Mission 88 - The (video) log of Skjold


Skjold
 Share

Recommended Posts

Squeeling Pig vs. Sheiko Part II - The Return

Uge 2, Dag 2, Bulk

Fin omgang i dag og det var for en gangs skyld ikke 200 grader varmt deroppe.

Blev også hurtigt i godt humør igen efter den nar på toget.

Lækker omgang, selv om bænken var tung i dag. De næste par gange tager jeg bare alm sheiko uden modificationer. Kunne godt mærke jeg gav mig max i mandags.

Opvarmning: 5 min på cyckel

SHEIKO Bænkpres

1 x 10 @ 32

1 x 5 @ 47

1 x 5 @ 57

2 x 4 @ 67

2 x 3 @ 82

2 x 2 @ 87

2 x 3 @ 72

2 x 5 @ 67

1 x 7 @ 57

1 x 9 @ 52

Dødløft

1 x 10 @ 52

1 x 5 @ 92

1 x 5 @ 112

1 x 1 @ 132

1 x 1 @ 142

1 x 1 @ 152

1 x 1 @ 162

1 x 1 @ 142

1 x 5 @ 112

1 x 5 @ 112

Chinups

1 x 6 @ BW

1 x 6 @ BW

Std. DB Row

1 x 10 @ 24

1 x 10 @ 30

Rammer godt, bare skod at vi ikke har DB's over 30 kg :mad:

De 1 x 10 @ 30 var aaaalt for nemme!

Yates Rows

1 x 10 @ 67

1 x 10 @ 82

Abdominal Crunch

1 x 12 @ 70

1 x 12 @ 75

Weird.. Totalt overskud i abs.

Rotary Calf

1 x 10 @ 80

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 85

Side Laterals

1 x 10 @ 12

1 x 10 @ 12

Tricep Rope Pulldown

1 x 10 @ 32,5

1 x 10 @ 32,5

BB Curls

1 x 10 @ 30

1 x 10 @ 35

1 x 3 @ 40 - Alt alt for tunge i dag...

1 x 10 @ 30

Jordbær

1 x 10 @ Frodige lækre super modne gratis jordbær :4mewantfood:

Lee omgang, men kunne godt have brugt lidt mere overskud i patten i dag..

Men man kan ikke få det hele. Alt i alt en god omgang!

Vægten var lidt høj men havde også spist god igennem i dag :innocent:

Dagens Vægt: 96,7

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Nice wheels - men det skrev jeg også i dit galleri.

Ingen grund til at tænde sådan af, men!

DSB kører i øjeblikket en kampagne sammen med Arriva da vi har ganske mange problemer med folk der render over sporene - typisk for at nå et tog og problemet er i stærk stigning.

Hvorfor er det et problem? De fleste der ser "deres" tog fiser bare over sporet uden at se om der kommer andre. Og der er ikke særligt fedt som lokofører at køre sådan en klumrian ned. Og også fasen hvor man ser folk rende ud i sporet inden for ens bremseafstand er noget der på et splitsekund får pulsen til at stige med 50. Alt det kunne man så være et mandfolk og leve med (går man folk på klingen er der nu mange mareridt som følgevirkning).

Det alvorlige problem kommer til helbredstesten - både den periodiske og den som man man kommer til ekstraordinært efter hver påkørsel eller anmeldt nærved påkørsel. Hvis man er blevet så påvirket af situationen (det kunne nemt være hændelse nummer 4-5 eller mere) og blodtrykket bliver for højt får man en fyreseddel. Det er ikke fedt at blive fyret og risikere at skulle gå fra hus og hjem fordi andre er ved at misse toget. Men det er der rigtigt mange der bliver. Det er den næsthyppigste fyringsårsag.

:4offtopic::sorry:

Edited by TF.
Link to comment
Share on other sites

Nice wheels - men det skrev jeg også i dit galleri.

Ingen grund til at tænde sådan af, men!

DSB kører i øjeblikket en kampagne sammen med Arriva da vi har ganske mange problemer med folk der render over sporene - typisk for at nå et tog og problemet er i stærk stigning.

