Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Leg extensions og leg curls...

Den gode gamle Simmons vil ikke bryde sig om den kombi.  :raisebrow: :4police:

<{POST_SNAPBACK}>

High rep arbejde, for at få blod gennem benene og øge restitutionen. Så er jeg sådan set ligeglad med hvad Louie ville sige :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Først trodser du Sheiko og dernæst Simmons, du forstår at skabe dig fjender. :w00t:

Oh well, hvis det føles naturligt så gør det. (Det lyder jo bekendt. :tongue: )

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jo det :smile:

"Og jeg synes bare sumobryddere er rigtig ulækre fordi de er bare vildt tyk"  :4thumbup:  :4smartass:  :banana3:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej det er styrkeløftere som er det...

<{POST_SNAPBACK}>

Leg extensions og leg curls...

Den gode gamle Simmons vil ikke bryde sig om den kombi.  :raisebrow: :4police:

<{POST_SNAPBACK}>

High rep arbejde, for at få blod gennem benene og øge restitutionen. Så er jeg sådan set ligeglad med hvad Louie ville sige :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Moos dit disko dyr, øge restitutionen my ass, du gik efter DA PUMP for at flexe quads :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved ikke lige hvad det første quote skulle til for? :wink: For at fortælle mig, at jeg var blevet fed? :tongue:

Desuden ved alle da, at man ikke får store quads af ærgelige maskiner, men kun af heavy ass sqaut :devil: Mangler egentligt ikke quads, mere hams og glutes... :bigsmile:

Tak for hjælp med squat teknik! Kan allerede mærke mine lår brokke sig nu  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Selv tak, du :smile: Godt at høre :wink:

Alle ved kabler er til pump og maskiner til at brænde cuts ind i musklen! :4slap:

Desuden er det ok at Moos gerne vil have pæne ben for pigernes skyld  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Yeah baby! :4thumbup: Hvad er pointen i at have +80 cm wheels, hvis man ikke også får skåret nogle tværstriber ind i musklen på vej derop?? :4thumbup: :devil:

Girls... Are suckers for da wheeeeels :shades:

Link to comment
Share on other sites

Alle ved kabler er til pump og maskiner til at brænde cuts ind i musklen! :4slap:

Desuden er det ok at Moos gerne vil have pæne ben for pigernes skyld  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, man kan godt se at I har fordærvet ham med al jeres metropjat. :sneaky2::bottom:

<{POST_SNAPBACK}>

Dét har de ihf :w00t::innocent::blush:

:slut::slut::slut:

Skal altså have fundet ud af, hvad jeg skal sige, næste gang jeg skal til frisøren... "klip mig, som hvis du havde været en 110 kgs stor metro"? :raisebrow::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Girls... Are suckers for da wheeeeels :shades:

<{POST_SNAPBACK}>

Det her er rent selvmål, but what the hell. :innocent:

Ja det med de store ben forklarer jo hvorfor at jeg render med alle tøserne i forhold til Troels. :sneaky2::laugh:

Nææh du, tøserne vil have store Glutes... :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men min røv er jo allerede god, så ingen grund til at arbejde mere på dén :4whistling: :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Girls... Are suckers for da wheeeeels :shades:

<{POST_SNAPBACK}>

Det her er rent selvmål, but what the hell. :innocent:

Ja det med de store ben forklarer jo hvorfor at jeg render med alle tøserne i forhold til Troels. :sneaky2::laugh:

Nææh du, tøserne vil have store Glutes... :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men min røv er jo allerede god, så ingen grund til at arbejde mere på dén :4whistling: :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Naaah, for oplagt... :innocent::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Girls... Are suckers for da wheeeeels :shades:

<{POST_SNAPBACK}>

Det her er rent selvmål, but what the hell. :innocent:

Ja det med de store ben forklarer jo hvorfor at jeg render med alle tøserne i forhold til Troels. :sneaky2::laugh:

