Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Dine pecs kunne næsten ikke være under T-shirten efter de 17 sæt bænk og 5 sæt flies! :devil::boobs: :dropjaw: :devil:

Jaer, kom lidt oftere! :bigsmile: (men det gør du jo nok nu når der er Sheiko på tapetet :smile:

:laugh: :laugh: Ja, AndersL har jo lovet at jeg får kæmpe patter af programmet, så jeg regner med at komme i en slim t-shirt i uge 3 :tongue: Men DAMN, jeg har godt nok aldrig kørt 17 sæt pat og 5 sæt EKSTRA pat på samme pas, det var noget af en overvindelse.. jeg tror sgu' at jeg kommer til at holde af programmet :4thumbup: (medmindre at jeg har sat min squatmax for højt, så kommer jeg til at tuuuude hver gang, der er bendag :tongue:

Ja, nu hedder det jo 3x/uge, så jeg regner med at kigge ned en gang imellem :smile: (dog skal jeg finde en eller anden løsning med stængerne dernede, de ødelægger virkelig mit dødløft - de er jo glatte som barnenumser og ikke til at holde på!!!)

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh: Ja, AndersL har jo lovet at jeg får kæmpe patter af programmet, så jeg regner med at komme i en slim t-shirt i uge 3 :tongue: Men DAMN, jeg har godt nok aldrig kørt 17 sæt pat og 5 sæt EKSTRA pat på samme pas, det var noget af en overvindelse.. jeg tror sgu' at jeg kommer til at holde af programmet :4thumbup: (medmindre at jeg har sat min squatmax for højt, så kommer jeg til at tuuuude hver gang, der er bendag :tongue:

Ja, nu hedder det jo 3x/uge, så jeg regner med at kigge ned en gang imellem :smile: (dog skal jeg finde en eller anden løsning med stængerne dernede, de ødelægger virkelig mit dødløft - de er jo glatte som barnenumser og ikke til at holde på!!!)

Det her billede er fra slutningen af en Sheiko jeg kørte i 2004, mine patter er ALDRIG kommet derop på massiveness skalaen igen siden!

…Før vi skal igang her om et par uger! :devil:

gallery_619_4_1079344255.jpg

Mht stængerne så kan straps anbefales. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det her billede er fra slutningen af en Sheiko jeg kørte i 2004, mine patter er ALDRIG kommet derop på massiveness skalaen igen siden!

…Før vi skal igang her om et par uger! :devil:

gallery_619_4_1079344255.jpg

Mht stængerne så kan straps anbefales. :smile:

Det er sgu da nogle massive patter du holder dig der :devil: Jeg glæder mig til at jeg får lige så store patter som dig :devil::tongue:

Det bliver spitze, hvis vi kan koordinere planerne om nogle ugers tid :king:

Straps er sidste udvej, men desværre nok også eneste når det gælder de glatte stænger - må indrømme at jeg er mere til magnesium og gode stænger :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det hedder altså tude-straps :tongue::laugh:

Guarden er en drillepind, I know :innocent:

Nanananananaaaahhh :tongue:

Jeg smuglede en lille pose med talkum ind i centeret i dag, så indtil videre går det fint uden straps :smile::wink:

Jeg huggede en banan og et æble og stod klar på pinden kl. 07.15 - godt nok tidligt at hive jern :sleeping: men det var bare at komme igang. Opvarmningen blev den varme, der var tilbage fra at ligge under dynen!

SHEIKO BEGINNERS 1, UGE 1, DAG 2

Dødløft:

1x5x105 kg.

2x5x125 kg.

2x4x147,5 kg.

4x3x157,5 kg.

Det var dælenme nemt :superman:

Incline Bench press:

1x8x60 kg. "opvarmning" - som om jeg var varm i skuldrene og patten af den omgang :tongue:

1x4x80 kg. - den var tung :blink:

3x4x75 kg.

2x4x80 kg.

No problemo - ingen lange pauser.

Dødløft fra box - under knæ

1x5x105 kg.

2x5x125 kg.

2x4x147,5 kg.

