Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Er blevet klart stærkere i clinchen.

Selvom jeg har haft lidt indtryk af, at du ikke helt vil medgive, at vægttræningen ikke giver dig den store fordel i MMA, tror du så ikke alligevel, at din styrkeforøgning spiller pænt meget ind her?

Jeg skal rulle lidt, når jeg får sommerferie, så jeg fisker lidt efter bekræftelse i, at der er en stærk sammenhæng :innocent:

Og pænt vild gang pull-ups!

Link to comment
Share on other sites

Ny log-titel.... og nyt styrkeprogram. Planen er, at jeg vil se om jeg kan træne mig i kampform til endnu en MMA-kamp. Selvfølgelig med en fysik hugget i granit - The Sean Sherk way! :cool:

Har brygget en gang WS4SB sammen over 2 (måske 3) gange om ugen. 1 x ME lower body + DE upper body, 1 x ME upper body + DE lower body (begge dage også med et par RM øvelser). Mine ME-øvelser bliver lavet efter Jim Wendlers 5-3-1 protokol. Hvis der er tid/overskud/energi laver jeg en ekstra Rep/vanity/junkyard-day.

WS4SB - DBM's MMA-Template (uge1):

Day 1: Max Effort Lower Body + Dynamic Effort Upper Body:

Opvarmning: Diverse mobilitetsøvelser

OL Squat:

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 70kg

1 x 5 x 90kg

1 x 5 x 100kg

1 x 8 x 120kg

Var bange for, at jeg havde sat min 1RM for højt, hvilket ikke var tilfældet. Skulle slutte af på 5 @ 120kg - Jim Wendler anbefaler, at man repper ud på sidste tunge sæt. Fik 8 og kunne sgu nok sagtens ha' bustet 10-12 reps ud. Styrke var god!

Romanian Deadlifts:

1 x 10 x 60kg

1 x 10 x 90kg

1 x 10 x 110kg

Easy!

Plyo Push-ups (på bokse m. fødderne oppe):

8 x 3 x BW

DB. Rows:

1 x 20/20 x 42kg

1 x 15/15 x 42kg

1 x 12/12 x 42kg

Ab Circuit (m. Sprinter situps, V-ups, Hip-ups og Toe-Touches):

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

Triceps Pushdown:

1 x 12 x 70kg

1 x 12 x 70kg

1 x 12 x 70kg

Lidt beach-work! :smile:

Blanco vender lige tilbage med svar......

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag:

MMA: 1,5 time (sparring).

Fint nok - alt taget i betragtning!

Torsdag:

Thai box/MMA: 1,5 time

Helt helt helt af h***** til....... Har ik bokset i over 6 mdr. og har aldrig været så dårlig, rusten og langsom. Har set det på video. PINLIGT!

Dagens træning:

WS4SB - DBM's MMA-Template (uge1):

Day 2: Max Effort Upper Body + Dynamic Effort Lower body:

Opvarmning: Diverse mobilitetsøvelser

Bænkpres:

1 x 10 x 50kg

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 80kg

1 x 8 x 90kg

Synes Jim Wendlers 5-3-1 er med ret lave %'er!? Men nu får den et skud.

Hop til VL platform:

8 x 3 x BW

Dips:

1 x 15 x 20kg

1 x 15 x 20kg

1 x 15 x 20kg

Supersæt A

A1) BB. Rows:

1 x 20 x 80kg

1 x 20 x 80kg

1 x 20 x 80kg

1 x 20 x 80kg

A2) Face Pulls:

1 x 12 x 50

1 x 12 x 50

1 x 12 x 50

1 x 12 x 50

DB. Military Press:

1 x 12 x 2x22kg

1 x 12 x 2x22kg

1 x 12 x 2x22kg

Skulder ok!

