Motions CrossFit


Guest DBM
 Share

Recommended Posts

Dine pullups gør det sgu meget godt DBM.

Noget møj med ballen. Den har sgu da drillet noget tid efterhånden. Hvad er dit max i grunden i dødløft? Vil ikke lige bladre hele loggen igennem.

Go træning og super med opdateringerne.

Ja, den har drillet rigtig længe - og pause hjælper som sagt ikke på den. Tror aldrig, jeg har maxet i dødløft. Har lavet 180 under en clown2.gif -træning med Jhax for mange år siden. Men den gang var jeg slap (slappere). For et års tid siden trak 5 @ 210 i rack pulls, men det var jo ik' det du spurgte om. Anyways jeg er mere en squat-kinda-guy!

Bradford Press er jeg da nød til at prøve en dag. Skulle lige google den, da jeg ikke kendte den.

Hva siger din vægt i grunden for tiden? Godt du logger, giver jo inspiration til onde træninger.

Ja, Bradford Press er fed, fordi man tager triceps helt ud af øvelsen. Tror bare ik, man skal lave den, hvis man har skuldre-probs. Jim Wendler nævner den her: Blood and Chalk Volume 3 (husk frem og tilbage er én rep)

Ser godt ud Dan!! Fede træninger, og nu forstår jeg bedre hvorfor du har så massive patter smile.gif..

Jeg synes overhovedet ikke, at det giver nogen mening. Men den bænkstyrke, burde jeg ha' fuglebryst!cry3.gif Skal vi få banket lidt grip-kom-sammen på banen, så snart mit greb er nogenlunde acceptabelt??

Link to comment
Share on other sites

+ lidt ekstra rehab for glutes. Hvorfor er der ik nogen, der har punket mig for ik at foam-rolle? Hva' er I for venner?? unhappy.gif

Din store idiot!

Din enorme Bozo!

Jeg har kun ROFLKOPTER tilovers for din træning, så længe du ikke foamroller!!

Få så dit MMAssive granitkorpus ned på den foamroller!! KOM SÅ!!! :moon: :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Din store idiot!

Din enorme Bozo!

Jeg har kun ROFLKOPTER tilovers for din træning, så længe du ikke foamroller!!

Få så dit MMAssive granitkorpus ned på den foamroller!! KOM SÅ!!! moon.gif4whip.gif

Dats whut I'm talkin' 'bout! De dybt sårende ord gjorde, at jeg lavede 30 min m. foam roller og udstrækning i går. Til gengæld lavede jeg ik' så meget andet! unhappy.gif

Dagens træning feat. Jhax m.fl. i the Gym:

Opvarmning: Mobilitetsøvelse + sjipning og udstrækning (for lidt af det hele)

VL Squat (5-3-1):

1 x 10 x 50kg

1 x 5 x 80kg

1 x 5 x 100kg

1 x 10 x 110kg

Et par reps i banken, men havde så også satset på 15 rep. Trøster mig med, at det er første runde med squat, så styrken skal nok vende tilbage!

Front Squat:

1 x 10 x 70kg

1 x 10 x 70kg

1 x 10 x 70kg

1 x 10 x 70kg

1 x 10 x 70kg

Romanian Deadlift:

1 x 12 x 50kg

1 x 12 x 80kg

1 x 12 x 80kg

1 x 12 x 80kg

1 x 12 x 80kg

Virker fint som lidt rehab - og gav et lækkert pump i bagkæden!

Ab Circuit (m. Sprinter situps, V-ups, Hip-ups og Toe-Touches):

1 x 12 x BW

1 x 12 x BW

1 x 12 x BW

Så lokkede Jens med en lille wrist-roller -> curl combi.

A1) Fat bar wrist roller:

1 x up 'n' down x 5kg

1 x up 'n' down x 5kg

1 x up 'n' down x 5kg

1 x up 'n' down x 5kg

A2) EZ-bar curls:

1 x 12 x 37,5kg

1 x 12 x 37,5kg

1 x 12 x 37,5kg

1 x 12 x 37,5kg

Done!

