pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Du er sku hurtig til at svare!

Nå, jeg vil da lige takke, for at min log kom med på listen af interessante logge.

Jeg var faktisk ved at blive lidt skuffet, indtil den endeligt dukkede op til sidst. Det er egentlig lidt skørt, at have det sådan i forhold til noget, som principielt bare er et sted på nettet til at notere træningserfaringer.

Forøvrigt tror jeg, at vi snakker totalt forbi hinanden.

[kommentar omkring kemi flyttet til min egen log, da den måsk blev lidt for privat]

Jeg synes du lyder som en dejlig, spændende kvinde, men nogle gange (måske altid) fatter jeg ikke, hvad der foregår oppe i hovedet på dig, og nogle gange fatter jeg ikke, din måde at forstå minde kommentarer på. Det er da så en god ting, at du tilsyneladende altid opfatter kommentarene udfra en positiv intention.

Link to comment
Share on other sites

Du er sku hurtig til at svare!

Nå, jeg vil da lige takke, for at min log kom med på listen af interessante logge.

Jeg var faktisk ved at blive lidt skuffet, indtil den endeligt dukkede op til sidst. Det er egentlig lidt skørt, at have det sådan i forhold til noget, som principielt bare er et sted på nettet til at notere træningserfaringer.

Forøvrigt tror jeg, at vi snakker totalt forbi hinanden.

[kommentar omkring kemi flyttet til min egen log, da den måsk blev lidt for privat]

Jeg synes du lyder som en dejlig, spændende kvinde, men nogle gange (måske altid) fatter jeg ikke, hvad der foregår oppe i hovedet på dig, og nogle gange fatter jeg ikke, din måde at forstå minde kommentarer på. Det er da så en god ting, at du tilsyneladende altid opfatter kommentarene udfra en positiv intention.

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::w00t::w00t:

Der er nok flere med den samme mening som dig omkring ikke at forstå hvad der forgår oppe i mit hovedet...

:blink::raisebrow::w00t:

Heller ikke altid jeg forstår det da... :4thumbup:

Det afgørende er ikke om man altid forstår men derimod er åben for hinanden... glædes over hinanden .. :wink:

At jeg opfatter det meste udfra en positiv syn er korrekt ej at sætte mig op på en eller anden pedistal for jeg kan dælme både blive vred, tvær og meget andet skidt...

:devil:

Jeg forsøger at være respektfuld, udvise åbenhed og gøre mig umage med at forstå andre... :tongue: selvom det til tider kan være umådeligt svært.

Mht til hvilken logs jeg har valgt ud så er der ikke mere i det end det er dem jeg holder af at være på lur i ... og du ved sku da jeg holder øje med dig... :wink:

Jeg holder øje med flere end jeg har skrevet om her... men forstil hvor lang tid det tog at lave den lille beskrivelse på hver af de nævnte logs... weiiiiii ..... :tongue:

Alle kan have let ved at tale forbi hinanden via nettet.. mangle af den alm kontakt gøre det til tider meget svært...

Nogen vælger kun tale / skrive sammen via nettet... og det er også oki... for mig er det et nyttigt værktæj men også et springbræt til at lære mennesker at kende i real life da...

For det er herude livet leves... og nydes....

:wink:

Kan du nu have en super dejlig dag... Jeg vil se at blive våd....

Altså gå i bad ....

Klem og varme tanker til dig...

Link to comment
Share on other sites

Endnu engang noget, du har totalt misforstået!

Det er herinde livet leves. Det derude er bare noget, der sker ind imellem, ligesom "virkeligheden" er pauserne mellem drømmene.

Nej, det mener jeg egentlig ikke, tror jeg ikke.

(censureret af xjyden)

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Endnu engang noget, du har totalt misforstået!

Det er herinde livet leves. Det derude er bare noget, der sker ind imellem, ligesom "virkeligheden" er pauserne mellem drømmene.

Nej, det mener jeg egentlig ikke, tror jeg ikke.

(censureret af xjyden)

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t::w00t::w00t:

Go find a doctor........................ :laugh: :4thumbup: NOW... U need help..... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Fredag har den kære Hr Friis så meldt sin ankomst med kød under armen vi skal spise... så kan vi være sikker på Chubby dukker op hvis hun får nys om mad...

