilfreds med det han nu når. Jeg kan ikke lige huske navnet på Danmarks super master, men han er jo der, hvor alvorlige skader er potentielle hver dag. Jeg vil gerne være der, hvor jeg måske kan gøre mig gældende til nogle konkurrencer, men hvor jeg aldrig får skader, og det er måske en fejl i min presonlighed, men sådan har jeg det.(Jørgen er næsten 20 år ældre end mig, men så vidt jeg ved, er det ikke påvist, at man skulle have problemer med at stige i styrke til man bliver 60, med mindre man har makset for vildt inden da.))

Nå men altså squat nu, bænkpres til sommer og dødløft resten af året. Så har de måske opretttet rimelige forhold for dødløft træning i Videbæk igen. P.t. er der 3 bænkpres bænke, og der er et squat rack, hvor man kan se sig selv fra alle vinkler, men ovre, hvor det er meningen, man skal træne dødløft, er der en vægtstang på gulvet og et stativ med skiver ved siden af. Ikke noget med et stativ eller holder til stangen, og ikke et spejl i nærheden. nå, ja, og så skal man lige tænde lyset på en kontakt for sig selv, så som regel ser det ike særligt tillokkende ud, det med at træne dødløft i Videbæk.

Link to comment
Share on other sites

træning 17-2-2006

bænkpres 10x20, 5x40, 5x60, 5x5x80

squat 5x20, 5x40, 5x60, 5x5x80

træk til brystet 3x10x40

cable rowing 3x10x40

smalt fat bænkpres 3x15x40

Sidstnævnte var virkelig noget, det kunne mærkes under de sidste reps i første sæt, så det må rigtig være noget, der virker.

Generelt fungerede det ikke for godt, måske fordi det var første aften træning i lang tid.

Jeg havde lange bukser på, så jeg ikke kunne se benene under squatten. (man bør jo slet ikke se på sig selv, så det tyder ikke godt, når de lange bukser kunne få mig til at miste kontakten med benene. Tænk hvad fravær af spejle ville gøre.

Mit igangværende projekt på arbejde strækker sig desværre ind i næste uge, men fra senest onsdag skulle jeg gerne være fri for projektet.

Jeg har nu meldt mig til NLP og hypnose kursus, og så her til eftermiddag blev jeg lige ringet op af en dejlig kvinde fra NPL-Instituttet, som meget hurtigt fik mig overbevist om, at det nok var en forhastet tilmelding. Nå, men nu har jeg gjort det, og hypnose (Milton Erickson) virker mere spændende for mig, end NLP gør. Men det har lige trigget det der med græsset er måske grønnere. Jeg er lige ved at overveje at tage 2 NLp uddannelser samtidig. (Fik jeg nævnt, at kvinden er ingeniør og på min alder?)(Desværre københavner eller noget i den stil)

Jeg kørte forbi, hvor xt bor her til eftermiddag, og hendes bil holdt der (lidt mærkeligt, hvis jeg husker hendes skema), men nøj, hvor jeg savner hende ind imellem. (Det var lidt en test af, om jeg kunne holde til at køre forbi, og det kunne jeg godt, det er bare vildt træls, at det skal være nødvendigt). Jeg gad nok vide, hvordan andre forholder sig i sådan en situation? (Altså Clean Cut, eller "bare venner", eller hvad)

Link to comment
Share on other sites

træning 23-2-2006

bænkpres 5x20, 5x40, 5x60, 5x80, 5x100, 4x3x70

squat 5x20, 5x40, 5x60, 5x5x80

cable rowing 3x10x40

mave 3x10

triceps pushdown 3x10x40

Jeg overvejede at nøjes med bænk og squat, da jeg var temmelig træt, men det blev til lidt mere.

Min plan er at starte på Simmons igen på søndag, så jeg vidste ikke lige, hvad jeg skulle løfte, og idiotsk, som jeg er kørte jeg tungere op end jeg plejer. Det gik heldigvis godt. Sidste rep med 100 nåede ikke helt ned på brystet, da jeg var lidt for nervøs for at gå i stå.

Jeg skal have Simmons programmet fundet frem igen, og jeg regner med at starte på 70 kg både i squat og bænk, så jeg kan komme igang på en pæn måde. Der går så et par runder eller 3, før jeg kan begynde at øge styrken igen, men det er nok også meget godt efter en lang program pause.

