Styrkeløft 2005


Comedian
 Share

Recommended Posts

1 times :walking: efterfulgt af ½times cykling...

:gal::bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Kæft en energi at ligge for dagen på det tidspunkt :sleepy:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var ikke fordi jeg ligefrem havde noget valg :tongue: Men var egentligt meget frisk, da jeg først var kommet i gang... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

WSB

DE bænkpres

Trænede med Polledrengen i SATS, da han fik fri fra arbejde og vi ikke kunne nå at komme i OBBC. Har ondt i halsen efter min gåtur hjem i går, men det hæmmede mig ikke...

Desværre kom vi lige midt i disko-myldretiden, så der var proppet ved bænken, og ingen ommebawis :whatsthat:

Varmede up med facepulls, triceps og legextensions, da jeg af en eller anden grund fik ondt i knæene i går... :raisebrow:

Row maskine:

4 x 10

Bænkpres med lilla bands under bænken:

8-10 x 3 x 65 kg

Fint... Udemærket fart og følelse :bigsmile:

Military:

3 x 8 x 51 kg

Fint... Længe siden, men så at Poul skulle køre den, så ville også liiiige prøve... Bare for sjov :tongue:

Pull down maskine:

3 x 8 x max vægt :raisebrow:

Hammercurls:

3 sæt

Cable cross overs:

2 x 15

One hand triceps push down:

1 x 15

4 x 12

Nice for triceps :bigsmile:

Derefter en gang i sauna og strække ud...

Ok runde :wink:

Link to comment
Share on other sites

legextensions, da jeg af en eller anden grund fik ondt i knæene i går... 

Det må være den uvante volumen på cykel :tongue:

Når i kører lilla bands under bænken, hvor præcist kører i dem så under? Sidder de ved skulderen, ved sternum oder?

Link to comment
Share on other sites

legextensions, da jeg af en eller anden grund fik ondt i knæene i går... 

Det må være den uvante volumen på cykel :tongue:

Når i kører lilla bands under bænken, hvor præcist kører i dem så under? Sidder de ved skulderen, ved sternum oder?

<{POST_SNAPBACK}>

Kører den egentligt ikke rigtigt så præcist :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning i dag ( Skulle have været DE squat/dødløft) da jeg vågnede med feber, ondt i hovedet og halsen, og snottet som bare fanden  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Afmonter tudefjæs din lille debile hypokondriske anorektiske dreng... som Hippo siger kan du bare passe dine spisetider og huske at få godt med kiks... der er ingen undskyldninger for ikke at tage til træning... hvis du prøver at lave det nummer når jeg er flyttet til Odense kommer jeg personligt og slæber dig i dine små yngle-bær hele vejen op til OBBC's store faldgitter... magen til latterlige teenage-tøseagtige undskyldninger skal man lede længe efter... tror du Siders bliver hjemme og piver over lidt feber.. HVA' HVA' HVA' HVA'? ... nu spænder du din lille blonde hjelm :mad:

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning i dag ( Skulle have været DE squat/dødløft) da jeg vågnede med feber, ondt i hovedet og halsen, og snottet som bare fanden  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Afmonter tudefjæs din lille debile hypokondriske anorektiske dreng... som Hippo siger kan du bare passe dine spisetider og huske at få godt med kiks... der er ingen undskyldninger for ikke at tage til træning... hvis du prøver at lave det nummer når jeg er flyttet til Odense kommer jeg personligt og slæber dig i dine små yngle-bær hele vejen op til OBBC's store faldgitter... magen til latterlige teenage-tøseagtige undskyldninger skal man lede længe efter... tror du Siders bliver hjemme og piver over lidt feber.. HVA' HVA' HVA' HVA'? ... nu spænder du din lille blonde hjelm :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

jo jo...jeg prøvede at sige det nogenlunde pænt,

men kan da godt se at det varsler om nye tider når du kommer til staden med dén tone der.... :blink:

:laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ingen træning i dag ( Skulle have været DE squat/dødløft) da jeg vågnede med feber, ondt i hovedet og halsen, og snottet som bare fanden  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Æv da. :unhappy: Men god bedring. :1112: Og tak for sidst! :beerchug::w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, og i lige måde :bigsmile:

Så kan du jo lære at spise ordentligt under en sheiko...

er sikker på at det er efterveer som rammer dig nu  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Næppe :wink:

Men hvem ved, 4 uger og så kan det være, at du har det på samme måde... :tongue:

Ingen træning i dag ( Skulle have været DE squat/dødløft) da jeg vågnede med feber, ondt i hovedet og halsen, og snottet som bare fanden  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Afmonter tudefjæs din lille debile hypokondriske anorektiske dreng... som Hippo siger kan du bare passe dine spisetider og huske at få godt med kiks... der er ingen undskyldninger for ikke at tage til træning... hvis du prøver at lave det nummer når jeg er flyttet til Odense kommer jeg personligt og slæber dig i dine små yngle-bær hele vejen op til OBBC's store faldgitter... magen til latterlige teenage-tøseagtige undskyldninger skal man lede længe efter... tror du Siders bliver hjemme og piver over lidt feber.. HVA' HVA' HVA' HVA'? ... nu spænder du din lille blonde hjelm :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Luk dog røven, spatz :laugh:

Du er jo selv tudefjæs, når det kommer til stykket :wink: Jeg synes bare ikke, at jeg vil rende rundt og være smittekilde :wink:

Men kan da godt overtales til at sende en kuvert lort, formentligt fyldt med bakterier, du kan nyde til morgenkaffen?

Ingen træning i dag ( Skulle have været DE squat/dødløft) da jeg vågnede med feber, ondt i hovedet og halsen, og snottet som bare fanden  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Afmonter tudefjæs din lille debile hypokondriske anorektiske dreng... som Hippo siger kan du bare passe dine spisetider og huske at få godt med kiks... der er ingen undskyldninger for ikke at tage til træning... hvis du prøver at lave det nummer når jeg er flyttet til Odense kommer jeg personligt og slæber dig i dine små yngle-bær hele vejen op til OBBC's store faldgitter... magen til latterlige teenage-tøseagtige undskyldninger skal man lede længe efter... tror du Siders bliver hjemme og piver over lidt feber.. HVA' HVA' HVA' HVA'? ... nu spænder du din lille blonde hjelm :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

jo jo...jeg prøvede at sige det nogenlunde pænt,

men kan da godt se at det varsler om nye tider når du kommer til staden med dén tone der.... :blink:

:laugh::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Som om :laugh: Han brænder jo sig selv af på ingen tid, og så har han 8 måneder til rehabilitering... :w00t: Lille Henning-klon :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Som om  :laugh: Han brænder jo sig selv af på ingen tid, og så har han 8 måneder til rehabilitering...  :w00t: Lille Henning-klon  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvaa satan, skal jeg nu blandes ind i det her?!?!?!!? :bottom: :4ranting:

Her gik jeg fredelig og passede min ting uden at svine nogen som helst, selvom chancen var der(Helt fri foran mål). :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Som om  :laugh: Han brænder jo sig selv af på ingen tid, og så har han 8 måneder til rehabilitering...  :w00t: Lille Henning-klon  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvaa satan, skal jeg nu blandes ind i det her?!?!?!!? :bottom: :4ranting:

Her gik jeg fredelig og passede min ting uden at svine nogen som helst, selvom chancen var der(Helt fri foran mål). :sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

Du er ved at blive gammel og blødsøden Henning...chancen var der jo...

Link to comment
Share on other sites

Som om  :laugh: Han brænder jo sig selv af på ingen tid, og så har han 8 måneder til rehabilitering...  :w00t: Lille Henning-klon  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvaa satan, skal jeg nu blandes ind i det her?!?!?!!? :bottom: :4ranting:

Her gik jeg fredelig og passede min ting uden at svine nogen som helst, selvom chancen var der(Helt fri foran mål). :sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

Du er ved at blive gammel og blødsøden Henning...chancen var der jo...

