Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Jeg var godt og grundigt gennemstegt og gennemsyret af div. drinks, cocktails, fadøl m.m., der blev hældt ned til personalefesten i fredags :4drunk: :banana: :banana3:

Det var alletiders party, hvor Catten og en af mine klinik buddies faldt i søvn op af hinanden :4thumbup:

Til min egen side, kan jeg jo sige at en af de sidste ting jeg fandt mig selv i færd var:

1. Gå ud til beachvolleybanerne i baghaven

2. Smide skjorten sammen med min modstander Jakob

3. Få 2 hurtige på munden af Jakob

4. Sige "Hovhov, det er jo kun for sjov, nu skal vi jo helst ikke komme til skade

5. Give slip på jydekrogen, da Jakob tappede ud lettere desperat.

6. Give slip på jydekrogen, da Jakob havde prøvet nyt angreb

7. Give slip på jydekrogen, da Jakob havde prøvet endnu et snigeangreb

8... etc.

(Jeg havde sjovt nok ikke så meget fantasi til div. låse, men hva'.. jydekrogen holdte og holder stadig hele vejen :devil: )

Lørdag - steeeener dag - nice at låne lillebrors playstation :wub:

Søndag - gåtur i mosen med Catten samt lidt Kettlebells:

KB Swings - opvarmning - 24 og 32 kg. set

KB. snatch

2x10/10x24 kg.

3x5/5x32 kg.

Fader Bent Press

5/5x24 kg.

TGU:

3/3x24 kg.

Clean n' press Unilateralt

2x5/5x32 kg.

Unilateralt BO OA Rows

5x6/6x56 kg.

Highpulls:

1x10/10x24 kg.

1x10/10x32 kg.

Laterals :laugh: isolationsøvelse m. KB virker bare forkert :laugh:

1x5/5x12 kg.

Rotations snatch

2x12/12x12 kg.

En temmelig fed øvelse. Kuglen swinges på ydersiden af eks. venstre ben og trækkes bagover til højre side over hovedet. Sådan fortsættes med stor rotation af kroppen i nedadgående fase - superfed øvelse :smile:

Det var vist nogenlunde det :smile: roligt igang på en søndag med 2. dags tømmermænd :blush:

Link to comment
Share on other sites

Dagens Tal fra klinikken:

Chinups:

Brede - let skråt greb:

4x8xBW

4x10xBW

alm. skulderbredde - parallelt greb/håndflader mod hinanden:

3x10xBW

edit: der kom lige et sæt mere på...

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Onsdag morgen i baggården med kugler

Pushups i 3 bredder - ingen tælling ca. 2x40/50

Swings:

20x24kg.

15x30kg

Bagudophop (!) fra helt dybt - en tennisbanelængde

1 gang

Highpulls

2x10/10x32kg.

TGU

1x3/3x24 kg.

Snatch:

2x10/10x24 kg.

1x10/10x32 kg.

OAP's

5x5

Samlet tid: 15-18 min.

puha.. ikke særlig hård træning, men mit åndedrag var helt oppe at ringe og jeg blev ved med at svede bagefter :crazy:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Det var satme langt. Tager du tilløb?
:laugh::yo:
Ja, faktisk ret ærgeligt det ikke er en OL-disciplin.

Eller måske det er ok at hoppe baglæns i længdespring, bare man ikke overtræder :tease:

Det er såmænd slet ikke så svært!

Det hele handler om noget der hedder RFD ("Rate of Fårce Develåpmænt"). Det er sådan noget, hvor det gælder om at spænde alt i hele sin muskel så hurtigt som muligt.

Der er lavet en masse smart forskning og forsøg indenfor området og det er helt vildt godt overførbart til f.eks. volleyball, basketball og ikke mindst cricket (især i det sidste hop, hvor de skal nå i mål inden modstanderen kalder dem out... ligesom i baseball-ish).

Under træning skal det helst gøres uden tilløb, da det er temmelig svært at komme helt ned i ass to grass squat med tilløb. Til gengæld kan man gøre det plyometrisk, så man hopper ned fra f.eks. en grøn skraldecontainer og bare lader knæene gribe kropsvægten så langt nede i bevægelsen som muligt. På den måde udnytter man også det elastiske recoil fra korsbåndene, så man springer ekstra højt - og langt.. især bagud.

