klausjensen


klausjensen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

arg dammit, så missede vi lige hinanden! jeg er der i morgen ved 15 tiden og vi ses helt sikkert søndag kl. 14!

H3LL burde være klar i morgen igen, ellers får han tæv ligesom sidst :lol: :blink: ;)

Link to comment
Share on other sites

Dato: Lørdag, 24. august 2002

Varighed: 1½ time

Center: AUS, Århus

Træning i AUS-kælderen med Luciferase, Lawman, Litopsi, The Bear, Blackmoore, Jast... Hmm... Har jeg glemt nogen... Nå ja, 2-3 andre, som undrede sig MEGET over alt det råben og skrigen! :D :lol:

Dumbell Curls

1 x 8 x 19,5kg

1 x 8 x 22kg

2 x 7 x 22kg

Dynamisk dødløft, Singles cycle uge 9

15 x 1 x 125kg (30 sek løfteinterval)

...Og så skulle der leges. :rolleyes:

Grebs-dyst med Blackmoore

Vi startede på 205kg, som skulle holdes. Blackmoore lagde ud med supertiden 36 sekunder!! Jeg burde have luret der var noget i gære, da han havde kalk/talkum med i en lille sæk med krog som bjergklatrere bruger. :D

Min rekord var 20sek med 220kg, så jeg var skeptisk. Men jeg holdt den i 40 sekunder og vandt på 205kg.

Men ak...

Så gik vi lidt og lurede på, om vi skulle prøve på et kvart ton (lyder bedre end 250kg). Det skulle vi naturligvis, og nu var det min tur til at starte. Jeg holdt den i 4 sek (eller sådan), så revnede min hårde hud på hånden og jeg gav op. Så nappede Blackmoore 11 sek! Pis... Fuck den hånjd og på den igen. Så holdt jeg den i 14 sek og rev en grundig lap hud af hånden. Men Blackmoore var klart den sejeste, for så holdt han den lige i 31 sekunder, tror jeg det var. Damn det var flot!! Det med min hånd er ingen undskyldning, jeg kunne ikke have holdt den så længe. Blackmoore VAR stærkere.

Overall

Det var sjovt at træne med de andre i AUS og møde dem, jeg ikke havde mødt før (Jast, Litopsi, Blackmoore, Bear).

Og så til JM, og det var en stor oplevelse, selvom rammer og publikum var yderst beskedent. Jeg løser licens snarest muligt, og så skal jeg fandme til et begynder stævne engang først i det nye år. :devil:

Link to comment
Share on other sites

og så skal jeg fandme til et begynder stævne engang først i det nye år.  

Se det var straks en anden snak, så kan det nok være at jeg kunne lokkes med på en kigger :)

Synes i øvrigt at det så vildt ud at man kunne se stangen bøje :o i grebsdysten....

Link to comment
Share on other sites

Tak for sidst Klaus (og iandre der var med idag),

Næste gang du laver grebsdyst med Blackmoore så står du der HELE DAGEN ;)

Xax og barbie har ikke længere patent på at lyde vom en viril elgtyr, Klaus og Blackmoore lød til tider som nogle yderst virile og overmodne elgtyre :D

...og som de andre har sagt adskillige gange nu: man bliver sgu inspireret af at være med til sådan et stævne....overvejer også selv at begynde at deltage :)

...forresten, tak for liftet :) nu håber jeg du fandt hjem uden problemer, fra det sydårhusiankse bøhland ;)

Link to comment
Share on other sites

Dato: Lørdag, 25. august 2002

Varighed: 1½ time

Center: Horsens Styrkeløft Center

Lidt mærket af gårsdagens grebsdyst i traps og en lettere såret hånd, stod den idag på bænkpres + assistance. Og ja, naturligvis tror man at man er blevet stærkere, når man har været tilskuer til JM i bænkpres. :lol:

Benchpress

1 x 5 x 50kg

2 x 5 x 60kg

2 x 3 x 70kg

1 x 2 x 75kg

1 x 2 x 80kg

2 x 1 x 85kg

1 x 1 x 90kg

Closegrip Benchpress

1 x 8 x 60kg

1 x 8 x 70kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 85kg (5RM PR)

1 x 2 x 90kg (2RM PR)