BB. Curls:

1 x 10 x 50kg

1 x 10 x 50kg

1 x 10 x 50kg

1 x 10 x 50kg

------------------

colaze: Er fint tilfreds med trækkemekanismen pt. Især fordi jeg vejer lidt mere... Også onde pas du banker af!! :devil:

West: Som mit game er pt. skal jeg aldrig kæmpe ingen. LOL :crazy: Hilste forresten på en i klubben jeg troede var dig. Guess not. Pinligt! :laugh:

incognito: Der er træning igen tirsdag. MMA-øvet hold, men niveauet er meget svingende, da mange af de bedste pt. har fokus på stående eller grappling..... du kan sagtens joine!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hehe det kommer sq hurtigt igen! Jeg har ikke været der siden Mandag pga enormt dårlig timing fra min side af. Jeg kommer hvert fald Tirsdag og Torsdag næste uge på thai øvet. Du kan kende mig på de to blå øjne Carsten gav mig i Mandags :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Weekenden stod på druk - Essensen style! :cool:

Træning mandag:

Let løb: 10 min

Hill sprints: 10 x ca. 120 meter

Afjog: 10 min

Løb med en jeg træner MMA med... han er tidl. 400 meter løber og satte mig faktisk med et par meter på de første. Til gengæld stoppede han efter 5 pga. lidt sygdom, så måtte gå solo på de sidste 5 omgange!

Træning tirsdag:

MMA feat. Incognito: 1,5 time.

Varmt i træningslokalet og dårlig skulder... så følte mig lidt uskarp og flad, men fik da gået 5 sparringsrunder af 5 min + det løse.

Dagens træning:

WS4SB - DBM's MMA-Template (uge2)

OL Squat:

1 x 3 x 50kg

1 x 3 x 80kg

1 x 3 x 100kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 130kg

Var smadret i stængerne, så jeg stoppede ved de 3 reps @ 130 som var dagens tal jf. Jim Wendler.

Flat DB Bench Press:

1 x 10 x 2x20kg

1 x 15 x 2x26kg

1 x 15 x 2x26kg

1 x 15 x 2x26kg

Skulder ok! Mind Muscle...

BB. Step Ups:

1 x 10/10 x 80kg

1 x 10/10 x 80kg

1 x 10/10 x 80kg

Supersæt A

A1) BB. Shrugs:

1 x 15 x 100kg

1 x 15 x 130kg

1 x 15 x 130kg

1 x 15 x 130kg

1 x 15 x 130kg

A2) Rear Delt Flyes:

1 x 10 x 2x12kg

1 x 10 x 2x12kg

1 x 10 x 2x12kg

1 x 10 x 2x12kg

DB. Incline Curls:

1 x 8/8 x 2x20kg

1 x 8/8 x 2x18kg

1 x 8/8 x 2x18kg

1 x 8/8 x 2x18kg

Epic dårlig søvn pga. hold i nakken efter MMA-træning! :crazy:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hej Dan.

Jeg står og overvejer at invistere i en GI, da jeg gerne vil supplere den alm. MMA træning med noget BJJ. Min kammerat Bøf mente at det kunne forvirre lidt mere end det gavnede da der var så stor forskel på at rulle med og uden GI. Hvad er din mening omkring dette? Jeg vil jo mene at BJJ er det bedste fundament at bygge en MMA fighter på da kampene ofte ender på jorden og det kan hjælpe på at få den bedste position på jorden.

Nu er min game stadig meget simpel og mangler stadig at de helt grundlæggende værktøjer bliver kørt ordenligt ind.

Iøvrigt lee' træning du som altid fyrer af. Hvor længe har du egentligt dyrket BJJ?

Link to comment
Share on other sites

Hej Dan.

Jeg står og overvejer at invistere i en GI, da jeg gerne vil supplere den alm. MMA træning med noget BJJ. Min kammerat Bøf mente at det kunne forvirre lidt mere end det gavnede da der var så stor forskel på at rulle med og uden GI. Hvad er din mening omkring dette? Jeg vil jo mene at BJJ er det bedste fundament at bygge en MMA fighter på da kampene ofte ender på jorden og det kan hjælpe på at få den bedste position på jorden.

Nu er min game stadig meget simpel og mangler stadig at de helt grundlæggende værktøjer bliver kørt ordenligt ind.

Iøvrigt lee' træning du som altid fyrer af. Hvor længe har du egentligt dyrket BJJ?