Gentlemen - to work :4smartass::wink:

PS: You GOTTA love this - det er kun de første 5-10 sek., der er spændende - og vær hurtige på pauseknappen :tongue:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Onsdagens eftermiddagstræning

I fitnesssdkåååå

Nu er det tid til at jeg for gang i de ben igen, koste hvad det vil!! og det bedste er, som alle ved, en kold kold tyrker!!!!

Opvarmning:

Squat - røven i græsset -

1x20x60 kg.

1x15x70 kg.

1x10x75 kg.

Frivend:

3x10x50 kg.

Og så til træningen :devil:

Squat - a røv tæ æ græs

5x10x100 kg.

"Supersettet" med (det var ikke heeelt uden pause, men skiftede imellem de to øvelser)

Decline Benchpress

2x10x80 kg. - liiidt for lette

3x10x85 kg. - ok presset i de sidste 2 sæt.

- sgu da satan, hvor er det længe siden jeg har squattet ordentligt! venstre ben kæmpede for at være med, fik tæsk og kom ind i kampen.. må indrømme at jeg prustede noget på de sidste gentagelser i de sidste sæt :gal:

Jeg kunne muligvis have klaret lidt mere vægt i begge øvelser, men så havde det krævet noget længere pauser og blevet liiidt mere knebent på de sidste - jeg er godt tilfreds :smile:

Frontsquat

3x10x70 kg.

Supersettet m.

Incline DB Benchpress

3x10x28 kg.

kørte ganske fint - på 2. set blev jeg straffet på 10. rep, da der kom en noget spændt op fitnessdulle forbi. Jeg failede 10'eren og måtte smide vægtene fra mig, for ikke at tabe dem ned i skallen - flooot mr. charmetrold :blush::laugh:

Til gengæld gik de for let på det 3. set.

Note to self: INGEN dullebegloning under træning!!!!! KUN TUNG METAL i ørerne og INTET ANDET!!! :king: :king:

Stivbenet dødløft

1x10x60 kg. - gik fint, men skulle hjemad inden der skal behandles igen - det er benerne nok også godt tilfredse med!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Onsdag morgen i baggården med kugler

Pushups i 3 bredder - ingen tælling ca. 2x40/50

Swings:

20x24kg.

15x30kg

Bagudophop (!) fra helt dybt - en tennisbanelængde

1 gang

Highpulls

2x10/10x32kg.

TGU

1x3/3x24 kg.

Snatch:

2x10/10x24 kg.

1x10/10x32 kg.

OAP's

5x5

Samlet tid: 15-18 min.

Onsdagens eftermiddagstræning

Opvarmning:

Squat - røven i græsset -

1x20x60 kg.

1x15x70 kg.

1x10x75 kg.

Frivend:

3x10x50 kg.

Og så til træningen :devil:

Squat - a røv tæ æ græs

5x10x100 kg.

"Supersettet" med (det var ikke heeelt uden pause, men skiftede imellem de to øvelser)

Decline Benchpress

2x10x80 kg. - liiidt for lette

3x10x85 kg. - ok presset i de sidste 2 sæt.

Frontsquat

3x10x70 kg.

Supersettet m.

Incline DB Benchpress

3x10x28 kg.

Stivbenet dødløft

1x10x60 kg. - gik fint, men skulle hjemad inden der skal behandles igen - det er benerne nok også godt tilfredse med!

Onsdag aften

Frontsquat:

1x10x48 kg.

Skulderpres aka WOD (Jeg kiggede vist lige på crossfit tidligere idag :innocent:

5x5x48 kg.

- Planen var egentlig at tage nogle sæt OAP's, men det gad mit pres slet ikke idag - det må blive fredag istedet :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hey mester

Tjek det her : http://www.ugeskriftet.dk/portal/page/port..._nyhedsId=24862

"Stadig flere går til alternativ behandler

Andelen af voksne danskere, som bruger alternativ behandling, er mere end fordoblet i de seneste 20 år.

Mens hver tiende voksne dansker i 1987 havde brugt alternativ behandling inden for det seneste år, var det i 2005 flere end hver femte – mere præcist en vækst fra 10 til 22,5 pct.

