Henning Friis - 2007


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

27/02-2005 - Kettlebell tryout

Starttid: 17.30

Sluttid: 19.00

Sted: OBBC

Hvad der startede som en gang hyggelig kaffe med jsc i OBBC udviklede sig hurtigt til at jsc fik lokket mig til at lege med hans kugler derhjemme, så derfor...

Kettlebell Swings

1 x 10 @ 16 kg

1 x 10 @ 24 kg

1 x 10 @ 32 kg

Det er da genialt som opvarmning og generelt GPP-træning. Det var egentlig ikke så hårdt som jeg havde forventet, men nu startede jeg også ganske forsigtigt. :innocent:

Kettlebells i OBBC? Ja hel klart, hvis vi kan få det. :bigsmile: :4thumbup:

Derefter sodavand og fodbold i tv'et i selskab med jsc og underarmen2000, som også bor samme sted.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Køre til Randers

Fræse afsted @ i bedste Colin McRae stil fra Odense til Randers

spurgte Moos, mens vi spiste: "Nåå, hvordan gik det?". Det var simpelhen så smuk timet og vi var alle flade af grin.  :4thumbup:  :laugh:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Bedste Colin McRae stil? Hvordan er det muligt i undermotoriseret økoslæde? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Køre til Randers

Fræse afsted @ i bedste Colin McRae stil fra Odense til Randers

spurgte Moos, mens vi spiste: "Nåå, hvordan gik det?". Det var simpelhen så smuk timet og vi var alle flade af grin.  :4thumbup:  :laugh:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Bedste Colin McRae stil? Hvordan er det muligt i undermotoriseret økoslæde? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hov hov, TDI -> Turbo Diesel, så det skal man ikke kimse af. :wink:

Og desuden, lidt is på vejene og en lidt for tung speederfod gør at man må udleve sin indre rallykører lidt. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Køre til Randers

Fræse afsted @ i bedste Colin McRae stil fra Odense til Randers

spurgte Moos, mens vi spiste: "Nåå, hvordan gik det?". Det var simpelhen så smuk timet og vi var alle flade af grin.  :4thumbup:  :laugh:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Bedste Colin McRae stil? Hvordan er det muligt i undermotoriseret økoslæde? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hov hov, TDI -> Turbo Diesel, så det skal man ikke kimse af. :wink:

Og desuden, lidt is på vejene og en lidt for tung speederfod gør at man må udleve sin indre rallykører lidt. :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Tung speederfod? Havde du Wahkqvist med? :laugh:

Medmindre du har chippet TDIen ganske voldsomt er det da en halvdød slæde. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Køre til Randers

Fræse afsted @ i bedste Colin McRae stil fra Odense til Randers

spurgte Moos, mens vi spiste: "Nåå, hvordan gik det?". Det var simpelhen så smuk timet og vi var alle flade af grin.  :4thumbup:  :laugh:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Bedste Colin McRae stil? Hvordan er det muligt i undermotoriseret økoslæde? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hov hov, TDI -> Turbo Diesel, så det skal man ikke kimse af. :wink:

Og desuden, lidt is på vejene og en lidt for tung speederfod gør at man må udleve sin indre rallykører lidt. :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Tung speederfod? Havde du Wahkqvist med? :laugh:

Medmindre du har chippet TDIen ganske voldsomt er det da en halvdød slæde. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja, den er nu faktisk ganske kvik(Dog ikke med alle de fede monstre i bilen :crazy: ) for en økobil at være.

Du skal da fandme også være på tværs hele tiden, dit gamle stædige jydeæsel. :sneaky2::tongue:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

26/02-2005 - ER Open, Bænkpresstævne

Starttid: 06.20

Sluttid: 01.??

