Henning Friis - 2007


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er dine hjul powerpacked?

Altid. :cool:

Er patkassen som en spændt stålfjeder?

Den er blød som chokoladekage. Hesteskoene derimod... De er hårde som granit. :devil:

Er din erector af ren titanium?

Næh, jeg løfter kun med benene og skidesækken. :innocent:

Bliver fedt at se dig levere et show til stævnet :superman:

Styrkeløft handler om showmanship. :w00t:

Formand Betterøv TØR ikke andet når jeg er med :devil::4whip::king: :4police:

Tought :4signme:

Damn straight. :dumbbell_lift::superman:

Der er ingen undskyldning Henning, du befinder dig i Jylland=TOUGH

I kommer til at bo i en by som har en Burger King, så det er bare med at æde Whopper Cheese konstant=TOUGH

Alt i alt så er der lagt op til en barsk omgang.

Trippel Whopper Cheese. My favorite... drool1.gif

Link to comment
Share on other sites

4/4-2007 - Deload

Starttid: 14.45

Sluttid: 16.30

Sted: OSK

Squat

1 x 6 @ 20 kg

2 x 3 @ 65 kg

Bænkpres

1 x 12 @ 20 kg

1 x 8 @ 40 kg

5 x 3 @ 60 kg

Dødløft

4 x 1 @ 60 kg

Db bent over rows

1 x 15 @ 17,5 kg

Rear laterals

2 x 10 @ 6,8 kg

Db JM Press

1 x 8 @ 10 kg

1 x 10 @ 10 kg

Facepulls

1 x 30 @ Miniband

Pushdowns

1 x 60 @ Miniband

En sidste gang god og ultralet træning inden det går løs på lørdag i Horsens. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Henning, pøj, pøj lørdag :4mewantfood:

Tommy K.

Tak tak. :smile:

Husk nu at 'Turn on the crazy switch' på lørdag :superman:

Og lidt mere god indstilling fra Jon Pall :devil::devil::devil:

Og tilsidst lidt Rocky træning for motivationen :devil:

http://www.youtube.com/watch?v=FJOEA56y7qA

Feeee' :4thumbup:

NO PAIN!!! NO PAIN!!! :4whip::dumbbell_lift::kickass:

Og endnu en gang i denne uge har jeg toughet mig selv op med lidt ekstra godt på grillen. :4mewantfood: :superman:

post-3788-1175888505_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tak tak. :smile:

Feeee' :4thumbup:

NO PAIN!!! NO PAIN!!! :4whip::dumbbell_lift::kickass:

Og endnu en gang i denne uge har jeg toughet mig selv op med lidt ekstra godt på grillen. :4mewantfood: :superman:

Jamen hvad er nu det, man ødelægger squ da ikke godt kød, ved at riste det over en gasbrænder, det har jo intet med en grill at gøre....Du kunne jo ligeså godt lave det på et alm gasblus i køkkenet

Vi ses..

Jan

Edited by Titan/inzer
Link to comment
Share on other sites

Jamen hvad er nu det, man ødelægger squ da ikke godt kød, ved at riste det over en gasbrænder, det har jo intet med en grill at gøre....Du kunne jo ligeså godt lave det på et alm gasblus i køkkenet

Vi ses..

Jan

Enig plus jeg har spottet en sodavand ved siden af. Når man griller så drikkes der øl. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Jamen hvad er nu det, man ødelægger squ da ikke godt kød, ved at riste det over en gasbrænder, det har jo intet med en grill at gøre....Du kunne jo ligeså godt lave det på et alm gasblus i køkkenet

Vi ses..

Jan

:bottom::nonono:

Når det så er sagt, så smager kødet ganske enkelt lige en tand bedre på en rigtigt kulgrill, men det her er klart nemmere og hurtiger ( :innocent: ) og smager trodsalt bedre end hvis det var stegt på panden indendørs.

Enig plus jeg har spottet en sodavand ved siden af. Når man griller så drikkes der øl. :nonono:

Alkohol dagen før et stævne?! Jeg er dybt rystet over sådan et foreslag. :sneaky2::nono:

Link to comment
Share on other sites

7/4-2007 - DM A 3-kamp 2007

Starttid: 08:40

Sluttid: 18.??

Sted: Torsted Hallen, Horsens

Indvejning: 108,55 kg

En anelse lettere end sidste 3-kampsstævne... :nonono:

Squat

1. forsøg: 270 kg - Godkendt 2-1

Ok løft.

2. forsøg: 285 kg - Godkendt 2-1 (Ny stævne PR!)

Fint løft, kommer til at stå bredere, men den føltes nu meget lettere end første forsøg.

3. Forsøg: 300 kg - Underkendt 2-1

Jeg gav det et hæderligt forsøg og op kom den, men den røg en del ud af bane halvvejs oppe og blev noget af et kaosløft til sidst, hvor den blev underkendt på dybden og vist nok på at stangen bevægede sig alt for meget på min ryg.

