Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Jeg vil se hvad Da Brutal TransformerMachine laver :w00t::hands:

Yes master!!! :smilejap: Der bliver stadigvæk lavet lidt :smile:

Træningspas # 1 feat. GPP-bænk:

Bænkpres: 5 x 5 x 90kg

Pullups: 70 reps (udført ved ladders)

Testede max i pullups i går, hvilket kunne mærkes i dag. Fik desværre kun 24 reps, men har heller ikke trænet trækkemekanismen så meget.

Træningspas # 2:

Løb: Ca. 5 km - med rygsæk og 60kg hund på slæb.

2 hands anyhow: 3 x 5/5 x 32+24kg

Renegade Rows: 5 x 10 x 2x24kg

Alternating Lunge and Press: 4 x 8 x 2x24kg

Så var det mørkt og kroppen skreg på foder. :4mewantfood:

Stronger, Faster, Younger. And I practice while you sleep!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hej DBM, det var på tide med lidt opdateringer. Troede jo næsten du var bukket under og havde droppet al aktivitet.

Har du set der kommer en vinterudgave af evolutionrace?? 15 december er datoen. Jeg ved ikke hvor det bliver holdt.

God træning du banker afsted.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Lige for at understrege, at jeg ikke kun laver noget, når Jacob prikker til mig! :laugh:

Træningspas # 1 - en hurtig omgang supersæt:

A) Pullups: 10 x 10 x BW

B) Dips: 10 x 10 x BW

10 reps er nok liiige i underkanten - især i dips!

Træningspas #2 - feat. djævleinterval:

Let jog: 10 min

Interval: 8 x 666 meter (afsluttende på stejl bakke!)

Afjog/gang: 10-15 min

Skulle lige sparke mig selv ud af døren og ud i regnen. Havde heldigvis en aftale med nogle buddys. Et par faldt fra undervejs - så vi kun var 2 tilbage. Ved næstsidste omgang fik jeg hyletone for ørene, og brækfornemmelse. I pausen spurgte jeg min makker, hvorfor i alverden vi dog udsatte os for det.....hans svar var "fordi vi vil være de bedste" - nårhjah og så løb vi den sidste! :devil:

Hjem og smide is på skinnebenet, lave øvelser for en kvæstet lænd og selvfølgelig mad. Lavede en kanon salat + brocoli, blomkål og grønne bønner... til den lavede jeg limabønner (23g protein!) og hytteost (21g protein). Man skal jo også kunne overleve civilisationens sammenbrud uden kød!!

Får desværre ikke trænet så meget BJJ for tiden :unhappy:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Lige for at understrege, at jeg ikke kun laver noget, når Jacob prikker til mig! :laugh:

Træningspas # 1 - en hurtig omgang supersæt:

A) Pullups: 10 x 10 x BW

B) Dips: 10 x 10 x BW

10 reps er nok liiige i underkanten - især i dips!

Træningspas #2 - feat. djævleinterval:

Let jog: 10 min

Interval: 8 x 666 meter (afsluttende på stejl bakke!)

Afjog/gang: 10-15 min

Skulle lige sparke mig selv ud af døren og ud i regnen. Havde heldigvis en aftale med nogle buddys. Et par faldt fra undervejs - så vi kun var 2 tilbage. Ved næstsidste omgang fik jeg hyletone for ørene, og brækfornemmelse. I pausen spurgte jeg min makker, hvorfor i alverden vi dog udsatte os for det.....hans svar var "fordi vi vil være de bedste" - nårhjah og så løb vi den sidste! :devil:

Hjem og smide is på skinnebenet, lave øvelser for en kvæstet lænd og selvfølgelig mad. Lavede en kanon salat + brocoli, blomkål og grønne bønner... til den lavede jeg limabønner (23g protein!) og hytteost (21g protein). Man skal jo også kunne overleve civilisationens sammenbrud uden kød!!

Får desværre ikke trænet så meget BJJ for tiden :unhappy:

Du er og bliver et bæst min dreng :king::bruce:

Link to comment
Share on other sites

Endnu en lille update! De sidste 2 dage er der ikke blevet trænet pga. post-67-1192381638.jpg i lænden! Fik lidt massage af min fys i morges, hvilket hjalp. Skal dog alligevel ha' set lidt mere på den i løbet af ugen!

Dagens træning:

Løb - 5k: 20:38 min.

Blev lidt presset, da maven brokkede sig. Åd 8 retter i aftes. Det giver riller på sækken!! :laugh:

Herefter:

Turkish get ups: 1 x 5/5 x 24kg

KB Clean & Press: 8 x 5/5 x 32kg

KB Front squat - ass 2 grass: 5 x 10 x 2x24kg

One arm pushups: 8 x 5/5 x BW

Janda sit ups: 3 x 10 x BW

... Måtte desværre droppe fællestræning med Guarden, da jeg simpelthen ikke turde pga. lænden. Vi plejer at gejle hinanden op til crazy maxforsøg osv, hvilket nok ik' ville være smart! :laugh:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Endnu en lille update! De sidste 2 dage er der ikke blevet trænet pga. post-67-1192381638.jpg i lænden! Fik lidt massage af min fys i morges, hvilket hjalp. Skal dog alligevel ha' set lidt mere på den i løbet af ugen!