Hvorfor er det et problem? De fleste der ser "deres" tog fiser bare over sporet uden at se om der kommer andre. Og der er ikke særligt fedt som lokofører at køre sådan en klumrian ned. Og også fasen hvor man ser folk rende ud i sporet inden for ens bremseafstand er noget der på et splitsekund får pulsen til at stige med 50. Alt det kunne man så være et mandfolk og leve med (går man folk på klingen er der nu mange mareridt som følgevirkning).

Det alvorlige problem kommer til helbredstesten - både den periodiske og den som man man kommer til ekstraordinært efter hver påkørsel eller anmeldt nærved påkørsel. Hvis man er blevet så påvirket af situationen (det kunne nemt være hændelse nummer 4-5 eller mere) og blodtrykket bliver for højt får man en fyreseddel. Det er ikke fedt at blive fyret og risikere at skulle gå fra hus og hjem fordi andre er ved at misse toget. Men det er der rigtigt mange der bliver. Det er den næsthyppigste fyringsårsag.

:4offtopic:  :sorry:

<{POST_SNAPBACK}>

Ok, så var omtalte lokofører vist midlertidig udsat for fyring :laugh:

Mon ikke hans blodtryk var højt oppe ?

Og iøvrigt, hvem andre er garanteret varig ansættelse ?

Det er selvfølgelig ikke rart at resikere at blive fyret fra job,

men den risiko lever mange af os andre med hver dag.

Selv om det ikke er rart at resikere at køre en over,

synes jeg det er værre for Taxi- og lastvognschauffører.

Der løber og cykler folk ud foran dem hver dag, og værre endnu,

de får altid skylden, selv om de ikke kan gøre noget.

Undskyld log_spam, og iøvrigt rigtig gode ben på billedet :4thumbup:

Henning :showoff:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Der løber og cykler folk ud foran dem hver dag, og værre endnu,

de får altid skylden, selv om de ikke kan gøre noget.

Der er skutte rigtigt, Henning. Jeg kørte bybus i 4½ år inden jeg gik over til toget og der var aldrig nogen af mine kolleger der fik skylden for noget de ikke havde lavet, især i de første 3 år med en meget stram køreplan blev der lavet en del buler :blush: og også kørt et par stykker ned. Og når man ikke får skylden bliver man heller ikke fyret. Og de som retmæssigt fik skylden fik ikke taget kortet og derfor heller ikke fyret (pånær een som blev taget for spritkørsel i sin fritid - igen).

Men korrekt at man kan blive fyret, den risiko lever vi alle under. Jeg synes stadigvæk ikke det er fair at skulle miste sit arbejde fordi en eller anden er kommet to minutter for sent ud af hoveddøren. Og det får du mig aldrig overbevist om.

Det er desværre så også korrekt, at færdelsloven hænger lastvogschauffører op på de meget ulykkelige højresvingsulykker som især kvindelige cyklister bliver udsat for. Uden at forklejne problematikken, for det vil jeg ikke, så kan de nu altså også undgås i næsten alle tilfælde hvis man er vågen bag rattet. Der er nogle blinde områder inde på cykelstien, men hvis man holder for rødt så kommer de fra et synligt område og ind i det usynlige. Kommer man fra grønt og der bliver rødt har man overhalet cyklisterne på vejen derhen. I begge tilfælde kan de ses inden de forsvinder ind i den blinde vinkel hvis man bruger rødt-tiden til at se i de højre spejle og ikke SMSer, kigger kort eller skifter CD. Tilbage står så myldretidstrafikken i større byer for var der nu 7 eller 8 cykler lige før? Lige i den situation står chaufføren med lorten i hånden, men ellers lægger jeg som eks-chauffør gerne navn til at nedlægninger af cyklister ved højresving er sjuskefejl. Desuden indrømmer de jo selv at de nye cyklistspejle er så specifikke at de kun virker hvis de er indstillet til den enkelte chauffør hvilket i følge dem selv sjældent bliver gjort. Og såfremt spejle ikke er indstillet så man kan se i dem, ja så hænger man også på ansvaret.

Sorry for mere log-spam :blush:

Edited by TF.
Link to comment
Share on other sites

Der løber og cykler folk ud foran dem hver dag, og værre endnu,

de får altid skylden, selv om de ikke kan gøre noget.