Jeg overvejer at få medlemsskab i Videbæk, så jeg kan stille op til næste kvartals konkurrence.

Link to comment
Share on other sites

Så fandt jeg programmet:

Week 1: 70% x 8x3, 2 minutes between sets (70)

Week 2: 75% x 8x3, 2 minutes between sets (75)

Week 3: 80% x 6x3, 2 minutes between sets (80)

Week 4: 85% x 5x2, 3 minutes between set (85)

Week 5: (80% x2, 85% x 2, 90% x2) 5 minutes between sets (80,85, 90)

Det ser egentlig lige tyndt nok ud med min plan, når jeg ser den på skærmen.

Link to comment
Share on other sites

Det er sjovt! Jeg læste Workout girls logbog, og straks er jeg tændt med alle mulige kommentarer.

De 22 år, jeg har trænet on/off har lært mig, at hvis jeg kan mærke andet end forøget træthed under eller efter træningen, så har jeg gjort noget forkert.

Det er mig ufatteligt, at nogen kan finde på at vurdere sin træningseffektivitet efter, hvor ondt det gør under eller efter træningen.

Min bror er væsentlig bedre til at aktivere sine muskler, end jeg er, og han har ikke trænet i omkring 19 år.

Jeg kommenterede Fistandantilus's log, og jeg tænker, at så må jeg altså også have potentiale for noget mere i bænk.

Fist var noget mere dynamisk end mig i dødløft, men det er ikke mit indtry, at det var så voldsomt i bænk, og der er han alligevel blevet meget stærkere.

Det er mit indtryk, at især bænkpres er meget psykisk, så jeg håber på, at min hypnoseuddannelse kommer til at gavne mig på det punkt.

Dødløft og squat er jeg mere rolig for. Der skal jeg bare have nogle tæsk (eller rettere, mine muskler skal)

Link to comment
Share on other sites

løb 2 km ca

mål:

bryst spændt 120 afslappet 115

mave 108 liv 104

ben 61

arme spændt 40 afslappet 38.

(Glemte lige mål rundt om skuldrene 135 cm. Jeg aner ikke, hvad det mål er interessant for, men nu målte jeg det jo)

Det er lidt specielt, at jeg vist har den største mave længe og flæsk på indersiden af lårene, mens ydersiderne af lårene er med tydeligt markerede muskler.

Jeg fik mig ikke vejet, men vægten viste 94 i går.

Jeg er dog indstillet på, at der skal til at ske noget, så jeg løb en lille tur uden men, selvom jeg ikke kunne finde de gode løbesko.

Jeg må se, om jeg ikke kan blive lækker inden jeg starter på NPL og hypnose kursus. Så vil jeg nok satse på at komme i byen i Århus i kursus weekenderne.

Jeg fik gået lidt skovtur, hvor det gik op for mig, at det plejede jeg vist mere at gøre for at have fred, end fordi jeg nød naturen.

Nu er jeg igag med at flytte om i stuerne. Jeg fik en del møbler for nogle uger siden, men har ikke haft tid. Ex'en gik jo med tv, stereo, sofaer, senge og reoler, så jeg sover på gulvet (dog på en madras)

Det er egentlig meget fedt ikke at have tv. D.v.s. jeg har egentlig fået et tv også for nogle uger siden, jeg kunne bare ikke umiddelbart finde antennekablet mellem alle de "nye" møbler, så det er ikke sat til endnu. (Møblerne har jeg fået fra tanten, som jeg sammenligner med Piv. Hun er desværre flyttet sammen med min mors fætter)(Har jeg egentlig sagt det?)

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

træning 26-2-2006

bænk 5x20, 5x40, 5x60, 2x3x80, 6x3x70

squat 3x20, 3x40, 3x60, 8x3x70

træk til brystet 3x10x40

cable rowing 3x10x40

Så gad jeg ikke mere, der var blevet for fyldt med amatør bodybuildere.

Jeg havde overbevist mig selv om, at 70 kg var for lav startvægt til Simmons, men min skulder overbeviste mig om noget andet.

