Henning Friis - 2007


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1/1-2007 - medium squat/let dødløft

Starttid: 17.20

Sluttid: 20.05

Sted: OSK

Squat

1 x 6 @ 20 kg

1 x 6 @ 65 kg

1 x 6 @ 105 kg

1 x 6 @ 130 kg

1 x 6 @ 155 kg

1 x 4 @ 160 kg

1 x 4 @ 165 kg

2 x 3 @ 170 kg

Jeg var simpelhen så sløv på nuværende tidspunkt at jeg ikke magtede flere reps her i starten. :nonono:

Boxsquat

4 x 3 @ 125 kg

Dødløft

1 x 5 @ 60 kg

1 x 5 @ 95 kg

1 x 5 @ 125 kg

1 x 3 @ 155 kg

1 x 5 @ 155 kg

1 x 4 @ 155 kg

Først nu kom der igen gang i batterierne.

Sumodødløft

3 x 4 @ 130 kg

Decline situps

1 x 12 @ kropsvægt

2 x 8 @ kropsvægt + 10 kg

Hyperextensions

2 x 12 @ kropsvægt + 6,8 kg

15 min. udstrækning

Halvsløv træning, trænede vist alt for tidligt i forhold til hvornår jeg fik mig slæbt ud af sengen. :violin:

Link to comment
Share on other sites

3/1-2007 - let bænkpres

Starttid: 17.00

Sluttid: 19.40

Sted: OSK

Bænkpres

1 x 12 @ 20 kg

1 x 12 @ 40 kg

1 x 12 @ 60 kg (Nogle af de andre prøvede at sabotere min træning. :innocent::laugh: )

1 x 10 @ 80 kg

9 x 3 @ 95 kg

Sørme også om Linea ikke havde medbragt Muffins... :4mewantfood: :wub:

Pullups

6 x 2 @ kropsvægt

Band high rows

5 x 12 @ Average band

Den blev kørt ind imellem pullups.

DB triceps extensions

1 x 8 @ 12,5 kg

1 x 8 @ 22,5 kg

1 x 7 @ 30/32,5 kg Ny PR! (Jeg lavede lige en halvvejs Stina. :innocent::laugh: )

1 x 5 @ 32,5 kg Ny PR!

10 min. udstrækning.

Fed træning med rigtig hyggelig stemning i klubben. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey mr formand!

Hyggeligt at kigge forbi klubben idag, næste gang tar jeg kladdkaka med :4mewantfood:

Fed ny avatar, btw new_russian.gif

Lidt pinligt, eftersom jeg faktisk snakkede i telefon med en svensker i dag og burde være lidt bevendt i det svenske, men hvad er kladdkaka? :blush:

Tsk tsk...... :nonono::innocent::tongue:

Du er berømt på ligefod med Kern og Poul, men det er vist lidt mere positivt at lave en "Stina" end en "Kern" (Bom bom bænk) eller en "Poul"(Miste spændet i bunden af squatte). :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lidt pinligt, eftersom jeg faktisk snakkede i telefon med en svensker i dag og burde være lidt bevendt i det svenske, men hvad er kladdkaka? :blush:

Du er berømt på ligefod med Kern og Poul, men det er vist lidt mere positivt at lave en "Stina" end en "Kern" (Bom bom bænk) eller en "Poul"(Miste spændet i bunden af squatte). :tongue::laugh:

Tror vi skal have udarbejdet en officiel liste med hvad en Kern og en Poul osv dækker over

og sat den op nede i klubben, så de nye kan få styr på deres jargon :4thumbup: :superman::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lidt pinligt, eftersom jeg faktisk snakkede i telefon med en svensker i dag og burde være lidt bevendt i det svenske, men hvad er kladdkaka? :blush:

Kladdkaka er en chokoladekage med meget højt indhold af sukker og æg og kort tid i ovnen, så hvis det lykkes, får man en krispig overflade og en MEGET blød midt. drool.gif

