pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Hmmm hans log er underlig  :blink: ... Han forstår hvornår jeg skal ages, sparkes og ikke mindst at få mig til at grine når jeg har brug for det.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis jeg bare forstår dét, gør det ikke noget at der er så meget andet jeg ikke forstår, vel?

:sun:

Tak Piv

:beer:

Hæg

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup:

I samme stil som altid ( Kryptisk med humør )... du er så hjertlig velkommen Hæg.... det var på tide jeg fik sat lidt ord på jer alle... *S*

Have en super dejlig dag...

Klem herfra

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hey Piv..har været "of the net" hele påsken og vil lige sige "Cool at det kører så godt med sensei Pisk og træningen" it will do miracles :4smartass:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der Blackmoore...

Dejligt at se du er online igen... :4thumbup: Hvordan gik din påskeferie??

Glæder mig til en update .. :cooldance:

Ja Hr Friis har en hård opgave foran sig men mon ikke han er manden der kan "pisk" mig igennem det her så jeg kan blive en rigtig "Leeee Mormor" ?? Vi har det ihvertfald hyggeligt, sjovt og ikke mindst så sniger han en del viden ind i vores samtaler... så jeg kan blive :4smartass:

:laugh:

Klem

Link to comment
Share on other sites

Super vejr i dag....

Min søn løb op og ned af væggene så var der ikke andet for end at komme ud på en PW alle tre...1 times tid vil jeg gætte på.

Det blev til en smuk tur med plads til en del snik snak...Damn det har været en god påskeferie...

:4thumbup:

Man kan tydeligt mærke at mine guldklumper er ved at indstille sig til de igen skal møde hverdagen i morgen... æv æv æv...

Mor her glæder sig dog til en ny uge hvor alt kan ske.... :cooldance:

God træning til jer der ikke har været afsted og nyd nu det smukke vejr...i dag...

:tongue::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance::cooldance::cooldance:

Den unge Hr Friis var så forbi til rå hygge med Cubby og mig i aftes.. det blev til en del kævl, kiggen på galleri billeder her på Mol, kaffe, småkager ( som Henning spist flest af :devil: ) og ikke mindst film da...

Som ene hane i huset var der dømt mobning af Sensei Friis velvidende om jeg sikkert skal betale dyrt de næste 1, 5 uge ( han har valgt trænings fri ... :blink: I have a feeling that its gonna be hard work... 4 me... :laugh: )

Det er ikke blevet til mange times søvn da banditten i huset har været vågne en del i nat ( Min søn... ) Klatøjet og bestemt ikke klar til at træne ligger jeg og forsøger at finde en god undskyldning for at vende mig om og sove.... :sleeping: .... suuuuuk.... Chubby sover igen igen... :sneaky2: hvordan driller man hende uden at ende med at få blå mærker bagefter???

Hmmmmm

:raisebrow::dry::tongue::laugh: ... Gode ideer modtages med tak... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

suuuuuk endnu en dag hvor jeg ikke formår at falde i søvn .... Det er noget ræddi ged...

:mad:

Mine dage bliver lange og jeg bliver damn udmattet, det hænger nok i høj grad med jeg er begyndt at tag min pille om morgen istedetfor om aften... Jeg vil lige give det ugen ud for at se om jeg ikke bliver så træt at jeg bare drætter om tilsidst og finder et normalt leje.

Ellers må jeg tag pillen om aften igen.

Ugen der gik var bare alt for hyggeligt.. masse af "voksen tid" gæster om aften af søde mennesker med dejlig værdier og masse af godt humør.

Mette har også været her en del .. hun er sku ikke bare en god veninde men også en super support i min hverdag som har det med at ende i kaos.

Hun er den jeg kan læne mig opad og finde nyt mod når meget ser sort ud. Alt for vildt at dem jeg har og begynder at omgive mig med er så meget yngere end mig selv men de har en vild indsigt, overskud og glæde i deres liv til de har lyst til at deltage i mit liv.