Statens Institut for Folkesundhed oplyser, at de tre hyppigst benyttede behandlingsformer er

1: massage, osteopati eller andre manipulative behandlingsformer, 2: zoneterapi og

3: akupunktur.

Tallene stammer fra instituttets seneste repræsentative undersøgelse af voksne danskeres sundhed og sygdom, og de viser, at stigningen er sket blandt såvel mænd som kvinder og i alle uddannelsesgrupper. Størst er stigningen dog blandt de længst uddannede.

I Region Hovedstaden, Region Sjælland og Region Syddanmark er andelen, som har brugt alternativ behandling inden for det seneste år, større end landsgennemsnittet. "

Link to comment
Share on other sites

Hey Laush :bigsmile:

Jeg så den i en gratisavis i toget idag, jeg tjekker lige linket i morgen :smile:

Sejt at vi er på linie med massører - WAUW!!! :laugh: :laugh:

Torsdags Chins i klinikken

Bredt Greb:

6x10xBW

Smalt greb m. parallele hænder

1x8 - den første kl. 8.05 om morgenen... :blush:

5x10xBW - fokus på hastigheden i den koncentriske fase - *POW* :devil:

Total 118 stk. - helt ok :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag stod den på Whiskeybar og Herslev Bryghus fantastiske øl :bigsmile:

Krudts Karport er et fantastisk sted at lade sine smagsløg gå på opdagelse, nammenam!!! :smile:

Til gengæld var besøget medskyldigt i at jeg spillede 4 timers GTA San Andreas på den lånte playstation igår og desuden ikke kunne bevæge mig ret meget uden at maven rumlede faretruende :gal::laugh:

Laush har gang i et lille eksperiment med breathing squats, som jeg ikke kunne lade være med at tage som en udfordring i denne weekend... og når fredagen og lørdagen er gået, tja, så er der jo kun søndag tilbage!

Så idag stod den på breathingsquats med 100 kg. i FitnessDk's LORTESQUATSTATIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg kommer ned i FitnessDK alene og gør klar til at køre nogle breathingsquats:

Opvarmning:

Pushups m. forskellig håndstand, circles m.m. - bare for at få lidt kropsvarme - en del.

Squat - ass to da grasss

1x10x60 kg.

1x25x60 kg. - for lige at bryde grænsen over 20

1x10x80 kg.

1x10x110 kg. - for lige at gå over, så de 100 ville føles ekstra nemme.

Rammstein i ørerne hele tiden, for at få gang i kroppen

Så var der 5 min. pause til at lade op.

Musikken ud af ørerne og fokus på øvelsen!

Jeg rakkede Hammersmith stativet til, hvor man kan sætte stivere på tværs i krogene, hvor stangen rackes. Altså lidt a la et PowerCage, men slet ikke lige så holdbart. Tværbroerne sidder meget løst på med et hul i hver enden af tværbroen, som hænges løst og dingler fra side til side, hvis man skubber til dem, men hey, det er Hammersmith, så mon for helvede ikke at det holder... Tænkte jeg.... :dry:

BreathingSquats 100 kg RØV til æ GRÆS!

til 10 - no prob.

til 15 - stadig ingen problemer

15 og opefter blev der prustet godt på hver enkelt.

20

21

22... KLAAANG!!!!! ARGH!!! FUCKING HELVEDE!!!!!

På den 22. rep. kom jeg desværre skævt ned i venstre side - mit svage ben - og ramte derfor tværstiveren, som kvitterede med at hoppe af i den ene krog!!! Og der stod jeg så helt nede i knæ - så dybt at jeg umuligt kunne presse den op, med stangen hængende i venstre side og den højre på tværbroen og kunne absolut INTET gøre udover at råbe og bande som bare satan!!!

Jeg prøvede at presse den op, men jeg var simpelthen kommet for dybt ned i venstre knæ, til at der var nogen pressekræft at fyre op for!!

Så der stod jeg og bandede i hvad der føltes som halve timer - der gik vel 10 sek. - inden to gutter, som var igang med at bænke opdagede mig og sprang til. Skideflinke var de og den ene prøvede at hjælpe mig op med stangen i venstre side, mens jeg prustende og hvæsende signalerede og gylpede at han skulle sætte tværbroen på, så jeg bare kunne komme af med stangen.