Squat var alt for hårdt for nedre ryg, så jeg skal have fundet noget andet at træne på ikke tung squat dag.

Jeg spekulerer en del på hjælpeøvelser, men kan ikke gennemskue, om det er hensigtsmæssig at bruge sådanne for at få lidt mere workload.

Nå, nu får jeg ad i det mindste fulgt planen om at starte blidt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder og spiser Tiramisu og drikker en nogenlunde Brunello til. (Sat ned til 100 kr i Brugsen)

Som hovedret lavede jeg et eksperiment med at panere noget tyndtskåret kød og stege det og så putte skinke og parmasan ost og sovs over.

Jeg kan ikke huske, hvad det hedder, så det er lidt svært at finde en opskrift, derfor har jeg prøvet mig frem.

Kødet skal vist være kalvekød, men resten fungerede. Jeg brugte Mornay sovs til, og det virkede godt, selvom det jo vist ikke lige er Italiensk.

Jeg spurgte min ex-pap-datter om opskriften på Tiramisu, men da jeg var på indkøb i Bilka, hvade de færdig Tiramisu til en konkurrencedygtig pris. (Måske havde de sat prisen på Mascarpone op til at matche prisen på færdigvaren?) Nå, men den færdige fra Bilka smager udemærket, efter min mening.

Jeg kan bare ikke huske de der Lady Fingers fra det Tiramisu, jeg fik i Italien.

Jeg havde fantaseret om Tiramisu siden i lørdags, så nu skulle det altså være. Og det er bare godt! Så kan pigerne komme med deres chokolade, så meget de vil.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder og spiser Tiramisu og drikker en nogenlunde Brunello til. (Sat ned til 100 kr i Brugsen)

Som hovedret lavede jeg et eksperiment med at panere noget tyndtskåret kød og stege det og så putte skinke og parmasan ost og sovs over.

Jeg kan ikke huske, hvad det hedder, så det er lidt svært at finde en opskrift, derfor har jeg prøvet mig frem.

Kødet skal vist være kalvekød, men resten fungerede. Jeg brugte Mornay sovs til, og det virkede godt, selvom det jo vist ikke lige er Italiensk.

Jeg spurgte min ex-pap-datter om opskriften på Tiramisu, men da jeg var på indkøb i Bilka, hvade de færdig Tiramisu til en konkurrencedygtig pris. (Måske havde de sat prisen på Mascarpone op til at matche prisen på færdigvaren?) Nå, men den færdige fra Bilka smager udemærket, efter min mening.

Jeg kan bare ikke huske de der Lady Fingers fra det Tiramisu, jeg fik i Italien.

Jeg havde fantaseret om Tiramisu siden i lørdags, så nu skulle det altså være. Og det er bare godt! Så kan pigerne komme med deres chokolade, så meget de vil.

Tiramisu :wub:

god stil... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

træning 2-3-2006

bænk 5x20, 5x40, 8x3x60

squat 3x20, 3x40, 8x3x60

træk til brystet 3x10x40

smalt fat bænkpres 3x15x40

cable rowing 3x10x40

military 3x10x25

Der var en bunke drenge dernede, som burde bortvises for manglende forståelse for træningsprincipper, men jeg troede 2 andre fyre var far eller træner til/for dem, så jeg ville ikke sige noget.

Freddie kom da jeg var ved at være færdig. Det er længe siden, jeg har set ham. Han klagede også lidt over for mange børn i centret.

Jeg købte ny vaskemaskine under vejs hjem (eller rettere, jeg kørte omkring Herning på hjemturen, for at købe vaskemaskine) ex'en vil meget gerne have den, vi købte sammen, så nu har jeg købt en erstatning.

Ellers spekulerer jeg en del over fremtiden og parforhold. Jeg er ikke så cool som Piv.

Til gengæld stiger vægten ikke, og hvis jeg vil tabe mig kan jeg bare holde igen med øl og vin. (øh, bare og bare)

Jeg har 6 rammer dåseøl, 10 kasser vin og halvanden kasse Gambrinus Dark stående, så jeg kan ikke bruge undskyldningen om, at jeg bare lige vil tømme kassen eller den sidste flaske. Ja, så har jeg også 3 flasker cognac, fordi jeg lige vil prøve at lære at smage cognac. Indtil videre synes jeg bedst om Martell.

