Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Grrrrrrrrr træning!! alt for fed.... den mangler kun een ting..............................

MIG! :devil:

Edit: skrev mit indlæg inden din salsa-post!

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

TIRSDAGS QUICKIE!!!

Incline Bench DB

1x15x21 kg. - speeeeed

Frontsquat:

1x15x60 kg. - speeeeeeed

SUPERSET MADNESSSS:

Decline BP:

1x15x60 kg.

1x10x80 kg.

1x8x90 kg.

5x5x95 kg.

2x5x80 kg.

3x6x60 kg. - Med focus på eksplossion og hastighed!!!!! *POW**POW**POW**POW**POW**POW*

Yates Rows:

1x15x60 kg.

1x10x80 kg.

1x8x90 kg.

5x5x95 kg.

2x5x80 kg.

3x6x60 kg. - Med focus på eksplossion og hastighed!!!!! *POW**POW**POW**POW**POW**POW*

:king: :king: :king: :king: :king:

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGS MORGENTRÆNING!!!

FEATURING MR. MUSASHIIII, Mrs. CATTEN, HAURUM og TROELS

Da vækkeuret ringede var jeg sikker på at jeg lå under 5 meter vand, som jeg skulle op af.. hold kæææft, hvor var jeg træt! Men en hurtig mini-morgenmad gjorde at jeg fik øjne og vi kom afsted :smile:

Vi var alle lidt sløve i optrækket og skulle liiiige igang, da Hinderbahn ikke blev taget i brug til opvarmningen idag.

Opvarmning:

lidt dips i ringe

lidt hovedet ned og benene op i reb træk i reb

lidt clean and press m. sandsæk

lidt Swings m. 24 kg. og meget lidt 2x24 kg.

lidt Swings n' walk m. 24 kg.

og sådan nååååget :tongue:

En rigtig god gang træning, der var i mellemgear indtil det sidste kvarter hvor vi gav gas!

I alt bestod den af, for mit vedkommende af:

2 gange rundt i salen m. 3 sække på slæb i 2 torve - pææænt godt til lige at få pulsen op!!

Dips i ringe BW:

4x5

1x6

2x7

2x3

Chins BW:

3x1 - smertefuldt, men knækkede ikke helt sammen...

Reversed Shrugs i reb aka "hovedet ned og benene op" shrugs:

3x8

Pull and push m. 2 reb:

2 eller 3???x3 sække 1 tung, 2 middel

1x5 sække 1 tung, 3 middel, 1 lille

OA pull and run

2x3 sække 1 tung, 2 middel

1x4 sække 1 tung, 3 middel

Tagteam m. dennis - horserun m. Cathrine som vægt

5x frem og tilbage x BW + Catten på ryggen - dagens sjoveste øvelse :laugh: :laugh:

Clean n' press:

1x10xmellemsæk

Lidt forsøg på 2x24 kg. snatch - det kunne ribbenet ikke...

+ måske andre ting, som jeg muligvis har glemt - men det er vist det i det store hele :devil:

FEEEEEEEE' træning :king: :king: :king: :king: :king:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
2 gange rundt i salen m. 3 sække på slæb i 2 torve - pææænt godt til lige at få pulsen op!!

Veeeeery nasty.. et potentielt torturmiddel i krigstid :crazy: :crazy: :crazy::crazy: :crazy:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Recovery træning efter 8 dage i mudderet...

en times afbud i klinikken - det betød 30 min. træning og 30 min. til bad og mad...

Benpres:

1x15x149 kg.

1x15x201 kg.

3x8x245 kg. - hele stakken.

Supersettet med:

Walking lunges op af rampe med god hældning;

3x16 skridtx2x25 kg. båret på skuldrene

Leg Extensions:

3x10x80 kg.

Supersettet med:

Leg Curls - seated:

3x10x80 kg.

Backextensions med lav pudesætning - for større rekrutering af haser:

3x15

Det var det - ben og baller blev godt brændt.. egentlig var det mere workcapacity, der var godt nede.. hele kroppen er blevet mishandlet og skal langsomt have pustet liv i sig igen :smile:

edit:

Og så er ribbenet/Quadratus'en ved at kunne lidt igen - det blev til 5 chins med kun lette smerter. Det gør stadig herrenasss, når jeg nyser.. den skal bare have med hammeren, så bliver den sig selv igen... :tongue:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Recovery træning efter 8 dage i mudderet...

en times afbud i klinikken - det betød 30 min. træning og 30 min. til bad og mad...

Benpres:

1x15x149 kg.

1x15x201 kg.

3x8x245 kg. - hele stakken.

Supersettet med:

Walking lunges op af rampe med god hældning;

3x16 skridtx2x25 kg. båret på skuldrene

Leg Extensions:

3x10x80 kg.

Supersettet med:

Leg Curls - seated:

3x10x80 kg.

