pivklar i odense


Jeanette K
 Share

Recommended Posts

Når en pige spørger dig om at smide tøjet sammen med hende så siger man altså ikke nej Henning :4nope:  :4whistling:  :4flex:  :laugh: Du har meget at lærer endnu :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sidst jeg smed tøjet foran en flok kvinder, blev jeg efterfølgende tilbageholdt og misbrugt seksuelt. :cry::chicken::tongue:

Og det finder jeg mig naturligvis ikke i, da jeg ikke bare er et objekt, som kvinder kan bruge efter for godt befindende. :innocent::tongue:

Pivklar

Med de rette midler kan jeg måske overtales. :boobs: :pimp:

<{POST_SNAPBACK}>

Kaster tudekiks over til Friis... hold nu op du kan lide at blive misbrugt... :w00t: ... mon ikke jeg får lokket knægten om ikke andet så vifter jeg bare med masser af grønsager til aftensmaden så er han klar til at forhandle...

:sneaky2::dry::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er tarveligt at true med grøntsager. :cry::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hehe! Det skulle jeg da nok kunne overtales til :cooldance:
Har joh øl klar til Troels...

Haha! Du ved lige præcis hvordan du skal lokke :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Læser din log dagligt så det er ikke svært at lokke dig.... Øl er klart din ynglings drikke....

:4thumbup:

Jamen jeg sætter dem i køleskabet med det samme....

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Når en pige spørger dig om at smide tøjet sammen med hende så siger man altså ikke nej Henning :4nope:  :4whistling:  :4flex:  :laugh: Du har meget at lærer endnu :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Sidst jeg smed tøjet foran en flok kvinder, blev jeg efterfølgende tilbageholdt og misbrugt seksuelt. :cry::chicken::tongue:

Og det finder jeg mig naturligvis ikke i, da jeg ikke bare er et objekt, som kvinder kan bruge efter for godt befindende. :innocent::tongue:

Pivklar

Med de rette midler kan jeg måske overtales. :boobs: :pimp:

<{POST_SNAPBACK}>

Kaster tudekiks over til Friis... hold nu op du kan lide at blive misbrugt... :w00t: ... mon ikke jeg får lokket knægten om ikke andet så vifter jeg bare med masser af grønsager til aftensmaden så er han klar til at forhandle...

:sneaky2::dry::smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er tarveligt at true med grøntsager. :cry::sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

I know.. i am a bitch... til tider men vil have min vilje

Link to comment
Share on other sites

Hehe - den her log er efterhånden en værdig arvtager til JSC´s log som MOL´s LummerLog. :pimp:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen denne log har plads til lidt af hvert... nu er forået over os og lummert kan man næsten ikke undgå at blive.. hæ hæ....

Godt at se du er på banen igen og glæder mig også meget til i to dukker op ved min dør også...

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Oki hvem vidste der fandte en jappansk udgave af Forbandelsen - The grudge???

:sleeping:  :w00t:  :sneaky2:  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er faktisk 4 :wink:

Der er de originale TV versioner Ju-On: The Curse 1 + 2.

Så er der de senere japanske biograf versioner Ju-On: the Grudge 1 + 2 og de er alle 1000 gange bedre end den tynde Amerikanse remake med Buffy :nonono:

Edited by Skjold
Link to comment
Share on other sites

:blink:

Oki hvem vidste der fandte en jappansk udgave af Forbandelsen - The grudge???

:sleeping:  :w00t:  :sneaky2:  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Der er faktisk 4 :wink:

Der er de originale TV versioner Ju-On: The Curse 1 + 2.

Så er der de senere japanske biograf versioner Ju-On: the Grudge 1 + 2 og de er alle 1000 gange bedre end den tynde Amerikanse remake med Buffy :nonono:

<{POST_SNAPBACK}>

woooooooooow tusind tak for din info... det var jeg slet ikke klar over .... :tongue:

Det er ihvertfald anderleds at se en film på jappansk :smile: senere så vi så filmen;

Dawn of the dead... Damn... den holder en vågne og for vildt en start filmen har...

Yikes....

Link to comment
Share on other sites

senere så vi så filmen;

Dawn of the dead... Damn... den holder en vågne og for vildt en start filmen har...

Yikes....

<{POST_SNAPBACK}>

Så skulle du tage at se Shawn of the dead. Den film er godtnok for sjov :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Den må vi så at se engang... *S*

Kan du nu have en super dejlig weekend søde knejt...

Mormor her skal i byen og give den gaz med chubby....damn jeg skal være fuld... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

senere så vi så filmen;

Dawn of the dead... Damn... den holder en vågne og for vildt en start filmen har...

Yikes....

<{POST_SNAPBACK}>

Så skulle du tage at se Shawn of the dead. Den film er godtnok for sjov :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Den må vi så at se engang... *S*

Kan du nu have en super dejlig weekend søde knejt...