Ja! Der er for lidt VO2 max devil.gif træning! Og JA min logtitel er en joke pt. unhappy.gif

Jo for satan. Volumen banker den patkas stor og stærk!! Helt sikkert. Er har fri hele tiden så jeg er game. Er du kommet igang med nails?

Negativ - har aldrig fornøjelsen af at knække nails! ....Endnu wink.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Nu er i nogle stykker, der bruger sådan en foam roller ind i mellem. Er det et "must have" eller hva? Jeg kiggede lige på youtube, hvor der så ud til at være flere lækre øvelser til at løsne op og sådan. Selv går jeg til massør ind i mellem, men lytter jo gerne til jer krigere.

Junker

Link to comment
Share on other sites

Jeg skød vist lidt over målet med min opstart i squat efter dealod/sygdom. Haft massive DOMS de sidste par dage - og måtte rulle ud af sengen i morges, hvorefter jeg stavrede rundt som Frankenstein! crazy.gif

Desuden sagde min kæreste, at jeg ikke havde løbet længe (.....) "Og efterhånden ikke lavede andet end det der bodybuildningstræning" laugh.gifcool.gif, så derfor valgte jeg at joine hende på en løbetur.

Restitutionsløb: ca. 40-45 min.

Ingen data da 305 strejkede. Rigtig flot tur i frostvejr: Kgs Have -> Statens Museum -> Esplanaden forbi Operaen + Skuespilhuset og til Kgs Nytorv.

+ Lidt til poterne:

CoC#1:

1 x 5/5

1 x 5/5

1 x 5/5

1 x 5/5

1 x 5/5

1 x 5/5

1 x Overcrush h/v

1 x Overcrush h/v

1 x Overcrush h/v

Senere foam rolling + udstrækning! smile.gif

------------------

TRS: Nu foam roller jeg jo både læg, hams, quads (oh teh pain), glutes (meget), ryg, lats osv + udstrækning. Så går der hurtigt 20-30 min.

Jhax: Ja, så er rollerne vist for alvor byttet rundt!!

Junker: Ja, konsensus er vist hele vejen rundt, at det er en god idé. Og personligt synes jeg, det er godt - om end jeg nok ik har været helt flittig nok med den.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Overcrush?

Er det bare luk+hold, eller er der noget andet i det? unsure.gif

Øh ja, det er sådan jeg gør det - mener jeg har det fra Kenneth Jay, men ved ik, om det er den rigtige og officielle CoC terminologi?? smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Stadigvæk bestialske doms i bentøjet!

Dagens træning i The Gym feat. Jhax og The Rat Pack:

Military press (5-3-1):

1 x 10 x 20kg

1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 45kg

1 x 5 x 50kg

1 x 11 x 55kg

Seated db. shoulder press:

1 x 10 x 26kg

1 x 10 x 26kg

1 x 10 x 26kg

1 x 10 x 26kg

Rear Delt Flyes:

1 x 10 x 12kg

1 x 10 x 12kg

1 x 10 x 12kg

1 x 10 x 12kg

1 x 10 x 12kg

Bb. Shrugs:

1 x 15 x 100kg

1 x 10 x 120kg

1 x 10 x 120kg

1 x 9 x 120kg - missede en rep da stangen gled ud af hånden på mig! nonono.gif

1 x 11 x 120kg - settle teh score!!!

1 x 10 x 120kg

Grebet var lidt mærket af gårsdagens CoC-work!

Laterals:

1 x 12 x 16kg

1 x 12 x 16kg

1 x 12 x 16kg

Cardio:

En runde af:

1 min burpees @ BW

1 min kettlebell snatch @ 24kg

1 min sjipning @ BW

1 min mountain climbers @ BW (rigtig dårlig idé med dødsdoms i quads crazy.gif )

1 min kettlebell swings @ 24kg

+

Tabata sjipning: 8 x 20 sek. arbejde/10 sek. (aktiv)pause.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Dagens udskejelser:

Opvarmning: Diverse mobilitets øvelser

Dødløft (5-3-1):

1 x 10 x 60kg

1 x 3 x 100kg

1 x 3 x 120kg

1 x 3 x 130kg

Gider ik engang whine mere!

