klausjensen


klausjensen
 Share

Recommended Posts

Dato: Tirsdag, 24. september 2002

Varighed: 1½ time

Center: Horsens Styrkeløft Klub

CAT Benchpress

1 x 5 @ 50kg

1 x 4 @ 60kg

8 x 3 @ 70kg

Kanon-fart! Rigtig lækkert. :)

Seated Lateral Raise

4 x 8 @ 10kg

Rear Lateral Raise

3 x 8 @ 10kg

Seated Dumbell Curls

5 x 8 @ 19,5kg

Seated Dumbell Shrugs

3 x 8 x 42kg

+ 4-5 sæt rotator mellem de andre ting.

Overall

Mere positiv idag. :)

Centret var fyldt med 15-16-årige knægte og deres kærester, og det var ret underholdende til tider. Det må være det sureste lort i verden at se kammeraten nakke 40kg i bænk for så selv at smide sig under stangen, "tabe" den ned på brystet og ikke kunne løfte den - foran pigerne.

Så jeg hev fat i ham lidt senere og viste ham hvordan han skulle gøre, og så nakkede han nemt de 40kg. :D

Fik en del kæbetræning ud af det idag, selvom H3ll og T pjækkede - dog ikke med de knajter der - jeg tror sgu de var bange for mig. Jeg æder ellers kun teenagere når jeg ikke har fået mine proteiner. :D

Kontingentet stiger i HSK med omkring 100kr pga noget faldende kommunalt tilskud (skal være råd til at bygge et prof.stadion til det professionelle fodboldhold :shakehead:). Men det er stadig møgbilligt at give 450kr/kvt. for et af landets bedste centre. Så ingen hylen fra mig.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hey jeg pjækkede ikke! :huh:

Jeg var til undervisning i Århus og var først færdig kl. 17:45!

Så jeg var først hjemme kl. 18:30 og da jeg skulle træne Elitedamerne kl. 20 kunne jeg ikke rigtig få en træning klemt ind, jeg skulle jo også lige nå at lave mad til natten :D

Men vi ses vel Torsdag til den sædvanlige tid?

hvis du ikke skal noget søndag har jeg da et par fribilletter til damernes første hjemmekamp, hvis det var noget?

Link to comment
Share on other sites

Dato: Torsdag, 26. september 2002

Varighed: 1½ time

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Benchpress

1 x 6 @ 50kg

1 x 5 @ 60kg

1 x 3 @ 70kg

1 x 2 @ 80kg

1 x 1 @ 90kg

3 x 1 @ 100kg :devil:

1 x 2 @ 90kg

1 x 3 @ 92,5kg *PR*

3 x 3 @ 70kg

Dumbell Curls

1 x 8 @ 22kg

2 x 7 @ 22kg

Lateral Raise

3 x 8 @ 12kg

Rear Lateral Raise

2 x 8 @ 9kg

+ Diverse træk til bryst, som jeg ikke fik skrevet ned (ups). 4-8 reps varierende greb med 45-80kg tror jeg nok. + Et enkelt sæt rotator

Overall

Den hårdeste dag på kontoret ever, og så skulle der lukkes damp ud i centret. Det blev der så. Ankom nedtrykt - gik derfra i godt humør. :)

SAB, H3ll og T var i huset, og der blev RIGTIG gasset igennem. Alle fik fur! :D T var en frø, H3ll var grim og SAB blev svinet for sin stil i squat (altid en belastning at se på fordi det minder en om hvor ringe ens egen stil er). Nå ja, så trænede han også læg! In case han "glemmer" det i hans log! :D

Snakkede også med en fra bestyrelsen, der sagde HSK ville søge om at få værtsskab til begynder-DM! Det kunne jo være kanon at løfte på hjemmebane! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja TJ, du har fuldstændig ret! SAB fatter ikke at køre squat :huh: :lol:

Men pas nu på med at svine H3LL med hans udseende, han kan jo ikke gøre for at han ligner en trold :lol: Desúden har han en slem tendens med at brække folks lemmer når de komenterer hans "udseende" :lol:

Tillykke med din nye PR!