Nææh du, tøserne vil have store Glutes... :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men min røv er jo allerede god, så ingen grund til at arbejde mere på dén :4whistling: :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Naaah, for oplagt... :innocent::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Du lader bare min lille Måååååås være Honning... ellers kommer du over knæet :devil:

Link to comment
Share on other sites

Girls... Are suckers for da wheeeeels :shades:

<{POST_SNAPBACK}>

Det her er rent selvmål, but what the hell. :innocent:

Ja det med de store ben forklarer jo hvorfor at jeg render med alle tøserne i forhold til Troels. :sneaky2::laugh:

Nææh du, tøserne vil have store Glutes... :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men min røv er jo allerede god, så ingen grund til at arbejde mere på dén :4whistling: :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Naaah, for oplagt... :innocent::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Du lader bare min lille Måååååås være Honning... ellers kommer du over knæet :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Er du hans Sugardaddy? :raisebrow: :pimp:

Link to comment
Share on other sites

Du kan se at det hjælper at spise krydderboller eller pizza, du skal dog huske på at du kun fik spist pizza STYKKER og det er slet ikke det samme som en pizza all meat med chili og hvidløg, så havde du taget det, kombineret med en krydder eller to, ja så havde du sgu været online i alle dine løft.

Bare se på Kern han spiser også meget pizza og Krea er også begyndt på krydderboller med ost.

Og ja jeg spiser jo begge dele.

Link to comment
Share on other sites

Kører den egentligt ikke rigtigt så præcist 

Why u little...

<{POST_SNAPBACK}>

Undskyld... :bigsmile:

Tror bare ikke at det gør så stor en forskel. Sørger for at have dem sat på en måde, så man automatisk tvinges til at presse nedad, og så ellers på en måde, så de ikke kommer i for meget konflikt med armene... :tongue:

Du kan se at det hjælper at spise krydderboller eller pizza, du skal dog huske på at du kun fik spist pizza STYKKER og det er slet ikke det samme som en pizza all meat med chili og hvidløg, så havde du taget det, kombineret med en krydder eller to, ja så havde du sgu været online i alle dine løft.

Bare se på Kern han spiser også meget pizza og Krea er også begyndt på krydderboller med ost.

Og ja jeg spiser jo begge dele.

<{POST_SNAPBACK}>

You speak the truth :bowdown:

Link to comment
Share on other sites

WSB

ME bænkpres

Stadig ikke helt frisk efter sygdommen, må jeg indse. Jeg har det fint, har bare ikke rigtig energi, og eftersom jeg er rigtigt godt udkørt af træningen efterhånden, var træningslysten egentlig ikke særlig høj. Var dog i stand til at sætte et par PRs alligevel... Og lave et par fails, men er lidt ligeglad... Skal holde hele næste uge træningsfri, sååå... :innocent:

Maaaaaa' og Overskuuue' var på besøg, og der var en masse andre folk i hulen, så maaaasser af stemning... Det var hyggeligt... :bigsmile:

Jeg er desværre lidt nervøs for Englens helbred... Snakkede kort med hende... "Skal du i sommerhus med vennerne? Jamen, så skal du jo have en masse at drikke! :4drunk: " "Arh, havde nu regnet med at tage den med ro... :bigsmile: " "Aj, hold nu op... Man er jo kun ung én gang..." Jamen, når Englen siger det, såååå... :innocent: Og hold da kæft, en form hun er i, da... :blink::devil:

Poul var i dårligt humør pga nogle fucked up ferieplaner... Så han var ikke så glad, og fik svinet mig lidt til :tongue: Hver eneste gang, jeg lavede noget tungt, eller failede, så havde det bare været "langt fra at jeg fik den" eller "helt umuligt"...

Reverse green band bænkpres: Tidligere PR vidst nok 2 x 150 kg

Opv.