Der er skutte rigtigt, Henning. Jeg kørte bybus i 4½ år inden jeg gik over til toget og der var aldrig nogen af mine kolleger der fik skylden for noget de ikke havde lavet... Sorry for mere log-spam :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor længe er det siden ?

Nej de får normalt ikke skylden for noget de ikke har lavet :laugh:

Hvis en farer ind under baghjulet af en lastbil, så har chaufføren

måske kørt vedkommende over, men har ikke kunnet undgå det.

Undskyld mig, men jeg synes godt nok at lokofører ser ud til at være

et rigtig godt job i modsætning til chauffører på landevejen,

så der er vel ingen grund til at tænde fuldstændig af, bare fordi

en løber over sporet ved siden af.

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Du har ret - der er ingen grund til at tænde af. Det kommer der aldrig noget godt ud af. Men det kan jo være han har set for mange mennesker ligge i samlesæt til at kunne holde temperamentet i ro. Der er også mange forældrer som ellers aldrig slår deres børm som stikker dem en flad hvis de uden at se sig for begynder at rende over vejen.

At det var i nabosporet er godt. Især når der ikke kommer tog. Det gør det heller ikke de næste mange gange de næste to år. Og så er det folk sløser og ikke ser sig for og SÅ kommer den gennemkørende -måske endda forsinket (det er de jo tit) så det kommer hvor der eller aldrig er noget tog overhovedet. Klask.

Men lad os tage det fra en anden vinkel: Skide være med at lokoførere bliver fyret og huset går på tvangsauktion og konen skrider fordi en de ikke kender har travlt. Men mange af de som har travlt dør altså af det! Eller lever resten af deres dage uden arme eller ben. Hvis valget står mellem at vente 10-20 eller 60 minutter til næste tog eller spendere 50 år i en kørestol eller straks få en etværelses med låg ved jeg godt hvad jeg vælger. Ligesom jeg altid kører med sikkerhedssele også når jeg bare lige skal ned og handle.

Men skal vi ikke bare blive enige om at vi ikke er enige? Det har jo hverken noget med træning eller Skjold at gøre og det er hans log vi sviner :smile:

Edited by TF.
Link to comment
Share on other sites

Sorry Skjold, jeg logspammer også lidt lidt.

Ang Lollandsbanen, så tror jeg næsten jeg ved hvilken kontrollør det var, eller rettere, der er 2 muligheder. 1 gammel mand som altid har helt korrekt uniform på, og en der er sidst i 30-erne, og er rimelig meget hjemmerværnsmand-type. Begge har jeg haft mine problemer med dengang jeg kørte dernede, og de burde være fyret for længst.

Men ok, faktum er at du nok ikke skulle være løbet over skinnerne, og faktum er også at han er en idiot, men du kan jo ikke rigtig sende en klage eftersom du selv startede med noget dumt. - For ellers havde jeg da anbefalet at du skev ind til Lollandsbanen og klagede over ham. Det er en meget god måde at sige "tak for sidst på" :wink:

Ang højresvingende chauffører. Jeg talte med en erfaren politimand sidste år, som mente at årsagen til at der sker så mange ulykker i høj grad er psykologisk. Mænd er indrettet sådan at de godt forstår hvilket udsyn lastbilchaufføren (ikke) har, og derfor passer de på fordi de er klar over at han måske ikke har set dem. Kvinder tænker ikke sådan, det tænker mere i retning af "jeg skal lige nå et købe ind, og hvordan sidder mit tøj, og hvor meget vasketøj skal jeg nå i dag osv." men da de godt ved at lastbilen skal holde tilbage tænker de ikke mere over det, og kører derfor ud selvom lastbilen ikke har set dem.

Nu var det kun betjentens antagelse, men jeg kan sagtens følge logikken i hvad han siger. Det kunne min kæreste i øvrigt også godt da vi talte om det, så der er måske noget om snakken. Sikkert ikke i alle tilfælde.

(og så må der vidst en OT tråd til hvis der skal kommenteres mere om det :wink: )

By the way Skjold. Check lige min blog: 12*120 med elastikker :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

TF:

Jeg kan godt forstå han bliver sur, det er slet ikke det. Men han kunne have udtrykt det anderledes, for jeg mener seriøst at han virkelig bare gakkede totalt ud.