2x3x167,5 kg.

1x2x167,5 kg. - pis' osss', for kort pause, så den var sgu' tung, jeg fejlede på tre'eren :dry:

1x3x167,5 kg. - puhh.. den var også tung...

Dips:

2x5xBW

1x5xBW+10 kg.

2x5xBW+20 kg.

Ville passe lidt på skuldreren i dippen, da den står på behandlinger til kl. 20 i aften.

5x5 Lunges og 3x10 ABS blev skippet til fordel for morgenmad med Catten :wub: Dem må jeg skyde af senere!

Herlig start på dagen - sheit, min erector er brændt godt af... og det er så dag 2 i uge 1 - glæder mig til uge 4 :superman::devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Nanananananaaaahhh :tongue:

Jeg smuglede en lille pose med talkum ind i centeret i dag, så indtil videre går det fint uden straps :smile::wink:

Jeg huggede en banan og et æble og stod klar på pinden kl. 07.15 - godt nok tidligt at hive jern :sleeping: men det var bare at komme igang. Opvarmningen blev den varme, der var tilbage fra at ligge under dynen!

SHEIKO BEGINNERS 1, UGE 1, DAG 2

Dødløft:

1x5x105 kg.

2x5x125 kg.

2x4x147,5 kg.

4x3x157,5 kg.

Det var dælenme nemt :superman:

Incline Bench press:

1x8x60 kg. "opvarmning" - som om jeg var varm i skuldrene og patten af den omgang :tongue:

1x4x80 kg. - den var tung :blink:

3x4x75 kg.

2x4x80 kg.

No problemo - ingen lange pauser.

Dødløft fra box - under knæ

1x5x105 kg.

2x5x125 kg.

2x4x147,5 kg.

2x3x167,5 kg.

1x2x167,5 kg. - pis' osss', for kort pause, så den var sgu' tung, jeg fejlede på tre'eren :dry:

1x3x167,5 kg. - puhh.. den var også tung...

Dips:

2x5xBW

1x5xBW+10 kg.

2x5xBW+20 kg.

Ville passe lidt på skuldreren i dippen, da den står på behandlinger til kl. 20 i aften.

5x5 Lunges og 3x10 ABS blev skippet til fordel for morgenmad med Catten :wub: Dem må jeg skyde af senere!

Herlig start på dagen - sheit, min erector er brændt godt af... og det er så dag 2 i uge 1 - glæder mig til uge 4 :superman::devil: :devil:

Nasty nasty fyrbøder....:devil:

Bliver fedt at se hvad det ender med :superman:

Link to comment
Share on other sites

Nasty nasty fyrbøder....:devil:

Bliver fedt at se hvad det ender med :superman:

Ja, jeg glæder mig også lidt a la dagen før juleaften, ventetiden er bare længere... og så skulle den gerne stå på Sheiko 2 med AndersL bagefter, hvis vi kan få tiderne til at passe sammen :devil: - Selvfølgelig med KB's og hammer af og til også :king:

Edit: Det hele skulle jo gerne ende i et 230+ dødløft til næste TSC :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg glæder mig også lidt a la dagen før juleaften, ventetiden er bare længere... og så skulle den gerne stå på Sheiko 2 med AndersL bagefter, hvis vi kan få tiderne til at passe sammen :devil: - Selvfølgelig med KB's og hammer af og til også :king:

Edit: Det hele skulle jo gerne ende i et 230+ dødløft til næste TSC :devil:

Jeg er sikker på vi nok skal få tiden til at passe sammen!!! Sad faktisk lige og kigge Sheiko Beginner 2 igennem igår aftes. Det skal nok blive fedt. Dog har jeg det med at ændre lidt på diverse assistance øvelser der høre til… :innocent: Men da du heller ikke kan lide GMs, sååå skal vi nok nå til enighed. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er sikker på vi nok skal få tiden til at passe sammen!!! Sad faktisk lige og kigge Sheiko Beginner 2 igennem igår aftes. Det skal nok blive fedt. Dog har jeg det med at ændre lidt på diverse assistance øvelser der høre til… :innocent: Men da du heller ikke kan lide GMs, sååå skal vi nok nå til enighed. :bigsmile:

Det passer mig Spitze, hvis du ændrer lidt i øvelserne!