Dagens træning:

Løb - 5k: 20:38 min.

Blev lidt presset, da maven brokkede sig. Åd 8 retter i aftes. Det giver riller på sækken!! :laugh:

Herefter:

Turkish get ups: 1 x 5/5 x 24kg

KB Clean & Press: 8 x 5/5 x 32kg

KB Front squat - ass 2 grass: 5 x 10 x 2x24kg

One arm pushups: 8 x 5/5 x BW

Janda sit ups: 3 x 10 x BW

... Måtte desværre droppe fællestræning med Guarden, da jeg simpelthen ikke turde pga. lænden. Vi plejer at gejle hinanden op til crazy maxforsøg osv, hvilket nok ik' ville være smart! :laugh:

Tak for træning dit pullup-bæst :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

En lille update. Cardioformen er ved at være rigtig fornuftig! Topstyrken er nok gået lidt tilbage, men tror mest, at det er fordi det pt. er lidt (meget) nedprioriteret....og muligvis pga. vægttab? Kørte lidt let/medium frontsquat med Jhax i tirsdags og det var efter omstændighederne OK!

I dag blev det til en hurtig omgang hjemmetræning:

Klatrebjælke Pullups: 4 x 15 x BW (1-2 min pause mellem sæt)

One Arm Pushups: 10 x 5/5 x BW

Evil Wheel: 3 x 5 stående --> supersæt med 10 på knæ.

Har desværre heller ikke fået trænet BJJ længe. Glæder mig til at komme igang igen.... håber på at deltage i et par tuneringer igen - så snart gamet er tilbage på plads!

Link to comment
Share on other sites

En lille update. Cardioformen er ved at være rigtig fornuftig! Topstyrken er nok gået lidt tilbage, men tror mest, at det er fordi det pt. er lidt (meget) nedprioriteret....og muligvis pga. vægttab? Kørte lidt let/medium frontsquat med Jhax i tirsdags og det var efter omstændighederne OK!

I dag blev det til en hurtig omgang hjemmetræning:

Klatrebjælke Pullups: 4 x 15 x BW (1-2 min pause mellem sæt)

One Arm Pushups: 10 x 5/5 x BW

Evil Wheel: 3 x 5 stående --> supersæt med 10 på knæ.

Har desværre heller ikke fået trænet BJJ længe. Glæder mig til at komme igang igen.... håber på at deltage i et par tuneringer igen - så snart gamet er tilbage på plads!

Godt at læse der stadig er liv i dig :4thumbup: Håber du kommer tilbage til BJJ. Jeg er blevet noget opslugt af det, selvom det er lidt frustrerende at få tæv igen og igen.

Vi havde seminar med Leo Viera igår (3dan, flere gange ADCC vinder) - og det var ret fascinerende at se den lille fyr bevæge sig, det flyder bare rundt.

Link to comment
Share on other sites

De sidste 3 dages træning har været præget af MASSIVE mave-DOMS efter one arm pushups og evil wheel! :devil:I dag blev det til:

Let løb/jog: 10 min

Hill sprints: 15 x 120 meter

Let løb/afjog: 10-12 min

Herefter en hurtig/let omgang hjemmetræning:

KB Military press: 8 x 3/3 x 32kg

Klatrebjælke pullups: 20, 12, 10 x BW

Stadigvæk øm i sækken! :w00t:

Dochylle: Roooolig doc, der er bestemt ikke planer om at droppe BJJ... har bare lige haft små 3 ugers pause pga. job-halløj! Jeg plejer faktisk at rulle bedre efter en lille pause (pånær de første par dage, hvor jeg bliver MAST!) Er faktisk sulten efter at komme igang igen! :devil:

JUNKER: Ja, ja... jeg laver stadigvæk med mellemrum lidt hyggetræning! :wink: Mine klatrebjælke pullups bliver pt. lavet i øverste greb, og så er det faktisk ikke SÅ meget hårdere, når man først vænner sig til dem.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Yeeeaaaaaaaahhhhh så kom mine ringe!! Til min store glæde kan de faktisk sidde (nogenlunde) sikkert i min klatrebjælke. Så de sku' lige afprøves med det samme :superman:

Dagens træning:

Turkish get ups: 3 x 5/5 x 32kg

Ring Dips: 10 x 5 x BW

Fokus på teknik; dvs. holde ringene lige og væk fra kroppen.

Klatrebjælke Pullups: 4 x 12 x BW

Evil Wheel: 3 x 5 stående --> supersæt med 10 på knæ.