3 x 130 kg

3 x 135 kg

3 x 140 kg

3 x 145 kg

3 x 150 kg PR

2 x 155 kg PR

1 x 160 kg PR

1 x 165 kg Miss

Fin runde... Hippo ville owne mig, men det kunne han ikke helt :tongue: Men hvad, andre stedet slår han mig jo med flere længder :wink:

Hader at lave reverse band bænk på den bænk, vi har... Den er alt for lav og mit manglende opspænd og legdrive bliver om muligt endnu mere elendigt... Har slet ikke en god føling med løftene på den bænk :dry:

Bænkpres:

3 x 80 kg

2 x 100 kg

2 x 110 kg

2 x 120 kg PR :devil: Fail på 3. rep... Men det skulle prøves :tongue:

Repper med mit max... Yeah :w00t: Og de første to var egentligt ikke engang så tunge, og jeg var virkeligt brændt aw efter mit fail i reverse bands... :sleeping: Jeg er godt tilfreds... :bigsmile:

Dimitry bænk:

5 x 3 x 100 kg

Bare for at få lidt mere volumen...

Yates rows:

5 x 90 kg

3 x 5 x 95 kg PR :bigsmile:

Egentligt træt i ryggen efter dødløft i går...

Supported chins:

3 x 10 x -45 kg

Tungt :gal:

Tatepress:

8 x 18 kg

8 x 20 kg

6 x 21 kg

2 x 8 x 18 kg

Jeg vil have store, beskidte hestesko :cooldance:

BB curls:

2 x 12 x 35 kg

Cable cross:

3 x 20

Måge:

2 x 8 x 16 kg

8 x 18 kg

Derefter på Submarine og kværne en fod sammen med drengene... :wink: Det lader til at vi søndag besøger Svendborg og brænder aw... :bigsmile:

Ok træning... Er overreached, så bliver fint at få lidt pause, tror jeg... Næste træning er fredag, ME squat... Bliver nok noget leg med bandsne... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Moos hvor mange forced fik du i bænken?

<{POST_SNAPBACK}>

2... Dér hvor jeg skrev fail... :wink::smile:

Nice patpres! Du bliver da også mere og mere modbydelig!  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx... Ja, patten bider fra sig for tiden :smile:

Munden vent nu med at rose knægten til vi høre hvor mange forced han fik. Det jo set før at han har skrevet et antal ind og at der derefter er kommet oplysninger om at nogen af dem altså var forced.  :tongue:  :laugh:

Ej det er sgu godt gået, det er jo også næsten mit max du lige repper med.  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue:

Thx... :wink: Forskellen mellem os er bare, at den rent faktisk er tung i TOPPEN for mig :tongue:

vil da godt afsløre at han failede fælt på den 3 rep med de 120 kg  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Well, har jeg måske sagt andet? :tongue:

Men det skulle da prøves :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Du failede også modbydeligt på dit sidste forsøg i reverse band til patten. :bigsmile: Hvis bænken er SÅ dårlig for dig (har aldrig set dig bruge legdrive før :4whip: ), så bruger vi bare en højere bænk næste gang..

Jeg nåede også at whine over rackets bredde, lærte så at få fødderne under bænken og knæene ud, det hjalp faktisk på min teknik :blush:

Sådan er der så meget... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Du failede også modbydeligt på dit sidste forsøg i reverse band til patten
Jeps. Reverse band bænkpres owner en som et lyn fra en klar himmel. Jeg failede dog ikke mere modbydeligt end du gjorde :wink:
Hvis bænken er SÅ dårlig for dig (har aldrig set dig bruge legdrive før  ), så bruger vi bare en højere bænk næste gang..

Tjah, spørgsmålet er, om det mon hjælper? :unsure: Men vi kan da prøve... :bigsmile:

Jeg nåede også at whine over rackets bredde, lærte så at få fødderne under bænken og knæene ud, det hjalp faktisk på min teknik 

Sådan er der så meget...