Endelig fik han den på - i et hul for højt, så tværbroen stod skævt og nu ville falde ned i den anden ende, hvis jeg gav slip, ARGH!

Heldigvis opdagede han det hurtigt og fik den placeret i det rigtige hul!!!

Jeg klaskede vægten ned og dejsede om et stykke væk fra stangen, mens jeg sagde mange, mange tak for hjælpen og beklagede mit desperate bandende prusteri da de fægtede rundt for at hjælpe.

Shit og helvede, jeg skal aldrig nogensinde Squatte max i det lort igen, uden at have en makker, når tværbroerne er så usikre som en lianhængebro i en Indiana Jones Film!!!

Det mest ærgelige:

Jeg var ikke smadret helt igennem i benene og var godt overrasket at der egentlig var mere tilbage i benene på den 21. rep. De 25 er slet, slet ikke umulige, hvis jeg ellers får godt styr på teknikken og venstrebenet :smile:

God søndag til jer alle :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

HA HA, god beretning og lækkert squattet! Du havde forhåbentlig ikke nogen reklame trøje på for fysioterapi ? :laugh:

Men 21 reps klarer jeg ikke før om en eller 2 uger!. Vi bruger nogenlunde samme tricks til opvarmning bortset fra jeg ikke kører nogen sæt med mange gentagelser inden max-forsøget. Min opvarmning hed vist noget med:

15 reps stangen

10 reps m. 60kg

7-8 reps m 90 kg

3-4 reps m. 110 kg

16 reps m 100kg

Jeg kører dem også kun til parallel med lidt bredere en skulderbredde afstand mellem fødderne, ikke særlig BB-agtigt, hvilket nok skyldes mine haser, baller og lænd er forholdsvis stærkere end quadriceps + røvstive ankler der gør at jeg løfter hælene hvis jeg kører knæene for langt over tæerne.

tror jeg næste gang vil prøve et sæt inden med mange gentagelser og så en god lang pause som dig + Vollbeat + et råb "YEEAAHHH BUDDYYYY", "Aint nutting to it but to do it"!

Mine ben er hårdt ramt idag efter druk fra 18.30-02 (går tidligt kold ja! :blush::laugh: )

Link to comment
Share on other sites

HA HA, god beretning og lækkert squattet! Du havde forhåbentlig ikke nogen reklame trøje på for fysioterapi ? :laugh:

Men 21 reps klarer jeg ikke før om en eller 2 uger!. Vi bruger nogenlunde samme tricks til opvarmning bortset fra jeg ikke kører nogen sæt med mange gentagelser inden max-forsøget. Min opvarmning hed vist noget med:

15 reps stangen

10 reps m. 60kg

7-8 reps m 90 kg

3-4 reps m. 110 kg

16 reps m 100kg

Jeg kører dem også kun til parallel med lidt bredere en skulderbredde afstand mellem fødderne, ikke særlig BB-agtigt, hvilket nok skyldes mine haser, baller og lænd er forholdsvis stærkere end quadriceps + røvstive ankler der gør at jeg løfter hælene hvis jeg kører knæene for langt over tæerne.

tror jeg næste gang vil prøve et sæt inden med mange gentagelser og så en god lang pause som dig + Vollbeat + et råb "YEEAAHHH BUDDYYYY", "Aint nutting to it but to do it"!

Mine ben er hårdt ramt idag efter druk fra 18.30-02 (går tidligt kold ja! :blush::laugh: )

Hehe, det er dejligt at se, at du stadig drikker lige så bomstærkt som du gjorde på studiet :laugh: :laugh: :laugh:

Heldigvis havde jeg IKKE noget som helst fys.agtigt på mig på daværende tidspunkt - det skilter jeg helst ikke med i fritiden - vores faggruppe har jo dårligt nok ry i forvejen i træningsøjemed, det skal helst ikke forværres :laugh: :laugh:

Det er vist meget godt at du ikke kører længere ned med dine ballerina ben og ryg. På den anden side er det måske bare et spørgsmål om at forcere bevægeligheden ind i ryggen - tungere og længere ned :king: :king: :laugh:

Jeg kørte også et enkelt set med stangen inden, den glemte jeg vist at notere. Jeg synes at det er fedt at komme op over de 20. Rent psykisk, synes jeg at det er lækkert at have været deroppeaf uden at være presset inden toget kører. Pausen giver en hel del ekstra i enden og Metal giver jo altid 10 kg. ekstra :king: :king: :king:

Link to comment
Share on other sites

22... KLAAANG!!!!! ARGH!!! FUCKING HELVEDE!!!!!