Havde et total nedbrud i løbeformen i onsdags, men det var bare en engangsforestilling! Back on track :devil:

Link to comment
Share on other sites

Yeeeaaaaaaaahhhhh så kom mine ringe!! Til min store glæde kan de faktisk sidde (nogenlunde) sikkert i min klatrebjælke. Så de sku' lige afprøves med det samme :superman:

Min e er forsvundet i posten :mad: så nu må jeg vente igen.... Det har taget 5,5 uge nu. Tillykke med dem.

Link to comment
Share on other sites

Yeeeaaaaaaaahhhhh så kom mine ringe!! Til min store glæde kan de faktisk sidde (nogenlunde) sikkert i min klatrebjælke. Så de sku' lige afprøves med det samme :superman:

Dagens træning:

Turkish get ups: 3 x 5/5 x 32kg

Ring Dips: 10 x 5 x BW

Fokus på teknik; dvs. holde ringene lige og væk fra kroppen.

Klatrebjælke Pullups: 4 x 12 x BW

Evil Wheel: 3 x 5 stående --> supersæt med 10 på knæ.

Havde et total nedbrud i løbeformen i onsdags, men det var bare en engangsforestilling! Back on track :devil:

Hej DBM, forestiller mig dit hjem efterhånden ligner en rigtig abehule med ringe og bjælke og sådan. Herligt :4thumbup:

Solid træning du banker af.

Har du hørt noget om, hvor evolutionrace bliver afholdt til december?

Junker

Link to comment
Share on other sites

De sidste par dage har den stået på lidt intervalløb og leg med de nye ringe.. I går stod den på en røvfuld pullups, dips og jackknife pushups i ringe! Har ikke så meget tid, så det er lækkert at kunne banke et par hurtige pas af. I dag blev det til en lynhurtig omgang:

KB Clean & Press: 8 x 5/5 x 32kg

Pushups i ringe (feet elevatet): 6 x 10 x BW (kort pause mellem sæt)

Som afveksling til ring dips. Gav et crazy pump!

Klatrebjælke Pullups: 20, 12, 12, 10 x BW

-------

Junker: Jeg har ikke hørt noget om hvor/hvordan evolutionrace bliver afholdt?! De kunne godt snart melde noget ud! :nonono: Der ser nu ikke ret 'slemt' ud i lejligheden. Det meste grej er ude hos de gamle, hvor der er god mulighed for fede udendørs træningspas!

P.s. Jeg forstår ikke internet-sms sprog?!?! :blink:

Link to comment
Share on other sites

hvordan står det til i fører bunkeren? Har du fået most nogle ringe?

Hey Waits,

Alt vel i førerbunkeren. Det sidste stykke tid har den mest stået på interval-cardio. Fremragende resultater, men var på vægten i dag, og der er røget ca. 3 kg. Heldigvis har jeg aldrig haft de store problemer med at smide muskler på kroppen, så det burde ikke være noget problem at smide lidt kg på kroppen..... hvis jeg overhovedet gider. Jeg er egentlig i en meget naturlig vægtklasse - og planen er lidt mere fokus på BJJ (MMA :wink: ) i det nye år!

Ellers er planen pt. at give den gas med ringene, vægte, KB/BW-øvelser, BJJ, MMA/boksning... og måske lidt løb for at holde cardio-formen ved lige. Har nogle spændende mål, jeg vil arbejde på!! Min arbejdstider gør at jeg igen med mellemrum vil kunne joine the dark-side til morgengøgl! :superman:

I går lavede jeg lidt rehab træning med: frontsquat, bænkpres, weighted pullups, dips, hanging reverse crunch og BB-rows. I dag 1,5 times BJJ.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

I dag fik jeg banket min(e) første muscle-ups af! :devil: Tak til Michael Hebnes for at poste videoinspiration i Guardens log. Der var egentlig ikke noget nyt i dem, men det gav lige det sidste! Fik lavet 5-10 singels. Hård kost for albuerne. Desværre var det svært at lave fuld rom på dip-bevægelsen i toppen pga. for lavt til den dørkarm ringene hænger under!

Boksning: 1,5 time

Lidt blandet opvarmning, sjippegejl og let sparring. OK!

.... Efter træning var der et par drenge på 10-12 år i omklædningsrummet, der gav selvtilliden et boost. Da jeg gik forbi dem sagde de: Woooow man - total sixpack!! :laugh::laugh::laugh::laugh: Havde sgu svært ved at holde masken!! :rofl2:BOOOOOOOOOOOOOM!!!!!! jeg er hugget!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Træning fredag:

Hurtig omgang supersæt:

A) Klatrebjælke Pullups: 10 x 10 x BW

B) Ring Dips: 10 x 8 x BW

Dagens træning:

No-gi grappling: 2 timer.

Har ikke rigtig rullet de sidste 2 måneder. Hård omgang med en times uafbrudt sparring! Havde dog for første gang (nogensinde) succes med en pimp-version af armbar fra mount! Og så 2 x kimura fra lukket guard - total old school! :superman: Er helt kvæstet nu.....

Tirsdag dødløftede jeg for første gang i et års tid. Målsætningen pt. bliver at begrænse mig - og så se om jeg kan få genoptaget loggen!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share