Henning Friis - 2007


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Men det gør vi andre sgu :nonono:

Hmm kan vi så ikke arrangere det som skiftende optrædender i stuen, mens de andre fyre venter ude i gangen eller i køkkenet? Så kunne det bliver sådan lidt show-agtigt, hvor I hver især får fx 10 min til at fremvise jeres bedste kropsdele og moves :laugh: Og så bliver der ingen jalousi eller kriser over at se de andre fyres kropsdele...

Se, dét kunne blive en god aften :tongue:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hmm kan vi så ikke arrangere det som skiftende optrædender i stuen, mens de andre fyre venter ude i gangen eller i køkkenet? Så kunne det bliver sådan lidt show-agtigt, hvor I hver især får fx 10 min til at fremvise jeres bedste kropsdele og moves :laugh: Og så bliver der ingen jalousi eller kriser over at se de andre fyres kropsdele...

Se, dét kunne blive en god aften :tongue:

-Camilla

Uh, jeg medbringer Cola og pop-corn! :4thumbup: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Intet problem. Drengene er ret billige, de smider gerne tøjet, også selvom der ikke er piger til stede. :w00t:

Jeg ved ikke rigtig. De andre gider ikke rigtigt at flashe deres wheels når jeg er i nærheden. :unsure:

Men bare rolig. Det er jeg ligeglad med. Jeg skal nok smide bukserne alligevel. :cool:

Det er ikke for ingenting at jeg er formand. Selvfølgelig må jeg gerne love en del på jeres vegne. :4signme:

Gris! :bottom:

Selvfølgelig flasher vi ikke hjul, når du er der... Troede vi havde en aftale om ikke at gøre det, siden sidste gang du ikke kunne "holde dig"...

Link to comment
Share on other sites

15/1-2007 - let squat/let dødløft

Starttid: 18.35

Sluttid: 21.??

Sted: OSK

Jeg kom alt for sent afsted til træning grundet arbejde. :nonono::violin:

Squat

1 x 6 @ 20 kg

1 x 6 @ 60 kg

1 x 6 @ 100 kg

1 x 6 @ 140 kg

6 x 3 @ 170 kg

God serie, lige bortset fra sidste sæt.

Boxsquat

3 x 3 @ 120 kg

Dødløft

1 x 5 @ 60 kg

1 x 5 @ 100 kg

1 x 3 @ 130 kg

3 x 2 @ 160 kg

Sumodødløft

1 x 3 @ 130 kg

2 x 2 @ 140 kg

Decline situps

1 x 12 @ kropsvægt

2 x 6 @ kropsvægt + 15 kg

Hyperextensions

2 x 10 @ kropsvægt + 11 kg

God runde i dag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmm kan vi så ikke arrangere det som skiftende optrædender i stuen, mens de andre fyre venter ude i gangen eller i køkkenet? Så kunne det bliver sådan lidt show-agtigt, hvor I hver især får fx 10 min til at fremvise jeres bedste kropsdele og moves :laugh: Og så bliver der ingen jalousi eller kriser over at se de andre fyres kropsdele...

Se, dét kunne blive en god aften :tongue:

-Camilla

Pas nu på hvad I ønsker jer. :wink:

Det kunne jo ende ligesom sidste gang hvor fyrene underholder hinanden og der ikke bliver plads til jer damer. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det kunne nemt undre :laugh:

Man skal ikke være homofobisk for at træne i OSK ihvertfald :crazy::laugh:

Synes faktisk folk opførte sig meget fornuftig den dag jeg var nede i OSK :blink:

Men det er måske først når mørket sænker sig udenfor at det går galt indenfor :laugh::laugh:

med mindre det var min østrogen aura der spredte sig i lokalet :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Synes faktisk folk opførte sig meget fornuftig den dag jeg var nede i OSK :blink:

Men det er måske først når mørket sænker sig udenfor at det går galt indenfor :laugh::laugh:

med mindre det var min østrogen aura der spredte sig i lokalet :innocent:

Tja, nej folk er da heller ikke så slemme som regel, men engang imellem kan folk da godt gå lidt i selvsving :laugh:

Og din Østrogen Aura har helt sikkert haft en del at sige. :4thumbup: Det er ligesom i fængslerne. Hvis der ikke er kvinder må man jo ta' det man kan få :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være at der foregår massere af ghey ting i min log(f.eks. Moos der skriver), men ejeren er helt igennem straight. :cool::innocent:

Klart især når loggens ejermand drikker Winer Melange og kun kan drikke kaffe hvis der er mælk, sukker og fløde i :crazy:

Foresten Dennis Knudsen har ringet, han vil gerne ønske dig tillykke med sejren som Danmarks mest kendte makeup artist.

Din lillebror var nede og brænde i dag foresten, og jeg tror sgu snart han henter dig i patten :tongue: men det kan så skyldes at vi hørte Rocky theme.

Link to comment
Share on other sites

Klart især når loggens ejermand drikker Winer Melange og kun kan drikke kaffe hvis der er mælk, sukker og fløde i :crazy:

Foresten Dennis Knudsen har ringet, han vil gerne ønske dig tillykke med sejren som Danmarks mest kendte makeup artist.

Din lillebror var nede og brænde i dag foresten, og jeg tror sgu snart han henter dig i patten :tongue: men det kan så skyldes at vi hørte Rocky theme.

Glem ikke Baileys i kaffen også. :4thumbup:

Desuden, tung træning er overvurderet, så ingen grund til at være TOUGH til træning. :innocent:

Udstyr til stævne = EXTREME TOUGHNESS! :cool::devil:

Link to comment
Share on other sites

Synes faktisk folk opførte sig meget fornuftig den dag jeg var nede i OSK :blink:

Men det er måske først når mørket sænker sig udenfor at det går galt indenfor :laugh::laugh:

med mindre det var min østrogen aura der spredte sig i lokalet :innocent:

Nej nej, du har helt misforstået det... Vi var så intimiderede af din maskulinitet, at vi slet ikke turde være os selv... :cry:

Tja, nej folk er da heller ikke så slemme som regel, men engang imellem kan folk da godt gå lidt i selvsving :laugh:

Hvorfor indrømmer du det ikke bare? Folk = i høj grad dig :laugh: Ikke at jeg selv er helt uskyldig, self :innocent:

Det kan godt være at der foregår massere af ghey ting i min log(f.eks. Moos der skriver), men ejeren er helt igennem straight. :cool::innocent:

Du er fag. End of discussion.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share