Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Nådadadadadadadada..... :dry:

Ja!

Jeg arbejder meget... og Ja! Jeg træner ikke to gange om dagen længere... og Ja! Jeg træner måske ikke altid ikke engang to gange om ugen længere... og Ja! Jeg sover heller ikke nok... og Ja! Så ændrer man form... :hmmm:

... Og hvad skal alle disse JA'er så til for???

Tjo.. I går aftes nød Catten og jeg en herlig B-film med pandekager og is - sidste aften inden det er slut for min side... og hov! hvorfor nu det??

Tjo.. Jeg har i lang tid synes at jeg er begyndt at bule på maven - ikke at jeg er tyk, men bare.. bulet.. hvad andre vil kalde opspilet/oppustet el. lign. Derudover synes jeg at min energi ikke er som den har været (ok, jeg arbejder lidt lange dage af og til) Efter spisning bliver jeg ofte træt osv. osv.

Dette har jeg prøvet før - svaret var at cutte al gluten og lort, som ikke er nødvendigt at putte i munden. Da jeg gjorde det sidst kom maven ind på plads - oppustningen forsvandt og der var mere energi hele dagen uden de store blodsukker udsving.

Derudover har jeg i lang tid blevet kaldt en let military bag af mange - og også selv konkluderet at jeg var lidt flad i lænden - det er dog ved at være længe siden. For et par mdr. siden kommenterede en kollega "at jeg da så ud som en bughænger". Det sagde hun uden videre uden at vi havde snakket om noget som helst - "hør her kammerat, lad være med at stå og hæng med vommen - du ligner en gammel mand".

DENNE WEEKENDS osteopatikursus blev jeg stillet op som det perfekte eksempel på en bughænger!!!

OG hvordan er DET så sket, kan man spørge sig selv...

JO!

For at tage det MEGET groft

Stærke ABS = flatbag Svage ABS = Sway bag /bughænger

Sund mave = flad mave IKKE sund mave = udposende mave = KAUF!!!!! :crazy:

Det hele kulminerede så med at tøsen og jeg, efter filmen igår, lige skulle gense vores billeder fra vores herlige Norgestur i august 2006.

OG SIKKE en smækker fætter Kaufen var - flot og rank og bredskuldret (det er han stadig - men bare ikke helt lige så meget...) Catten tager let fat i min mavse - slasker en lille flap gansk let og siger :"Hey.. kan du huske dengang du freakede ud, bare du kunne se et par milimeter hud på din mave".. og jeg kigger ned på hendes fingre og opdager at der er lige så meget imellem hendes fingre, som hvis jeg havde lagt en selvdød lille mink på min mave.. GOD DAMN!

Kauf ano 2006: Flatbag, mere muskuløs, sund mave.

Kauf ano 2007: GAMMEL MANDS positur, let slatten, absolut ikke sund mave...

Så nu skal der ske noget igen. Der skal trænes og ædes sundt - slut med junk og slut med møg og skidt i min tarm - der skal kun være den reneste lort - næsten som fin gødning, man kan putte på sine fine planter i stuen. (DETTE KOMMER SÅ IKKE TIL AT GÆLDE PÅ ROSKILDE FESTIVALLEN - KUN FØR OG I SÆRDELESHED EFTER!!!)

Og så skal der igen trænes på fast basis - gerne 3-4 gange om ugen.

Min mave skal ikke længere ligne en gammel mands vom pga. min rygholdning og oppustethed. Jeg vil være den som tøserne vender som om efter, når de går med deres kærester... sådekanseCattenogtænkeØVhvorforerhunsåheldignårjegminkæresteikkeerligesålækker ... Jeg vil være den nye dolph lundgren - the master of all men, den nye david hasselhof og den nye Weet-man... nej hov.. der gik jeg vist over stregen - men.. ja, nu er det sagt!

Det var dagens manifestation - now - The WORKOUT!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Tirsdags workout:

Fitness dk - ingen energi - men igår lavede jeg en manifestation for mig selv - så! to work!!!