Men jeg vil ikke klage over ham. Der var et skænderi og det var det. Vi var nok begge ud om det. Vil dog lige tilføje at der er fri udsigt til begge sider, så der kan på ingen måde komme et tog man ikke har set hvis man har kigget sig for. Så er det lige det faktum det er lolland og der kun kører 2 tog i timen. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Baloo: den med kvindernes fokus på indkøbssedlen og tøjet har jeg også hørt flere gange. Men nu også noget med at "de" uha jeg generaliserer nu, ikke har den store interesse for store maskiner og faktisk ikke er klar over hvordan sådan en tingest drejer og slet ikke hvordan det kunne tænkes at se ud oppe fra førerpladsen.

Skjold: klart at man ikke skal spasse ud. Jeg forstår fuldt ud at du blev tosset over hans opførsel. Det er heller ikke en måde at opføre sig på. Det var bare for muligvis at forklare ham, men hvis han generelt er en sur røv er der ingen grund til det. Nåja, Lolland er jo ikke just noget trafikknudepunkt. Til gengæld slipper I garanteret for terrorbomber den dag turen kommer til DK.

Link to comment
Share on other sites

Squeeling Pig vs. Sheiko Part II - The Return

Uge 2, Dag 3, Bulk

Sov godt nok længe i dag. Vågnede først klokken 10 og var temlig sulten, så lavede lige en Skjold Special shake og lagde mig så og ville stene lidt morgen TV og så smide mig ud i solen og blive flot gylden :sun:

Men faldt i søvn igen og vågnede først klokken 13.00 :innocent:

Men eller rigtig god omgang i dag. Squatten var dog så ond og min lænd temlig ristet så fik ikke mine 2 backoff sæt med. Så var der igen 200 grader deroppe hvilke gjorde at efter squat dryppede jeg resten af træningspasset :eh:

For at toppe det helt af var jeg så dum at æde et kæmpe måltid ½ time før træning. Så det sad helt oppe i halsen under hele passet... Føj...

Opvarmning: 5 min på løbebåndet

SHEIKO Bænkpres

1 x 10 @ 32

1 x 5 @ 47

2 x 4 @ 57

2 x 3 @ 67

5 x 2 @ 77

Chinups

1 x 6 @ BW

1 x 4 @ BW +10

1 x 4 @ BW +10

1 x 3 @ BW +10

1 x 8 @ BW

1 x 5 @ BW

Føj jeg var tung som et ondt år i dag :sneaky2:

Abdominal Crunch

1 x 12 @ 70

1 x 12 @ 70

Back-Raises

1 x 10 @ BW

1 x 10 @ BW

Squat

1 x 10 @ 52

1 x 10 @ 102

1 x 10 @ 112

1 x 10 @ 112

1 x 10 @ 112

1 x 10 @ 102

Så var jeg 100% gennemblødt. Føj det var varmt og jeg pustede og stønnede som havde jeg løbet en marathon. Så droppede 2 x 15 i backoff :laugh:

Leg Curls

1 x 10 @ 75

1 x 10 @ 70

Rotary Calf

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 80

1 x 10 @ 80

Seated DB Shoulderpresses

1 x 10 @ 16

1 x 6 @ 24

1 x 6 @ 28

1 x 6 @ 26

Fik lidt filthy af Leth, det skal jo brændargh :firebounce:

SHEIKO Bænkpres

1 x 5 @ 52

1 x 3 @ 62

5 x 2 @ 72

Var perfekt gennemvarm der. Total raketter hele bundet og god teknik til en afveksling :4thumbup:

Side Laterals

1 x 10 @ 12

1 x 10 @ 12

Dips

1 x 10 @ BW

1 x 10 @ BW

BB Curls

1 x 10 @ 30

1 x 5 @ 35

1 x 7 @ 40 - Rep PR :cooldance:

1 x 5 @ 37,5

1 x 5 @ 35

1 x 10 @ 30

Leee'dt! Syntes næsten jeg kan se min bicep vokse! :4flex:

Rigtig god omgang igen. De sidste 2-3 måneder har simpelthen kørt så godt man skulle tro det var løgn. Markant fremgang både i masse og styrke. Syntes jeg er vokset betragteligt og specialt mine wheels er virkelig vokset efter jeg efterhånden har fået min squat-teknik på plads. Gid det ikke må stoppe :bowdown::smilejap::worship::hands:

Dagens Vægt: 97 (håber det er lidt væske)

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Squeeling Pig vs. Sheiko Part II - The Return

Uge 3, Dag 1, Bulk

Var frisk og oplagt i dag og kunne mærke det ville blive en god omgang.

