Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Oy Mr. Made-of-testosterone :w00t:

post-11321-1193813874.jpg

Kommer du ikke snart til noget morgentræning, så du kan få rettet op på din jern-vs-bodyweight ratio??

Lækkert sheiko med f****** tunge vægte.. Du bliver fandme NASTY til næste TSC!!!

Hey Mr. Dark Side General :devil:

:laugh: :laugh: Der er sgu' da mit nye avatarbillede :4thumbup: :4thumbup:

Jeg kommer da til morgentræning i morgen :bigsmile: :bigsmile:

Efter en håndboldkamp i aften, hvor jeg skal passe på Nordsjællands herrer er det den bedste måde at komme af med Adrenalinen!! :devil:

Og jaaatak... det er jo det der er målet med Sheiko'en :wink:

Vi ses i morgen ol' buddy, ol' friend :bigsmile: :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hey Mr. Dark Side General :devil:

:laugh: :laugh: Der er sgu' da mit nye avatarbillede :4thumbup: :4thumbup:

Jeg kommer da til morgentræning i morgen :bigsmile: :bigsmile:

Efter en håndboldkamp i aften, hvor jeg skal passe på Nordsjællands herrer er det den bedste måde at komme af med Adrenalinen!! :devil:

Og jaaatak... det er jo det der er målet med Sheiko'en :wink:

Vi ses i morgen ol' buddy, ol' friend :bigsmile: :bigsmile:

Hoooaaa... :chopper::yahoo::superman: Det bliver fandme fedt...

Link to comment
Share on other sites

MORGEN CRAAZZYYYYNESSSS feat. Mr. LORD OF THE RINGS MUSASHIIII, MR. YOGA-VL-MONSTERET MAAAXPOWER, MR. HARDCOOORRE RICHAAARD!!!!

Lææænge siden jeg har leget ordentligt med kropsøvelser. Det kunne tydelig mærkes :crazy: :crazy: Sheiko er gået efter planen - dvs. at jeg er blevet tung og ubevægelig, hvilklet skriiiger til himmels, når jeg klatrer i rebene.

Det blev til feeede kombinationer af:

Rebklatring:

5xBW

2xBW+10 kg.

Dips i ringe:

4-5x10

+ 4-5 serier af 5-8 stykker.

Jumping muscleups

En hel del forsøg der gik ok, men damn, den er hård at lave (for ikke at sige ikke-lade-sig-gørlig-indtil-videre) uden hoppet :blush: Den skal sgu' nok komme!! :devil:

Div. leg i ringe

XXX gange af XXX øvelser

Kettlebell high figure 8's 16kg, sådan en lille sjover!!

nogle stykker

Reversed Shrugs hængende i reb

3x8xBW

Dips i reb:

1x3 - daaaamn, den er en stridert!!

Armstrækkere i reb

m. 2 ben på jorden

m. 1 ben på jorden og det andet løftet, skiftende fra ben til ben

serier ml. 3-8 af hver.

"Flies" i reb - med pushup position og flies bevægelse, både fremad, skråt fremad og alm. udad.

Sluttede af med følgende circuit:

Ringdips 8 reps

Klatretur i reb

Måttetræk - 1 bane

Måtteløb - 1 bane

Medicinball, sidekast 10 reps pr side

Medicinball, kast i gulvet, 10 reps

Hop over barre m. hænderne på barren - dobbelthop inden afsæt :dry: fandme tørt at have så dårlig kondi!!!!!! :dry:

High figure 8's @ 16kg, nogle få - jeg var ved at brække mig i skraldespanden! :devil:

Det var fedt at være igang med The Monkey Crew igen, selvom mr. Guarden hellere ville se film, drikke cola light og spise popcorn :nonono::tongue:

FEEEED OMGANG, der kom en lille afrivning af et stykke hud på poten og hænderne brænder, som var det første gang :wub: :wub: :king:

Link to comment
Share on other sites

MORGEN CRAAZZYYYYNESSSS feat. Mr. LORD OF THE RINGS MUSASHIIII, MR. YOGA-VL-MONSTERET MAAAXPOWER, MR. HARDCOOORRE RICHAAARD!!!!