Mormor her skal i byen og give den gaz med chubby....damn jeg skal være fuld... :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Den skal i se engang - det er en parodi på Dawn of the dead, og den er så fed :laugh:

Og mange tak - i lige måde :smile:

Så må i have en go bytur, og vær nu go' ved de unge fyre :poking::laugh:

Jeg skal selv i byen med kæresten. Godtnok også lang tid siden jeg sidst har været det! :blush:

Link to comment
Share on other sites

senere så vi så filmen;

Dawn of the dead... Damn... den holder en vågne og for vildt en start filmen har...

Yikes....

<{POST_SNAPBACK}>

Så skulle du tage at se Shawn of the dead. Den film er godtnok for sjov :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Den må vi så at se engang... *S*

Kan du nu have en super dejlig weekend søde knejt...

Mormor her skal i byen og give den gaz med chubby....damn jeg skal være fuld... :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Den skal i se engang - det er en parodi på Dawn of the dead, og den er så fed :laugh:

Og mange tak - i lige måde :smile:

Så må i have en go bytur, og vær nu go' ved de unge fyre :poking::laugh:

Jeg skal selv i byen med kæresten. Godtnok også lang tid siden jeg sidst har været det! :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen så skal der sladres på msn i morgen så vi kan dele oplevelser *GGG*

Kan du så være en gentelmand nu du har din kæreste med... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Slaaaaaaaaaaaaaap af en fed aften vi havde.... :4thumbup:

Vi rå hygget igennem hele dagen og endda sov til middag så vi var sikker på vi ikke blev brændt ud tideligt.

Jeg glædet mig helt vildt til at komme ud af mit hjem og være helt fri for tanker, ansvar og problematikker.

Bare det at vi skulle varme op inden byturen ikke skulle forgår hjemme hos mig men hos Chubby var alt for dejligt.

3 af hendes kammerarter kom også derhjem og der blev drukket igennem, kævlet og det var vældigt sjovt.

Chubby har gået i skole med Kern så hun fandt hendes blå bog frem så jeg kunne se en bette Kern udgave...

:innocent:

Nøøj hvor var han bette dengang... :wink: men til at kende... :bigsmile:

Senere gik turen så på Arkaden og damn jeg var fuld da jeg kom derned og drinks mangler jeg bare ikke natten igennem så læg to og to sammen og så har en mega stiv Mormor... som danset, snakket og krammede med mange jeg engang husker hvordan så ud... :w00t:

Der var sku bud efter mig selvom jeg var fuld. :blink: Forstår det ikke :laugh:

Jeg forsøgt at gå hjem men da jeg var nået halvejen havde jeg faktisk gået en db så lang tur ( Zig zag gang :blush: ) opgav jeg og ringede efter en taxa... :laugh:

Så kom der en ung mand og forsøgt sig med at score mig med en ret underligt indgangs vinkle... " Skal jeg ikke tag med dig hjem og massere dine ømme fødder?"

:w00t::w00t::w00t:

Til morgen lå mit tøj over hele min lejlighed... jeg var stadig fuld og måtte have en referat af nattens forløb af chubby pr telefon så det er dælme godt jeg ikke kommer i byen så tit :4thumbup:

Der blev ikke trænet i dag.... Kan kun tag hatten af for Troels at han gøre det om og om igen.... suuuuuuuuuuk

Fatter ikke hvordan han gøre det :blink::blink::blink:

Nu ligger vi i sengen og ser gl mænd i nye biler... den er godt nok grineren... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Slaaaaaaaaaaaaaap af en fed aften vi havde.... :4thumbup:

Vi rå hygget igennem hele dagen og endda sov til middag så vi var sikker på vi ikke blev brændt ud tideligt.

Jeg glædet mig helt vildt til at komme ud af mit hjem og være helt fri for tanker, ansvar og problematikker.

Bare det at vi skulle varme op inden byturen ikke skulle forgår hjemme hos mig men hos Chubby var alt for dejligt.

3 af hendes kammerarter kom også derhjem og der blev drukket igennem, kævlet og det var vældigt sjovt.

Chubby har gået i skole med Kern så hun fandt hendes blå bog frem så jeg kunne se en bette Kern udgave...

:innocent:

Nøøj hvor var han bette dengang... :wink:  men til at kende... :bigsmile:

Senere gik turen så på Arkaden og damn jeg var fuld da jeg kom derned og drinks mangler jeg bare ikke natten igennem så læg to og to sammen og så har en mega stiv Mormor... som danset, snakket og krammede med mange jeg engang husker hvordan så ud...  :w00t:

Der var sku bud efter mig selvom jeg var fuld.  :blink:  Forstår det ikke  :laugh:

Jeg forsøgt at gå hjem men da jeg var nået halvejen havde jeg faktisk gået en db så lang tur ( Zig zag gang  :blush: ) opgav jeg og ringede efter en taxa... :laugh:

Så kom der en ung mand og forsøgt sig med at score mig med en ret underligt indgangs vinkle... " Skal jeg ikke tag med dig hjem og massere dine ømme fødder?"