Jeg må indrømme at jeg har villet gøre det samme, men jeg har ikke haft tid til at sætte mig ned og kigge på det endnu, så hvis der bliver noget ekstra bliver det på dagsformen indtil videre!

Du planlægger bare så vi kan svede mest muligt :superman::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey Mr. "You_saved_my_back_in_a_moment" !

Tak for i søndags, virkelig lækkert at den blev løst op. Trænede ben igår, 80kg squat helt i kælderen uden generen, men ville heller ikke gå højere op i kg.

Ser godt ud med Sheikoen. Kan du ikke lige linke til Sheiko1 programmet så jeg kan kigge på det ? kunne jo være man skulle prøve det.

Link to comment
Share on other sites

Hey Mr. "You_saved_my_back_in_a_moment" !

Tak for i søndags, virkelig lækkert at den blev løst op. Trænede ben igår, 80kg squat helt i kælderen uden generen, men ville heller ikke gå højere op i kg.

Ser godt ud med Sheikoen. Kan du ikke lige linke til Sheiko1 programmet så jeg kan kigge på det ? kunne jo være man skulle prøve det.

Hey Lau :smile:

Det var sgu' så lidt makker! Du var jo ikke til at holde ud at se på, sådan som du gik og bed tænderne sammen - det var sgu' godt timet at du fik det dagen inden vores læsedag :4thumbup: Godt at høre at du har gang i squatten igen :superman:

Og selvfølgelig HER er linket til siden med SHEIKO - den ligger under Sheiko.zip - download og du har Sheiko 1, 2 og CMS.

Du skal måske passe lidt på ryggen med al dødløften, den giver fandme smæk for skillingen!! :devil: Men du kan jo altid sætte din max lidt lavere og se hvordan det går :bigsmile:

Kommer du forbi Karsten i morgen? Jeg er lidt på herrens mark, da det ligger samtidig med et andet arrangement...

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg glæder mig også lidt a la dagen før juleaften, ventetiden er bare længere... og så skulle den gerne stå på Sheiko 2 med AndersL bagefter, hvis vi kan få tiderne til at passe sammen :devil: - Selvfølgelig med KB's og hammer af og til også :king:

Edit: Det hele skulle jo gerne ende i et 230+ dødløft til næste TSC :devil:

Hell yeah.

Jeg trækker 3 x bodyweight næste gang :devil::devil::devil::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag:

Med DOMS OF DOOOOM i Erectoren!! :crazy: :crazy:

Lidt KB leg og undervisning af en gut, som synes at KB's spiller MAX - han besluttede sig også for at købe et par kugler :4thumbup:

Søndag:

DOMS of Doom var mindsket til alm. DOMS, så jeg kunne lave lidt gas igen!

I Fitnessdkåååå med stakkels stivryggede Cat ved min side :wub::flowers::wub:

SHEIKO BEGINNERS 1, UGE 1, DAG 3

Benchpress:

1x7x55 kg.

1x6x60 kg.

1x5x65 kg.

1x4x72,5 kg.

2x3x77,5 kg.

2x2x85 kg. (skulle have været 82,5)- Jeg tror simpelthen at jeg har sat min bænk for lavt, jeg var nødt til at add'e vægt resten af programmet, var ikke det MINDSTE presset overhovedet.

2x3x80 kg. (skulle have været 77,5)

1x4x80 kg. (skullle have været 72,5)

1x6x75 kg. (skulle have været 65)

1x8x75 kg. (skulle have været 60 kg.)

1x10x75 kg. (skulle have været 55 kg.)

Jeg må indrømme at jeg tydeligt kan mærke, at jeg har holdt fri op til disse løft - altså slappet af og nydt weekenden, mens jeg den sidste gang jeg bænkede havde arbejdet hele dagen i et højt tempo - det viser sig VOLDSOMT i overskuddene i løftene.