Fik en spotter på til 85kg og gik efter 3... Men der var mere, så jeg nuppede 5. Så på med 90 og prøve at få 2-3 stykker, men den tredje blev forced. Det er dog stadig mere end jeg nogensinde har taget for 2 reps i alm. bænkpres. :w00t:

Lateral Raise

1 x 8 x 12kg

1 x 8 x 14,5kg

1 x 8 x 17kg *PR*

1 x 8 x 14,5kg

Formen med 17 var okay, men jeg kunne ikke have taget et sæt mere. VOKS SÅ, LORTESKULDRE!! :D

Incline Dumbell Press

1 x 8 x 22kg

2 x 5 x 27kg

Hader incline dumbell press, men var faldet i snak med de andre der trænede, så mest for at have et alibi for at blive, trænede jeg den første gang længe... :D

Overall

Snakkede med en af løfterne fra JM i går og en anden gammel styrkeløft-ræv. Det var nu meget hyggeligt og vi fik vendt verdenssituationen.

H3ll og T var desværre ikke nede og træne. Jeg tror de smovser flødekager og se Cirkeline-film istedet. ;)

Mødte osse min gamle "makker" "Jesus" (ham den "lidt" skumle fra en af mine film), der igen var meget interesseret i mit dødløft-program, som han har spurgt til mange gange. Og jeg havde en printet kopi med, så den stak jeg ham. Så nu træner Jesus himself efter Thomas J's singles cycle! :D :lol:

En rigtig god træningsdag.

Link to comment
Share on other sites

Onkel Troels>> 14 dage til maxtest, så får jeg syn for sagen, om jeg har rundet de magiske 100 i bænk, som jeg har sukket efter alt for længe.

Mine laterals... Jeg tror nu ikke det er noget særligt. Der er stor forskel på hvilken albue-vinkel folk bruger. Jeg ligger næmere 90 grader end gutten her:ExRx.net - Lateral Raise. Det passer mig bare bedre, men det gør vægtene ikke er så lette at sammenligne. Kunne ikke lave 8x17 med den form ham på klippet gør.

Link to comment
Share on other sites

Dato: Mandag, 26. august 2002

Varighed: 1 time

Center: Horsens Styrkeløft Center

Assisted Chins

5 x 6

Og så legede jeg lidt med pulldowns med forskellige greb. Mest for at fordrive tiden mens T og H3ll blev færdige. Det blev også til en grundig omgang udstrækning og ikke så lidt snak.

Overall

Bummelum....

Link to comment
Share on other sites

Øv!! hvor har jeg fortrudt at jeg ikke bagte en spandfuld boller til træningen i lørdags det havde jeg slet ikke tænkt på, men kom i tanke om det da jeg var ved at lave pandekager i dag... bugger, nå jeg må tage revanche hvis der bliver en næste gang :)

Link to comment
Share on other sites

Nej, det vil jeg også lige sige.... det kan du ikke være bekendt. Vi er 1509 medlemmer på MOL, der i gennemsnit spiser 2 hver. Det gir 3018 boller... det kan du da sagtens overkomme (der må gerne være chokolade i mine... :D )

Link to comment
Share on other sites

Dato: Tirsdag, 27. august 2002

Varighed: 45 min

Center: Horsens Styrkeløft Center

Dynamisk Dødløft, Singles cycle uge 9

1 x 6 x 60kg

1 x 3 x 100kg

15 x 1 x 125kg (30 sek løfteinterval)

10 min rotator cuff, strækøvelser til skulder

Squat

3 x 1 x 50kg

1 x 2 x 60kg

1 x 5 x 60kg

Fuck den billige lorte discount saml-selv skod-lyske. Nu skal der løftes. :devil:

Overall

Kvik træning. De stærke gutter lavede bænkpres med kæder sammen med landstræneren Johan Westerberg (som ikke hed Ejgil som jeg troede i går). Efter træning fik jeg en god snak med dem.