Gud hvor er jeg en heldig en..

:cooldance:

Min taknemlighed er stor for de mange indtryk og oplevelser jeg få selvom det nok i de fleste øjne er småting så er de for mig meget værdifulde. For jeg føler jeg er ved at blive en del af livet igen.

Det sociale aktivitet jeg oplever her på Mol som så giver mig mulighed for at møde mennesker i min nære omgivelser giver bare vildt glæde.

Træning har givet mig mulighed for at få bekendtskaber som jeg møder når jeg er ude og handle eller går mig en tur op ad gådaden.

Tænk at noget så simpelt som at genkende et ansigt på gaden kan give sådan en optur..

Før var det bare en del af hverdagen. :blink:

Det er som om jeg har været meldt ud af samfundet en rum tid og nu tag mine små skridt ind i den igen...

:banana::cheer: :4band:

Det er mere end COOL.....

Tak til de mange søde som jeg har været så heldig at møde her den seneste tid ... Jeg håber at møde mange flere fremover.

I er alt for dejlig mennesker!

:tongue::cooldance: :4thumbup:

I andre er heller ikke til at undvære... den postive stemning, fede snak og chats er med til at sæt :sun: i min hverdag.

På torsdag skal jeg så til den møde ude på Ergo / Fys skolen ang praktikplads i receptionen...

Jeg er vildt spændt ... :4thumbup:

Kan i sove dejligt allesammen... send mig så til drømmeland!!

:w00t:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Skøn start på dagen.... :4thumbup:

Glade børn, solen skinner og så stod træning klart på dagsorden sammen med en del Husmor opgaver som skal ordens herhjemme...

:cooldance:

Træning;

15 min opvarmning på løbebåndet med højeste stigning... weiiiiiiiiii jeg svedte som en gris...

Squat;

5 x 5 x 20 kg... I dag forsøgt jeg at sætte tempoet op en del.... får at få noget power i mine ben...woooow det river når man gøre det i den tempo.. til sidst slækket jeg dog på dyben :4whistling: ... piiiiiiv nu får jeg pisken... :blink:

Lounges med baby stangen

12 x 3 pr ben... Jeg er faktsik begyndt at kunne lide denne øvelse... hmmm.. :sneaky2:

Det havde jeg ikke troede var muligt...:nonono:

Dødløft;

5 x 5 x 20 kg.... stadig kikset teknik... suuuuuk... årrrrrrh hvornår kommer denne øvelse på plads???

:4slap::gal::hands:

Bænk;

12 x 1 x 20 kg

10 x 1 x 20 kg

9 x 1 x 20 kg

Det går bedre med denne øvelse ramme :4thumbup:

MP;

12 x 1 x 17, 5 kg

8 x 1 x 17, 5 kg... udbrændt

8 x 1 x 12 kg

Shrugs;

12 x 3 x 11, 5 kg

Incline curls;

5 x 2 x 8 kg

5 x 3 x 7 kg

5 x 1 x 6 kg

Mave chrunch

12 x 1 x 55 kg

12 x 1 x 50 kg

12 x 1 x 45 kg

Træk ned med reb

12 x 3 x 20 kg

Træk ned til øveste del af brystet ( siddende)

12 x 3 x 30 kg

Hyperekstenstions

12 x 3 x bw

1 protien shake samt en omgang sol... :cooldance::cooldance::cooldance:

Derefter 1 times PW

Nice trænings pas...

:tongue:

God træning til jer der ikke har været afsted endnu.. :cheer:

PS

Det var så indlæg 1000 her på mol jeg har skrevet....wow

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Dejlig læsning, jeg gi'r et kindkys når du dødløfter 100 kg.  :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder dælme lovende.... men ved 100 kg forventer jeg dog mere end kindkys.... fnis....