Backextensions med lav pudesætning - for større rekrutering af haser:

3x15

Det var det - ben og baller blev godt brændt.. egentlig var det mere workcapacity, der var godt nede.. hele kroppen er blevet mishandlet og skal langsomt have pustet liv i sig igen :smile:

Hvem er det der har sneget sig ind i Kaufs log, logget på som Kauf, udgivet sig for at være Kauf, og skrevet sådan en gang lortetræning ind :unhappy:

Kauf!!!! Kauaaauuuf!!! er du der? :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette indlæg skulle have en titel, må det vist være:

SVAR PÅ TILTALE!! mr. Guarden :tongue:

Idag stod den på osteopatlæsegruppe med Laush, lidt æden i middagssolen og lidt lir.

Volvoen var alligevel fyldt med kettlebells og da de alligevel var varmet op af at have ligget i bagagerummet, var de jo lige klar til at blive kylet lidt rundt med efter vores æder.

Det blev mest ved det sjove:

Snatch

10/10 24 kg.

gentaget en 3-4 gange.

TGU

24 kg.

et par stykker til hver side.

Backtosses:

24 kg.

nogle stykker

Bottom Up Press

16 kg.

en enkelt - no problemo

24 kg.

2/2

Snatch 2x24 kg. til OH squat

2/3 gentagelser, det sværeste er sgu at holde kuglerne, når de ryger tungt ned mellem benene :crazy:

et par set.

Så var der fri - ind igen.. dog sluttede læsegruppen hurtigt, da solen skinnede og.. tja.. vi gad ikke mere :tongue:

Jeg besluttede mig for at blive små 40 min. og give lidt gas i centeret.. det var fedt...

Helt alene i centeret - fuld skrue for punkmusikken og så ellers af med T-shirten og RÅVE primalskrig ud under hvert løft/stød :devil::laugh:

Stifflegged deadlift til Clean and press:

1x15x40 kg.

1x8x50 kg.

Stifflegged dead lift til Clean and press til OH Squat:

1x10x40 kg.

1x8x50 kg. Superset m. 8 chinups

1x5x55 kg. Superset m. 8 chinups

1x5x60 kg. Superset m. 8 chinups

1x3x65 kg. Superset m. 8 chinups.

1x3x70 kg. Efter lettere pause - 8 chinups - derefter pause igen - puuuhhh.... :crazy_pilot:

1x1x75 kg. - Ass to da grasssss - kun lette problemer :blink:

1x1x80 kg. - HYYYAAAARHH!!!! - Lige under parallel og så var det lige før jeg røg på r*ven :crazy:

Clean and press fra død:

1x1x70 kg.

1x1x75 kg.

1x1x80 kg.

1x1x85 kg.

1x1x90 kg. - fail - kunne ikke engang cleane den :blush:

Clean and press fra død til OH Squat til død und so weider...:

1x1x70 kg. - puuhh.. balancen var ved at dø i bunden nu... :crazy_pilot:

2x5x60 kg.

1x6x60 kg.

Frontsquat:

1x10x60 kg.

og SÅ var der udsolgt!!!!!

Da jeg kom ud til volvoen var kuglerne sgu stadig varme.. så må der svinges..

Snatch

24 kg. 10/3 - niks.. der var ikke mere :laugh: :laugh:

Walking lunges:

2x10 skridtx(2x24 kg.)

TGU:

3x2/2x24 kg. - venstre skulder meldte ingen hjemme :tongue:

Hjem til Catten, ud at grille i mosen og gå en dejlig tur på ca. 40 min. - knæet drillede.. det har det fået til vane at gøre når jeg går.. aldrig når jeg træner.. møgknæ.. amputation ved højre skulder hvis det fortsætter sådan :tongue:

I morgen kasernetræning med Krigeren!!! Hold kæææft, det er fedt at quadratus' er ved at være sig selv igen.. så skal knæet bare lige lære at holde kæft!!

Juhuuu!!! Ser frem til kaserne gas og megadoms!! :devil: :devil: :devil:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hvis dette indlæg skulle have en titel, må det vist være:

SVAR PÅ TILTALE!! mr. Guarden :tongue:

Idag stod den på osteopatlæsegruppe med Laush, lidt æden i middagssolen og lidt lir.

Volvoen var alligevel fyldt med kettlebells og da de alligevel var varmet op af at have ligget i bagagerummet, var de jo lige klar til at blive kylet lidt rundt med efter vores æder.

Det blev mest ved det sjove:

Snatch

10/10 24 kg.

gentaget en 3-4 gange.

TGU

24 kg.

et par stykker til hver side.

Backtosses:

24 kg.

nogle stykker

Bottom Up Press

16 kg.

en enkelt - no problemo

24 kg.