Incline DB Flies

2x10x21 kg.

1x10x22 kg.

2x10x24 kg.

Superset m.

Squat Opvarmning: (Nej, ikke særlig sheiko-ish, men benene havde brug for opvarmning i dag :innocent:)

4x10x62,5 kg. (det var hvad der lige sad på stangen)

Squat:

1x5x75 kg.

2x4x90 kg.

2x3x105 kg.

5x3x112,5 kg.

Ikke så for let, ikke for hårdt :superman:

Supersettet her og der (pga. tidspres) med:

French press:

5x10x27,5 kg.

Stivbenet dødløft (istedet for seated goodmornings.. HATE everything with "good" and "mornings" in it!!! :dry::tongue:

5x5x100 kg.

Catten var fantastisk til at spotte min dybde og min stil :wub: :wub:

Supersettet m.

Chinups (overhåndsgreb)

5x5xBW+10 kg.

Modificeret Sheiko a la Kauf - gotta love it :king::superman::chopper:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag: SHEIKO BEGINNERS 1, UGE 2, DAG 1

Opvarmning:

Squat

2x20x60 kg.

Pushups

35 stk.

OG så til sagen!! :devil:

Squat:

1x5x75 kg.

2x4x90 kg.

2x3x105 kg.

5x2x120 kg.

Undervejs udførte jeg halvdelen af nedenstående sæt.. de sidste 3 sæt bænk blev taget uden squat indimellem

Benchpress:

1x10x60 kg - lidt ekstra...

1x5x60 kg.

2x4x70 kg.

2x4x80 kg.

3x2x90 kg.

3x2x95 kg. (de sidste 2x3 sæt skulle have været 6x2x87,5 kg., men det var simpelthen for lavt...)

Incline DB Flies:

2x10x21 kg.

2x10x22 kg.

1x10x24 kg.

Undervejs:

Squat:

1x3x85 kg.

1x3x100 kg.

4x3x115 kg.

Weighted Pushups:

3x10xBW + 20 kg. på skuldrene

(OAP 5/5)

2x10xBW + 20 kg. på skuldrene

Supersettet med:

Stifflegged Deadlifts:

2x5x100 kg.

3x5x110 kg.

Superfed timing - god hastighed og korte pauser undervejs... og så mødte jeg SimonHP med Kammerat og derefter Signe T. :blahblah: :blahblah: Meeen hva' fa'en, det er jo det, der gør det så hyggeligt :bigsmile:

På vejen hjem fik jeg en fandens hovedpine og den pose vingummier jeg åd inden aftenens Taco frådseri en time inden træning, var ved at komme retur.. nu et bad og på hovedet i seng :sleepy:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

På vejen hjem fik jeg en fandens hovedpine og den pose vingummier jeg åd inden aftenens Taco frådseri en time inden træning, var ved at komme retur.. nu et bad og på hovedet i seng :sleepy:

Det er da bare anafylaktisk shock efter at have fulgt fast program i mere end 1 uge!!! Det skal som al anden dårligdom sprittes væk med Rød Aalborg!! :wink:

Som noget helt andet: Har du overvejet om du skulle omlægge en del af din undervognstræning til unilateral træning for at mindske stresset på ryggen??

Link to comment
Share on other sites

Det er da bare anafylaktisk shock efter at have fulgt fast program i mere end 1 uge!!! Det skal som al anden dårligdom sprittes væk med Rød Aalborg!! :wink:

Som noget helt andet: Har du overvejet om du skulle omlægge en del af din undervognstræning til unilateral træning for at mindske stresset på ryggen??

Hmm.. det lyder sgu' rimeligt! Nu har jeg jo ikke den store erfaring i at følge faste programmer, så jeg tager dit Fysiologråd til mig og får fat i en flaske kommunistvand næste gang det sker - heldigt at der ligger en 7-11 lige overfor nørrebro centeret, så jeg kan få den ASAP efter træning :wink:

Jamen.. altså.. unilateral... så ødelægger jeg jo programmet! DET kan man da ikke :tongue:

Der har indtil videre ikke været problemer i andet end dødløftdagene (hvor der selvf. er mest stress på ryggen). I dag har jeg ikke engang DOMS i hverken ben eller ryg og undervejs i træningen gør jeg ekstra meget ud af at fyre max for bugpressen. Umiddelbart har jeg ikke overvejet det, men det kan være at det kan være en ide' til Sheiko 2 om en måneds tid.