Lææænge siden jeg har leget ordentligt med kropsøvelser. Det kunne tydelig mærkes :crazy: :crazy: Sheiko er gået efter planen - dvs. at jeg er blevet tung og ubevægelig, hvilklet skriiiger til himmels, når jeg klatrer i rebene.

Det blev til feeede kombinationer af:

Rebklatring:

5xBW

2xBW+10 kg.

Dips i ringe:

4-5x10

+ 4-5 serier af 5-8 stykker.

Jumping muscleups

En hel del forsøg der gik ok, men damn, den er hård at lave (for ikke at sige ikke-lade-sig-gørlig-indtil-videre) uden hoppet :blush: Den skal sgu' nok komme!! :devil:

Div. leg i ringe

XXX gange af XXX øvelser

Kettlebell high figure 8's 16kg, sådan en lille sjover!!

nogle stykker

Reversed Shrugs hængende i reb

3x8xBW

Dips i reb:

1x3 - daaaamn, den er en stridert!!

Armstrækkere i reb

m. 2 ben på jorden

m. 1 ben på jorden og det andet løftet, skiftende fra ben til ben

serier ml. 3-8 af hver.

"Flies" i reb - med pushup position og flies bevægelse, både fremad, skråt fremad og alm. udad.

Sluttede af med følgende circuit:

Ringdips 8 reps

Klatretur i reb

Måttetræk - 1 bane

Måtteløb - 1 bane

Medicinball, sidekast 10 reps pr side

Medicinball, kast i gulvet, 10 reps

Hop over barre m. hænderne på barren - dobbelthop inden afsæt :dry: fandme tørt at have så dårlig kondi!!!!!! :dry:

High figure 8's @ 16kg, nogle få - jeg var ved at brække mig i skraldespanden! :devil:

Det var fedt at være igang med The Monkey Crew igen, selvom mr. Guarden hellere ville se film, drikke cola light og spise popcorn :nonono::tongue:

FEEEED OMGANG, der kom en lille afrivning af et stykke hud på poten og hænderne brænder, som var det første gang :wub: :wub: :king:

Hehehehe.. .lyder til at I har givet den Volllgasss :devil:

:4thumbup:

SAW 1-4 er ingen joke, tror det er hæderlig cardiotræning at sidde med puls +180 8 timer i træk :w00t: , eller også er den en god måde at udtømme det sidste skud cortisol fra kroppens depoter :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen Mr. SuperHeavyWeight :tongue:

Tak for feee' træning i dag. Det var fandme fedt og så i rigtigt godt selskab endda.. Du skal nok få styr på de der "muscle ups"..

Det var superlækkert! Godt at teame op igen comrade :devil: Glæder mig allerede til tirsdag, hvor der skal leges mere :devil:

Hehehehe.. .lyder til at I har givet den Volllgasss :devil:

:4thumbup:

SAW 1-4 er ingen joke, tror det er hæderlig cardiotræning at sidde med puls +180 8 timer i træk :w00t: , eller også er den en god måde at udtømme det sidste skud cortisol fra kroppens depoter :laugh:

Fy for satan!!! :crazy: :crazy: Jeg har ikke engang gidet se den første!! Det var dog et sadistisk træk at se alle 4 i træk :crazy: Jeg er sikker på at du produceret dobbelt cortisol undervejs med al den stress du har fyret af under filmene :tongue: Glæder mig til at give den gas i HELT samlet flok på tirsdag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

FREDAGS SHEIKO!!

Til dagens første behandling var jeg tydeligt mærket efter ringene igår. Skuldrene var godt trætte og min venstre trapezius, Teres minor og Quadratus lumborum gav lyd fra sig igen!!! Jeg har intet mærket til dem siden sidst jeg trænede i reb - nu gav de lyd igen de små svin!! :mad: :mad:

Undervejs på klinikken gav min søde kollega mig nogle nåle, som gjorde HERRENAS, MANNER!!! - Bagefter var skulderen godt bedøvet og hang en times tid... som den også gjorde sidste gang, jeg fik nåle...

Menmenmen - slut med piveriet og igang med:

SHEIKO 2, UGE 1, DAG 3

OPVARMNING:

Pushups i takt til min i-pod - ca 40 stk.

Squat på bold

OH Squat på bold m. 15, 20 kg.

