Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

  • 5 weeks later...

Jeg har ikke trænet længe.

Men jeg har slået 3-4 timer brændenæller ned med le. Fældet træer, fældet hyben, båret træer, gravet huller, bokset rundt med 1000 liter vandtanke, ordnet brændeskur, flyttet en fuld 3x34 lastvogn - eller rettere: flyttet indholdet, købt en Kia konebil, fået lavet plan over kloak, minirenseanlæg og faskiner,, renset hønsehus, fået den ældste tøs i skolestart og fritidshjem, kæmpet med inkompetent personale på pladshenvisningen og gode lokalpolitikere for at få en plads til den yngste i børnehaven, set på Cat male som bare fanden indenfor, haft lyst til at tæve mine unger, når de ikke har kunnet sove pga. de mange omvæltninger i det sidste stykke tid, talt at vi har 12 æbletræer, 5-6 pæretræer, 4-5 mirabella træer, 2 spisekastanjetræer, brombær, stikkelsbær, solbær, solstikker, kvædetræer og hvad ved jeg, mens jeg har ædt en helvedes masse næsten modne pærer og en masse modne brombær.

Jojo... det bliver godt.

Jeg starter med at træne i morgen eller på torsdag, dog uden logbog. Jeg ville bare lige sige hej.

Hej :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

I dag blev Farmers hideout gym prøvet. Det er på ingen måde optimalt pt., men racket står og skiverne er med. Opvarmning var gåtur med hunden.

Pres:

10x40

3x5x 50 kg.

SS

3x20 skulder rehab tamtam.

Smal bænk:

10x60

2x5x80

8x80

SS

Curls:

3x15x 27, 5 kg.

KB BU pres:

3x5x 12 kg.

Hva'behar!?!!!!??!!!!!!

Vildt hvad 5 måneder uden træning og 4-5 kg. vægttab kan gøre, hva'?!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

3 runder:

A) stående lunge: 12x60 kg. BB

B) ab wheel rollout fra knæ x15

P 60 mellem hver runde

3 runder:

A) KB frontsquat 2x24 kg x12

B) KB windmill 12 kg. X 12

C) stivbenet dødløft 60 kg x 12

P 60 mellem hver runde

3 runder"

A) Lateral squat 12 kg. KB x 12/12

B) Lizard step frem/tilbage x12/12

P60 ml. Hver runde

Airsquat Tribute:

Frontsquats

5x60 kg.

5x80 kg.

5x90 kg.

10x100 kg.

Alt i Meindl dessert boots, intet udstyr.

Set i lyset af, at jeg har behandlet 21 mand i dag og kørt 2 timer i bil, kan jeg ikke brokke mig. Nu er jeg træt.

Link to comment
Share on other sites

Nu må vi se hvad der sker, når Jacob 666pack har haft fat i dig. Det næste år af min træning bliver ikle styrkebetonet. Det bliver balsam for mit fyldte hoved, når bøgerne står i stakke og holde mig fra diabetes, hjertestop og SARS. Sundhed og velvære er det nye sort. Det med at være stærk bliver et muligt gode, men ikke et hovedfokus. Det tror jeg bliver sundt for mig. Energi og overskud bliver vigtigt for mig i det kommende år. Noget jeg har manglet i de sidste måneder.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig er det meget simpelt. Jeg har et års kurser tilbage på osteopatstudiet. Jeg skal læse op på de sidste 5 års pensum sideløbende med at jeg skal bestå 4 store eksamener det næste år. Så har jeg to tøser og Cat, jeg gerne vil bruge tid med. Jeg skal have kørt mine nye klinik i stilling fra midt november og der er en del projekter på gården, der skal klares i løbet af det kommende halve og hele år. Bottomline er, at træning skal holde mig sund, men jeg ikke vil prioritere styrke som tidligere.

Ok, jeg siger det... nu kommer det... Jeg er pt. et sted i mit liv, hvor der er mange ting, der er vigtigere end hvad der foregår i et gym. Jeg har den dame, jeg skal have, familien vokser og om benene squatter 150 eller 180... det er egentlig ligemeget lige nu. Bum! There, I said it!!

Gamle onkel morfar.

Link to comment
Share on other sites

Lang arbejdsdag, lang transport i bil.

Kl. 21.30 - stærk kaffe - gå med hund

22+~ish: start træning.

Fronts:

5x60 + Medicinball woodchop

Shit... det føltes som om, at jeg ikke skulle have drukket kaffe og sovet i stedet.

Cirkel 1)

4 runder:

BB lunges: 12/12 @ 60 kg.

AB rollout fra knæ: 15 stk.

P 60

Cirkel 2)

3 runder:

KB frontsquat, elbows high: 12 @ 2x24 kg.

KB Windmill 12/12@12 kg. - stive haser i dag.

Stiff leg DL: 12@ 60 kg.

P 60

Cirkel 3)

3 runder:

Lateral squat: 12/12 @ 12 kg. KB

Lizard step 12/12

P 60

Fronts

5x60

5x80

0x102, 5 - jeg svimlede og benene blev gele'

3x102, 5 - samme skete - slutprut.

Slut: 22:50

Ved i hvad? Da jeg arbejdede i Farum cyklede jeg til job - 7 min. hver vej. Til tider løb jeg. På job arbejdede jeg på 2. Sal. Jeg gik derfor op og ned til stuen hver 30 min., for at hente ny klient op. Det bliver til mange etager på en dag.

I dag sidder jeg i bil ~50 min. Hver vej; sidder i stuen, arbejder i stuen og kommer generelt ikke ud af mit behandlerrum på en dag.

Det kan jeg sgu godt mærke. Det er megen almen bevægelse, der er gået tabt.

Det tror jeg godt, at man kan få diabetes af, hvis man ikke ser sig for.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

I FEEL YOU MAN, da jeg pendlede til Odense (hint: det gør jeg stadig, bare i langt mindre omfang helt med vilje) gik min krop også i stykker, det var forfærdeligt. Man skal huske at bevæge sig i dagligdagen, også selvom man som jeg bare laver ting foran sin computer med papir og blyant (=kuglepen) ved siden af. Utroligt som ens velvære forværres af at sidde fanget i samme skod position hele dagen. Lad være med at få diabetes, det er lort.

Link to comment
Share on other sites

En ting er, hvis træningen er på standby, har været nedprioriteret længe osv., men det der med at den almene bevægelseskapacitet forsvinder... det føles virkelig mærkeligt - på den skræmmende ulækre måde, velsagtens.

Jeg vil nu indføre squat/pushup/mave/ryg dag på job. Lige fyre 10-20 reps af mellem hver pt. Det tager 30-60 sek. og betyder virkelig meget i det lange løb.

Tak, Mambo! Jeg vil gøre hvad jeg kan få at undgå diabetes! Ok?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share