På den 22. rep. kom jeg desværre skævt ned i venstre side - mit svage ben - og ramte derfor tværstiveren, som kvitterede med at hoppe af i den ene krog!!! Og der stod jeg så helt nede i knæ - så dybt at jeg umuligt kunne presse den op, med stangen hængende i venstre side og den højre på tværbroen og kunne absolut INTET gøre udover at råbe og bande som bare satan!!!

Jeg prøvede at presse den op, men jeg var simpelthen kommet for dybt ned i venstre knæ, til at der var nogen pressekræft at fyre op for!!

Så der stod jeg og bandede i hvad der føltes som halve timer - der gik vel 10 sek. - inden to gutter, som var igang med at bænke opdagede mig og sprang til. Skideflinke var de og den ene prøvede at hjælpe mig op med stangen i venstre side, mens jeg prustende og hvæsende signalerede og gylpede at han skulle sætte tværbroen på, så jeg bare kunne komme af med stangen.

Endelig fik han den på - i et hul for højt, så tværbroen stod skævt og nu ville falde ned i den anden ende, hvis jeg gav slip, ARGH!

Heldigvis opdagede han det hurtigt og fik den placeret i det rigtige hul!!!

Jeg klaskede vægten ned og dejsede om et stykke væk fra stangen, mens jeg sagde mange, mange tak for hjælpen og beklagede mit desperate bandende prusteri da de fægtede rundt for at hjælpe.

Shit og helvede, jeg skal aldrig nogensinde Squatte max i det lort igen, uden at have en makker, når tværbroerne er så usikre som en lianhængebro i en Indiana Jones Film!!!

Det mest ærgelige:

Jeg var ikke smadret helt igennem i benene og var godt overrasket at der egentlig var mere tilbage i benene på den 21. rep. De 25 er slet, slet ikke umulige, hvis jeg ellers får godt styr på teknikken og venstrebenet :smile:

Hey kære Kauf :flowers:

:laugh: Nøøøøj hvor vill jeg godt ha' været der :tongue: ... Sikker på at det var fantastisk underholdning :tongue::crazy: ... Om ikke andet så kunne jeg ha' ageret flue på væggen med et kamera :innocent: ...

Jeg er da i det mindste glad for at der ikke skete noget... (hmmmm - er du sikker på at det ikke var hende tøsen aka. fitnessbabe/dullen der gik forbi igen??? :unsure::tongue: )

Helt klar über lækkert at det var med overskud...

/Cat :wub:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey kære Kauf :flowers:

:laugh: Nøøøøj hvor vill jeg godt ha' været der :tongue: ... Sikker på at det var fantastisk underholdning :tongue::crazy: ... Om ikke andet så kunne jeg ha' ageret flue på væggen med et kamera :innocent: ...

Jeg er da i det mindste glad for at der ikke skete noget... (hmmmm - er du sikker på at det ikke var hende tøsen aka. fitnessbabe/dullen der gi forbi igen??? :unsure::tongue: )

Helt klar über lækkert at det var med overskud...

/Cat :wub:

Hey babe :wub: :wub: :boobs::wink:

Ja, jeg kan forestille mig, at det har været MEGA sjovt at overvære - jeg ville sgu da selv være revet rundt af grin over sådan en idiot, som ikke kan løfte sine egne vægte, og ikke engang kan racke dem ordentligt :tongue: Hold da kæft en gang bras :dry:

Og nej, der var så meget fokus på øvelsen og efter 15. rep. var der rigelig koncentration på at holde vejtrækningen kørende, så ingen tøsebegloning denne gang.. forøvrigt er det slut med det, jeg kommer bar til skade eller misser selv mine lette løft :tongue :wink:

Nå det var dig der var ham tumpen der stod og tryglede om hjælp ovre ved squat stativet....:tongue:, Ej bare rolig var der ikke. Men sjov historie fra breathers i FDK. Har selv prøvet det en enkelt gang derovre, dog med en spotter. Så no problems.