Ja, hold kæft du var i dårligt humør :tongue:

Meget nemmere ikke at bruge teknik, men bare presse lortet :innocent:

Link to comment
Share on other sites

WSB

ME squat

Brændt aw i dag, fugten og lummerheden slog mig helt ud, så træningen var en pinsel...

Der var besøg af Herkules og JFK i dag, samt stort set alle hovederne var mødt op, så det var jo en fornøjelse at se... Ville have været med mens folk var i trøje, men der var så mange folk, og jeg var brændt aw, så det kunne jeg ikke overskue sammen med at skulle træne selv...

Ret god styrke i dag, må jeg sige... Fik også en god volumen igennem :bigsmile: Så var mørbanket bagefter... Efter træningen var vi forbi og spise, og dernæst en enkelt øl med slænget, hvor jeg dog først var helt brændt aw... Og da jeg endelig vågnede lidt op, var det fordi jeg blev i dårligt humør...

Purple band boxsquat:

Opv.

Løst bælte

3 x 130 kg

3 x 140 kg

3 x 145 kg Tungt :raisebrow:

1 x 150 kg

1 x 155 kg

1 x 160 kg

Stramt bælte

1 x 165 kg

1 x 170 kg :w00t:

Har aldrig kørt denne øvelse før, så de 170 kg må jo være PR :tongue: Det var faktisk ikke all out, hvilket jeg undrer mig over, for 3'erne var godt tunge ( Men synes dog at de var forkert at gå efter at slå sin straight weight PR ved straight weight + band tension :laugh: ) Havde lavet en opsætning, så bandsne var "stramme" under hele løfter, og så de også trak fremaf ( Hvis jeg ikke kan lære at banke hovedet tilbage, må jeg jo tvinges...) Derfor var der også tension på i bunden. Det er svært at bedømme, men bandsne har nok lagt omkring 40-50 kg på i toppen... Tror jeg... :smile:

Meget tilfredsstillende runde, er åbenbart ikke blevet svagere i squat under sheiko, alligevel :innocent:

Walkouts: Løst bælte

1 x 210 kg

1 x 230 kg

1 x 240 kg

1 x 250 kg

Sjovt at have så mange kg på ryggen. Er dog glad for ikke at skulle forsøge at løfte det, også :tongue: Men det er jo klart, fra den udgangsposition :raisebrow: Forøvrigt kørte jeg med en blød vægtløfterstang, så det var ubehageligt at mærke hvor meget stangen bøjede og hoppede op og nedaf :blink:

Planen må være at køre nogle tunge walkouts efter ME squat, for at få nogle kg på ryggen... Tror den vil være god til at give noget stabilitet, og ikke mindst psykisk :bigsmile:

Zerchersquat: Uden bælte

5 x 80 kg

5 x 100 kg

3 x 110 kg

3 x 120 kg

3 x 130 kg PR tangering :bigsmile:

3 x 140 kg PR :smile:

Kørte egentligt meget nemt, alt taget i betragtning... Der er stadig plads til at øge... Kæft, den smadrer sækken :w00t:

Stivbenet dødløft: med straps

3 x 6 x 130 kg

6 x 135 kg PR

6 x 140 kg PR

Så småt ved at være brændt aw på dét her punkt af træningen... Ikke stor forskel på at køre med 130 eller 140 kg...

BB shrugs: med straps

2 x 15 x 100 kg

Nu gad jeg ikke rigtigt mere :innocent:

Læg:

3 x 15

Mave:

2 x 10

Fed træning, må man jo sige... Væsentligt bedre squatstyrke, end jeg lige havde regnet med :cooldance:

Det er jeg glaaa' for :bigsmile: Jeg har stadig et håb om at lave noget nasty squat til SM :smile:

Næste træning søndag, hvor vi kigger forbi Slemborg og brænder... Grinder har muligvis overtalt mig til et spontant maxforsøg i bænken :innocent:

Edited by Moos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share