Hej Troels,

Det er et spørgsmål som der er delte meninger om, men nu får du min. :smile: Ingen tvivl om, at BJJ er et rigtig godt (og nødvendigt) redskab for en MMA-fighter mht. at lære de grundlæggende basisteknikker. Udover det er der både fordele og ulemper ved BJJ. Mange mener, at det er en fordel at træne med gi, da det kræver man lærer de rigtige escapes - da man ikke kan bruge sine atributter på samme måde som i no-gi / MMA. En ulempe er så at man kan få sig nogle rigtige lorte-vaner, da BJJ jo er uden slag og spark - så det er fx ikke (længere) særlig smart at trække guard i en MMA kamp eller ligge længe og fedte efter fancy submissions.

Du vil uden tvivl få rigtig-rigtig meget ud af at begynde til BJJ - især hvis du får styr på basis positions, submissions og escapes. Jeg er slet ikke enig i, at det vil forvirre dig mere end det vil gavne. Kan du lave en masse anden træning, der også er nødvendig for at blive en bedre fighter? Ja, bestemt - fx brydning og no-gi grappling.

Har I ikke no-gi grappling hold? Der ville du nok få mest bang for the buck ift. MMA.

Personligt begyndte jeg vist på BJJ tilbage i foråret '05. Træner dog ikke BJJ mere, men kun no-gi grapplig/brydning med fokus på MMA. Men nåede da at få mit blå bælte af en af verdens bedste BJJ kæmpere.

Anyways, husk at BJJ er den svage mands sport.... :wink: Wræslin er vejen frem i MMA pt. (men derfor er det stadigvæk en god idé med en solid BJJ base)

P.s. mod en modstander uden nogen erfaring med gulvkamp er BJJ stadigvæk da shit!! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hephep krigere!

Troels, så vidt jeg husker er du fra Odense?!

Var det ikke noget at tjekke Shootfighting ud?

Jeg trænede 1.5 år under Onkel Otto, da han var i Kbh. og han er sgu' en voldsom dygtig fyr.

Han flyttede for en del år tilbage til Odense og startede Odense Shootfighting (eller også var det der i forvejen..).

Vi kæmpede udelukkende No-gi og det var et topfedt game på jorden, såvel som stående. Alle basale positioner bliver lært uden at skulle man skal være iført ildelugtende sveddragt (se Gi). Train as you fight, so to speak :cool:

De fleste Shootere kører idag, så vidt jeg ved, også med slag på jorden, eller har Shootfighting OG MMA på programmet.

Bare mine små 5 cents.

Link to comment
Share on other sites

Hej Troels,

Det er et spørgsmål som der er delte meninger om, men nu får du min. :smile: Ingen tvivl om, at BJJ er et rigtig godt (og nødvendigt) redskab for en MMA-fighter mht. at lære de grundlæggende basisteknikker. Udover det er der både fordele og ulemper ved BJJ. Mange mener, at det er en fordel at træne med gi, da det kræver man lærer de rigtige escapes - da man ikke kan bruge sine atributter på samme måde som i no-gi / MMA. En ulempe er så at man kan få sig nogle rigtige lorte-vaner, da BJJ jo er uden slag og spark - så det er fx ikke (længere) særlig smart at trække guard i en MMA kamp eller ligge længe og fedte efter fancy submissions.

Du vil uden tvivl få rigtig-rigtig meget ud af at begynde til BJJ - især hvis du får styr på basis positions, submissions og escapes. Jeg er slet ikke enig i, at det vil forvirre dig mere end det vil gavne. Kan du lave en masse anden træning, der også er nødvendig for at blive en bedre fighter? Ja, bestemt - fx brydning og no-gi grappling.

Har I ikke no-gi grappling hold? Der ville du nok få mest bang for the buck ift. MMA.

Personligt begyndte jeg vist på BJJ tilbage i foråret '05. Træner dog ikke BJJ mere, men kun no-gi grapplig/brydning med fokus på MMA. Men nåede da at få mit blå bælte af en af verdens bedste BJJ kæmpere.

Anyways, husk at BJJ er den svage mands sport.... :wink: Wræslin er vejen frem i MMA pt. (men derfor er det stadigvæk en god idé med en solid BJJ base)

P.s. mod en modstander uden nogen erfaring med gulvkamp er BJJ stadigvæk da shit!! :cool:

Mange kloge ord fra en mand der ved hvad det drejer sig om. :cool: Tak, for det :smile:

Jeg tror helt sikkert også at BJJ vil gøre mig til en bedre fighter. Altså vi laver jo No-gi grappling på det hold jeg er på nu, hvor vi bruger masser af elementer fra BJJ. Holdet plejer at være delt op med første halvdel stående kamp og anden halvdel clinch og gulvkamp. Vi har et par kæmpere der skal til Næstved til en grappling turnering her i weekenden så vi har klart haft meget fokus på det.

