The ironworks


Francis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 782
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

oh, takker takker takker.... hehe..

Det sniger sig lidt op ad engang imellem.. Fremgangen sådan i små "stød". Så det er med at nyde det når der sker noget.. :tongue:

Og kan godt være at jeg vil krydre den med lidt flere videor, nu hvor jeg har fundet et godt sted at lægge dem op. Desværre er det vist kun de første syv eller sådan noget der kan downloade dem.. Men okay, flere er der nok heller ikke der vil se dem. hehe..

Link to comment
Share on other sites

lige et 115 kg stående stem (military press)..

Det kørte sådan set ganske tilfredsstillende, når jeg ikke rigtig havde sat mig op til det.. Det kan også ses i at den er let i bunden hvor den normalt er hård og lige ved at gå i stå hvor den normalt er let! hehe.. :blush:

Men de 120 kg er der snart i hvert fald.. :cooldance::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

nu har jeg haft et par gode dage. så er det måske meget naturligt at man har et par dårlige også.. :raisebrow:

råtræk

3r @ 50 kg

3r @ 50 kg

2r @ 70 kg

1r @ 80 kg

1r @ 80 kg

0r @ 85 kg

0r @ 85 kg (Hmm.. :blink: )

vend og stem

3r @ 70 kg

1r @ 100 kg (raket)

benbøj bagpå

3r @ 100 kg

3r @ 130 kg

1r @ 160 kg (snoren i mine bukser sprang. Aarghh.. anden gang jeg bruger dem)

1r @ 185 kg

dødløft

3r @ 100 kg

3r @ 130 kg

1r @ 160 kg

1r @ 190 kg (træt i lænd og hænder idag)

DB vend og pushpress

3r @ 37 kg

3r @ 45 kg

0r @ 55 kg

og så gad jeg ikke mere.. :sneaky2: total træt i lænden og mine hænder. Så nu skal der hviles ud til på torsdag. Og er jeg frisk der, vil jeg forsøge at stemme enten 3x110 kg eller 120 kg samt døløfte 230 kg fem gange - alt efter dagsformen, dog!

Link to comment
Share on other sites

ja ja, de har fået to afløsere. hehe.. luksus-forhold :4thumbup:

misser jeg mange vægte, synes du? Altså forsøg eller hvad.. Hmm, synes jeg da ikke er så galt. hehe.. Mest sådan lidt lege-løft ligesom med håndvægtene idag eller lignende.

På hovedløftene synes jeg ikke at det er så galt igen.. Men kører nok også oftere op end de fleste..

Men dagsformen svinger en del.. Kan ikke klage over fremgang osv, men har bare nogle dage ind imellem hvor jeg føles mig bombet et år tilhage i tiden. Men 1-2 gange efter er jeg tilbage igen. så det skal nok bare være sådan... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

oh, takker takker takker....  hehe..

Det sniger sig lidt op ad engang imellem..  Fremgangen sådan i små "stød". Så det er med at nyde det når der sker noget..  :tongue:

Og kan godt være at jeg vil krydre den med lidt flere videor, nu hvor jeg har fundet et godt sted at lægge dem op. Desværre er det vist kun de første syv eller sådan noget der kan downloade dem..  Men okay, flere er der nok heller ikke der vil se dem. hehe..

<{POST_SNAPBACK}>

Så er det måske derfor jeg ikk har kunne hente alle videoerne.... :devil:

Link to comment
Share on other sites

jah.. køn var den ikke da. Ligner en gris i hovedet når man står der og presser igennem. Men den var da med fin form, synes jeg...

lavede lidt idag,.. Men damn jeg var pumpet i lænden. Så ingen ny rekord-forsøg i dødløft idag. Træerne vokser ikke ind i himlen desværre..

råtræk

3r @ 50 kg

3r @ 50 kg

2r @ 70 kg

2r @ 70 kg

1r @ 80 kg

1r @ 80 kg

1r @ 85 kg (fin nok idag)

0r @ 90 kg

0r @ 90 kg (når den bliver tung, hiver jeg til uden at gå under vægten. total begynder fejl.. Det er prisen for at træne det så lidt :blush: )

benbøw

3r @ 100 kg

3r @ 130 kg

3r @ 160 kg

1r @ 176 kg (pumpet lænd.. damn. Måtte støtte mig på knæet med modsatte hånd for at samle skiver op. hehe)

dødløft

3r @ 120 kg

3r @ 150 kg

3r @ 180 kg

1r @ 200 kg (ikke mere her, tak!)