Sted: AK-Frem, Randers

3 timers søvn og så var lørdagen sat i gang.  :sleeping:

Køre til Randers

Fræse afsted @ i bedste Colin McRae stil fra Odense til Randers

Indtaste resultater

Mange vægtklasser @ alt for kort tid. :gal:

Nyde min velsmurte madpakke

Fortære @ kyllingfilet med ris.  :4mewantfood:

Mæske sig i gratis sodavand

Alt for mange dåser @ Pepsi

Spise igen

Fortære mad @ Buffet

Mobbe folk

Alt for mange spydigheder @ Moos (Bom bommelum bom bom  :wink: )

Dagens lækre detaljle var da jfk med et stort smil og genial timning kom hen og spurgte Moos, mens vi spiste: "Nåå, hvordan gik det?". Det var simpelhen så smuk timet og vi var alle flade af grin.  :4thumbup:  :laugh:  :cooldance:

Fare halvejs vild

Bil @ Århus

Hippo er god til det med at finde vej, eller noget... :wacko:

Stene for hårdt

2 timer @ Hippo's kæreste sted

Køre til Odense

Moos og mig @ bil

Det var noget af en dag. Som sædvanligvis var der stress på undervejs, men ikke mere at jeg havde tid til at spise og se nogle usædvanlige mange flotte løft. En vis hollandsk kvinde skilte sig gevaldigt ud. Med en kropsvægt på 89 kg præsterede hun at bænke 160 kg, ubeha'ligt siger jeg bare.  :devil:  :blink:

Der var som altid massere af godt selskab, også i form af TSK-tosserne. Paralifting om man vil...  :laugh:  (Intern joke)

En lang og sjov dag og så var det lights out da jeg kom hjem.  :sleeping:

Til næste ER-Open vil jeg også være at finde igen, men til den tid vil jeg selv løfte.  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvaaa' tænkte nok et comeback lå og lurede :cooldance:

Du bliver Leeeeeeeee' :devil:

ps: Du er en vaskeægte Rally dreng :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, den er nu faktisk ganske kvik(Dog ikke med alle de fede monstre i bilen :crazy: ) for en økobil at være.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, i forhold til hvor økonomisk den er, er den da ganske kvik. Men det er jo kun gamle, afdankede hippieer der går op i brændstoføkonomi. Spiser du også biodynamiske grønsager. :tongue:

Og hvem fanden er det lige I har der er fede? De fleste af jeres løftere ligner jo en gang afpillede fitnessvrag. :laugh:

Du skal da fandme også være på tværs hele tiden, dit gamle stædige jydeæsel.  :sneaky2:  :tongue:

Ja, jeg nyder sgu at mobbe dig. :tongue:

Iøvrigt rart at se, at du igen har fået mod på styrkeløften. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, den er nu faktisk ganske kvik(Dog ikke med alle de fede monstre i bilen :crazy: ) for en økobil at være.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, i forhold til hvor økonomisk den er, er den da ganske kvik. Men det er jo kun gamle, afdankede hippieer der går op i brændstoføkonomi. Spiser du også biodynamiske grønsager. :tongue:

Og hvem fanden er det lige I har der er fede? De fleste af jeres løftere ligner jo en gang afpillede fitnessvrag. :laugh:

Du skal da fandme også være på tværs hele tiden, dit gamle stædige jydeæsel.  :sneaky2:  :tongue:
Ja, jeg nyder sgu at mobbe dig. :tongue:

Iøvrigt rart at se, at du igen har fået mod på styrkeløften. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Kørseløkonomi og befordringsfradrag, det er en god cocktail der vil noget. :wink:

Fede løftere? Kern og Moos vejer jo godt til, selvom de ikke er stærke. Hesten må også betragtes lidt som værende bare fyld her. :tongue:

Jeg mangler også bare at blive rask med skulderen, så slår jeg til igen i styrkeløft. :cooldance::devil:

Link to comment
Share on other sites

Fede løftere? Kern og Moos vejer jo godt til, selvom de ikke er stærke. Hesten må også betragtes lidt som værende bare fyld her.  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Kern og Moos skal bare bulke igennem! Og hvad hesten angår, plejer man så ikke at slå en bovlam krikke ned? :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

De herrer kunne sikkert nok lære noget af en stor svensker med hat. :poking::innocent:

Det med hesten har vi overvejet op til flere gange. :gun2::devil:

Link to comment
Share on other sites

De herrer kunne sikkert nok lære noget af en stor svensker med hat.  :poking:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Øget kropsvægt er vejen frem. Personligt vejede jeg i går ind på nøjagtigt 4kg mere end til liga for 4 uger siden. Og jeg har absolut ingen planer om at holde igen. :devil:

Det med hesten har vi overvejet op til flere gange.  :gun2:  :devil:

Vil det ikke være for meget, at ofre en kugle på krikken? Et velplaceret slag med en Eleikostang burde kunne klare den detalje. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Henning... Sagt på godt gammel-dansk:

"Kæææft, do æ' ønk'li"

Man kan sige meget, men tal lyver ikke  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har faktisk squattet og dødløftet mere til stævne end hesten har, så ja, talene taler vel for sig selv. :wink:

Bom-bomme-bommelum bom bom. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

...taget i betragtning af hvor skidt jeg har det lige nu, så er jeg vist fritaget for at snakke pænt,

så kort sagt,

I kan sgu rende mig noget så grusomt....