Spiser du og Chubby også hvis jeg kommer med kød? :devil::devil::devil::devil::devil:

Held og lykke med praktikpladsen, glæder mig til at høre om hvorledes det er gået.

Link to comment
Share on other sites

Fredag har den kære Hr Friis så meldt sin ankomst med kød under armen vi skal spise... så kan vi være sikker på Chubby dukker op hvis hun får nys om mad...

Spiser du og Chubby også hvis jeg kommer med kød? :devil::devil::devil::devil::devil:

Held og lykke med praktikpladsen, glæder mig til at høre om hvorledes det er gået.

<{POST_SNAPBACK}>

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

We want meat..... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det blev så til 2 timer på min MTB

:cooldance: :4thumbup: :cooldance:

Derefter til samtale på skolen...

Et super godt møde hvor jeg mødte varme, forståelse og ikke mindst velvillighed til at både at give mig succes oplevelser og opgaver.

De har aldrig haft en praktikant før så vi er alle nye sammen.. :4thumbup:

Jeg skal starte næste fredag og møde senest 8.30..

I starten kun nogen få timer men de skal skrues stille op til 37 timer om ugen. Det var mit ønske skal de lige siges.

Jeg har ingen anelse om hvordan det kommer til at gå mig men de er fuldt ud klar over hvem de får ind af døren og kender i meget korte træk min situation og ikke mindst min sygdom.

Det bliver super spændende da jeg aldrig har arbejde i en kontor miljø og jeg fik fornemmelsen af der er mere end travlt og masse af opgaver der hænger og venter.

Cool..... :4thumbup:

:cooldance::cooldance::cooldance::cooldance:

Alt i alt en super duper dag....weiiiiiii

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tilmeldt mig det her....

Mols challange

Så imorgen når den kære Hr Friis og Chubby er her til middag kan de måle mig og få taget billeder ... :blush:

Hvad har jeg dog rodet mig ud i nu????

:blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det bliver sjovt. :w00t::laugh:

Så skal jeg rigtigt holde dig i ørene fremover. :4whip::wink::devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tænker det her er bare en mere nydele i din hverdag... :sneaky2: ....

Sukker dybt

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning;

Til morgen 1 times PW

Kl 13.00 CCS

Opvarmning på løbe båndet 15 min

Squat

5 x 5 x 20 kg....Gik ikke godt med de sidste to sæt så jeg tog lige 20 uden noget vægt bare for at straffe mig selv :laugh:

Lounges;

5 x 5 med baby stang pr ben...

Dødløft;

5 x 5 x 30 kg.... gik noget bedre i dag men bestemt langfra hvordan den skal se ud desværre.

Bænk;

5 x 5 x 25 kg... damn godt i dag men den sidste sæt havde jeg meget trætte håndled hvilken så tyder på jeg ikke har holdt korrekt på stangen... :mad:

Incline curls;

5 x 1 x 6 kg

5 x 1 x 7 kg... brænder

5 x 1 x 8 kg... weiiiiiiiiiiiiiiiiii det var sagen.... FÅÅÅÅÅCK det brænder alt for vildt

MP

12 x 1 x 12 kg

8 x 1 x 14 kg

5 x 1 x 12 kg..... lidt uorden i antal rep men brænder mig selv ud og må finde de kg som jeg kan køre igennem med.

T- Bar rows

12 x 1 x 20 kg

12 x 1 x 25 kg

12 x 1 x 30 kg... de tog mega lang tid damn det var tångt... uhhhhhh

Træk ned til brystet siddende;

5 x 5 x 25 kg... I like this one... :wub:

Træk ned med reb stående;

5 x 5 x 20 kg

Mave crunch

12 x 2 x 45 kg

12 x 1 x 50 kg

Mave øvelse på bold

12 x 3 x 3

Protien shake og sol.... og ud i solen igen igen... er det ikke vidunderligt vejr??

:4thumbup: :4thumbup:

Go get em guys and girls... :cheer: som skal til stævne i weekenden...