25 min. blandet bold og BW gøgl.

Derefter:

Frontsquat:

3x10x80 kg.

superset med

Backsquat:

3x10x80 kg.

Fokus på venstre knæ, som er begyndt at blive løst efter min bentræning er begyndt at halte - forbandede gamle korsbåndsskade!!!!

Dødløft:

1x10x60 kg

1x10x100 kg

1x5x120 kg.

1x160 kg.

1x180 kg.

1x5x160 kg.

1x180 kg.

1x5x160 kg.

Rodet omgang, men supersettet med:

Decline BP:

1x12x80 kg.

2x8x80 kg.

1x5x90 kg.

1x5x100 kg.

1x10x80 kg.

Mere nåede jeg ikke inden netto lukkede - og der skulle købes LAKS!

Jeg skal lige skyde mig ind på vægtene igen, inden jeg går til den...

Link to comment
Share on other sites

TESTOTERON FREDAG!!!!! KL. 17!!!!

Kettlebells:

Best of it all

Hammerslagen- 11, 5 kg.s hammer skal døbes og bruges. Der vil blive indkøbt bildæk til lejligheden!!!

Carpush - volvo 460'eren skal skubbes rundt om fælledparken

Slegdepulling - min speciallavede slæde skal have et reb og flåes rundt i parken.

Vægtvestene - skal luftes og hives rundt

Pullupbaren - i fælleden hænger bare og venter

Det store møllehjul - i fælleden ligger og tigger om at blive skubbet rundt.

m.m.

Jeg forestiller mig noget superset ml. kettlebells og hammerslagen. Noget sledgepulling supersettet med vægtvest burpees. Noget pullupbar supersettet med møllehjul eller OAP's og noget Volvo 460 Carpushing race på tid over en hvis distance.

Fredag i fælledparken kl. 17??

Forudsat jeg kan gå, så er jeg da game :superman:

SÅDAAAAN EVIL BROTHER OF THE LOTUS!!! :king:

Hehheheheh. .god idé brother of dooom and destruction.

Jeg er desværre ikke i staden de dage, da jeg er i England til Antonius Robbinius :superman:

Dang it, mesterhakket - du var ellers selvskrevet!!!

Vi skal have flere med - vi kan evt. grille bagefter, hvis folk er friske???

Link to comment
Share on other sites

Om jeg er på????! Er Hulk grøn??

post-67-1182279477_thumb.jpg

Tror desværre ikke, at jeg kan være med til grill-halløj......

Skal jeg tage CoC med - eller har du fået afprøvet dem??

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Det der dødløft spiller da rimeligt godt for dig for tiden.. hvad siger vægten?

Og jeg kigger lige på det her med at kigge over i parken.. skal have the gusenator med hvis det er...

Og så skulle man vel overveje om der ikke hører lidt mjød med til sådan en omgang...

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

TESTOTERON FREDAG!!!!! KL. 17!!!!

Kettlebells:

Best of it all

Hammerslagen- 11, 5 kg.s hammer skal døbes og bruges. Der vil blive indkøbt bildæk til lejligheden!!!

Carpush - volvo 460'eren skal skubbes rundt om fælledparken

Slegdepulling - min speciallavede slæde skal have et reb og flåes rundt i parken.

Vægtvestene - skal luftes og hives rundt

Pullupbaren - i fælleden hænger bare og venter

Det store møllehjul - i fælleden ligger og tigger om at blive skubbet rundt.

m.m.

Fredag i fælledparken kl. 1700!!!

PÅ:

MAXPOWER

DBM

MUSASHI

KAUF

Måske:

Incognito + el guosomaster-sanVi skal have flere med - vi kan evt. grille bagefter, hvis folk er friske???

Skal jeg tage CoC med - eller har du fået afprøvet dem??

Meget gerne - det kunne være topfedt, jeg har endnu ikke prøvet dem :smile:

Det der dødløft spiller da rimeligt godt for dig for tiden.. hvad siger vægten?