Pullups:

1 x 12 x BW

1 x 6 x 20kg

1 x 6 x 20kg

1 x 6 x 20kg

1 x 6 x 20kg

1 x 6 x 20kg

1 x 6 x 20kg

6 x 6 = Superior mass builder!

Glute Ham Raises:

1 x 12 x BW

1 x 12 x BW

1 x 12 x BW

BB. Rows:

1 x 12 x 60kg

1 x 10 x 90kg

1 x 10 x 90kg

1 x 10 x 90kg

1 x 10 x 90kg

Db. Incline Curls:

1 x 6 x 22,5kg

1 x 8 x 18,5kg

1 x 8 x 16kg

1 x 8 x 16kg

1 x 8 x 16kg

1 x 8 x 16kg

Turkish Get Ups:

1 x 3/3 x 32kg

1 x 3/3 x 32kg

1 x 3/3 x 32kg

1 x 1/1 x 40kg - et stykke kage!

Hanging leg raises/w. twist:

1 x 15 x BW

1 x 12 x BW

1 x 10 x BW

heey smile.gif

tænkte på, ved du hvor man kan købe sårn en "hjelm" der beskytter dine øre? sårn en hvor der nærmest er 2 "kapsler" om ørene? smile.gif

Min er Ascis og er købt på nettet, og den bedste jeg har prøvet. Ved desværre ik hvor, da jeg har fået den gennem en buddy. Se dig godt for - de fleste er piv ringe; Både for dig selv - og især dine træningskammerater. Det kan godt betale sig at købe en i god kvalitet.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Mine ben-doms var i dag skiftet ud med bicep/lat-doms!

Dagens træning I The Gym med Jhax (aka. Mr. 30 sek.) mf.l.

Opvarmning: Lidt hop-mobilitets-halløj + skulderstræk. Ser latterligt ud, men lortet virker

Bænkpres (5-3-1):

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 50kg

1 x 3 x 70kg

1 x 3 x 80kg

1 x 11 x 90kg

Gik efter 12 gode reps, men fik en grinder på 11'eren. Skyder skylden på de ristede biceps og lats!

High Incline BB. Press:

1 x 12 x 60kg

1 x 12 x 60kg

1 x 10 x 60kg

1 x 7 x 60kg

Puny vægt, men kun med 60 sek. pause mellem sæt crazy.gif Sendte varme tanker til Jhax, der konsekvent kørte med 30 sek. pause!

Floor Press m. pause:

1 x 10 x 70kg

1 x 10 x 70kg

1 x 8 x 70kg

1 x 10 x 70kg

Fed øvelse. Rister triceps. Når jeg ryger på WS4SB igen, skal jeg klart lave ME i floor press.

Blast Strap Pushups:

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

1 x 15 x BW

Cardio:

Kettlebell Snatch:

1 x 10/10 x 24kg

1 x 10/10 x 24kg

1 x 10/10 x 24kg

1 x 10/10 x 24kg

1 x 10/10 x 24kg

1 x 10/10 x 24kg

1 x 10/10 x 24kg

1 x 10/10 x 24kg

1 x 10/10 x 24kg

1 x 10/10 x 24kg

Tog ik tid; hvilket nok var meget godt! blush.gif

GET A GRIP:

Pinch plate-grip:

1 x 30 sek. @ 20kg bumper plate

1 x 20 sek. @ 20kg bumper plate

1 x 20 sek. @ 20kg bumper plate

1 x 20 sek. @ 20kg bumper plate

Hold en i hver hånd - suitcase style; Hvis det gi'r mening?

Laver nok lidt for meget assistance-work jf. Wendler, men fuck det - vol. = muller cool.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hey Maskine, følger du noget program i øjeblikket? Bemærkede at du den ene dag bankede en ren skulderdag af og nu en hård bryst/greb dag, hvilken du lige krydrede med en vanvitig gang snatch :4thumbup:

Ser fedt ud, tænkte bare, om du havde en overordnet plan eller det er mix it up like old times??

Solid gang bænk, den fortjener ros.