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Kinden består, efter min opfattelse, af to kødflapper, og i midten er der som bekendt et hul, - you figure it out! :devil::devil::devil::devil:

Edited by JHM
Link to comment
Share on other sites

Dejlig læsning, jeg gi'r et kindkys når du dødløfter 100 kg.  :4thumbup:  :4thumbup:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder dælme lovende.... men ved 100 kg forventer jeg dog mere end kindkys.... fnis....

:blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Kinden består, efter min opfattelse, af to kødflapper, og i midten er der som bekendt et hul, - you figure it out! :devil::devil::devil::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Nasty boy...... :devil:

Link to comment
Share on other sites

5 x 5 x 20 kg.... stadig kikset teknik... suuuuuk... årrrrrrh hvornår kommer denne øvelse på plads???

Hvordan er det teknikken skrider

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Sveske....

Det er meget svært at forklar men alt i alt så ser det bestemt ikke godt ud.... :blink: Jeg har svaj... jeg har hænderne korrekt... men det er som om jeg ikke kan hitte ud af numse stilling... :blush: Og kan bestemt ikke mærke at dødløften tag rigtig fat...

Noget rigtig møj...

:mad::mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Med hensy til placeringen af røven under dødløft begik jeg selv den fejl da jeg begyndte at dødløfte at gøre løftet til en benøvelse. dette gjorde at jeg ikke fandt det rigtige groove. det løste dog problemet da jeg begyndte at bruge benen mindre. Er sikker på Herr Friis ved meget mere om emnet :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Med hensy til placeringen af røven under dødløft begik jeg selv den fejl da jeg begyndte at dødløfte at gøre løftet til en benøvelse. dette gjorde at jeg ikke fandt det rigtige groove. det løste dog problemet da jeg begyndte at bruge benen mindre. Er sikker på Herr Friis ved meget mere om emnet  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er nemlig det der er mit problem... mangler den rigtig groove.. joh når Hr Friis står ved siden af går det noget bedre for han justere mig joh... han er bare ikke med til træning hele tiden...

Så jeg forsætte med at øve indtil næste gang han har tid og mulighed for at deltage...

Han har nu lært mig meget indtil nu... men jeg er min egen væreste kritiker.... suk... og jeg vil have den helt rigtig teknik på plads så det bare ligger i rygraden...

:cooldance: :4thumbup: :cooldance:

Ps

Hyggeligt du forresten lige dukker op her i min log... velkommen til sveske... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er nemlig det der er mit problem... mangler den rigtig groove.. joh når Hr Friis står ved siden af går det noget bedre for han justere mig joh... han er bare ikke med til træning hele tiden...

Så jeg forsætte med at øve indtil næste gang han har tid og mulighed for at deltage...

Han har nu lært mig meget indtil nu... men jeg er min egen væreste kritiker.... suk... og jeg vil have den helt rigtig teknik på plads så det bare ligger i rygraden...

Du har ret i at det er megavigtigt med en god teknik før man går i gang med tunge vægte.

Det med groovet. er det fordi stangen glider op af skinnebenet og så bliver hevet ud fra kroppen ved knæet

Hyggeligt du forresten lige dukker op her i min log... velkommen til sveske...

Er her da tit :smile: og jeg har altså også lagt et par beskeder før :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Med hensy til placeringen af røven under dødløft begik jeg selv den fejl da jeg begyndte at dødløfte at gøre løftet til en benøvelse. dette gjorde at jeg ikke fandt det rigtige groove. det løste dog problemet da jeg begyndte at bruge benen mindre. Er sikker på Herr Friis ved meget mere om emnet  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er ved at forsøge at bruge benene mere, at gå længere ned

i benene i dødløft, men det er måske forkert ?

Tidligere brugte jeg mere ryggen, og bøjede ikke benene så meget.

Jeg ved ikke hvad der er mest rigtigt.