I aften skal der spises middag med Hr Friis og Chubby... tages billeder og måles på kryds og tværs... :w00t:

Måske kunne vi få chubby med på det... hmmm who knows... :4thumbup:

Der er mega fyrværkeri i aften i Odense håber vi får glæde af det også.... :bigsmile:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

I aften skal der spises middag med Hr Friis og Chubby... tages billeder og måles på kyds og tværs... :w00t:

Måske kunne vi få chubby med på det... hmmm who knows... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Flere damer der smider tøjet. I dig that. :pimp:

<{POST_SNAPBACK}>

Yihhhaaaa .... :w00t::w00t::w00t: du har måske ikke lige tænkt over du også skal af med tøjet folk vi se hvordan du ser ud efter du har smidt alle din kg.. Boy....

:w00t:

Jeg skal nok tag de billeder... uhmmmm :devil:

Link to comment
Share on other sites

Yihhhaaaa .... :w00t:  :w00t:  :w00t: du har måske ikke lige tænkt over du også skal af med tøjet folk vi se hvordan du ser ud efter du har smidt alle din kg.. 

<{POST_SNAPBACK}>

Nix. :4police:

The enforcer will not be enforced upon. :innocent:

Desuden, det er ikke mig der skal være med i MOL's bodychallenge. :4signme:

Link to comment
Share on other sites

Yihhhaaaa .... :w00t:  :w00t:  :w00t: du har måske ikke lige tænkt over du også skal af med tøjet folk vi se hvordan du ser ud efter du har smidt alle din kg.. 

<{POST_SNAPBACK}>

Nix. :4police:

The enforcer will not be enforced upon. :innocent:

Desuden, det er ikke mig der skal være med i MOL's bodychallenge. :4signme:

<{POST_SNAPBACK}>

Årrrrrrrrh lad os nu se... hmmmmm udtænker skummle planer allerede..... be afraid...

:w00t:

Og nej nej det kan godt være du ikke er tilmeldt men i din log er der mange som er ved at dø af nysgerrighed om de ti kg nu er forsvundet fra maven.. uhmmmm så hold nu op med at være så :blush: du ved du gerne vil overvinde det... :w00t:

Så kom nu....

:cooldance::cooldance:

Lets play tonight...

:poking:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Når en pige spørger dig om at smide tøjet sammen med hende så siger man altså ikke nej Henning :4nope:  :4whistling:  :4flex:  :laugh: Du har meget at lærer endnu :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak Troels... kommer du så og viser ham knægten hvordan det skal gøres???

:4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Når en pige spørger dig om at smide tøjet sammen med hende så siger man altså ikke nej Henning :4nope:  :4whistling:  :4flex:  :laugh: Du har meget at lærer endnu :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sidst jeg smed tøjet foran en flok kvinder, blev jeg efterfølgende tilbageholdt og misbrugt seksuelt. :cry::chicken::tongue:

Og det finder jeg mig naturligvis ikke i, da jeg ikke bare er et objekt, som kvinder kan bruge efter for godt befindende. :innocent::tongue:

Pivklar

Med de rette midler kan jeg måske overtales. :boobs: :pimp:

Link to comment
Share on other sites

Når en pige spørger dig om at smide tøjet sammen med hende så siger man altså ikke nej Henning :4nope:  :4whistling:  :4flex:  :laugh: Du har meget at lærer endnu :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sidst jeg smed tøjet foran en flok kvinder, blev jeg efterfølgende tilbageholdt og misbrugt seksuelt. :cry::chicken::tongue:

Og det finder jeg mig naturligvis ikke i, da jeg ikke bare er et objekt, som kvinder kan bruge efter for godt befindende. :innocent::tongue:

Pivklar

Med de rette midler kan jeg måske overtales. :boobs: :pimp:

<{POST_SNAPBACK}>

Kaster tudekiks over til Friis... hold nu op du kan lide at blive misbrugt... :w00t: ... mon ikke jeg får lokket knægten om ikke andet så vifter jeg bare med masser af grønsager til aftensmaden så er han klar til at forhandle...

:sneaky2::dry::smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share