Som altid lige for tiden var der monster varmt deroppe igen, så man fik drukket nogle liter vand.

Men til det helt store: FIK DE 102 I BÆNKEN!!!!

Opvarming: 5 min på cykel

SHEIKO Bænkpres Spiked

1 x 10 @ 32

1 x 5 @ 47

1 x 4 @ 57

1 x 3 @ 67

1 x 3 @ 77

1 x 2 @ 84,5

1 x 2 @ 89,5

1 x 1 @ 99,5 - PR +2,5

1 x 1 @ 102 - PR +5 *

1 x 3 @ 72

1 x 5 @ 72

1 x 5 @ 72

Den ONDESTE grinder ever! Min højre arm fløj op som var det en peanut. Venstre fik så hele lov til at grinde hele lortet... Ikke kønt. Tager 104,5 på næste mandag hvor jeg ikke har bænket tungt før max! :cooldance:

Abdominal Crunch

1 x 12 @ 70

1 x 12 @ 70

Dødløft

1 x 10 @ 52

1 x 5 @ 92

1 x 2 @ 112

1 x 2 @ 122

1 x 2 @ 132

1 x 1 @ 142

1 x 1 @ 152

1 x 2 @ 132

1 x 2 @ 132

1 x 5 @ 112

Seated DB Shoulderpresses

1 x 10 @ 16

1 x 6 @ 24

1 x 6 @ 30 + Filthy

1 x 6 @ 26

1 x 8 @ 22

Rotary Calf

1 x 10 @ 80

1 x 10 @ 80

1 x 10 @ 80

1 x 10 @ 80

Yates Rows

1 x 10 @ 62

1 x 10 @ 82

1 x 10 @ 72

1 x 10 @ 72

SHEIKO Bænkpres

1 x 5 @ 52

1 x 5 @ 62

4 x 4 @ 72 - Raketter

Side Laterals

1 x 5 @ 14

1 x 8 @ 12

1 x 8 @ 12

Dips

1 x 10 @ BW

1 x 10 @ BW

BB Curls

1 x 10 @ 35

1 x 10 @ 35

1 x 10 @ 35 - Volume PR

Leeeeee omgang! Fik jeg endelig de goddamn 100 i bænken! Men det var da dejligt, men nu vil jeg bare have 110... Man for aldrig nok tror jeg hehe.. Tror faktisk ikke de 110 er så langt væk. Er steget næsten 10kg i bænk på 2 måneder efter vi er begyndt at køre fast sheiko bænkpres og jeg er sikker på de 102 i dag ikke er mit max på en god dag... Great things are about to happen.. Det kører bare :cooldance::blush:

Dagens Vægt: 96,9

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Squeeling Pig vs. Sheiko Part II - The Return

Uge 3, Dag 2, Bulk

Dejlig omgang med masser af underskud i bænken og masser overskud i squat :laugh:

Igen var der 100 grader deroppe så jeg sidder her og drypper stadig.

Gad ikke engang at skifte tøj da jeg ved der går mindst 1 time før min krop for normalt temperatur igen. Så de kiggede lidt i fakta da jeg kom i mine små squat-shorts og gennemblødt undertrøje :4flex:

Opvarmning: 5 min på løbebåndet

SHEIKO Bænkpres

1 x 10 @ 37

1 x 6 @ 47

1 x 5 @ 57

2 x 4 @ 67

2 x 3 @ 72

2 x 2 @ 82

2 x 1 @ 87

2 x 2 @ 77

2 x 3 @ 72

1 x 5 @ 67

1 x 7 @ 62

1 x 9 @ 57

1 x 11 @ 52

1 x 13 @ 52

Game over, kein power efter mandagens omgang... Min front delt har brug for en pause.