Nå, men jeg må vel helllere ud og lave Tiramisu, hvis jeg skal nå det i dag.

Link to comment
Share on other sites

træning 2-3-2006

bænk 5x20, 5x40, 8x3x60

squat 3x20, 3x40, 8x3x60

træk til brystet 3x10x40

smalt fat bænkpres 3x15x40

cable rowing 3x10x40

military 3x10x25

Der var en bunke drenge dernede, som burde bortvises for manglende forståelse for træningsprincipper, men jeg troede 2 andre fyre var far eller træner til/for dem, så jeg ville ikke sige noget.

Freddie kom da jeg var ved at være færdig. Det er længe siden, jeg har set ham. Han klagede også lidt over for mange børn i centret.

Jeg købte ny vaskemaskine under vejs hjem (eller rettere, jeg kørte omkring Herning på hjemturen, for at købe vaskemaskine) ex'en vil meget gerne have den, vi købte sammen, så nu har jeg købt en erstatning.

Ellers spekulerer jeg en del over fremtiden og parforhold. Jeg er ikke så cool som Piv.

Til gengæld stiger vægten ikke, og hvis jeg vil tabe mig kan jeg bare holde igen med øl og vin. (øh, bare og bare)

Jeg har 6 rammer dåseøl, 10 kasser vin og halvanden kasse Gambrinus Dark stående, så jeg kan ikke bruge undskyldningen om, at jeg bare lige vil tømme kassen eller den sidste flaske. Ja, så har jeg også 3 flasker cognac, fordi jeg lige vil prøve at lære at smage cognac. Indtil videre synes jeg bedst om Martell.

Nå, men jeg må vel helllere ud og lave Tiramisu, hvis jeg skal nå det i dag.

Sveske du er ligeså cool som alle andre og tro mig jeg anser ikke mig selv som cool.... langtfra da!

Vil du tabe dig så - strammer du bare ballerne an og kommer i sving som min søde venner siger til mig. :superman: længere er den ikke. Eneste grung til jeg vil og må tabe mig er jeg dårlig kan passe mine :wub: coyboybukser og jeg ikke kan lide at se mit spejlbillede som den er pt.

SÅ må der gøres noget jo - og det er kun en der kan gør det MIG!

Jeg har jo to børn og de bager - vil ikke ændre deres kost og det gøre jeg heller ikke. Laver bare flere retter hvoraf mine er mere i overensstemmelse med mit mål.

Nyd den Tiramisu - :4mewantfood: for viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt.

Link to comment
Share on other sites

Piv: Når jeg skriver, at du er Cool, så er det den med op på hesten igen efter din mislykkede date.

Jeg hænger noget med næbet, men det er også første gang, jeg har følt, at der var en, som matchede mig mere end min tvillinge bror. Det kunne måske også give problemer i længden, men det var vildt dejligt, som jeg følte mig mødt. (Når jeg ikke lige blev droppet, men sidstnævnte er jeg vist vandt til som generel livserfaring)(Jeg håber at kunne ændre denne erfaring i årets løB)

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Løb 2 km.

Forberedelser:

Afslappet

post-859-1141380766_thumb.jpg

Spændt (og anspændt?)

post-859-1141380884_thumb.jpg

Spændt med mobilen i den anden hånd.

post-859-1141380900_thumb.jpg

Vægt 96 kg, mystisk nok. Den plejer at vise omkring 94 kg.

Løbeturen:

Sporet på brakmarken

post-859-1141380968_thumb.jpg

Huset set fra sporet på brakmarken

post-859-1141380979_thumb.jpg

Udsigten over åen fra sporet på brakmarken

post-859-1141381012_thumb.jpg

Huset fra nord

post-859-1141381030_thumb.jpg

Huset fra sydøst

post-859-1141381052_thumb.jpg

Jeg må vist snart have skaffet mig en 6230i, men når jeg nu har 2 private og en firma mobil i forvejen, så nøjes jeg forløbigt med den gamle, selvom jeg godt kunne ønske mig et bedre kamera.

Jeg gad nog vide, om man kan få billederne til at vise sig i fuld størrelse fra starten, når de nu er så små!?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share