Og jeg kigger lige på det her med at kigge over i parken.. skal have the gusenator med hvis det er...

Og så skulle man vel overveje om der ikke hører lidt mjød med til sådan en omgang...

Jotak - dødløften er ok, ingen probs i ryggen - eneste prob. er jo grebsstyrken - som så mange andre oplever det. Min vægt er jeg ikke sikker på, men ca. 86-87 kg. er et bud.

The GUSENATOR skal da også have lidt sol på den lille næsetip, så selvfølgelig skal han med :smile:

Og en kold mjød efter sådan en omgang er op til den enkelte - men det kunne da helt sikkert være hyggeligt at sidde svedig i græsset med en kold pils bawefter :smile:

Jeg er da for sindsygt på, Mester :4thumbup: .. It will be a day to remember!!! :devil: Aka The Boys Are back in Town....

YYYEEEAAAHHHH!!!!!!!!

Og tak for PISSEFED træning i morges - damn, det bliver fedt igen mandag!!!!!! :king::chopper::king:

El Kaufis prutskid skal nu defineres :tongue:

:laugh: :laugh:

Gode gamle Poulo Chekko - uden at gå i for mange detaljer, kan jeg kun sige at jeg glæder mig til at blive "the police poo" igen - long, tall and STROOONG :4pooh: :4flex: :tongue:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS MORGENTRÆNING!!!

På kasernen med MUSASHIIII og Jacob Suhr!!! :king:

opvarming:

1 let omgang på forhindringsbanen + 2 lidt mindre lette omgange på forhindringsbanen..

damn.. det er jo kun 500 m. og man pruster som et damplokomotiv bagefter :crazypilot: :4thumbup:

Derefter cirkeltræning udendørs med:

HAMMERSLAGEN ned i sand med 11,5 kg. kølle

BEAR SQUATS med tung sandsæk

CLEAN AND PRESS med mellemtung sandsæk

Vi snuppede tre runder og kollapsede alle tre i græsset bagefter - FAAANTASTISK!!! :devil: :devil: :devil:

Så smuttede mr. Suhr på arbejde og Musashi og jeg gik indendørs.

"SLEDGEPULLS" med 2 tykke reb bundet omkring 1 tung og 2 mellemtunge sandsække ned til den ene ende af hallen og tilbage.

Derefter direkte til

"SLEDGEPULLPUSHES"... ehh.. eller hvad vi skal kalde dem...

Rebene peger bagud og man slæber vægten efter sig, ved at presse frem/op med armene, mens man tager et skridt pr. pres.

DE var NASSTYYYYY!!!!!!!!!

1 gang m. 3 sække

1 gang m. 4 sække

1 gang m. 5 sække

1 gang m. 6 sække - AAAAARRRGHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! :king: :king: :firebounce::strat::rocketwhore::gal::crazy_pilot::surrender:

Her overlevede man KUN på vreden!!! :wink:

Imellem hvert sæt lidt leg i ringe:

3 sæt af 5-6 dips, skuldrene var helt baldrede efter pull-push halløj. Og min ve. quadratus lumb. brokkede sig efter et lille uheld igår (enten er der fiber, eller også har den trukket det ene ribben let caudalt - om ikke andet kan jeg ikke lave chins eller. lign, hvor quadratus skal stabilisere ribben og hofte).

FEEEEEED Workout - godt baldret bagefter og megalækkert at træne udenfor i morgensolen :bigsmile: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS MORGENTRÆNING!!!

På kasernen med MUSASHIIII og Jacob Suhr!!! :king:

opvarming:

1 let omgang på forhindringsbanen + 2 lidt mindre lette omgange på forhindringsbanen..

damn.. det er jo kun 500 m. og man pruster som et damplokomotiv bagefter :crazypilot: :4thumbup:

Derefter cirkeltræning udendørs med:

HAMMERSLAGEN ned i sand med 11,5 kg. kølle

BEAR SQUATS med tung sandsæk

CLEAN AND PRESS med mellemtung sandsæk

Vi snuppede tre runder og kollapsede alle tre i græsset bagefter - FAAANTASTISK!!! :devil: :devil: :devil:

Så smuttede mr. Suhr på arbejde og Musashi og jeg gik indendørs.