:w00t:  :w00t:  :w00t:

Til morgen lå mit tøj over hele min lejlighed... jeg var stadig fuld og måtte have en referat af nattens forløb af chubby pr telefon så det er dælme godt jeg ikke kommer i byen så tit  :4thumbup:

Der blev ikke trænet i dag.... Kan kun tag hatten af for Troels at han gøre det om og om igen.... suuuuuuuuuuk

Fatter ikke hvordan han gøre det  :blink:  :blink:  :blink:

Nu ligger vi i sengen og ser gl mænd i nye biler... den er godt nok grineren... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er der med dig og unge mænd? :poking::raisebrow::tongue:

P.S. Så godt din billedbesked. :4thumbup: :laugh::rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Hey Henning :4thumbup:

Jeg ved det ikke..... :blink::blink: fatter ikke hvad det er for en magnet jeg render rundt med.....????

Men den skal findes og smides ud... :laugh::w00t::laugh:

Jeg havde også danset med byens største bandit uden at ane det... øjjjj det er ikke smart at flytte by :laugh:

cool billede ikke.... synd jeg ikke fik taget et af mig senere på natten :w00t:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Tak fordi jeg måtte være med i din log-hitliste (det var sødt) :blush:

Hvis jeg fik en time ekstra i døgnet, så ville jeg pleje forbindelserne til venner og familie (stort set alle embedseksamen-aspiranter sylter sociallivet) :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var sørmend så lidt... du er en facinerende kvinde... dyb respekt for din energi...og drive...kan bare sige WooooooW

Det med sociallivet går igennem hos alle jer som har de fedeste mål...og gøre alt hvad det er jer muligt at nå dem...

Du og andre er fighter og det alene er meget betagende.

:cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Nu har Chubby lige læst mit inlæg og gjort mig opmærksom på jeg har glemt nogen vigtig detalje.... :blush:

Jeg tog ikke knægten med hjem.... sagde pænt nej tak og det er chubby som ligger i min seng og ser film med mig...

:w00t::w00t::w00t:

Kan godt se det var til at misforstå..... sorry.... men fatter stadig ikke hvad unge mænd vil med gl damer som ovenikøbet er monster fulde... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Så er dagen kommet hvor der skal tages billeder, måles og vejes... og ja ja ja Henning trænes... :laugh:

Jeg har mange løse ender jeg helst skal have streget fra min dosmus liste inden jeg begynder på min praktikplads på fredag...

Mon ikke jeg når dem alle... :dry:

I dag skal ungerne og jeg i familiecenteret hvilken altid er noget jeg glæder mig til trods det er mega hårdt så er det samtidigt meget forløsende.

:cooldance:

Jeg vil lige ønske jer alle en super dag indtil jeg har fået postet billeder og mål os to tøser... :innocent:

nyd solen mens den er her.... :jodler: :tongue::satisfied:

Link to comment
Share on other sites

Vores nuværende mål på kroppen stående uden at spænde nogen steder;

Jeanette;

Overarm.......30 cm

Bryst ......95 cm

Skulder .......105 cm

Lår .......59 cm

Talje ......74 cm

Mave ......87 cm

Mås ......97 cm

Læg .....35 cm

Vægt .......67 kg

Chubby;

Overarm........31 cm

Bryst ......95 cm

Skulder ......103 cm

Lår ...........60 cm

Talje ..........70 cm

Mave ........ 90 cm

Mås ..... 101 cm

Læg ........36 cm

Vægt ....... 67 kg

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

sq nogle fine billeder I har smidt ind søs.. glæder mig til at følge jeres fremgang.. ville egentlig gerne være med, men det er ik ret meget jeg mangler før jeg er hvor jeg vil være for sommeren... såe.. skide fed ide at lave en slags konkurrence, det gir lige det sidste spark i røven, ku jeg forestile mig... held og lykke til jer begge.. :wink:

Edited by ltp68303
Link to comment
Share on other sites

Tak baby bror...

Damn nice billede du lige har postet i din log.. for fanden da....

Vi glæder os meget til at kæmpe med og imod hinanden ... vi skal lige lave en indbrydes vædemål bare for at give lidt motivation et kick...

:laugh:

Det er super at være med og vi glæder os meget over vi skal deltage... *S* Nu kan Chubby for alvor se hvor lidt forskel der er på vores mål... Hun er 25 og jeg 37 år...

:cooldance:

Klem og varme tanker sendes til dig fra os begge to...

:wink:

Edited by Pivklar i Odense
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share