:laugh: :laugh: :laugh:

Ja, det var mig, men jeg tryglede dog ikke, jeg hvæsede, prustede og skrigspyttede, mens blodet stod ud af øjnene på mig :tongue:

Jeg har efterhånden været så længe på Nørrebro, at jeg er bragende ligeglad med at brøle når jeg dødløfter, pruster og hvæser når jeg squatter og har halvfed på i badet efter træning :tongue: Det er et træningsstudio og der er ingen grund til at holde hormonerne tilbage når metallen er i ørerne og vægtene skal løftes :devil:

Kan være at jeg skal komme til Nygårdsvej næste gang, så du kan give et spot.. ønsker ihvertfald ingen gentagelser af dagens scenarie :crazy: :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hey kære Kauf :flowers:

:laugh: Nøøøøj hvor vill jeg godt ha' været der :tongue: ... Sikker på at det var fantastisk underholdning :tongue::crazy: ... Om ikke andet så kunne jeg ha' ageret flue på væggen med et kamera :innocent: ...

Jeg er da i det mindste glad for at der ikke skete noget... (hmmmm - er du sikker på at det ikke var hende tøsen aka. fitnessbabe/dullen der gi forbi igen??? :unsure::tongue: )

Helt klar über lækkert at det var med overskud...

/Cat :wub:

Hey babe :wub: :wub: :boobs::wink:

Ja, jeg kan forestille mig, at det har været MEGA sjovt at overvære - jeg ville sgu da selv være revet rundt af grin over sådan en idiot, som ikke kan løfte sine egne vægte, og ikke engang kan racke dem ordentligt :tongue: Hold da kæft en gang bras :dry:

Og nej, der var så meget fokus på øvelsen og efter 15. rep. var der rigelig koncentration på at holde vejtrækningen kørende, så ingen tøsebegloning denne gang.. forøvrigt er det slut med det, jeg kommer sgu' bare til skade eller misser selv mine lette løft :tongue::wink:

Nå det var dig der var ham tumpen der stod og tryglede om hjælp ovre ved squat stativet....:tongue:, Ej bare rolig var der ikke. Men sjov historie fra breathers i FDK. Har selv prøvet det en enkelt gang derovre, dog med en spotter. Så no problems.

:laugh: :laugh: :laugh:

Ja, det var mig, men jeg tryglede dog ikke, jeg hvæsede, prustede og skrigspyttede, mens blodet stod ud af øjnene på mig :tongue:

Jeg har efterhånden været så længe på Nørrebro, at jeg er bragende ligeglad med at brøle når jeg dødløfter, pruster og hvæser når jeg squatter og har halvfed på i badet efter træning :tongue: Det er et træningsstudio og der er ingen grund til at holde hormonerne tilbage når metallen er i ørerne og vægtene skal løftes :devil:

Kan være at jeg skal komme til Nygårdsvej næste gang, så du kan give et spot.. ønsker ihvertfald ingen gentagelser af dagens scenarie :crazy: :crazy:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Søndag eftermiddag m. Heino Jensen aka tidligere mr tunge dreng 150 kg. bænk - nu mr. pindemand 15 km. løb :smile:

Heino skulle jo lære kunsten at kaste med kugler, så vi gav den lidt gas efter at have bundet en halv liter Kozlak 6,5% på AE's fodboldbar.. så var vi varmet op :tongue:

Swings:

3x15x24 kg.

2x10x(2x24 kg.)

1x10x24 kg. + 20 kg. vægtvest

Highpulls

2x10/10x24 kg.

Clean n' press

2x10/10x(2x24 kg.)

Snatch:

2x10/10x24 kg.

TGU

2x1/1x24 kg.

1x3/3x24 kg.

Walking Lunges m. OH Press

2x8/8 skridtx24/24 kg.

Clean, catch n' throw

nogle stykker til hver side m. 16 kg.

Backtosses

nogle stykker med 16 kg.

Sledgepull m. Heino (ca. 80 kg. ialt)

2x7m.

Dips

1x8xBW+20kg. vest - skulderen syntes ikke om denne form for underholdning...