2/2

Snatch 2x24 kg. til OH squat

2/3 gentagelser, det sværeste er sgu at holde kuglerne, når de ryger tungt ned mellem benene :crazy:

et par set.

Så var der fri - ind igen.. dog sluttede læsegruppen hurtigt, da solen skinnede og.. tja.. vi gad ikke mere :tongue:

Jeg besluttede mig for at blive små 40 min. og give lidt gas i centeret.. det var fedt...

Helt alene i centeret - fuld skrue for punkmusikken og så ellers af med T-shirten og RÅVE primalskrig ud under hvert løft/stød :devil::laugh:

Stifflegged deadlift til Clean and press:

1x15x40 kg.

1x8x50 kg.

Stifflegged dead lift til Clean and press til OH Squat:

1x10x40 kg.

1x8x50 kg. Superset m. 8 chinups

1x5x55 kg. Superset m. 8 chinups

1x5x60 kg. Superset m. 8 chinups

1x3x65 kg. Superset m. 8 chinups.

1x3x70 kg. Efter lettere pause - 8 chinups - derefter pause igen - puuuhhh.... :crazy_pilot:

1x1x75 kg. - Ass to da grasssss - kun lette problemer :blink:

1x1x80 kg. - HYYYAAAARHH!!!! - Lige under parallel og så var det lige før jeg røg på r*ven :crazy:

Clean and press fra død:

1x1x70 kg.

1x1x75 kg.

1x1x80 kg.

1x1x85 kg.

1x1x90 kg. - fail - kunne ikke engang cleane den :blush:

Clean and press fra død til OH Squat til død und so weider...:

1x1x70 kg. - puuhh.. balancen var ved at dø i bunden nu... :crazy_pilot:

2x5x60 kg.

1x6x60 kg.

Frontsquat:

1x10x60 kg.

og SÅ var der udsolgt!!!!!

Da jeg kom ud til volvoen var kuglerne sgu stadig varme.. så må der svinges..

Snatch

24 kg. 10/3 - niks.. der var ikke mere :laugh: :laugh:

Walking lunges:

2x10 skridtx(2x24 kg.)

TGU:

3x2/2x24 kg. - venstre skulder meldte ingen hjemme :tongue:

Hjem til Catten, ud at grille i mosen og gå en dejlig tur på ca. 40 min. - knæet drillede.. det har det fået til vane at gøre når jeg går.. aldrig når jeg træner.. møgknæ.. amputation ved højre skulder hvis det fortsætter sådan :tongue:

I morgen kasernetræning med Krigeren!!! Hold kæææft, det er fedt at quadratus' er ved at være sig selv igen.. så skal knæet bare lige lære at holde kæft!!

Juhuuu!!! Ser frem til kaserne gas og megadoms!! :devil: :devil: :devil:

Hehehe. Lækker svar på tiltale. Du kan jo godt, skal bare lige presses lidt :yo::laugh:

Nasty overhead complex. Måske sku kunne mærkes i skroget skipper... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Så sgu da satans - dagens træning må hedde

"Knockout Failure Training" :laugh::tongue::crazy:

Kom hjem en time før planlagt - snuppede Ipod'en og røg afsted til Fitnesssdkååå til en gang Clean andmotherfucking Press træning!

Jeg var fyldt med energi, den skulle have hele armen!!!

Da jeg kom ned i kælderen stod er en fyr og dennes kæreste og squattede ass to da grass squat - begge med 35 kg. på stangen, hun gik dybere end han og han så mere presset ud end hende :laugh: :laugh:

Ved siden af ham stod lå en OL-stang med 150 kg. på, som jeg spurgte om han brugte, hvortil han svarede "Nej, den ligger der vist bare for blær", hvortil jeg svarede "Jamen, så må man jo hellere tage den" og deadliftede en enkelt gang uden at blinke - det var sjav..

Derefter var jeg sateneee'nme klar til at lave noget PRESS!! Der var virkelig skud i hormonstammen idag (og nej, jeg snakker ikke om dilleren).

Allerførst lidt opvarmning:

Clean til eksplossiv pushpress til OH Squat:

2x5x40 kg.

2x5x50 kg.

Det måtte være rigelig opvarmning - så skulle der gang i presset!!

Clean til Eksplossiv *KAPOW* Pushpress!!! - Godt ned i benene og tryk igennem!!!

3x40 kg.

3x50 kg.

3x60 kg.

2x70 kg.

1/2x 70 kg.........

Se... på den sidste er der kun noteret en halv...

Jeg fik cleanet vægten og tyrede den opad i pushpress.. men på vejen valgte stangen at smadre ind i min hage, som en god solid uppercut. Jeg smed stangen fra mig og udstødte et højlydt "FUCK", mens jeg spyttede tandstumper ud af munden :crazy:

Jeg fik fat i den stump, der sad inde i min mund, tømt min vandflaske og lagt stumpen ned i - den var ikke stor nok til at den kunne komme på igen, men i desperationen gemte jeg på hvad jeg havde. Jeg tjekkede tanden for at være sikre skaderne og gik så hen til stangen for at putte 80 kg. på, men da jeg cleanede vægten kylede jeg den fra mig, da det gav et jag i kæben.