bænkpress

5r @ 50 kg

5r @ 80 kg

3r @ 110 kg

3r @ 130 kg

1r @ 150 kg

1r @ 170 kg (ville have haft tre, men den var alt for hård for skulderen idag.. av av)

pull-ups

3r @ kv

3r @ kv

3r @ kv

1r @ kv + 10 kg

1r @ kv + 15 kg

1r @ kv + 20 kg

1r @ kv + 25 kg

5r @ kv

dips

6r @ kv

22r @ kv

DB curls

6r @ 21 kg

5r @ 27 kg (rimelig ramt efter pull-ups)

incline sit-ups

8r @ kv

8r @ kv + 5 kg

8r @ kv + 5 kg (masser af fart på)

dips

16r @ kv

og så var gassen ellers røget ud af den ballon.... :laugh::sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Det er for nemhedens skyld.. Men det irriterer også mig :sneaky2:

Men jeg kan ikke bakke tilbage i stativet efter et sæt. Har prøvet..

Men satset på at tabe en skive gennem spejlet her en dag.. Så går der jo nok en 3-4 mdr før de får det repereret :wink::laugh:

Men har stadig lidt problemer med at sætte tilbage/holde knæene i ro.. Men har også lige snakket lidt med Baardi om det over MSN, så har lidt at arbejde ud fra nu.. :smile:

Edited by Francis
Link to comment
Share on other sites

Det er Jim den stædige's skyld..  Det irriterer også mig nemlig  :sneaky2:

Men jeg kan ikke bakke tilbage i stativet efter et sæt. Har prøvet..

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan da sagtens bakke ud af det stativ og gå forlæns tilbage i det. Det har jeg da gjort masser af gange. :blink::smile:

Men har stadig lidt problemer med at sætte tilbage/holde knæene i ro..  Men har også lige snakket lidt med Baardi om det over MSN, så har lidt at arbejde ud fra nu..    :smile:

Det vil jeg så ikke mene, at du skal bruge tid på. Du er ikke styrkeløfter, så derfor skal du ikke bekymrer dig om knævanding. Det vil tvært imod fjerne noget af den funktionalitet du skal bruge til dit vægtløftning og stærkmand. Du har brug for masser af power i quadsne, og med et SL-squat ligger du størstedelen af presset over på haser og glutes og det kan du på ingen måde være intresseret i. :smile:

Link to comment
Share on other sites

hehe.. baggrundshistorien er at det kun var anden gang at jeg havde bukserne på efter at jeg lige havde købt dem. Fine nye bukser... og så springer jeg snoren i sættet inden! :mad: En stor tyk flettet bomulds-snor og så kan den ikke engang holde til at blive spændt imod at mit lille diskrete torso. Hmm.. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

trænede lidt idag.. Men var rimelig rusten efter to dages open air-koncert :sleeping:

frivend og stem/pushpress

3r @ 50 kg S

3r @ 50 kg S

3r @ 80 kg S

3r @ 90 kg S

3r @ 100 kg PP

3r @ 100 kg PP

3r @ 115 kg PP

benbøj bagpå

3r @ 100 kg

3r @ 130 kg

3r @ 150 kg

2r @ 180 kg (var sgu tung idag.. Den første var jeg ved at falde bagover. nummer to var jeg ved at falde forover.. :blush: )

halve dødløft med 5 sek hold inspireret af mister bullergøj

1r @ 160 kg

1r @ 210 kg

1r @ 260 kg

1r @ 300 kg (under et sek. den rev for meget i hænderne)

1r @ 300 kg (kunne dog ikke holde den 5 sek. maks en 2-3 stykker.. Må nok sige at hvis han har holdt 400 kg i 5 sek, så er han sgu en monster-stærk S.O.B.. Damn :w00t::blink: )

Men det var nu mere smerte i huden end egentlig grebssvigt, der gjorde det idag.. Tror jeg har lavet for lidt med dem de sidste par dage. Så regner med at prøve igen om et par gange. hehe..

smal bænk

5r @ 50 kg

5r @ 90 kg

3r @ 120 kg

3r @ 140 kg

smal chins

3r @ kv

3r @ kv + 10 kg

3r @ kv + 10 kg

3r @ kv + 10 kg

5r @ kv (begynder bare at svinge på de sidste par reps.. :sneaky2: )

curls på ´krøllet' stang

6r @ 50 kg

6r @ 70 kg

6r @ 70 kg

lidt mave...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share