Snatch på bold m. 10 kg. vægtskive

Pushups m. en bold under hver arm, 2 ben på 1 bold; begge arme på 1 bold, 1 bold under hvert ben.

Sidelying Twist m. benløft på bold

SHEIKO 2, UGE 1, DAG 3

Squat:

1x10x60 kg.

2x4x90 kg.

2x3x105 kg.

5x3x120 kg. - nooo problem :superman:

1x5x80 kg.

2x5x90 kg.

4x4x105 kg.

Jeg kørte begge sæt squat ud i en køre og supersettede med Bænk og Fransk Pres

Bænk:

1x10x60 kg

1x5x70 kg.

2x4x80 kg.

2x3x90 kg.

6x2x100 kg.

Fransk Pres:

1x10x27,5 kg.

4x5x32,5 kg.

High Rows i Technogym maskine - på opfordring af AndersL?!?!?!? Jeg må have misforstået noget, for jeg tog hele stakken uden problemer :superman:

1x10x55 kg.

1x10x60 kg.

3x10x65 kg.

Den var godt nok meget, meget nem... ANDERS!!!???!!! Det kan du sgu' da ikke mene!!!!!!!!!?????!!!!!!!!

Ingen Dips idag, da jeg fik rigeligt i ringene igår :devil:

:laugh: :laugh: Jeg optog squatracket fra jeg kom til jeg gik op til High Row Maskinen - ca. 1 time... godt der ikke er flere der squatter i fedtnææsssdkååå :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

FREDAGS SHEIKO!!

Til dagens første behandling var jeg tydeligt mærket efter ringene igår. Skuldrene var godt trætte og min venstre trapezius, Teres minor og Quadratus lumborum gav lyd fra sig igen!!! Jeg har intet mærket til dem siden sidst jeg trænede i reb - nu gav de lyd igen de små svin!! :mad: :mad:

Undervejs på klinikken gav min søde kollega mig nogle nåle, som gjorde HERRENAS, MANNER!!! - Bagefter var skulderen godt bedøvet og hang en times tid... som den også gjorde sidste gang, jeg fik nåle...

Menmenmen - slut med piveriet og igang med:

SHEIKO 2, UGE 1, DAG 3

OPVARMNING:

Pushups i takt til min i-pod - ca 40 stk.

Squat på bold

OH Squat på bold m. 15, 20 kg.

Snatch på bold m. 10 kg. vægtskive

Pushups m. en bold under hver arm, 2 ben på 1 bold; begge arme på 1 bold, 1 bold under hvert ben.

Sidelying Twist m. benløft på bold

SHEIKO 2, UGE 1, DAG 3

Squat:

1x10x60 kg.

2x4x90 kg.

2x3x105 kg.

5x3x120 kg. - nooo problem :superman:

1x5x80 kg.

2x5x90 kg.

4x4x105 kg.

Jeg kørte begge sæt squat ud i en køre og supersettede med Bænk og Fransk Pres

Bænk:

1x10x60 kg

1x5x70 kg.

2x4x80 kg.

2x3x90 kg.

6x2x100 kg.

Fransk Pres:

1x10x27,5 kg.

4x5x32,5 kg.

High Rows i Technogym maskine - på opfordring af AndersL?!?!?!? Jeg må have misforstået noget, for jeg tog hele stakken uden problemer :superman:

1x10x55 kg.

1x10x60 kg.

3x10x65 kg.

Den var godt nok meget, meget nem... ANDERS!!!???!!! Det kan du sgu' da ikke mene!!!!!!!!!?????!!!!!!!!

Ingen Dips idag, da jeg fik rigeligt i ringene igår :devil:

:laugh: :laugh: Jeg optog squatracket fra jeg kom til jeg gik op til High Row Maskinen - ca. 1 time... godt der ikke er flere der squatter i fedtnææsssdkååå :laugh: :laugh:

naaaaaaaaaaaaaaaajs squaaaaaaåååååååååååd maaaaaaaaaaaaan ::::::::::::deeeeeeeeeeeeviiiiiiiiiiiiiiiiil:::::::

Link to comment
Share on other sites

High Rows i Technogym maskine - på opfordring af AndersL?!?!?!? Jeg må have misforstået noget, for jeg tog hele stakken uden problemer :superman:

1x10x55 kg.