Abdominal Crunch

1 x 12 @ 70

1 x 12 @ 70

Squat

1 x 10 @ 52

1 x 5 @ 92

1 x 3 @ 112

1 x 3 @ 132

1 x 3 @ 137 - Med overskud :shades:

1 x 3 @ 132

1 x 3 @ 132

1 x 3 @ 132

1 x 8 @ 102

1 x 8 @ 102

1 x 8 @ 82

Der var god power i wheels i dag.. Kunne sagtens have taget mere, men Leth var færdig :wink:

Leg Curls

1 x 10 @ 75

1 x 10 @ 75

Chinups

1 x 6 @ BW

1 x 6 @ BW

1 x 6 @ BW

Rotary Calf

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 85

Yates Rows

1 x 10 @ 67

1 x 10 @ 82

1 x 10 @ 72

Tricep Rope Pulldown

1 x 10 @ 32,5

1 x 10 @ 32,5

BB Curls

1 x 5 @ 30

1 x 5 @ 40

1 x 5 @ 40

1 x 5 @ 40 - Volume PR

1 x 15 @ 30

Mine guns er endelig ved at blive Leeeeeee :pimp:

Super omgang trods manglende pat-aktivitet. Squatten kørte bare, så mon ikke der er en trippel med 142 forude, i think so :wink:

Leth fik også sat en sej PR i squatten og i DB Rows, så nu kan han også brokke sig over vores center ejer ikke vil købe DB over 30 pga krudtugler. Putch! :nonono:

Big Mads lavede også lige det onde curls og fik en dobbelt vein der løbe op af hele armen, det var fedt... Jeg vil også have fedtprocent under 10!

Dagens Vægt: 97

Fedtprocent: ~16-17%

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

BIG DELAY... Men et stort tillykke herfra! 102 i bænk

- Just say it, 102... 102! Ethundredeogto...

Squeeling Pig vs. Sheiko Part II - The Return

Uge 3, Dag 1, Bulk

SHEIKO Bænkpres Spiked

1 x 10 @ 32

1 x 5 @ 47

1 x 4 @ 57

1 x 3 @ 67

1 x 3 @ 77

1 x 2 @ 84,5

1 x 2 @ 89,5

1 x 1 @ 99,5 - PR +2,5

1 x 1 @ 102 - PR +5 *

1 x 3 @ 72

1 x 5 @ 72

1 x 5 @ 72

Den ONDESTE grinder ever! Min højre arm fløj op som var det en peanut. Venstre fik så hele lov til at grinde hele lortet... Ikke kønt. Tager 104,5 på næste mandag hvor jeg ikke har bænket tungt før max! :cooldance:

BB Curls

1 x 10 @ 35

1 x 10 @ 35

1 x 10 @ 35 - Volume PR

<{POST_SNAPBACK}>

BIG GUNS... Du render rundt med efterhånden. Vi vil snart

se nogle veins.., så mange som muligt :wink::shades: :4flex:

Squeeling Pig vs. Sheiko Part II - The Return

Uge 3, Dag 2, Bulk

BB Curls

1 x 5 @ 30

1 x 5 @ 40

1 x 5 @ 40

1 x 5 @ 40 - Volume PR

1 x 15 @ 30

Mine guns er endelig ved at blive Leeeeeee    :pimp:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå ja, jeg tror du har lavet en "typo" på side 1 under dine stats i bænken...

Det er ikke sikkert du behøver at rette det - Du er jo godt på vej, hehe :4thumbup:

Keep up ze guut wørk... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Squeeling Pig vs. Sheiko Part II - The Return

Uge 3, Dag 3, Bulk

Ikke det store overskud i dag så det blev en stille og rolig omgang.

Har flyttet og pakket her de sidste 2 dage, og været i kbh og hente visum osv. så har ikke fået sovet eller spist optimalt.

Men jeg fik da brændt lidt delt på acceptabel vis :blush:

Opvarmning: 5 min på kondicyckel

Bænkpres

1 x 10 @ 32

1 x 5 @ 47

1 x 4 @ 57

2 x 3 @ 67

6 x 2 @ 72

Dejlig med en rolig omgang. Har kørt for hårdt på her de sidste par uger i jagten på de 100 og det kan mærkes i ledende..