Tror det hedder "Mudcake" hvis du køber det på café her i Danmark.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi skal have udarbejdet en officiel liste med hvad en Kern og en Poul osv dækker over

og sat den op nede i klubben, så de nye kan få styr på deres jargon :4thumbup: :superman::laugh:

Følgende skal sættes op i klubben:

1. Definitionen på en "Poul", "Kern", "Stina", etc.

2. Dansk-svensk / svensk-dansk ordliste

3. Billeder af formanden. :cool:

Kun lette træninger, eller er det bare for at virke touffff? :laugh:

Hov hov, der er et par medium træningspas imellem. Folk i OSK kender også godt min holdning til tung træning. :innocent::laugh:

Kladdkaka er en chokoladekage med meget højt indhold af sukker og æg og kort tid i ovnen, så hvis det lykkes, får man en krispig overflade og en MEGET blød midt. drool.gif

Tror det hedder "Mudcake" hvis du køber det på café her i Danmark.

Det lyder rigtigt godt. Jeg glæder mig til at smage. :4mewantfood: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

5/1-2007 - let squat

Starttid: 17.05

Sluttid: 18.35

Sted: FK Thor, Holbæk

Squat

1 x 6 @ 20 kg

1 x 6 @ 50 kg

1 x 6 @ 100 kg

1 x 6 @ 135 kg

6 x 3 @ 150 kg

Stativerne i FK Thor er mildt sagt ikke så egnede til squat. I stedet for kunne jeg svinge pisken lidt over camillabruun. :4whip:

Boxsquat

3 x 3 x 117,5 kg

Hyggelig træning sammen med camillabruun og Rømmel. Bagefter stod den på mad hos Camilla samt udforskning af Holbæk's natteliv. :smile:

Link to comment
Share on other sites

6/1-2007 - Let bænkpres

Starttid: 12.55

Sluttid: 15.35

Sted: OSK

Bænkpres

1 x 12 @ 20 kg

1 x 12 @ 40 kg

1 x 12 @ 60 kg

1 x 10 @ 80 kg

10 x 3 @ 95 kg

Ind imellem lokkede jeg camillabruun til at prøve lidt elastikker. :devil:

Pullups

10 x 3 @ kropsvægt

De sidste 3 øvelser blev kørt ind imellem hinanden.

Band rows

5 x 12 @ Average band

Jeg skulle også lige demonstrere overfor Camilla hvor stramme knæbind kan ligges. Jeg havde valgt Hippo som wrapmeister og mig selv som testsubjekt. :crazy:

Side Laterals

1 x 6 @ 10 kg

2 x 5 @ 15 kg

Hyggelig træning sammen med Camilla og Hippo. Det var dejligt at være tilbage igen i OSK. :cool:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

Hvis man kan få fuldt udstyr på, på under 10 sekunder, er det jo ikke stramt nok :nonono::crazy:

Nu ved jeg ikke om det er en joke. Men for jan tager den ekcentriske fase i en squat i udstyr imellem 25 og 37 minutter. EN bænkpres tager kun 15minutter, men Jans ROM er også kun på ca. 10cm...

Omvendt har man set våde karklude der havde mere spænd på boksen end jeg.

Henning derimod har fået opkald fra Vanilla Ice. Han spørger til nye måder at sælge ud på, for det er længe siden han har haft et hit :laugh:

Stina har designet thehætter for styrkeløftere som Inzer snart sætter i produktion.

osv...

Link to comment
Share on other sites

Det lyder rigtigt godt. Jeg glæder mig til at smage. :4mewantfood: :bigsmile:

Jeg sender resultatet med Poul til klubben i aften. Desværre havde jeg totalt glemt jeg ikke havde kakao hjemme, så det bliver ikke en ægte kladdkaka, men en slags akutvariant med o'boypulver i stedet for kakao :laugh:

Men den er i hvert fald kompakt som en ægte kladdkaka :innocent:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share