Piv... Ellers et rigtig lækkert træningspas du tog i formiddags :4thumbup:

Henning :showoff:

Edited by Henning
Link to comment
Share on other sites

Med hensy til placeringen af røven under dødløft begik jeg selv den fejl da jeg begyndte at dødløfte at gøre løftet til en benøvelse. dette gjorde at jeg ikke fandt det rigtige groove. det løste dog problemet da jeg begyndte at bruge benen mindre. Er sikker på Herr Friis ved meget mere om emnet  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er ved at forsøge at bruge benene mere, at gå længere ned

i benene i dødløft, men det er måske forkert ?

Tidligere brugte jeg mere ryggen, og bøjede ikke benene så meget.

Jeg ved ikke hvad der er mest rigtigt.

Henning :showoff:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror der er flere rigtig måder at gøre det på men ved bare at når jeg har ramt det rigtigt sammen med Friis så kan jeg mærke meget mere i læn og ryg på den fede måde end her i dag...

Det er dælme surt ..... :mad: når det ikke rig´tig vil lykkes

Link to comment
Share on other sites

Det er nemlig det der er mit problem... mangler den rigtig groove.. joh når Hr Friis står ved siden af går det noget bedre for han justere mig joh... han er bare ikke med til træning hele tiden...

Så jeg forsætte med at øve indtil næste gang han har tid og mulighed for at deltage...

Han har nu lært mig meget indtil nu... men jeg er min egen væreste kritiker.... suk... og jeg vil have den helt rigtig teknik på plads så det bare ligger i rygraden...

Du har ret i at det er megavigtigt med en god teknik før man går i gang med tunge vægte.

Det med groovet. er det fordi stangen glider op af skinnebenet og så bliver hevet ud fra kroppen ved knæet

Hyggeligt du forresten lige dukker op her i min log... velkommen til sveske...
Er her da tit :smile: og jeg har altså også lagt et par beskeder før :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Årh måtte igang med at kigge efter dine beskeder.. hvor pinligt... :blush: at jeg ikke kan huske sådan noget.. sorry sveske...

Det er ikke det med skinnebenet.. det fungere.. det er bare sådan at det ikke bræææænder på samme måde som når Friis står ved siden af ...

Det går ikke for så gøre jeg noget forkert...

Grrr

Link to comment
Share on other sites

Okay med en log med 697 svar var mine indlæg nok også lige til at overse  :smile:

Held og lykke med markløftet

<{POST_SNAPBACK}>

Det er sku da ikke nogen undskyldning da... suuuuuk.... bare fordi min log er lang den har ikke været her så længe så derfor burde jeg også træne min hukommelse på samme plan som jeg træner min markløft...

:laugh:

Være sikker på jeg ikke glemmer du har været her nu... :w00t: og kom snart igen... du er mere end velkommen... følger også dig...som du ved... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Morgen træning;

1 times PW..... dejlig start på dagen... Så er det i dag jeg skal til samtale ang en praktikplads....

:4thumbup:

Jeg glæder mig meget til at høre mere om det.. jeg har godt nok skulle vente tålmodigt på denne samtale..

:bigsmile:

I aftes kom jeg i seng og faldt i søvn til tiden... Hvor var det dejligt at vågne frisk og kunne sende børnene afsted uden søvn i øjene. :laugh: Da de tog afsted smuttet jeg med ud af døren for ikke at risikere at falde i søvn igen.

:sleeping:

Dejligt at høre fugle i landskabet igen... det er sku forår folkens... weiiiiiiii....

Chubby og jeg stod fast på at dagen i går skulle være en "Happy day" og det lykkes... Der blev grinet, lavet spas og ballade som om vi var teenager... nice...

Udover det så blev i enig om at jeg har brug for at danse, flirte, drikke og have EN VOKSEN AFTEN... :innocent:

Så nu er opgaven hvem kan passe mine to guldklumper imens... lykkes skal det nok... :cooldance:

Fredag har den kære Hr Friis så meldt sin ankomst med kød under armen vi skal spise... så kan vi være sikker på Chubby dukker op hvis hun får nys om mad...

:w00t:

Kan i nu alle have en super dejlig dag... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share