Henning Friis - 2007


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kom med den video!! :4thumbup: :devil: :4thumbup:

Desværre har jeg ikke endnu fået fat i min film med squatten, men tilgengæld har jeg fået af min dødløft på 250 kg. :wink:

Ja han mener tydeligvis ikke du er klar til 10-6-3 du er nok ikke stærk nok i ol benbøj til at hoppe på den vogn endnu.

Faktisk var det fordi at han godt vidste at jeg ikke gad alle de reps, så derfor ville det passe mig bedre med 8-5-2. :cool:

Pis med dig. Jeg har hele tiden sagt at du var god for meget mere, end du selv var klar over. Det var jo ikke for sjov, at jeg sagde 280. Du kunne godt have fået mere, men det ville nok være for stort et spring :wink:

Glæder mig til at se dig komme i gang med tough toptræning i dødløft, som jeg hele tiden har sagt... :innocent::tongue: Enten det,ellers virker squat 3 gange om ugen også på topstyrken :biggrin:

Det var virkeligt flot løftet, skat. Mig er stolt :wub:

Der havde nok været til mere, men det må jeg bare snuppe til næste stævne. :cool:

Tak for de søde ord ellers. :blush::wub:

Yiiir!! :devil:

Se længere opppe. :smile:

Kanon resultat Henning, du er squ da en stærk lille trold.... :superman:

Trold? Der er snart ikke grænser for hvad jeg er blevet kaldt. :blink::laugh: Men tak da udstyrspusher nr. 1. :wink::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

16/10-2006 - Kaffe

Starttid: 16.??

Sluttid: 17.??

Sted: OSK

Kaffe

1 x 1 kop

Det bliver vist ikke til så meget andet end kaffe i denne uge eftersom jeg holder træningsfri, men derfor kan man vel godt tøffe ned i klubben og svælge sig i sin succes. :tongue::innocent:

Derudover så har jeg skudt min diæt igang. Målet er 23-2600 kcal hver dag.

Link to comment
Share on other sites

21/10-2006 - Breddesamling

Starttid: 09.35

Sluttid: 21.??

Sted: HSK

Squat

1 x 6 @ 20 kg

2 x 5 @ 70 kg

2 x 4 @ 100 kg

1 x 3 @ 130 kg

1 x 3 @ 165 kg

Safetybar squat

2 x 5 @ 60 kg

Man skulle lige prøve det. :innocent:

Herefter blev det tid til frokost. :4mewantfood:

Bænkpres

1 x 6 @ 20 kg

1 x 6 @ 40 kg

1 x 6 @ 60 kg

1 x 5 @ 80 kg

1 x 4 @ 100 kg

1 x 3 @ 110 kg

Så skulle man i gang igen med træningt og det var lidt trægt. :cry: Det meste af tiden gik dog også med snak, udstyrshjælp og generelt bare hygge. :bigsmile:

Senere på aften stod den på pizza, styrkeløftsvideoer og røverhistorier... :laugh: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

22/10-2006 - Breddesamling

Starttid: 10.??

Sluttid: 14.??

Sted: HSK

De fleste af os var ret ristede om morgen, muligvis fordi der gik :blahblah: i det om natten. :innocent:

Dødløft

2 x 4 @ 70 kg

2 x 3 @ 100 kg

2 x 2 @ 140 kg

Pulldowns

1 x 12 @ 40 ?

1 x 12 @ 65 ?

T-bars rows

2 x 12 @ 40 kg

Sumo dødløft

3 x 1 @ 120 kg

Ja, jeg legede lidt med det og tilsyneladende er jeg som bygget til det løft, hvilket jeg altid har vidst, men blev alligevel lidt overrasket da jeg så det på video senere på dagen. :smile:

Dødløft

2 x 1 @ 225 kg

Jens havde nogle forsøg på ny rekord i dødløft og så måtte jeg lige liiige trække hans maxforsøg og sørme også om ikke pumaen hellere ikke kunne dy sig og trak vægten iført boxershorts, t-shirt og bælte. :blink::laugh:

Alt i alt var det en rigtig fed tur. Mit udbytte var da mest socialt, men fik da snakket lidt omkring tilgang til træning og fik luret lidt småtips til udstyr og løft. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt at hilse, selvom du ikke havde "slæden" med! :nonono:

Det havde været noooget dyrt i benzin. :laugh:

Men hyggeligt at hilse på, faktisk kunne jeg ikke lige sætte navn på dig da jeg så dig inde i omklædningsrummet første gang. :blush:

Ja sq.. hyggeligt at hilse på... :smile:

Ja i lige måde, selvom vi dog ikke nåede at snakke sammen. Du er noget større end jeg lige havde regnet med. :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

24/10-2006 - Lidt af det hele

Starttid: 19.30

Sluttid: 21.??

Sted: OSK

Squat

1 x 6 @ 20 kg

1 x 6 @ 60 kg

1 x 5 @ 100 kg

5 x 3 @ 145 kg

Søndagens dødløft sad stadig lidt i benene endnu...

Bænkpres

1 x 6 @ 20 kg

1 x 6 @ 40 kg

1 x 6 @ 60 kg

1 x 6 @ 80 kg

4 x 5 @ 100 kg

Band Pullups

5 x 5 @ kropsvægt + Green band

Ok træning, kunne ikke nå så meget da jeg også skulle træne nogle af vores ungdomsmotionister. :4whip:

Link to comment
Share on other sites

27/10-2006 - let dødløft/let squat

Starttid: 16.45

Sluttid: 22.??

Sted: OSK

Sumo dødløft

1 x 3 @ 60 kg (Semi sumo)

2 x 3 @ 60 kg

1 x 3 @ 80 kg

2 x 3 @ 90 kg

Jeg starter forholdsvis stille op med denne dødløftsvariant, så jeg ikke brænder min lysken af.

Squat

1 x 6 @ 20 kg

1 x 5 @ 60 kg

1 x 4 @ 100 kg

6 x 3 @ 120 kg

Boxsquat

3 x 3 @ 100 kg

Decline crunches

3 x 8 @ kropsvægt

Hyperextensions

2 x 12 @ kropsvægt

5 min. udstrækning

Hyggelig træning. I næste uge begynder jeg igen at kigge fremad imod DM 2007. Nu er fløjshandskerne også røget af idet jeg har udfordret Champen™ til at mødes over et klubstævne. Det bliver den gamle skole vs. den nye skole. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig træning. I næste uge begynder jeg igen at kigge fremad imod DM 2007. Nu er fløjshandskerne også røget af idet jeg har udfordret Champen™ til at mødes over et klubstævne. Det bliver den gamle skole vs. den nye skole. :devil:

Nu mere end nogensinde før er det tid til at kigge alvorligt på nogle double ply trøjer og en leviathan squatdragt :devil:

Newschool vs oldschool?

Champ™ Skal ownes med den mørke magimoody.gif

Link to comment
Share on other sites

klubstævne siger du, jeg er klar :devil:
Nu mere end nogensinde før er det tid til at kigge alvorligt på nogle double ply trøjer og en leviathan squatdragt :devil:

Newschool vs oldschool?

Champ™ Skal ownes med den mørke magimoody.gif

Er I sikker? Kun knæbind, bælte, og håndledsbind er tilladt. :wink::tongue:

Har champen så rent faktisk tænkt sig at træne efter det ?

eller laver han bare den dyre, og går ind og koldtrækker dit max når du er færdig :tongue::laugh:

Han ville faktisk træne efter det. Det springede spørgsmål er så om han kan holde til det. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share