1x10x60 kg.

3x10x65 kg.

Den var godt nok meget, meget nem... ANDERS!!!???!!! Det kan du sgu' da ikke mene!!!!!!!!!?????!!!!!!!!

Master Tang: "Pay no attention to Wimp Lo, we purposely trained him wrong... as a joke." :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

(Fra Kung Pow, hvis du skulle være i tvivl!)

NEJ SGU'! Det var ikke den jeg mente! :laugh: Den har det værste bevægelsesmønster jeg til dato har prøvet, hahaha! Next time, I will show you my precious technique!

Link to comment
Share on other sites

Master Tang: "Pay no attention to Wimp Lo, we purposely trained him wrong... as a joke." :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

(Fra Kung Pow, hvis du skulle være i tvivl!)

NEJ SGU'! Det var ikke den jeg mente! :laugh: Den har det værste bevægelsesmønster jeg til dato har prøvet, hahaha! Next time, I will show you my precious technique!

Hehe, ja det fandt jeg ud af idag :blush: Sadansgudaogså du var ikke populær da jeg rev set af i den lortemaskine :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Efter en god weekend i det jyske med holdet og en ultrakort arbejdsdag i dag, var der lagt godt i ovnen til en gang helvedes træning med Master AndersL!!!

Det viste sig at jeg havde flere kræfter end jeg troede... :4flex: Måske var det fordi Catten var med nede og sympatisvede :boobs::slut::yo:

Opvarmning:

Pushups ca. 40

Squat på bold

OH Squat på bold m. 15, 20 kg.

Pushups på bold, 1 ben på 1 bold, en bold under hver arm + 1 bold under hvert ben, begge arme på 1 bold

OAP 5/5

SHEIKO 2, UGE 2, DAG 1

Ingen supersets idag, da AndersL og jeg brugte mellemtiden til at give kridtlussinger til a skridt og råve "LIGHTWEIGHT BABYYY"!

Squat

1x10x60 kg.

1x5x80 kg.

2x4x100 kg.

2x3x110 kg.

2x2x125 kg.

1x1x140 kg. :king: :king: - den kulle have heddet 3x1x140 kg., meeen... jeg ville liiige prøve :innocent:

1x1x145 kg. :king: :king: :king:

1x1x150 kg. :firebounce::4jumpy::king: :king: :king: :king: :4jumpy::firebounce:

Bænk:

1x10x60 kg.

1x5x70 kg.

1x4x80 kg.

2x3x90 kg.

Så skulle jeg have kørt 6x2x100, men det blev istedet til:

2x2x100 kg.

1x2x105 kg.

1x2x110 kg.

1x1x115 kg. - miss på 2'eren - og det er så en PR, da jeg aldrig har bænket over 110 kg. før, men alligevel har sat min max. til 125 for at få noget godt ud af Sheiko'en :bigsmile:

Squat:

1x10x60 kg.

1x5x80 kg.

1x4x100 kg.

2x3x110 kg.

4x2x130 kg.

- alle løft fik lige et hak opad, da der var masser af energi!! :superman:

Incline DB Flies:

5x10x22 kg.

Superset med

Dead Row - puuuha, den teknik skulle jeg liiige lære - den gav lidt problemer :blush:

1x5x60 kg.

1x5x70 kg.

3x5x80 kg.

Seated Calfraises:

Bilateralt: 4x10x115 kg.

Unilateralt: 2x10x75 kg.

Læææækker træning med et brag af en træningsbuddy!! :4thumbup: :4thumbup:

Det bliver en fornøjelse at komme ned og brage af i fedtnæsDKÅÅ igen på onsdag til en ny gang SHEIKO!!! :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Fandme en bunke seje løft :devil::devil::devil:

Det er altså IKKE meningen at man skal sætte PR's i selve sheikoen :firebounce: :firebounce: ....

Men jeg synes godt lige du ku ha' taget et extra sæt så du kom op på 6x2 :tongue: - uanset vægten :wink:, men måske en skrivefejl ??? :unsure: ...

Derudover er jeg overbevist om at det netop var min svedende tilstedeværelse i den anden ende af centret som gjorde udslaget - ingen tvivl om det :boobs: .. :innocent: .... eller???