"SLEDGEPULLS" med 2 tykke reb bundet omkring 1 tung og 2 mellemtunge sandsække ned til den ene ende af hallen og tilbage.

Derefter direkte til

"SLEDGEPULLPUSHES"... ehh.. eller hvad vi skal kalde dem...

Rebene peger bagud og man slæber vægten efter sig, ved at presse frem/op med armene, mens man tager et skridt pr. pres.

DE var NASSTYYYYY!!!!!!!!!

1 gang m. 3 sække

1 gang m. 4 sække

1 gang m. 5 sække

1 gang m. 6 sække - AAAAARRRGHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! :king: :king: :firebounce::strat::rocketwhore::gal::crazy_pilot::surrender:

Her overlevede man KUN på vreden!!! :wink:

Imellem hvert sæt lidt leg i ringe:

3 sæt af 5-6 dips, skuldrene var helt baldrede efter pull-push halløj. Og min ve. quadratus lumb. brokkede sig efter et lille uheld igår (enten er der fiber, eller også har den trukket det ene ribben let caudalt - om ikke andet kan jeg ikke lave chins eller. lign, hvor quadratus skal stabilisere ribben og hofte).

FEEEEEED Workout - godt baldret bagefter og megalækkert at træne udenfor i morgensolen :bigsmile: :bigsmile:

Shiiiiiiit det lyder som en fed omgang træning.

Jeg vil være med næste gang :superman:

Link to comment
Share on other sites

Shiiiiiiit det lyder som en fed omgang træning.

Jeg vil være med næste gang :superman:

Det var ULTRA fedt!!!

Hvis mr. Musashi siger god for den må det blive næste onsdag på kasernen, når du nu ikke kan komme med mandag :smile:

Link to comment
Share on other sites

TESTOTERON FREDAG! KL. 17! UPDATE! - NU MED MUDDERBRYDNING!

Kettlebells:

Best of it all

Hammerslagen- 11, 5 kg.s hammer skal døbes og bruges. Der vil blive indkøbt bildæk til lejligheden!!!

Carpush - volvo 460'eren skal skubbes rundt om fælledparken

Slegdepulling - min speciallavede slæde skal have et reb og flåes rundt i parken.

Vægtvestene - skal luftes og hives rundt

Pullupbaren - i fælleden hænger bare og venter

Det store møllehjul - i fælleden ligger og tigger om at blive skubbet rundt.

m.m.

Fredag i fælledparken kl. 1700!!!

PÅ:

MAXPOWER

DBM

MUSASHI

KAUF

TINAPIGEN

Måske:

Incognito + el guosomaster-san

Candygirl

Jeg foreslår at vi lige ser vejret an om det kan lade sig gøre eller ej - jeg har smidt en pm med mit tlf. nr. til jer der skal med - MAX, MUSH og Inco skulle jeg mene stadig har det, så i har ikke fået nogen pm.

Vi ser hvad vejret befaler og sms's senere :smile:

Ellers er mødestedet ved ishuset på borgmester jensens alle' kl. 1700 - det er lige overfor univsersitetsparken/fysskolen/nørre alle'/skråt til venstre for idræt/ishuset med 1/2 ltr. sodavand for 35 kr. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

TESTOTERON FREDAG! KL. 17! UPDATE! - NU MED MUDDERBRYDNING!

Jeg foreslår at vi lige ser vejret an om det kan lade sig gøre eller ej - jeg har smidt en pm med mit tlf. nr. til jer der skal med - MAX, MUSH og Inco skulle jeg mene stadig har det, så i har ikke fået nogen pm.