Hammerslagen i sandbunke

3 serier med godt tempo - ingen kvalmefornemmelse, altså for lav træningsmængde :tongue:

Spas træning med mr. Jensen :smile: Den stakkels mand var helt smadret bagefter, men tog derfor ekstra godt imod den lækre mad, som ventede da vi kom hjem til tøsen :wub: :4mewantfood: :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Dejligt domset i benene efter igår skulle mandag aften som sædvanlig stå på en times udfordringen, hvor jeg selv kørte med hele vejen.

Den bestod - blandede bolcher - af:

Div. løb, sideløb etc.

Walking Lunges + m. vægt

Bred Squat + m. vægt.

Spiderman Walkouts

Reptilian Crawls

"Cykle" mavebøjninger

Rygekstensioner i div. format.

Clean, deep catch, press.

Planke.

Medicinbold kast

m.m.

Puhh.. tid til at svede :smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag

Catten og jeg valgte at besøge vores nye naboer FITNESSWORLD for at se hvad de havde af sjove legeredskaber - og SIKKE et syn :crazy: :crazy:

Hele 4 etager - 1 med cardio, 1 med hold, 1 med styrketræning og 1 med... noget andet...

Vi nåede 4. sal m. cardio - tøser og atter tøser på stribe på hhv. romaskiner, rotex og div. - kedeligt - hurtigt videre til første sal med styrketræning. Her mødte os et flot, nyt lokale med strømlinede maskiner fra TECHNOGYM! En hel sal fyldt op med maskiner og et lille område med frivægte. Hele 2 benpres og 3 ens mavemaskiner, men kun 1 bænkpres, 2 frie bænke og 1 Squatrack :crazy:

Da vi tjekkede stængerne ud til Squatracket var de allesammen sådan nogle søde nogle med plastik for enderne med rullende håndtag, så det ikke er helt let at få fat og som Catten pointerede: "De bukker jo for et godt ord"!

Så det måtte vi jo prøve :tongue:

Efter et par forsøg uden opvarmning endte det med 155 kg. på stangen, hvor enderne bukkede grimt nedad, ikke slemt, men ikke godt. Stangen forblev selvf. ikke bøjet, da den var ny, men en tung squat eller en tung død et par gange om dagen og så er den færdig om et par måneders tid :nonono:

Heldigvis var der taget højde for det hele, for i hele centeret var der tilsammen kun 8x20 kg. skiver - altså kun 160 kg. skiver og ca. ligeså mange 10'ere.

Catten og jeg kiggede på hinanden, smilte lidt og gik ned af trappen igen med et ønske om en god weekend. Heldigvis blev vi ikke stoppet af en ivrig medlemskabsælger. Det ville have været en meget pinlig situation, hvis vi skulle have forklaret hvorfor vi ikke ønsker at træne hos dem :smile:

Derefter lidt Steve Cotter dvd med lidt finpudsning af et par teknikker hjemme i stuen - ingen umiddelbar træningsbenefit, kun teknik til senere brug :smile:

Onsdag aften Training to get the HEAT on!

- Og det i bogstaveligste forstand!

For det første havde jeg frosset i 2-3 timer i lejligheden og kunne ikke blive varm, ligemeget hvad jeg gjorde - og for det andet er der jo noget med en TSC på lørdag.

Så NED i fitnessDK og få varmen med lidt tekniktræning i dødløften.

OpVARMNING:

Armstrækkere - smalle og brede ud i en køre - ca. 40 stk.

Squat på bold

Russian twist på bold

Armstrækkere med arme på 1 bold og fødder på en anden

Russian twist siddende på gulvet m. hævede fødder og 5 kg. medicinbold i hænderne.

Squat:

2x15x60 kg.

Jumpsquats

1x8x60 kg.

Dødløftstræning - fokus på teknik - benene skal fyre mere!

2x10x60 kg.

En hel del singles, doubles og enkelte tribbles med.

100 kg.

140 kg.

160 kg.

Og der kom Simon HP pludselig driblende og så gik resten op i snak :blahblah: Jeg løftede et par enkelte imellem 2 supersets af :blahblah: meeen... det var vist det :blush: Super hyggeligt at hilse på skipperen :bigsmile:

Dang... nu fryser jeg igen... Næste move må være "EAT TO GET THE HEAT!!!"

God aften :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share