Tillykke med det :yahoo::cheer::firebounce::devil: ... Det er super godt løftet :bigsmile::wub: ...

:devil::devil::devil:

/Cat :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Derudover er jeg overbevist om at det netop var min svedende tilstedeværelse i den anden ende af centret som gjorde udslaget - ingen tvivl om det :boobs: .. :innocent: .... eller???

Jeg troede også først det var MIG der lugtede, men så jeg dig komme hen imod os og så gav det hele mere mening! :w00t::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Fandme en bunke seje løft :devil::devil::devil:

Det er altså IKKE meningen at man skal sætte PR's i selve sheikoen :firebounce: :firebounce: ....

Men jeg synes godt lige du ku ha' taget et extra sæt så du kom op på 6x2 :tongue: - uanset vægten :wink:, men måske en skrivefejl ??? :unsure: ...

Derudover er jeg overbevist om at det netop var min svedende tilstedeværelse i den anden ende af centret som gjorde udslaget - ingen tvivl om det :boobs: .. :innocent: .... eller???

Tillykke med det :yahoo::cheer::firebounce::devil: ... Det er super godt løftet :bigsmile::wub: ...

:devil::devil::devil:

/Cat :flowers:

MAange tark :wub: :wub:

Jeg er sgu også godt tilfreds med kg.ene der røg på :superman::smile: mjaaaa.... det var jo forced på 2'eren med de 115, så det tæller ikke :nonono:

Din tilstedeværelse giver altid 15% ekstra til både Anders og Jeg - noooo doubt about that!!! :wub::devil:

Jeg troede også først det var MIG der lugtede, men så jeg dig komme hen imod os og så gav det hele mere mening! :w00t::laugh:

Vaaaa ssææææer då åm min kærst??!!??? Let's settle this tomorrow at 1800 at feeedtnæsssdkååå - weapons: SHEIKO!!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagsdiller

10 timer på klinik og så en gang HARDCORE - nu med tovtrækning af 7 m. reb - det var skægt :bigsmile: Baronbanditten kom lige forbi og battlede på rebet! Godt at se det store smilende fjæs igen :bigsmile:

Masser af sved og testoteron i luften!! :devil: :devil:

Derefter lidt leg med Baronbandittens BANDS!

OA Chins m. grøn elastik gik fint m. højre, meeen den skulle lige have lidt ekstra hjælp på venstre.. derefter lidt fri leg som pushups, jumps etc. SÅDAN NOGLE VIL JEG OGSÅ HAAAAA' :bigsmile: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdagshelvede Featuring Mr. HARTCÅÅÅRE ANDERSL

I Dagens Sheiko hev jeg en del af kg.'ene af i dødløften og fokuserede på teknikken!! MANGE Tak til Sensei ANDERSL for fantastisk hjælp på dette område :bigsmile:

Deadlift til Knæ

1x10x100 kg.

1x4x110 kg.

1x4x130 kg.

2x3x140 kg.

4x3x160 kg.

1x3x140 kg.

Bænkpres:

1x10x60 kg.

1x5x70 kg.

1x5x80 kg.

2x4x90 kg.

2x3x100 kg.

2x2x110 kg.

2x3x100 kg.

2x5x95 kg.

1x7x90 kg.

1x9x75 kg.

Alle løft fik en del kg. op i bænken, hold da kæææft man, hvor er det pissenæææmt at bænke, maaayyyn!!! :superman::devil:

Dødløft:

Igen ned i kg. i forhold til programmet for at fokusere på teknik

1x10x100 kg.

1x4x110 kg.

1x4x140 kg.

2x3x150 kg.

5x3x160 kg.

Bulgarian Squat:

5x5x15 kg. i hver hånd - eeeasyyy

Supersettet m.:

Pullups:

3x5xBW+10 kg.

1x5xBW+15 kg.

1x5xBW+10 kg.