Link to comment
Share on other sites

Dato: Mandag, 30. september 2002

Varighed: 1 time

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Benchpress

1 x 6 @ 50kg

1 x 5 @ 60kg

1 x 3 @ 70kg

1 x 2 @ 80kg

1 x 2 @ 90kg

1 x 2 @ 95kg *PR*

1 x 1 @ 100kg

Closegrip Benchpress

4 x 5 @ 70kg

Dumbell Curls

1 x 8 @ 17kg

2 x 6 @ 22kg

1 x 6 @ 24,5kg *PR*

1 x 5 @ 24,5kg

Nogen har hugget den ene 24½-kg håndvægt, så jeg måtte køre et sæt med 22 i venstre, 24½ i højre og så omvendt. Jeg kunne kun lave 5 rep med 24½ i sidste sæt med venstre, så var der udsolgt i guns-afdelingen. :D

Dumbell Shrugs

1 x 8 @ 42kg

2 x 8 @ 52kg

Lateral Raise

1 x 6 @ 10kg

1 x 10 @ 7kg

Jeg fik et brændende jag i traps/nakke under sættet med 10kg, så jeg droppede tunge lateral raises og kørte et enkelt let sæt for at bløde lidt op. Ikke noget som helst at bekymre sig for, bare spændinger i nakken.

+ Et enkelt sæt rotator

Overall

En god omgang omend ikke ligefrem sprængfyldt med energi.

Mit knæ er bedre, jeg kan både rette det ud og bøje til omkring 90 grader nu, men det er stadig meget svagt og ustabilt. Så jeg er stadig en 4-8 dage fra første forsøg med dødløft og noget længere fra at lege squat.

På vej ind i centret hilste jeg på Niels Stærkjær :wave: der var dagens gæstesolist i HSK. :)

Link to comment
Share on other sites

Dato: Tirsdag, 1. oktober 2002

Varighed: 1 time

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Eksplosiv Boom-Boom-Boom Benchpress

1 x 6 @ 50kg

1 x 5 @ 60kg

8 x 3 @ 70kg

Closegrip Benchpress

5 x 5 @ 70kg

Overall

En kvik omgang - dvs. træningen gik kvikt, kæbetræningen tog tid! :D

Hele da HSK-MOL posse (SAB, T , H3ll og yours truly) var i huset og udvekslede flabetheder. Det er nu så hyggeligt! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg må indrømme at jeg var ved at flække af grin da du spurgte SAB om han skulle bitch slappes som motivation i dag. Den der tanke med at bitch slappe ham med en 5 kilos skive var simpelthen for griner... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Dato: Torsdag, 3. oktober 2002

Varighed: 2 timer

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Benchpress

1 x 6 @ 50kg

1 x 5 @ 60kg

1 x 3 @ 70kg

1 x 2 @ 80kg

1 x 2 @ 90kg

2 x 1 @ 100kg

De 100 var lidt tunge idag.

Dumbell Curls

1 x 5 @ 19,5kg

6 x 6 @ 22-24,5kg

Dumbell Shrugs

1 x 8 @ 42kg

2 x 8 @ 52kg

Skiftevis med 22 i den ene og 24,5 i den anden pga. kun een 24,5kg håndvægt. Jeg er nu stærkere i min venstre bicep end min højre! Det er komplet mystisk! Det startede omvendt... Welll... :D

Overall

Hvordan kan det tage 2 timer, spørger du nok... Først var der kæbetræning med T og H3ll, så med et par andre gutter i centret (bl.a. en jeg arbejder på at få gjort til styrkeløfter) - og så 1 times kaffeslabberads med ham der passer centret om aftenen (Allan som også stiller op til JM i weekenden) og Johan Westerberg. Snakkede bl.a. om bænkpres-trøje, og Johan viste mig sin nye Inzer Phenom. Jeg hælder nu stadig med til en Titan Fury, som han også sagde var gode.

Det var nu hyggeligt, det er festlige fyre. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik desværre ikke snakket bænkpres-trøje til JM som planlagt, så det er der ikke sket mere i endnu....

Men jeg har fået købt squat/bænk-sko (Adidas Equipment) samt tricot!

Hvis nogen for et år siden havde sagt til mig jeg frivilligt købte en tricot, så havde jeg nok grinet endnu... :D

Kælne sko (som man godt kan sove i): :wub:

post-12-1033991052.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dato: Mandag, 7. oktober 2002

Varighed: 1 time

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Benchpress

1 x 6 @ 50kg

1 x 5 @ 60kg

1 x 3 @ 70kg

1 x 3 @ 80kg

6 x 2 @ 90kg

Closegrip Benchpress

5 x 5 @ 70kg

Dumbell Shrugs

3 x 8 @ 52kg

Bent Over Barbell Rows

1 x 8 @ 60kg

1 x 8 @ 70kg

3 x 8 @ 80kg

Overall

En lidt sløv træningsdag. Kørte også lidt småtterier for mit knæ i benpres - tror det var med 50kg. Ingen egentlige problemer, men det gør ondt. Men jeg tror jeg er ved at være der, hvor det skal trænes væk nu. Så det må jeg jo så gøre.