Link to comment
Share on other sites

Dato: Onsdag, 28. august 2002

Varighed: 45 min

Center: Horsens Styrkeløft Center

Benchpress

1 x 10 x 20kg

1 x 5 x 50kg

1 x 2 x 60kg

1 x 8 x 60kg

1 x 2 x 70kg

1 x 2 x 75kg

Lateral Raise

1 x 8 x 9kg

2 x 8 x 14,5kg

Closegrip Benchpress

1 x 6 x 60kg

1 x 6 x 70kg

1 x 6 x 75kg

1 x 6 x 80kg (6rep PR)

1 x 5 x 85kg (failure på 6'eren, SAB måtte i aktion :( )

Rear Lateral Raise

1 x 8 x 8kg

1 x 8 x 10kg

Overall

SAB var i huset. :) Ellers en lidt skoddet træningsdag. Jeg må tage mig sammen nu. Jeg træner for meget og får ikke hvilet nok. Jeg har stort set bænkpresset hver anden dag i 2-3 uger nu. Nu skal jeg time det korrekt, så jeg er i topform om ca. 10 dage til maxtest. Og hvad enten jeg kan lide det eller ej betyder det deload.

Jeg har hittet på lidt nyt for at piske mig selv lidt hårdere. Jeg har lavet en omfattende liste over personlige rekorder. Dvs. for 1-2-3-4-5-6-7-8 reps, hvis jeg har lavet det i en given øvelse. På den måde kan jeg have listen med til træning og nakke en rekord næsten hver gang. På sløve dage (som idag :) ) kan jeg så bare sætte en 6-rep rekord i closegrip bænk, fordi jeg ikke havde en. På den måde kan man få lov at sætte rekorder lige så tit man gider. Jeg tror det vil være godt for gejsten. :)

Link to comment
Share on other sites

Dato: Fredag, 30. august 2002

Varighed: 2½ time

Center: Olympia, Fredericia

Træning med Thomas J og Onkel Troels i Fredericia. Det blev en god dag. :)

Tung dødløft, Singles cycle uge 9

1 x 5 x 100kg

1 x 1 x 140kg

5 x 1 x 170kg

Min form er altså ikke ret god når det bliver tungt. Men det er jo heller ikke en skønhedskonkurrence, lortet skal bare løftes. :devil:

Det var sidste tunge dødløft-pas inden max om 9 dage.

Dimel dødløft

1 x 8 x 60kg

1 x 8 x 100kg

Archback Goodmornings

1 x 8 x 60kg

1 x 8 x 80kg

1 x 4 x 100kg

Jeg har god styrke i øvelsen, men det med positionering af stangen på ryggen og håndled i position etc. Det stinker jeg til. Troels og Thomas måtte hjælpe mig af med stangen hver gang, fordi jeg holder så bredt, mine hænder ville blive mast i racket, hvis jeg bare satte den.

Benchpress

1 x 8 x 50kg

1 x 8 x 60kg

2 x 1 x 80kg

2 x 1 x 85kg

Closegrip Benchpress

1 x 8 x 60kg

1 x 8 x 70kg

Øhm... Jeg må indrømme jeg er ikke sikker på closegrip og alm. bænk... Jeg kan ikke huske det, var uden kuglepen. Men det var noget i den retning. :)

Og SÅ gik der drengerøv/fjedercurler i Troels og Thomas, og jeg fulgte naturligvis trop, selvom de er stærkere end mig (dog ikke i kæbetøj). :D

Hammer Curls

1 x 6 x 22kg

1 x 6 x 26kg (sidste par reps kneb)

1 x 2 x 34kg (knæbøj/dødløft)

Lateral Raise

1 x 8 x 10kg

1 x 8 x 18kg (dårlig form, men Thomas var truende...)

Overall

Det var rigtig sjovt. :) :D

Masser af fornærmelser, brøl og tunge vægte gennem luften. Lige sådan det skal være. Jeg fik også filmet en del, smider noget af det til download senere på aftenen.

Jeg var så dødtræt (og ER), at jeg kørte på den forkerte tilkørsel og var en tur af the scenic route fra Fredericia til Horsens (det er den der går via Lillebæltsbroen). :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Her er et klip fra 5x1x170kg dødløft: MPEG 6,5MB

Ja... Hvad kan jeg sige, jeg er ikke tilfreds. Farter er god, men jeg runder lidt ryggen og selvom jeg er blevet bedre til at bruge benene til at arbejde med mig og ikke imod mig, kan det stadig bliver meget bedre. Og så er der shrug-tendenserne ved slutningen af løftene... Jeg ved ikke hvor de kommer fra, men det er bare noget jeg "skal"... Det må jeg vænne mig af med.

Alt i alt er der svage fremskridt i teknikken, men kids - don't try this at home. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share