Chinups

1 x 6 @ BW

1 x 4 @ BW +10

1 x 4 @ BW +10

1 x 4 @ BW +10

1 x 8 @ BW

1 x 5 @ BW

Abdominal Crunch

1 x 12 @ 70

1 x 12 @ 70

Dødløft

1 x 10 @ 52

1 x 5 @ 92

1 x 3 @ 112

1 x 1 @ 132

1 x 1 @ 132

1 x 1 @ 142

1 x 1 @ 142

1 x 1 @ 132

Meget stille og roligt. Der var heller ikke noget at komme efter i dag kunne jeg mærke med det samme..

Military Presses

1 x 10 @ 42

1 x 5 @ 52

1 x 5 @ 57

1 x 5 @ 59,5

1 x 5 @ 52

Rotary Calf

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 85

Side Laterals

1 x 10 @ 12

1 x 10 @ 12

Dips

1 x 10 @ BW

1 x 10 @ BW

BB Curls

1 x 10 @ 30

1 x 5 @ 35

1 x 5 @ 40

1 x 5 @ 40

1 x 10 @ 30

Ikke så meget at sige, stille og roligt og MEGET varmt og fugtigt..

Nu vil jeg tage i sommerhus med gutter og æde alt for mange prots i form af oksekød :4mewantfood:

Dagens Vægt: 97

Link to comment
Share on other sites

Update: Er lige kommet hjem fra et par dage i sommerhus med gutterne.

Den stod på strand, bowling og alt for mange deathsticks og små grå... :innocent:

Big Mads failede for hårdt til sidst, men jeg nåede lige at stoppe lige før failure,

tror vores program så nogenlunde sådan ud:

Tuborg

10 x 1 @ Genstande + backoff sæt af 5 x 1 @ Fadøl

Små grå

10 x 1 @ Genstande + backoff sæt af 2 x 1 @ Deathstick til fail...

Stop op og skulle pisse for at finde ud af en havde overbrækket toilettet. :4mewantfood:

Men ellers rigtig hyggelig tur, bare en skam vejret ikke holdt. Vi tog nogle temlig fucked up pics med mit digital kamera da vi kravlede hjem, men glemte mit kamera dernede så kan ikke dele dem med jer og er heller ikke sikker på jeg har lyst til det når jeg ser dem.. Men pointen er: man for pisse ondt i røven af bowling og bliver alt, ALT for lam...

Så imorgen er det sidste omgang træning i Danmark i laaaang tid. Temlig weird at tænke på. Så det nye liv begynder på onsdag når jeg lander i Thailand. Så er det 3 gang jeg flytter udenlands i længere tid, men første gang jeg ikke aner hvornår jeg kommer hjem igen. Men fik at vide af min kone hun endelig havde fundet en fed lejlighed til en rimelig pris på, 90kvm, 2 soveværelser, køkken, stue og self badeværelse. Den ligger på 21 etage, 100 meter fra nana, sukhomvit hvor min fars bar ligger overfor. Med svimmingpool og motionscenter til gratis afnyttelse af alle beboere i bygningen :4thumbup: . Så er den tilmed fuldt møbleret og inc. 3 stk TV osv. Med andre ord, det bliver for feeeeeedt :alright::shades:

Men melder mig dog ind i California WOW Fitness, som har det hele, DB's op til 80kg og kæmpe frivægts område som er totalt crowded. Så er der 2 etager med løbebånd, spa og jeg ved ikke hvad, men hvor der næsten ikke er nogen folk..... :raisebrow:

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

Bliver en spændende tid du går i møde, al lykke til fremover  :smile:

Håber da du kommer et smut forbi MOL i ny og næ anyway  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Don't worry :wink: ! Jeg har forberedt mig. Der er internet i bygningen og jeg har købt et dansk keyboard jeg tager med, da jeg ved hvor møg belastende det er ikke at have Æ Ø Å. Så har jeg sparet sammen til at kunne købe en computer med det samme.

Jeg skal nok få brugt masser af tid herinde, hvad skulle jeg ellers lave i nattetimerne. Vil ikke undvære min log, det er alt for nyttigt at kunne følge sin træning og fremgang, og se hvad der virker og hvad der var noget møg. Og så er man vel semi-nørd... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share