Vi ser hvad vejret befaler og sms's senere :smile:

WHAT!!!!!! :nonono: ... Skal vi virkelig lade noget så inferiørt lade lidt våd dug diktere hvorvidt vi træner eller ej :laugh::laugh::laugh: Det bliver sgu da ikke mindre TESTOTERON-fyldt af at vandet står ned i stænger... Snarere tværtimod... :devil::w00t:

Link to comment
Share on other sites

TESTOTERON FREDAG! KL. 17! UPDATE! - NU MED MUDDERBRYDNING!

Kettlebells:

Best of it all

Hammerslagen- 11, 5 kg.s hammer skal døbes og bruges. Der vil blive indkøbt bildæk til lejligheden!!!

Carpush - volvo 460'eren skal skubbes rundt om fælledparken

Slegdepulling - min speciallavede slæde skal have et reb og flåes rundt i parken.

Vægtvestene - skal luftes og hives rundt

Pullupbaren - i fælleden hænger bare og venter

Det store møllehjul - i fælleden ligger og tigger om at blive skubbet rundt.

m.m.

Fredag i fælledparken kl. 1700!!!

PÅ:

MAXPOWER

DBM

MUSASHI

KAUF

TINAPIGEN

Måske:

Incognito + el guosomaster-san

Candygirl

IK99?????

Mødestedet ved ishuset på borgmester jensens alle' kl. 1700 - det er lige overfor univsersitetsparken/fysskolen/nørre alle'/skråt til venstre for idræt/ishuset med 1/2 ltr. sodavand for 35 kr. :crazy:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

TESTOTERON FREDAG!!!

Med Tøser indeholdende tilpasse mængder testoteron - nogle tøser med mere testoteron end gutterne *hosthost* Tina vs. DBM *hosthost*

MUSASHI, DBM, MAXPOWER, TINAPIGEN, ROSA VIOLA, CANDYGIRL og undertegnede mødtes kl. ca. 1700 :innocent: Volvoen var pakket med godt og vel 200 kg. udstyr klar til spas :devil:

Efter at have sagt pænt goddag og smidt nogle øvelser op prøvede vi at få noget 1,5 min. interval op at køre.. det virkede i ca. 15 min. :tongue: så gik det over i fristil og leg :smile:

Vi nåede lidt forskellige øvelser:

Kauf, Tinapigen, Musashi, Rosa Viola, Slikpigen, Da Brutal Machine og undertegnede var linet op sammen med nogle hundrede kg gear i fælledparken.

Programmet var nogenlunde som beskrevet... Jeg var dog ikke med i alt pga. skade - ingen chins og probs. med sledgehammer fra den ene side, sjipning blev sprunget over efter Musashis tur i mudderhullet :laugh: :laugh:

Blandet kettlebells

enkelt og dobbelt Clubbell nasty sheit workout

11,5kg sledgehammer brugt til at dele sandbunke i to :devil:

Sledgepull med dødvægt og levende vægt (vægte eller personer)

Burpees med eller uden vægtvest

Chinups - nogle tungere end andre :devil: (Dog blev det uden mig pga. skade)

Forsøg på at lukke CoC2, fail.. COC1... fail - få mm. fra.. :tongue:

Tovtræk

Sjipning i meget stort tov

Dips med og uden 1, 2, 3, 4 vægtveste.

Derefter var der en masse hygge, grill og spise i fælledparken. Der var masser af salsa på scenen i parken, så jeg var klar til at give gas. Heldigvis var Rosa Viola, Musashi og Candygirl klar til at give gas, så vi fyrede nogle steps - og mon ikke at Rosa Viola og Musashi er klar til at lære mere til efteråret og måske i løbet af sommeren :wink:

Det var alletiders superhyggelige tur. Super selskab og også en smule sved på panden, dog ikke det vildeste i verden - kan være at vi skal kigge lidt mere på det næste gang :wink:

Der skal helt klart arrangeres flere testoteron og østrogen ture i løbet af sommeren :bigsmile: :bigsmile:

Jeg kan ikke lige hitte ud af at mindske billederne lige nu.. har lige prøvet at oprette et galleri, men det magter jeg åbenbart heller ikke.... damn.. den må jeg se på i morgen :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

TESTOTERON FREDAG!!!