Link to comment
Share on other sites

Hey Junkeraurus Rex devil.gif

Lige pt. følger jeg Jim Wendlers 5-3-1 program - med en blanding af de forskellige templates (nok mest BB). Og så er der selvfølelig altid lidt Mix-it-up med ekstra snatch/grip work mm.

Hvis du vil se nærmere på Wendlers prg. kender jeg en, der kan skaffe dig e-book og excel-ark. 4disguise.gif

Link to comment
Share on other sites

Hey Junkeraurus Rex devil.gif

Lige pt. følger jeg Jim Wendlers 5-3-1 program - med en blanding af de forskellige templates (nok mest BB). Og så er der selvfølelig altid lidt Mix-it-up med ekstra snatch/grip work mm.

Hvis du vil se nærmere på Wendlers prg. kender jeg en, der kan skaffe dig e-book og excel-ark. 4disguise.gif

Jeg synes i hvert fald det ser spændende ud.. Kunne godt være en ide. :superman:

Link to comment
Share on other sites

I går foam-rollede jeg til den store guldmedalje OG lavede en masse glute-rehab! Desuden drak jeg liidt for meget rødvin og Elements Eight rom, hvilket gjorde dagens træning til tømmermændstræning!

Opvarmning: Mobilitetsgøgl

OL Squat (5-3-1):

1 x 5 x 50kg

1 x 5 x 80kg

1 x 3 x 90kg

1 x 3 x 105kg

1 x 10 x 120kg

Tror det er rep PR! Og de føltes supergode med reps i banken! (fik dog mine tømmermænd i kraftigt udbrudblink.gif )

1 x 10 x 80kg

1 x 10 x 80kg

1 x 10 x 80kg

1 x 10 x 80kg

1 x 10 x 80kg

Revers Hypers:

1 x 12 x 30kg

1 x 12 x 30kg

1 x 12 x 30kg

1 x 12 x 30kg

Evil Wheel:

1 x 3 stående + 15 på knæ

1 x 3 stående + 15 på knæ

1 x 3 stående + 15 på knæ

Rev fint i sækken; Min evilwheelstyrke er ik, hva' den har været!

Free Motion Abs:

1 x 10 x 80kg

1 x 10 x 90kg

1 x 10 x 100kg

Russian Twist:

1 x 15 x 20kg

1 x 15 x 20kg

1 x 15 x 20kg

Sluttede af med lidt RC-rehab. Jeg er blevet en rigtig rehab-kinda guy på mine gamle dage! 4disguise.gif

Link to comment
Share on other sites

I går foam-rollede jeg til den store guldmedalje OG lavede en masse glute-rehab!

Sluttede af med lidt RC-rehab. Jeg er blevet en rigtig rehab-kinda guy på mine gamle dage! 4disguise.gif

Skal vi koordinere en gang lyserød yoga engang i fremtiden? - tror faktisk, at vi ville have særdeles godt af det :blush:

Tak for 5/3/1'eren, flååååtte fyyyyyr!!! :wub:

Det ser sgu' rigtigt fornuftigt ud, men som han også skriver, er det sgu' en rigtig ego-checker ikke at køre nær så tungt, som man kan. - DET tror jeg faktisk også at vores kroppe har meget godt af :laugh:

Så snart skroget er helet skal jeg have smækket et program sammen med både Cardio, Backyardbash og noget fornuftig styrke. En 3-dages 5/3/1'er "Boring but big" kunne ligne en udemærket template til dette, sammen med lidt hjemmebryg :superman:

Lækker rep. PR i squatten - det er sgu' stærkt gået i din fjerklassevægt! :devil: Går det forøvrigt fremad med den planlagte bulk?

Link to comment
Share on other sites

Træning med min (næsten) faste træningsmakker, Jens! smile.gif

Opvarmning: Sjipning og lidt skulder-gøgl

Military Press (5-3-1):

1 x 10 x 20kg

1 x 5 x 30kg

1 x 5 x 40kg

1 x 5 x 45kg

1 x 3 x 55kg

1 x 7 x 60kg

I så meget juice i presse-mekanismen!