<{POST_SNAPBACK}>

Eller også er Moos bare ikke værdig til at blive svinet mere. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

God bedring  :smile:

Men husk nu at lige meget hvor syg man er, så kan man altid brænde efter en pizza og et par krydderboller med rejeost.

<{POST_SNAPBACK}>

Dur pizza-stykker? For så tror jeg liiiige jeg smider et par ned, og overvejer at træne i dag, da feberen har lagt sig... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

WSB

DE squat/dødløft

Feberen er væk, stort set intet i halsen og kun den lille, moderate hovedpine, jeg altid har, når jeg ikke har fået aspartam, irriterede i dag :dry:

Tog sent afsted, fordi jeg først skulle vente til de gamle kom hjem... Badeværelset er ved at blive renoveret, så det er kaos :blink: Tilgengæld fik jeg et lift til obbc :tongue:

Fik kort vinket til Englen, og hilst på Dooooom aka den onde strømer. Bozne smuttede forbi mig uden at ænse at jeg sagde dav og vinkede :poking: og fik kævet lidt med Bøf og Bæltetasken :bigsmile:

På trods af at jeg var frisk i hovedet, var kroppen dog lidt wasted, så uden træningsmakker blev pauserne for lange og der var ikke tilpas aggresivitet i løftene i dag... Men ok, har jo også lige været syg, så det går nok...

Squat uden bælte:

6 x 3 x 90 kg

Teknik og speed, fin fart :wink:

Green band boxsquat:

8 x 2 x 100 kg + band tension

Farten og acceleration variede MEGET, alt efter hvor meget jeg kunne tage mig sammen... Skræmmende, så stor en forskel der var, faktisk :blink: På de fleste var farten helt fin :wink:

Dødløft fra skive, intet bælte:

8 x 1 x 120 kg

Jeg er jo forfærdeligt svag i bunden :laugh: ROM blev forlænget med 2-3 cm...

Læg:

5 x 15

Leg extensions:

2 x 20

Leg curl:

2 x 30

Backraises:

2 x 15

Cable crunches:

4 x 12

Fin runde, alt taget i betragtning... Synes det hjalp på helbreddet endda :bigsmile: Det spiller jo...

Imorgen ME pat. Håber ikke at skuldrene brokker sig for meget imorgen pga squatten, men hvis de gør, er der ikke noget at gøre ved det... :laugh:

Skal forøvrigt i sommerhus med vennerne i næste uge, så får hvilet ud dér... Bliver forhåbentligt stille og roligt, trænger bare til ikke at lave en skid... Få læst lidt, gerne fået noget sol, snakket med nogle mennesker... Bliver fee'...

Link to comment
Share on other sites

Leg extensions og leg curls...

Den gode gamle Simmons vil ikke bryde sig om den kombi.  :raisebrow: :4police:

<{POST_SNAPBACK}>

High rep arbejde, for at få blod gennem benene og øge restitutionen. Så er jeg sådan set ligeglad med hvad Louie ville sige :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Leg extensions og leg curls...

Den gode gamle Simmons vil ikke bryde sig om den kombi.  :raisebrow: :4police:

<{POST_SNAPBACK}>

High rep arbejde, for at få blod gennem benene og øge restitutionen. Så er jeg sådan set ligeglad med hvad Louie ville sige :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Først trodser du Sheiko og dernæst Simmons, du forstår at skabe dig fjender. :w00t:

Oh well, hvis det føles naturligt så gør det. (Det lyder jo bekendt. :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

"Og jeg synes bare sumobryddere er rigtig ulækre fordi de er bare vildt tyk"  :4thumbup:  :4smartass:  :banana3:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej det er styrkeløftere som er det...

<{POST_SNAPBACK}>

Leg extensions og leg curls...

Den gode gamle Simmons vil ikke bryde sig om den kombi.  :raisebrow: :4police:

<{POST_SNAPBACK}>

High rep arbejde, for at få blod gennem benene og øge restitutionen. Så er jeg sådan set ligeglad med hvad Louie ville sige :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Moos dit disko dyr, øge restitutionen my ass, du gik efter DA PUMP for at flexe quads :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share