Hver anden Torsdag i fightgym træner de No-Gi BJJ, men her over sommeren tror jeg kun de træner en gang om ugen.

Jeg træner btw ikke i fightgym men i Adamgade på et lidt mindre MMA hold.

De græsk/Romersk brydere der har trænet med os har det dog med at ligge sig på mave. Det skal man IKKE gøre til Submission wrestling eller BJJ :bigsmile:

Hephep krigere!

Troels, så vidt jeg husker er du fra Odense?!

Var det ikke noget at tjekke Shootfighting ud?

Jeg trænede 1.5 år under Onkel Otto, da han var i Kbh. og han er sgu' en voldsom dygtig fyr.

Han flyttede for en del år tilbage til Odense og startede Odense Shootfighting (eller også var det der i forvejen..).

Vi kæmpede udelukkende No-gi og det var et topfedt game på jorden, såvel som stående. Alle basale positioner bliver lært uden at skulle man skal være iført ildelugtende sveddragt (se Gi). Train as you fight, so to speak :cool:

De fleste Shootere kører idag, så vidt jeg ved, også med slag på jorden, eller har Shootfighting OG MMA på programmet.

Bare mine små 5 cents.

Hey Kauf.

Jep jep, kender skam godt Otto :bigsmile: Han har virkeligt fået stablet et fedt gym på benene med et superhøjt niveau hvor der både trænes, BJJ, MMA og Kickbbokning på seperate hold. Fightgym. Jeg trænede ved Otto da jeg prøvesmagte Shootfighting / MMA for for nogle år siden. Der havde han lokaler der hvor jeg træner nu.

Har dog valgt stadig at træne i Adamsgade da det ligger samme sted som OSK (Styrkeløftklubben). Her er niveau også ganske fint. Ihvertfald kan jeg lærer en masse og jeg synes træneren er god. Dog er mange af de bedste i de små vægtklasser og de par store +100kgs folk der har været der har oftes været N00b's. Lige bortset fra Bøffen der var forbi for at gi' mig lidt tæsk :bigsmile:

Har dog tænkt mig at gæstetræne i fightgym, og da BJJ holdene ligger på de andre træningsdage end hvor jeg laver MMA synes jeg det var oplagt.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

WS4SB - DBM's MMA-Template (uge2)

Dag 2:

Opvarmning: Diverse (for lidt)

Depth Jumps på VL-platform:

8 x 3 x BW

BOM! God power :cool:

Bænkpres:

1 x 5 x 50kg

1 x 3 x 75kg

1 x 3 x 85kg

1 x 6 x 95kg

Sku' ha' haft 3 @ 95, men programmet giver lov til at reppe lidt ekstra på sidste sæt!

Snatch Grip Deadlift:

1 x 15 x 100kg

1 x 15 x 100kg

1 x 15 x 100kg

En lille tribute til Fru Erik - Selvfølgelig udført i bar mave!

Supersæt A

A1) Pullups:

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

A2) Dips:

1 x 20 x BW

1 x 20 x BW

1 x 20 x BW

1 x 20 x BW

Jane Fonda style!

Dragon Flags:

1 x 8 x BW

1 x 8 x BW

1 x 8 x BW

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Lidt bagud med teh log!

Søndag:

WS4SB - DBM's MMA-Template (uge2)

Dag 3 - Ekstra workout! I The Gym m. Jhax, Incognito mfl.

DE-Bænk:

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 70kg

Chinups:

1 x 5 x BW

1 x 5 x 15kg

1 x 5 x 25kg

1 x 5 x 30kg - Her røg The Gym's vægtbælte! :unhappy:

1 x 15 x BW

Face Pulls:

1 x 15 x 50kg

1 x 15 x 50kg

1 x 15 x 50kg

1 x 15 x 50kg

Laterals:

1 x 12 x 2x15kg

1 x 12 x 2x15kg

1 x 12 x 2x15kg

Incline - Elbows out - Triceps Extension:

1 x 12 x 2x16kg

1 x 12 x 2x16kg

1 x 12 x 2x16kg

1 x 12 x 2x16kg

FreeMotion Ab-Maskine:

1 x 12 x ??