Med Tøser indeholdende tilpasse mængder testoteron - nogle tøser med mere testoteron end gutterne *hosthost* Tina vs. DBM *hosthost*

MUSASHI, DBM, MAXPOWER, TINAPIGEN, ROSA VIOLA, CANDYGIRL og undertegnede mødtes kl. ca. 1700 :innocent: Volvoen var pakket med godt og vel 200 kg. udstyr klar til spas :devil:

Efter at have sagt pænt goddag og smidt nogle øvelser op prøvede vi at få noget 1,5 min. interval op at køre.. det virkede i ca. 15 min. :tongue: så gik det over i fristil og leg :smile:

Vi nåede lidt forskellige øvelser:

Kauf, Tinapigen, Musashi, Rosa Viola, Slikpigen, Da Brutal Machine og undertegnede var linet op sammen med nogle hundrede kg gear i fælledparken.

Programmet var nogenlunde som beskrevet... Jeg var dog ikke med i alt pga. skade - ingen chins og probs. med sledgehammer fra den ene side, sjipning blev sprunget over efter Musashis tur i mudderhullet :laugh: :laugh:

Blandet kettlebells

enkelt og dobbelt Clubbell nasty sheit workout

11,5kg sledgehammer brugt til at dele sandbunke i to :devil:

Sledgepull med dødvægt og levende vægt (vægte eller personer)

Burpees med eller uden vægtvest

Chinups - nogle tungere end andre :devil: (Dog blev det uden mig pga. skade)

Forsøg på at lukke CoC2, fail.. COC1... fail - få mm. fra.. :tongue:

Tovtræk

Sjipning i meget stort tov

Dips med og uden 1, 2, 3, 4 vægtveste.

Derefter var der en masse hygge, grill og spise i fælledparken. Der var masser af salsa på scenen i parken, så jeg var klar til at give gas. Heldigvis var Rosa Viola, Musashi og Candygirl klar til at give gas, så vi fyrede nogle steps - og mon ikke at Rosa Viola og Musashi er klar til at lære mere til efteråret og måske i løbet af sommeren :wink:

Det var alletiders superhyggelige tur. Super selskab og også en smule sved på panden, dog ikke det vildeste i verden - kan være at vi skal kigge lidt mere på det næste gang :wink:

Der skal helt klart arrangeres flere testoteron og østrogen ture i løbet af sommeren :bigsmile: :bigsmile:

Jeg kan ikke lige hitte ud af at mindske billederne lige nu.. har lige prøvet at oprette et galleri, men det magter jeg åbenbart heller ikke.... damn.. den må jeg se på i morgen :smile:

Jeg sov desværre over mig... :innocent: Men næste gang kommer jeg sku!

Link to comment
Share on other sites

Yiiir... total 'GRRRRRRR' træning i dag. Som du selv skrive stod den også på liiidt meget kæbetræning (det må være alt den østrogen, der spiller ind :tongue: ) Næste gang er det fuld knald fra start til slut..... i øvrigt: alt for fedt, at du mente mine bodyweight pullups sæt måtte betegnes som pause!! :laugh::devil:

TESTOTERON FREDAG: Brand Endorsed and Recommended by The Society Committed to keeping men and their balls united as one! :superman:

P.s fedt du fik prøvet CoC.....glemte alt om mine, der lå ude i bilen! Du lukker med statsgaranti #1 i løbet af no-time!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Halloj Skipper

Superfed træning i super selskab. Dem skal vi have nogle flere af :4thumbup: .. Få lige rettet det ribben i en fart, så du er klar til at give skrue dampen op igen.... :nonono:

Tak for at du lige reddede mig fra mig selv og min lyst til at kravle 15m op efter et stykke plastik :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg sov desværre over mig... :innocent: Men næste gang kommer jeg sku!

