Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Den sande minister :devil:

Piiiiissefed form. ...og fede billeder også. Sådan nogle vil jeg også have taget, hvis det en dag kan blive aktuelt. Sjovt at du som ikke træner efter looks har en visuelt federe form end langt de fleste brugere herinde. Hva kan man lære af det..... cuts og muller er ninety percent hard work.

Da Brutal Machine Rules :devil:

Link to comment
Share on other sites

Wow, tak for alle de mange :4thumbup: ! Har fået et par stykker mere, og der er satme nogle weird billeder i blandt! :laugh:

En lille update: Var til fys, og det gode er, at jeg IKKE har skinnebensbetændelse! Det dårlige er, at det sandsynligvis er inflammation af en muskel i min læg. Det kommer af en gammel skade i min fod, hvilket gør, at jeg har problemer med at strække den under løb osv. Kan muligvis blive svært at slippe af med :mad: Fik lidt akupunktur, og det har allerede hjulpet lidt...

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Wow, tak for alle de mange :4thumbup: ! Har fået et par stykker mere, og der er satme nogle weird billeder i blandt! :laugh:

En lille update: Var til fys i går, og det gode er at jeg IKKE har skinnebensbetændelse! Det dårlige er, at det er sandsynligvis inflammation en af en muskel i min læg. Det kommer af en gammel skade i min fod, hvilket gør, at jeg har problemer med at strække den under løb osv. Kan muligvis blive svært at slippe af med :mad: Fik lidt akupunktur, og det har allerede hjulpet lidt...

Niiice shape partner :devil:

Pis oss' med den fod... smid mig lige en pm med skadesstatus i fys. sprog, så kan jeg lige se...

Link to comment
Share on other sites

Jeg var godt nok død i kroppen i dag! :w00t: Brugte vildt mange kræfter til BJJ i går, hvilket nok ikke er meningen. Sådan er det nok bare, når man endnu ikke helt fatter teknikken mm. :laugh:

Fandt lige det her gamle citat i din log - så der er håb for mig endnu.

Igår fik jeg skældud af de andre over at jeg bruger for mange kræfter - holder dem fast så de ikke kan passere (men jeg gør heller ikke noget selv). Når jeg "går i panik" degraderer jeg til at klamre mig fast, og jeg er stærk nok til at kunne holde fast i dem der "kun" er lige over mit niveau - altså ikke blå/lillabælterne.

Jeg lurede også lige på hvor lang tid du har dyrket BJJ. Har du dyrket nogen kampsport før BJJ - andet end boksning?

Link to comment
Share on other sites

Fandt lige det her gamle citat i din log - så der er håb for mig endnu.

Igår fik jeg skældud af de andre over at jeg bruger for mange kræfter - holder dem fast så de ikke kan passere (men jeg gør heller ikke noget selv). Når jeg "går i panik" degraderer jeg til at klamre mig fast, og jeg er stærk nok til at kunne holde fast i dem der "kun" er lige over mit niveau - altså ikke blå/lillabælterne.

Jeg lurede også lige på hvor lang tid du har dyrket BJJ. Har du dyrket nogen kampsport før BJJ - andet end boksning?

Har svaret i din log, doc!

Faens til billedmanipulation - du er jo sådan en lille tyk éen :tongue:

NOT :tease: - lee´ form déer.... Og træls med skadeværk...

Ja billedemanipulation rocks! Det er for at skræmme folk inden dommedag!! :devil::laugh: Ser umiddelbart ud til, at der er fremgang på skadesfronten!! Vi må snart få banket lidt KB fællestræning af, men der jo en del at se til pt. (you know!)

Link to comment
Share on other sites

Hvad er der blevet af den DBM som pinligt berørt trak sine billeder tilbage, i komplet fortrydelse sekunder efter posting :unhappy:

Still here! :wink:

Hvad sker der i det hele taget med DBMs log - lever den? :poking:

Pt. lever den kun i form af sporadiske opdateringer - som fx ved PR i NWSC! Fik iø. sat PR på "djævle interval" i mandags - nok pga. jeg har smidt et par kg.

Når man taler om.... Nu nåede jeg fandme ikke at se de omtalte pics! :sneaky2:

Repost, please...

Blanco, for engang skyld var de da ellers længe online. Jeg har smidt en enkelt (ret annonymt) op igen i det oprindelige indlæg! Giver måske ikke liiige det bedste indtryk af formen, men jeg 'digger' det - og Svendsen mindede mig om, hvorfor jeg ikke gider flashe for meget! :laugh:

en skam de var überfede. Nogle af de bedste her på mol, og så er fysiken fantastisk. :superman:

Har faktisk fået nogle flere af min buddy....ved ikke om det er blandt de bedste. Nok næppe ud fra MOL-kriterier. De fleste af dem er meget 'kunsteriske', da det er, det han går op i... og de jo trods alt er til hans projekt. Men der er nogle fede i blandt. Ved sgu ikke om fysikken er fantastisk - jf. en tråd her på MOL, kan man jo ikke få en fornuftig fysik uden at træne biceps mm.! :wink:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Thx, det ser meget cool ud, men fansene vil jo også meget gerne se huggede abs m.m. :bigsmile:

Og jeg har åbenbart ikke været i din log i mellemtiden :cry:

Plejer nu ellers at holde øje med, hvad MOL's krigere laver, men har vist været en åndssvag periode..

I de oprindelige billeder var der også super huggede abs, og virkelig æstetiske billeder. Virkelig flotte. Men dem nåede du desværre ikke at se :flipa::tongue:

Link to comment
Share on other sites

For helvede Waits, har du ikke en sandkasse, du kan lede efter knoglerester i? :devil::tongue:

jo, men det er sjovere at drille dig med at DBM er mr. publish'n'edit, og du nåede ikke at se de fede billeder, der for vildt viste abs, og ond form på en mere æstetisk måde end nogen anden tråd. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share