- jeg holdt kg.ene lidt nede og sprang maveøvelserne over for at gemme kræfter til morgentræningen i morgen kl. 700 :king: :king:

FEEED Træning med ANDERSL, som har fået pressestyrken tilbage - og pisseinspirerende dødløft!!!! :crazy::king: Catten som den sexede kvinde, som vimsede rundt og flirtede med de svedige drenge, mr. Guarden som inspiration m. bands og div. seje øvelser og tilsidst Lars, som Catten hundsede rundt med til staklen var helt færdig :tongue:

SUPER DAG!!!! :bigsmile: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdagshelvede Featuring Mr. HARTCÅÅÅRE ANDERSL

I Dagens Sheiko hev jeg en del af kg.'ene af i dødløften og fokuserede på teknikken!! MANGE Tak til Sensei ANDERSL for fantastisk hjælp på dette område :bigsmile:

Deadlift til Knæ

1x10x100 kg.

1x4x110 kg.

1x4x130 kg.

2x3x140 kg.

4x3x160 kg.

1x3x140 kg.

Bænkpres:

1x10x60 kg.

1x5x70 kg.

1x5x80 kg.

2x4x90 kg.

2x3x100 kg.

2x2x110 kg.

2x3x100 kg.

2x5x95 kg.

1x7x90 kg.

1x9x75 kg.

Alle løft fik en del kg. op i bænken, hold da kæææft man, hvor er det pissenæææmt at bænke, maaayyyn!!! :superman::devil:

Dødløft:

Igen ned i kg. i forhold til programmet for at fokusere på teknik

1x10x100 kg.

1x4x110 kg.

1x4x140 kg.

2x3x150 kg.

5x3x160 kg.

Bulgarian Squat:

5x5x15 kg. i hver hånd - eeeasyyy

Supersettet m.:

Pullups:

3x5xBW+10 kg.

1x5xBW+15 kg.

1x5xBW+10 kg.

- jeg holdt kg.ene lidt nede og sprang maveøvelserne over for at gemme kræfter til morgentræningen i morgen kl. 700 :king: :king:

FEEED Træning med ANDERSL, som har fået pressestyrken tilbage - og pisseinspirerende dødløft!!!! :crazy::king: Catten som den sexede kvinde, som vimsede rundt og flirtede med de svedige drenge, mr. Guarden som inspiration m. bands og div. seje øvelser og tilsidst Lars, som Catten hundsede rundt med til staklen var helt færdig :tongue:

SUPER DAG!!!! :bigsmile: :bigsmile:

Din arbejdskapacitet er da blevet helt grotesk stor efte alt det sheiko, and it rips U2 :devil:

Hvis du har et par klatresko, så tag dem med imorgen. Jeg har ihvertfald tænkt mig at drible rundt på væggen som en anden Peter Parker :devil:

Ses dit bæst :king: :king: :king: :king:

Link to comment
Share on other sites

Din arbejdskapacitet er da blevet helt grotesk stor efte alt det sheiko, and it rips U2 :devil:

Hvis du har et par klatresko, så tag dem med imorgen. Jeg har ihvertfald tænkt mig at drible rundt på væggen som en anden Peter Parker :devil:

Ses dit bæst :king: :king: :king: :king:

YEAH!! Det er satme svært for mig at gaine.. når jeg prøver at æde alt hvad der er i nærheden af mig, konstant og hele tiden, samtidig med at jeg træner intensivt, så sker der kun 1 ting....

JEG TABER MIG!!!

Jeg har nu tabt mig til 85,5 - dvs. 1 kg. tabt siden begyndelsen af Sheiko... og her gik jeg og prøvede at bygge på :tongue: Men hva' fa'en.. så længe der kommer muskel samtidig er det fint med mig :devil:

IFI kl 0700 i morgen?
yes master

Yes champs!!! Tak for sidst!

Jeg var godt nok kørt over efter torsdagens Sheiko, men det var stadig super at se jer igen :bigsmile:

Torsdagstræningen så således ud fra min side:

Var færdig med Sheiko kl. ca. 20, gik hjem og æde 1,5 kg. kød og ris! Derefter rumlede jeg rundt til kl. ca. 00.30, stod op kl. 6.15 og skulle til morgentræning... daaamn.. noooo energy :blush::nonono:

Morgentræning med Monkeycrew, Bogs, Cat, Maxie og gueststars!