Your loss buddy - men ja for sadan da, kom næste gang, det var superfedt!!

Yiiir... total 'GRRRRRRR' træning i dag. Som du selv skrive stod den også på liiidt meget kæbetræning (det må være alt den østrogen, der spiller ind :tongue: ) Næste gang er det fuld knald fra start til slut..... i øvrigt: alt for fedt, at du mente mine bodyweight pullups sæt måtte betegnes som pause!! :laugh::devil:

TESTOTERON FREDAG: Brand Endorsed and Recommended by The Society Committed to keeping men and their balls united as one! :superman:

P.s fedt du fik prøvet CoC.....glemte alt om mine, der lå ude i bilen! Du lukker med statsgaranti #1 i løbet af no-time!

´

Der er noget, der er gået helt galt for os.. altså.. når der er tøser tilstede plejer der sgu da netop at blive brændt jern af, men istedet gik vi over i blabla allesammen.. damn.. det må være den metrosexuelle mand i os allesammen, der tog over :tongue:

De BW pullups var jo lightweight i forhold til de andre sæt i tog :devil:

haha, YES SIR!!! Mere lir og træning næste gang!!! :king:

Halloj Skipper

Superfed træning i super selskab. Dem skal vi have nogle flere af :4thumbup: .. Få lige rettet det ribben i en fart, så du er klar til at give skrue dampen op igen.... :nonono:

Tak for at du lige reddede mig fra mig selv og min lyst til at kravle 15m op efter et stykke plastik :laugh:

Det ribben giver lidt probs hist og her - nu lader jeg det få lidt ro.. eller.. altså.. jeg... hvis det gør for ondt lader jeg være med at.. gøre.. det.. der gør ondt..

Selv tak overkaptajnskibsgeneral - den far var en hat og det plastik var ikke værd at lade livet for - der var jo ingen vej op i træet :crazypilot: "Jeg kan godt skaffe en klatresele - pffff... :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Sankt Hans Aften

Havde besøg af lillebror til kl. 18.30

Catten var i nordsjælland.

Jeg selv havde masser af planer for aftenen.

MEN... Jeg er den type, der nogen gange har rigtigt godt af at være i eget selskab. Bare være til, sidde og hygge med sig selv og en kop god the :hippy:

Og sådan en aften var det i aften.

Så ingen fest, ingen dans, ingen mennesker.. bare fred og ro og væren til med gode film og gode bøger :smile:

kl. ca. 22 var kroppen ved at være godt urolig... som flere gange før havde jeg denne fornemmelse af at noget skulle ud af kroppen - og det eneste der hjælper er at brænde igennem, ellers bliver jeg ved med at være urolig.

Så det blev til 10 km. løb (ifølge Iform's løbeoptegning), hvor jeg fik det sidste røg med fra div. skt. hans bål i bla. frederiksberghave og ved Grønddalscenteret.

Nu står den på slåbrok, økologisk kamillethe og en god bog.. hvad så morfar hippiesvin.. måske der skal mediteres lidt senere også?!?!? :laugh: :laugh: :hippy: :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Mandag morgen træning!

Featuring:R

OverOfficer MUSASHIII, MAXPOWER, CATTEN, MR. I CAN SEE YOUR UNDERWEAR TROELS, JACOB SUHR!!!

Smukt vejr, fantastisk selskab!!

Hinderbahn - 1 runde light.. så 3 frem og 2 tilbage på forhindringerne.. :crazy: den var feeeee' :devil: ved 12. forhindring ville den gamle krigsskade fra 'Nam i venstre knæ ikke mere... :dry:

Derefter indenfor:

Dips i ringe

5x6xBW

1x3xBW + 10 kg. vest

Sandsæk træk og skub

1x2 tunge og 1 ml. sække

1x3 tunge og 1 ml. sække - YEEAAHHH!!!!!

GREEEEEAATT!!!!!! :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share