Seated db. shoulder press:

1 x 12 x 26kg

1 x 12 x 26kg

1 x 12 x 26kg

1 x 12 x 26kg

Delts on parade!!

Db. Shrugs:

1 x 20 x 45kg

1 x 20 x 45kg

1 x 20 x 45kg

Face Pulls:

1 x 15 x 50kg

1 x 15 x 50kg

1 x 15 x 50kg

1 x 15 x 50kg

Db. Lateral Raises:

1 x 12 x 16kg

1 x 12 x 16kg

1 x 12 x 16kg

1 x 12 x 16kg

Triceps Pushdowns - dropsæt:

1 x 12 x 75kg

1 x 10 x 70kg

1 x 10 x 55kg

1 x 8 x 42,5kg

Eller noget i den stil...

Skal vi koordinere en gang lyserød yoga engang i fremtiden? - tror faktisk, at vi ville have særdeles godt af det blush.gif

Tak for 5/3/1'eren, flååååtte fyyyyyr!!! wub.gif

Det ser sgu' rigtigt fornuftigt ud, men som han også skriver, er det sgu' en rigtig ego-checker ikke at køre nær så tungt, som man kan. - DET tror jeg faktisk også at vores kroppe har meget godt af laugh.gif

Så snart skroget er helet skal jeg have smækket et program sammen med både Cardio, Backyardbash og noget fornuftig styrke. En 3-dages 5/3/1'er "Boring but big" kunne ligne en udemærket template til dette, sammen med lidt hjemmebryg superman.gif

Lækker rep. PR i squatten - det er sgu' stærkt gået i din fjerklassevægt! devil.gif Går det forøvrigt fremad med den planlagte bulk?

Jeg er klar på at se dig stritte med din lækre mås på en lille yogamåtte! blush.gif Prøv at give 5-3-1 et skud - synes faktisk ikke det er så slemt mht. egoet (men jeg er måske heller ikke startet helt let nok laugh.gif ). Desuden skal du jo reppe ud på sidste sæt, så du kan altid gå efter en rep-pr!

Ha ha, jeg er muligvis den værste bulker ever. Min vægt står stille på cirkus 78,5 - selvom jeg er ON KREATIN (OMG OMG!!cool.gif ). Men har så heller ikke tvangsfordret mig selv. Alligevel underligt, når jeg aldrig har løftet så kontinuerligt og lavet så lidt cardio. Sidste år på samme tid, var jeg på 81 m. lavere fedt%, da jeg kørte WS4SB.... eneste rigtige forskel var, at jeg åd leucin, så det overvejer jeg at begynde på igen.

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Ha ha, jeg er muligvis den værste bulker ever. Min vægt står stille på cirkus 78,5 - selvom jeg er ON KREATIN (OMG OMG!!cool.gif ). Men har så heller ikke tvangsfordret mig selv. Alligevel underligt, når jeg aldrig har løftet så kontinuerligt og lavet så lidt cardio. Sidste år på samme tid, var jeg på 81 m. lavere fedt%, da jeg kørte WS4SB.... eneste rigtige forskel var, at jeg åd leucin, så det overvejer jeg at begynde på igen.

:laugh: :laugh:

Det kommer sgu' ikke bag på mig, at du er en jævnt dårlig bulker :laugh: :laugh:

Men hvorfor en i helvede da også bulke sig ud af din knivskarpe granitform!!! DET ville sgu' da være synd og skam!

Selv synes jeg, at det er blevet sværere at holde fedtprocenten nede, efter jeg bulkede godt og grundigt for 2 år siden. Det er som om, det er blevet lettere liiiige at være lidt blødere end hvad rigtigt godt er... Eller også er jeg bare på den anden side af 30, har kone, barn og hund og slider ikke lige så fisseliderligt efter ZE DEEP CUTS, som dengang strandformen var VIRKELIG vigtig, who knows :tongue:

Anyways er din all year long mega lækre form sgu' ren adonis og det ville være vanvittigt at ødelægge den, især med de styrkegains, som du opnår alligevel. De ekstra kg. gør sgu' bare en sløvere på løbet!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share