Den skal jeg lige vende med AndersL - han bliver programmeister i den omgang :smile:

Link to comment
Share on other sites

Den sidste uge gik og den næste uge kommer til at gå... rigtigt stærkt!!!

Igår stod den på lidt KB og sandsæk hejs med Guarden i FitnessDK, jeg starter et hold Hardcore op i Nørrebronx Fitnessdk fra tirsdag, så vi skulle lige gennemgå det sidste og være enige om hvad vi laver - altid spas og rart at hænge lidt ud med mr. mesterhakket USA Nikeeee star :4thumbup: :superman::devil:

Jeg har osteopati eksamen i weekenden - 4 timer lørdag og mundtlig søndag - så der skal blæses viden ind i skallen!!!

Derudover er jeg gået igang med at træne håndboldspillerne og det tager immervæk sgu' da også noget tid.

Så Sheikoen er har stået stille siden sidst.. braspisserøvsnot... men kom så småt på benene igen idag.. hvornår næste gang bliver må guderne vide. Alting handler nu om eksamen til weekenden, så må den fysiske selvafstraffelse ske når der er tid.

Idag hed den:

Edit:Opvarmning:

Squat på bold m. BW

OH Squat på bold m. 15 kg. skive

OH Squat på bold m. 20 kg. skive

Snatch på bold m. 10 kg. skive - unilateralt

Russian Twist på bold

Russian Twist på bold m. 20 kg. skive i strakt arm

Hip Turns på bold m. benløft.

Reversed Crunches på bold

Armstrækkere m. 1 ben på bold og 1 ben strakt i luften.

Flaget til hver side - yes sir, kan stadig :superman:

Og så kan jeg jo passende aflevere den her til AndersL og Cilius, som fik halvfed på af at se mig hoppe rundt på bolden Karlsmart Jeg tror sgu' endda selv de gik hen for at prøve bagefter :laugh:

SHEIKO BEGINNERS 1, UGE 2, DAG 1

Dødløt til knæ:1x5x105 - hov, tog lige en ekstra

2x5x125 - også her en ekstra på hvert set.. det var næææmt :tongue:

4x4x150 kg.

Bænk:

1x5x60 kg.

2x5x70 kg.

5x5x80 kg. - tog en ekstra på hvert set, da jeg ikke var nær presset

Dødløft:

1x5x105 - igen en ekstra

1x5x125 - og igen

2x3x150 kg.

5x3x160 kg.

Desværre måtte jeg springe dagens Walking Lunges over, da jeg skulle i Netto og købe mad inden lukketid :4mewantfood:

Nu må vi se hvornår der bliver tid til afbrænder igen... jeg regner ikke med en seriøs afbrænder før efter eksamen :unhappy: :4ranting:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag:

DEBUT SOM INSTRUKTØR I HARDCORE I FITNESSDK NØRREBRO

Der var mødt 7 friske tøser op, som ikke anede hvad de gik ind til - villige og klar til at blive tæsket igennem :devil:

Derudover var FRK. CAT, SIR BARONBANDIT og MR. GUARDEN troppet op for at give moralsk støtte og konstruktiv kritik efter timen :4thumbup: :superman: :4thumbup:

Det gik bare derudad, deltagerne var hurtige til at fange øvelserne og gav god gas undervejs!

En fed time, som jeg allerede glæder mig til at undervise i næste gang - SWEEEET!!! :devil::superman::chopper:

Selv Cilius og AndersL har lovet at måske at tænke over at overveje at droppe deres lyserøde tirsdags-hippie-yoga for at brænde en gang Hardcore af... lad os nu se om det kommer til at ske :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share