Bænkpres

1. forsøg: 150 kg - Godkendt 3-0

Ok løft taget i betragtning at jeg ikke nåede at få løftet i trøje til selve opvarmingen. :crazy:

2. forsøg: 160 kg - Godkendt 3-0 (Ny 3-kamp stævne PR!)

Ok løft, lidt tungt i midten, men intet problem

3. forsøg: 170 kg - Underkendt 0-3

Den røg lidt for langt nede på bryst og kom kun et par cm op. Den havde jeg nok ikke fået alligevel.

Dødløft

1. forsøg: 230 kg - Godkendt 3-0

Det føltes noget tungt. Mit sidste squatforsøg sad godt og grundigt i ryggen.

2. forsøg: 255 kg - Godkendt 3-0 (Ny stævne PR!)

Det brænder så meget i lockout men får den trods alt op. :4thumbup:

3. forsøg: 260 kg - Underkendt 0-3

Der mangler lige et par cm til sidst men løb tør for energi. :unhappy:

Samlet total: 700 kg (Ny stævne PR!)

Det blev til en mindre fremgang i totalen denne gang(+17,5 kg) i forhold til sidst, men jeg er nu alligevel tilfreds. Specielt min dødløft, bænkpres og i mindre grad squat led under at jeg blev skadet og ikke fik trænet det tungt nok og nok i udstyr her for en del uger siden og op til stævnet, så dagens resultat er egentlig ganske tilfredsstillende. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt at sludre lidt Henning. :smile:

Dit forsøg på 300 så altså ikke helt tosset ud(nu stod jeg jo helt tæt på :tongue: ), selvom du mister balancen lidt til sidst.

Tillykke med et godt stævne.

PS. Er fanme skuffet over der ikke er nogen der har nævnt præmiepigerne endnu... :alright:

Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt at sludre lidt Henning. :smile:

Dit forsøg på 300 så altså ikke helt tosset ud(nu stod jeg jo helt tæt på :tongue: ), selvom du mister balancen lidt til sidst.

Tillykke med et godt stævne.

PS. Er fanme skuffet over der ikke er nogen der har nævnt præmiepigerne endnu... :alright:

Jo tak tak, ja det holdt hårdt til sidst, men fik dog racksignal før jeg fik den smidt ind. Det føltes bare som om at stangen var ved at vælte af mig sidste halvdel af løftet. :crazy:

Nå ja, de der præmiepiger var nu spitzenklasse. :superman: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jo tak tak, ja det holdt hårdt til sidst, men fik dog racksignal før jeg fik den smidt ind. Det føltes bare som om at stangen var ved at vælte af mig sidste halvdel af løftet. :crazy:

Nå ja, de der præmiepiger var nu spitzenklasse. :superman: :4thumbup:

Ved ikke om det var måden du pressede på, men det var tydeligt at stangen fik nogle svingninger på vej op og det er sgu ikke nemt at styre med 300 kg på ryggen. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Rigtigt godt løftet idag. :superman:

Du fik rundet de 700kg i totalen og lavet PR i samtlige løft, og havde med lidt held også fået de 300kg i benbøj. Dem har du til gode til næste gang. Tought..

Og næste gang bliver du forhåbentligt også fri for skader inden forberedelserne, så du kan få hevet lidt mere kvali maaaa' på pattøjet, og have haft lidt mere føling med de tunge vægte i kø'løften. Lee' :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med stævnet, Henning. Flot fremgang :smile:

Tak tak. :smile:

Tillykke med det Henning

Det er da rigtig flot løftet. Mon ikke der er mange flere kilo i dig endnu, du har jo en god bygning til det

Tak, joh det skal nok komme til de næste stævner. :superman:

Rigtigt godt løftet idag. :superman:

Du fik rundet de 700kg i totalen og lavet PR i samtlige løft, og havde med lidt held også fået de 300kg i benbøj. Dem har du til gode til næste gang. Tought..

Og næste gang bliver du forhåbentligt også fri for skader inden forberedelserne, så du kan få hevet lidt mere kvali maaaa' på pattøjet, og have haft lidt mere føling med de tunge vægte i kø'løften. Lee' :smile:

Tak tak. :smile: Det var nu gode wraps du lagde på mig. :4thumbup: Jeg ser også frem til mit næste stævne igen. :superman:

Link to comment
Share on other sites

9/4-2007 - Så lidt som muligt

Starttid: 15.00

Sluttid: 18.00

Sted: OSK

Jeg havde en fin intention om at lave så lidt som muligt i dag.. :innocent: men det blev hurtigere saboteret, da jeg fik en tjans som dragtudvider.

Med noget stædighed og nogle poser fik jeg moslet en gammel indsyet Titan str. 44, fik stropperne op og kunne faktisk komme rent langt ned. :blink:

Her stod jeg med en meget stramt dragt, samtidig med at Hippo havde smidt sig i en meget løs dragt. Bizzaroworld, I tell you... :wacko::w00t: Men det er hel klart noget jeg vil prøve at arbejde med(Titan dragt) i løbet af året.

Resten af tiden gik med udstyrshjælp da alle tilsyneladende skulle i udstyr i dag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share