Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Er i da sindssyge, hvor jeg har kørt mig selv i sænk på gården i dag. Crossbitch og styrkegok er intet, intet siger jeg. Hører i? Intet! Blev der sagt!

PS: For at rehabbe mine brugte underarme, kørte jeg 3x15-20 hammercurls/curls m. 17,5 kg. tynde DB.

Efter en dag med tung havearbejde vil jeg være enig :P
Link to comment
Share on other sites

Opvarmning på foamroller var virkelig rart, og hoftebøjer mobilitet var også.

Jeg har været mærket i kroppen efter weekenden, vågnede mandag morgen og spurgte efter nummerpladen på det tog, der havde kørt mig over. Ikke desto mindre hviskede mine ben, at de ville lave trapbar i dag.

Squat:
-trætte ben-

Teknikfokus fra i fredags.
10x60
5x100
10x100
5x120
5x120
5x140 - ok, men for tung til dagens træning.
5x120
2x10x100

- Stille og rolig volumen, når nu benene var trætte og ikke gad tunge vægte i dag. Det var helt fint.

Indimellem nogle etbenede stive død m. KB og lidt T2B (no kip) for at aktivere ben og midtersektion.

Trapbar:
5x60
5x100
3x145 - Nøj, det var nemt venner.
3x165 - Det var også nemt.
3x185 - Det blev nemmere og nemmere.
3x205 - Hihihi, hvor var det nemt.
3x225 - Selvom det nu var 5x3, var det så nemt, at det ville være dumt at stoppe nu. Tjekkede MOL i pausen, så Blackice's post, tjekkede trapbaren - der var sørenme den callede vægt på.
3x235 - Det var faktisk lidt tungt, men overraskende nemt.
- Tilfreds.

Indimellem lidt leg med CG bænk og Jacob Pointers fra i fredags:

10x50

5x80

5x80

5x90

5x90

5x100

5x100

10x100

- Helt ok. Den sidste repout føltes fint. Jeg skal arbejde en del mere med teknikken. Der er meget at lære og meget at hente endnu.

Afsluttet med 10x100 i squat og 3x15 hamcurls.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Det ville jeg virkelig synes var sejt, hvis det ikke var fordi, at jeg også er din fys. og derved så automatisk synes, at det ville være virkelig idiotisk...

A man gotta live.........

(og det er så dig vi taler om her..........og jeg er din cash cow........altså en syg cash cow........men dog en cash cow.........eller bare en cow)

Link to comment
Share on other sites

A man gotta live.........

(og det er så dig vi taler om her..........og jeg er din cash cow........altså en syg cash cow........men dog en cash cow.........eller bare en cow)

Jeg synes, at du skal reppe med mit max. Det vil gøre mig rig i længden. Altså VIRKELIG rig! Bare gør det! Det er godt for mig... dig, mener jeg! Jeg sværger!

PS: Jeg vil hellere blive rig på alle andre end dig. Jeg har jo ikke tid i kalenderen, for fanden. Det koster mig jo en frokostpause hver gang du kommer forbi... Og hvordan skal jeg så nå at spise 6x om dagen?!? - Og derved blive stærk?!? Oh, The dilemma...

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes, at du skal reppe med mit max. Det vil gøre mig rig i længden. Altså VIRKELIG rig! Bare gør det! Det er godt for mig... dig, mener jeg! Jeg sværger!

PS: Jeg vil hellere blive rig på alle andre end dig. Jeg har jo ikke tid i kalenderen, for fanden. Det koster mig jo en frokostpause hver gang du kommer forbi... Og hvordan skal jeg så nå at spise 6x om dagen?!? - Og derved blive stærk?!? Oh, The dilemma...

Så længe Troels betaler mig så godt som han gør, for at smadre din frokost pause, så bliver jeg ved med at gå i stykker.......

Link to comment
Share on other sites

Mens jeg lavede have og malerarbejde i morges, samlede jeg en sten op hist og her.

10x56 kg. sten. (Et vend, ti pres).

5x63 kg. sten. (Et vend, fem pres)

1x74 kg. sten - Den har jeg ikke prøvet før. Ikke svær at få op, men besværlig nok at racke.

Hverken jeg eller græsplænen havde brug for, at jeg forsøgte mig med min 85 kg. sten.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været kørt rundt i manegen i et stykke tid. Ingen programmering og en masse tunge dage, både på træning og på fridagene, i form af hjælp til diverse fysisk krævende opgaver.

Så i dag var det familie tid og mine skuldre fik lidt kærlighed til aften, mens Cat løb intervaller.

Pres:

20xBB

10x40

15x40

10x50

10x60

8x60

8x60

8x60

18x50

Det var helt fint for mine små pige skuldre.

Link to comment
Share on other sites

Hej venner.
Først en lille beretning.
Se, jeg har jo før berettet om, at jeg ikke gider tage kreatin, da jeg ofte har følt mig temmelig bloated og har følt mig mere som en ubevægelig spærreballon, mere end en muskuløs reppemaskine.
Med det i mente, prøvede jeg for 3 uger siden, at starte på kreatin... I ved... for at se, om jeg kunne blive stærkere osv. Efter loading perioden på de første 7-10 dage skete der intet. Men så! På de sidste 10 dage har jeg taget 2-2,5 kg. på og har taget 4 cm på i livet. Jeg føler mig spændt ml. skulderbladene og generelt tight i hele kroppen. Skal liiige i gang, når jeg står op og har lidt af lette hovedpiner 2-3 gange, hvilket jeg normalt har 2-3 gange... om året. Jeg er også så småt begyndt at lide af SARS/Blackice syndrom i min ve. underarm, samt har let irritation i hø.
Når jeg pløpper disse oplevelser ind i min osteopatiske tankegang, siger noget mig, at noget er galt. Jojo, det er en lang og kringlet uddannelse, venner. Man bliver klog på kroppen, kan i tro.
Så...
Jeg vil nu prøve at lege med kreatin en uge mere og sker der ingen forandring, er jeg off meget hurtigt, samt vrider kosten i en retning, der vil få systemet til at slappe af hurtigst muligt.

Det sjove er, at jeg dertil også har været uoplagt ( der har også været en del fysisk arbejde), hvilket kreatinen jo helst ikke skulle gøre. Min krop har skreget på hillsprints, cykling og cirkeltræning, hvilket jeg tager som et signal på, at noget skal blæses ud af kroppen og den tørster efter cirkulation - jojo, jeg lytter skam meget til min krop.
Så nu er kroppen lige under administration og så ser vi. Kaufmannprotokollen står snart for tur op til FHK.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I dag lavede jeg lidt kondi for krop og sjæl. Jeg var på vej ud af døren, men da Cat og jeg tænker over en masse projekter for tiden, begyndte vi at snakke. Hvorfor jeg først gik i gang 21.40.

Opvarmning:

3 runder:

10x60 kg. Frontsquat

10 ring rows

5 ring dips.

5 cirkler:

10x100 kg. Squat

8 ring rows

5 ring dips

10 hipups m. strakte ben + ben ud.

- Undervejs syrede min lænd fuldstændig og aldeles til. Styrken var intet problem, mrn hold nu kæft, der var spændt op.

5 runder:

10x40 kg. Thrusters

20x BB+20 kg. Full contact twist. Langsomme med fokus på mave og skuldre.

- Mere cirkeltræning, mere velvære, bedre strandform.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share