Link to comment
Share on other sites

Henning... Sagt på godt gammel-dansk:

"Kæææft, do æ' ønk'li"

Man kan sige meget, men tal lyver ikke  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har faktisk squattet og dødløftet mere til stævne end hesten har, så ja, talene taler vel for sig selv. :wink:

Bom-bomme-bommelum bom bom. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

...taget i betragtning af hvor skidt jeg har det lige nu, så er jeg vist fritaget for at snakke pænt,

så kort sagt,

I kan sgu rende mig noget så grusomt....

<{POST_SNAPBACK}>

Siden hvornår er du begyndt at snakke pænt? :raisebrow::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Henning... Sagt på godt gammel-dansk:

"Kæææft, do æ' ønk'li"

Man kan sige meget, men tal lyver ikke  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har faktisk squattet og dødløftet mere til stævne end hesten har, så ja, talene taler vel for sig selv. :wink:

Bom-bomme-bommelum bom bom. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

...taget i betragtning af hvor skidt jeg har det lige nu, så er jeg vist fritaget for at snakke pænt,

så kort sagt,

I kan sgu rende mig noget så grusomt....

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er der i vejen...? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

01/03-2005 - Underkrop

Starttid: 17.05

Sluttid: 19.05

Sted: OBBC

Frontsquat

1 x 6 @ 20 kg

1 x 3 @ 70 kg

1 x 3 @ 110kg

3 x 3 @ 127,5 kg

1 x 1 @ 127,5 kg (Mistede spændet og koncentrationen, så på 2. rep døde den)

1 x 3 @ 120 kg

85% er lige en tand for meget til så mange sæt, specielt i frontsquat. Reelt set har jeg nok også kørt med omkring 80% i sidste cyklus, og det blev jeg fint stærkt af, så jeg tror at jeg fortsætter med 80%(120 kg) i denne cyklus også. Det føltes også tungt med de 120 kg men stadig ok hastighed, ligesom i sidste cyklus.

Koncentrisk squat

1 x 1 @ 127,5 kg

Stangen skulle på plads igen efter jeg missede min frontsquat, så i sædvanlig stil krøb jeg ind under stangen(som lå på pinsene i powerracket), squattede den op og satte den på plads igen til stor forundring for et par tilskuere. :laugh:

Dertil har jeg mærke at min højre skulder nok ikke er klar til almindelig squat endnu, omend jeg kun kunne mærke et stræk og ingen smerte.

Dødløft

1 x 3 @ 60 kg

1 x 3 @ 100 kg

1 x 3 @ 140 kg

4 x 3 @ 160 kg

2 x 1 @ 165 kg

2 x 1 @ 170 kg

1 x 1 @ 175 kg

1 x 1 @ 180 kg

1 x 3 @ 160 kg

Lidt tungt, dog kørte det bedre ved singles. Højre skulder har det fint med dødløft fortsat.

Og her indtraf dagens mærkeligste øjeblik. En eller anden ukendt fyr kommer ned og joker lidt med mig(hvilket falder totalt til jorden). Derefter spørger han hvad øvelsen er godt for, hvorefter han konstaterer at den kører han ikke. Herefter smutter han over i Buttblaster maskinen og fyrer et par sæt af. What the hell was that all about?! :raisebrow::blink:

Glute-Ham Raise

2 x 6 @ kropsvægt + 10 kg

Hyperextended crunch

1 x 6 @ kropsvægt + 10 kg

2 x 6 @ kropsvægt + 40 kg

Vertical Straight Leg Raise

2 x 8 @ kropsvægt

Seated Calf Raise

1 x 6 @ 40 kg

4 x 6 @ 70 kg

5 min. udstrækning.

Ok træning, har måtte konstatere at intensiteten i frontsquatten er sat for højt. Det blev til lidt snak med overarmen og kragen. :blahblah:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share