Rebklatring:

1x

Dips i ringe:

3x5 - jeeesus, ingen kræfter overhovedet :tongue:

Swissballkast sidelæns ind i mur + overhead slams:

2x10/10/10

Pushups i reb:

nogle stykker med 1 ben løftet skiftesvis fra side til side

Div. leg i ringe, L-sit og sjov.. forsøg på front planche.. tror jeg det hedder??... :tongue: Mine skuldre ville ikke lege med og smuttede - gav et godt riv i nakken.. :crazy: avs :crazy:

Foamrolling og orangebold til den gamle krop

Ubrugelig træning, men super hyggeligt og den mest fantastiske måde at starte sin dag på, når man er sammen med så mange dejlige mennesker :bigsmile: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fredagssatan inden osteopatikursus!!

Jeg havde kun 1 time og 10 min., så der var jo ikke andet at gøre end at supersette hele pisset! Dvs. Bænk og Squat, Bænk og Chins, Deadrow og Skullcrushers :devil: Det var jo alligevel et pisselet pas idag :superman:

Bænk:

1x5x70 kg.

2x4x80 kg.

1x3x90 kg.

1x3x95 kg.

1x2x100 kg.

1x2x110 kg.

3x2x105 kg.

Jeg har igen puttet mere på bænken, men måtte lige passe lidt på, da jeg ikke havde AndersL til at give mig kridtlussinger, derfor kun 105 kg. :innocent:

Squat:

1x5x90 kg.

2x5x100 kg.

5x5x110 kg.

Helt i kælderen.. pisselet...

Bænk:

1x4x70 kg.

2x3x90 kg.

5x2x100 kg.

Dips - niks, ikke idag!

Istedet:

Chins:

3x5xBW+15 kg.

2x5xBW+20 kg.

Deadrow:

1x5x60 kg.

3x5x80 kg.

Eksplossivt

Skullcrushers:

3x10x27,5 kg.

Nemt...

Så nåede jeg ikke mere inden jeg skulle i bad. Så kom Laush og hentede mig og afsted til osteopatien!!! Nemt og overskudsagtigt! Feeedt, mayn!!!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Fuuuuuck der bliver revet vægte rundt! :devil:

Hvad er det for noget gejl med reb og alt det???

Jataaark!!!!

Jeg synes at jeg er kommet ok med på vognen :smile: Jeg skal jo kunne følge med Anders - og han er jo en stor dreng :devil:

Reb og gøgl holder MAX og giver en voldsom styrke. Min plan er at køre noget mere Sheiko og begynde at lege mere med ringe og reb til foråret. Det er pissefed og sjov træning - vil du med en dag? Det er lige noget for en jacuzzi entutiast som dig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mandagsfladdert i Fedtnæsdkååå

Feat. AndersL som headcoach, Catten som fræk og forførende, Guarden som frådende elastikspringer, Bogs som Mrs. Goodmornings og Simon mr. Barmaaaan :devil:

I dag prøvede jeg at gå direkte til vægtene uden at lave nogen form for opvarmning.. det er simpelthen den dummeste ide' jeg har fået længe. For lidt mad idag og for dårlig opvarmning gør bare at jeg ikke kan løfte en skid. Der kom først rigtig blæs på mine Squat efter 12 sæt og det er simpelthen for ringe!! Mere at æde og mere Swissball inden Sheikostart :superman:

SHEIKO 2, UGE 3, DAG 1

Squat:

1x10x60 kg.

1x5x90 kg.

2x4x100 kg.

2x3x115 kg.

5x3x130 kg.

pfff... ingen presstyrke :dry:

Bænk:

1x10x60 kg.

1x5x75 kg.

1x4x85 kg.

2x3x90 kg.

2x3x100 kg.

3x3x105 kg.

Squat:

1x6x80 kg.

1x6x100 kg.

1x6x105 kg.

2x6x110 kg.

1x6x115 kg.

De sidste 3 pres var pisselette, det var først her jeg lis'som blev rigtig varm-ish... :tongue:

Bænkipras:

1x10x60 kg.

1x5x70 kg.

2x5x85 kg.

4x4x95 kg.

Skulderen gad ikke mere bænk og jeg gad ikke mere, og jeg ville hjem og have mad og der var meget, der var galt, så derfor blev flies skåret fra og deadrow blev udskiftet m. highpull

Highpull:

1x10x40 pr. mano

3x10x40 pr. mano

That's it, dejlig træning med Den Menneskelige Tank AndersL.. næste gang.. mere at æde! :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share