1 x 12 x ??

1 x 12 x ??

Lidt en omgang lol-træning før job!

Træning Mandag:

Boksning: 1,5 time

Sparring og teknik. Rigtig hårdt (varmt) at være igang igen. Vi var kun 5, så fik rettet lidt op på en del af de uvaner, jeg har fået under pausen. Super dygtig træner!

WS4SB - DBM's MMA-Template (uge3)

Dag 1:

OL Squat:

1 x 5 x 60kg

1 x 5 x 90kg

1 x 3 x 110kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 135kg

Ik' helt god power, men fik da 3 fornuftige reps med de 135 som jeg sku' ha haft en single på.

DB. Incline Bænk:

1 x 20 x 2x26kg

1 x 20 x 2x26kg

1 x 16 x 2x26kg

Ingen skulder probs - fantastisk!

Supersæt A

A1) BB. Rows:

1 x 12 x 90kg

1 x 6 x 110kg

1 x 6 x 110kg

1 x 6 x 110kg

A2) Rear Delt Flyes:

1 x 12 x 2x12kg

1 x 12 x 2x12kg

1 x 12 x 2x12kg

1 x 12 x 2x12kg

Her bemærkede Jens, at jeg havde synlige vener på trapz. Det er BB :smile:

Supersæt B

B1) Evil Wheel:

1 x 8 x BW

1 x 8 x BW

1 x 8 x BW

B2) Triceps Pushdowns:

1 x 12 x 70

1 x 10 x 80

1 x 10 x 80

Cable Crunches - Dropsæt:

1 x 15 x 80

1 x 12 x 70

1 x 15 x 60

Ohhhh teh burn!!

Planen var ellers MMA i dag, men da jeg havde fri 20 min før træning og var dehydreret, træt og sulten valgte jeg at droppe det. Så det blev til dobbelt op på SuperPump og træning med BB-Coach Jhax i kælderen. Hård omgang - ret påvirket af varmen og træthed. Tror jeg har drukket ca. 10 liter væske i dag :blink:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Blanco: Sorry! Den korte version. Alt andet lige er det selvfølgelig en fordel at være stærkere (hvilket nok gælder i langt de fleste sportsgrene). Så jo, jeg kan godt mærke, at det har hjulpet på nogen punkter. En stor del af det hænger nok også sammen med, at jeg vejer lidt mere nu. Det vil sige, at de modstandere, der tidligere har vejet 10-15 kg mere end mig nu pludselig kun har 5-10 kg på mig. Det kan selvfølgelig mærkes. Modsat er det så svært ikke at miste noget mobilitet mm. - men det er nok også en vanesag. Og så det, at jeg generelt var liidt rusten. Nu har styrken aldrig været min svage side i MMA, og skulle jeg kun træne for at blive den optimale MMA-kæmper, var det nok ikke i vægtrummet, jeg skulle bruge mest tid :wink:

Ang. træning har jeg ik fået logget, men har lavet lidt diverse: MMA, løb/sprint, vægttræning/BB. I går var jeg i IK99, hvor jeg fik lidt forced reps af Tunen i incline bænk - det var længe siden og jeg fået dejlige DOMS. I dag trænede jeg med Essensen i The Gym..... Super god træning - bl.a. med en masse bicepstræning da jeg skulle vente på han fik snøvlet sig færdig med sin lægtræning, så vi kunne brænde abs helt af med DeFranco ab-circuit!! :cool:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Jeg fik rullet lidt i går, og selvom jeg godt kan mærke, at de fleste andre ville kunne fange mig i en smart lås, så kunne jeg også mærke, at den styrke, jeg trods alt har, gør det væsentligt sværere end ellers - omend der nu også var flere stærke imellem. Men det har selvfølgelig også noget med niveauet at gøre. Jeg kan godt forestille mig, at en teknisk meget dygtig MMA'er let kan krølle en noget stærkere modstander, der modsat ikke ejer teknik.

Link to comment
Share on other sites

Hvad så, Champ!?!