Link to comment
Share on other sites

Hey Klaus, lækkert grej, du får investeret i!! Jeg er lidt nysgerrig, hvad er egentligt grunden til at det er en bænkprestrøje, du vil have. Umiddelbart skulle man mene at en squat/dødløft-dragt, kunne give mere til totalen (da den kan bruges i to løft).

Hvad er det iøvrigt for en tricot?

Link to comment
Share on other sites

Tenace>> Pas nu på. Godt nok er du en bedre styrkeløfter end mig, men om det kan redde dig når jeg bodyslammer dig pga. flabethed, det tvivler jeg på. :D

SAB>> Tricot'en er sådan en simpel Inzer-ting med et ER Equipment-logo på brystet, som JFK sælger.

Knæbind og gode sko til squat har været vigtigst, fordi squat er mit problembarn nummer et. Jeg skal også have mig en Inzer Hardcore dragt på et tidspunkt - JFK har også allerede fortalt mig, hvilken størrelse jeg skal have. Det må bare lige vente lidt, tallene løber lidt stærkt pt.

Men nu synes jeg det er tiden at få en bænkpres-gadget. :)

Link to comment
Share on other sites

Dato: Tirsdag, 8. oktober 2002

Varighed: 25 min

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Kontingentbetaling

1 x 1 @ 450kr

Dumbell Curls

1 x 5 @ 17kg

1 x 3 @ 27kg *PR*

2 x 6 @ 22-24,5kg

Closegrip Pulldown

1 x 8 x 60kg

1 x 8 x 75kg

Benpres - Venstre ben

2 x 8 x 50kg

Benpres - Begge ben

1 x 8 x 100kg

+ 2 sæt rotator cuff

+ stræk til skuldre

Overall

En træningsdag uden basisøvelser er latterligt, men jeg kan ikke lave bænkpres hver eneste dag i ugen. Tog uforløst hjem igen.

I morgen dødløfter jeg og laver tunge bænkpres lockouts.

Link to comment
Share on other sites

hvad siger vægten egentlig efterhånden?? Kommer du til at ligge i 110 til DM C??

Det er ikke et must at jeg lige ender i 110 til C-DM, selvom jeg har vrøvlet om det på et tidspunkt.

Vægten siger pt ca. 118kg... Om jeg vil tage kræfter/energi fra at blive stærkere til at tabe de kilo der skal til, har jeg ikke helt afgjort med mig selv endnu. Meningen er dog at min generelle form over vinteren skal pudses lidt af igen med noget spinning - men det bliver ikke de 3-6 gange ugentligt, som jeg dyrkede i foråret.

Så det må stå hen i det uvisse indtil videre. :)

Jarvig>> Jeg var lige en smut hjemme (det er på dødløft-platformen i HSK) og prøve at rykke i 60kg sitfflegged. Det var der ikke noget problem i.

Men idag skal det være for alvor. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dato: Onsdag, 9. oktober 2002

Varighed: 1½ time

Center: Horsens Styrkeløft Klub

Benchpress

1 x 6 @ 50kg

1 x 5 @ 60kg

1 x 3 @ 70kg

1 x 2 @ 80kg

1 x 2 @ 90kg

Benchpress Lockouts (15-18cm vandring)

1 x 3 @ 100kg

1 x 2 @ 120kg

1 x 1 @ 130kg :devil:

1 x 1 @ 130kg Miss

Sidst jeg lavede lockouts var midt i august. Da kunne jeg locke 110kg ud fra denne indstilling for 3 reps. Idag var jeg blevet stærkere i triceps - satsningen på meget triceps-arbejde har givet pote.

Anden gang jeg løftede på 130 var det eneste der røg op op mit blodtryk, stangen rokkede bare lidt rundt... :D

Deadlift

1 x 3 @ 100kg

1 x 1 @ 140kg

1 x 1 @ 160kg

2 x 1 @ 180kg

YES! Ca. 2½-3 uger siden jeg dødløftede sidst - pause pga. knæoperation. Men jeg har ikke mistet meget. Godt nok var de 180 tunge, men til gengæld var de uden bælte. Jeg kunne ikke have løftet 200kg idag, men det er også ligemeget, det kommer igen på et par uger, er jeg overbevist om. Virkelig en lettelse. :)

Lateral Raise

1 x 8 @ 9kg

2 x 8 @ 12kg

Rear Lateral Raise

1 x 8 @ 9kg

2 x 8 @ 12kg

Overall

Så er der gang i den igen! Squat prøver jeg en af de kommende dage. :)

Dagens bænkpres lockouts lover også godt for mit bænkpres - ikke mindst med trøje, når den tid kommer. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share