Det er ærgeligt, at MOLs fedeste logbog ligger stille.

Jeg savner videre inspiration og underholdning!

Kom du egentlig igang med DeFranco's 1 day a week bentræning og, i så fald, hvordan spiller det?

Du har jo nogle yderst beskidte sprinterben i forvejen :king: :king:

Link to comment
Share on other sites

Hvad så, Champ!?!

Det er ærgeligt, at MOLs fedeste logbog ligger stille.

Jeg savner videre inspiration og underholdning!

Kom du egentlig igang med DeFranco's 1 day a week bentræning og, i så fald, hvordan spiller det?

Du har jo nogle yderst beskidte sprinterben i forvejen :king::king:

Hey buddy.... loggen bliver genoptaget, når jeg vender hjem fra ferie. Har taget et lille status pic inden ferien...kører stadigvæk noget Defranco-inspireret halløj, men får sgu ik styrketrænet så meget pt. Når jeg kommer hjem fra ferie cutter jeg 10kg og fighter MMA i -70kg!

post-67-1247565058_thumb.jpg

P.s. Er med på Essensens cykelhold!!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

For helvede!!! Du er sgu' et sandt bæst!!!

Forhåbentlig har du ikke tænkt dig at cutte 70 kg. og smide alle dine flotte muskler væk?!?!?!?!?!

Til gengæld glæder jeg mig til at se dig krydre røv på dine modstandere i 80+ klassen :king: :king: :king:

Link to comment
Share on other sites

Har taget et lille status pic inden ferien...

Shit en vild fysik!

Skriv lige næste gang du vil tage Michael med ned i The Gym, så kan det være, at jeg kan være med. Hvis ellers ikke I træner på et eller andet obskurt tidspunkt pga. noget vagt-halløj :wink: (Jeg har en halv aftale med ham om at snakkes ved i løbet af ugen om noget mere træning)

Link to comment
Share on other sites

Enig med Kauf. Der er jo ikke et gram fedt på den krop der, så hvis du skal smide 10kg bliver det jo ren Maaa' du smider :cry:

Kender problematikken fra styrkeløft mht. til vægtklasser men så længe du ikke ligefrem kæmper professionelt så er det vel vigtigere at stille op med den vægt hvor du er den ondeste fighter :devil:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

For små 3 uger siden smuttede jeg i The Gym kl. 7 og kørte en lyn-omgang HIT-agtig træning... og 30 min senere var jeg på vej i lufthavnen til lidt velfortjent ferie til syd Schweiz/Italien og Sydfrankrig.

Jeg væltede mig i gourmet mad minimum 1-2 gange om dagen, drak massive mængder vin hver dag inkl. en enkelt omgang dødsdruk.

Fik trænet en del - tror kun der var 2 måske 3 dage hvor jeg ikke lavede noget. Fik lavet 3-4 gange la-la-la BB/styrketræning med fitness-agtigt udstyr, hvor jeg bl.a. nedværdigede mig til at bænke i et smith stativ! :crazy: Ellers fik jeg lavet et par omgange hill sprints, Concept 2 (enkelte dage nøjedes jeg med at stå op kl 7 og banke 2000 meter af), Sprints med bands, burpees+sprints, bjergløb i 35 graders varme og så nogle gode omgange circuit med styrke/cardio.

Fx - 3 runder af:

Løb: 1 min

Hindu Pushups: 1 min

Burpees: 1 min

Mountain Climbers: 1 min

Sprinter Situps: 1 min

og mere i den lingo......

Som sagt var 1. prioritet at nyde livet og sippe Cristal på St. Tropez og gi den gas i sydfrankrig og Monaco uden at tænke på kost og træning.... et par status pics af dags-druk-æde-formen:

Pt. er jeg gået igang med en omgang WS4SB... er skadet, så ingen MMA - hopper måske på et Fru Erik BB-Split så længe!!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hey fighter, super fed form. Ikke til at se, at du har væltet dig i god mad og rødvin.. Stærkt.

Er du ikke ved at få lidt langt hår (pophår) :tongue:

Håber du igen vil være flittig med opdateringerne, fed log at følge med i, synes jeg. Mange af dine træningsdage grænser jo til det rene galskab.

Vh

Junker

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share