Fik igennem en del kontakter fat i en af mine gamle gym. buddies som er tandlæge, jeg lavede et par test og fandt ud af tanden kan holde til i morgen, hvor jeg kan finde en tandlæge - min egen er på den anden side af jorden og hjælpe fattige børn og min buddy arbejder i Vordingborg :dry:

Og så er jeg lidt i et dillemma..

Skal jeg have nederen på, fordi jeg er for svag til at knockoute mig selv med en 70 kg. vægtstang (for det gjorde faktisk ikke forfærdeligt ondt og jeg mest fik nederen over hvor ondt det kommer til at gøre i min pengepung), eller er jeg bare jordens mest evil motherfucker (næst efter onkel satan Lars Besand), siden det overhovedet ikke bider på mig???

Jeg læner selv til den sidste forklaring :devil::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så sgu da satans - dagens træning må hedde

"Knockout Failure Training" :laugh::tongue::crazy:

Kom hjem en time før planlagt - snuppede Ipod'en og røg afsted til Fitnesssdkååå til en gang Clean andmotherfucking Press træning!

Jeg var fyldt med energi, den skulle have hele armen!!!

Da jeg kom ned i kælderen stod er en fyr og dennes kæreste og squattede ass to da grass squat - begge med 35 kg. på stangen, hun gik dybere end han og han så mere presset ud end hende :laugh: :laugh:

Ved siden af ham stod lå en OL-stang med 150 kg. på, som jeg spurgte om han brugte, hvortil han svarede "Nej, den ligger der vist bare for blær", hvortil jeg svarede "Jamen, så må man jo hellere tage den" og deadliftede en enkelt gang uden at blinke - det var sjav..

Derefter var jeg sateneee'nme klar til at lave noget PRESS!! Der var virkelig skud i hormonstammen idag (og nej, jeg snakker ikke om dilleren).

Allerførst lidt opvarmning:

Clean til eksplossiv pushpress til OH Squat:

2x5x40 kg.

2x5x50 kg.

Det måtte være rigelig opvarmning - så skulle der gang i presset!!

Clean til Eksplossiv *KAPOW* Pushpress!!! - Godt ned i benene og tryk igennem!!!

3x40 kg.

3x50 kg.

3x60 kg.

2x70 kg.

1/2x 70 kg.........

Se... på den sidste er der kun noteret en halv...

Jeg fik cleanet vægten og tyrede den opad i pushpress.. men på vejen valgte stangen at smadre ind i min hage, som en god solid uppercut. Jeg smed stangen fra mig og udstødte et højlydt "FUCK", mens jeg spyttede tandstumper ud af munden :crazy:

Jeg fik fat i den stump, der sad inde i min mund, tømt min vandflaske og lagt stumpen ned i - den var ikke stor nok til at den kunne komme på igen, men i desperationen gemte jeg på hvad jeg havde. Jeg tjekkede tanden for at være sikre skaderne og gik så hen til stangen for at putte 80 kg. på, men da jeg cleanede vægten kylede jeg den fra mig, da det gav et jag i kæben.

Fik igennem en del kontakter fat i en af mine gamle gym. buddies som er tandlæge, jeg lavede et par test og fandt ud af tanden kan holde til i morgen, hvor jeg kan finde en tandlæge - min egen er på den anden side af jorden og hjælpe fattige børn og min buddy arbejder i Vordingborg :dry:

Og så er jeg lidt i et dillemma..

Skal jeg have nederen på, fordi jeg er for svag til at knockoute mig selv med en 70 kg. vægtstang (for det gjorde faktisk ikke forfærdeligt ondt og jeg mest fik nederen over hvor ondt det kommer til at gøre i min pengepung), eller er jeg bare jordens mest evil motherfucker (næst efter onkel satan Lars Besand), siden det overhovedet ikke bider på mig???

Jeg læner selv til den sidste forklaring :devil::tongue:

hahahahah.. Knock-out twin :4boxing:

Link to comment
Share on other sites

Hillemænd Hr Kauf! Det er sgu' sådan det skal være! Det er okay at være en kæk blærerøv, sålænge man så ikke krøller sammen og tuder over et lille slag på kæften! :4thumbup:

God bedring og få Catten til at lave Whey/Vanilla suppe (kender jeg hende ret kommer hun sikkert også linser i :crazy::tongue: ) til dig så du stadig får nogen prots indenbords.

Link to comment
Share on other sites

ONSDAGSMORGENTRÆNING MED MASTER MUSASHIIII

Det var en dejlig morgen, jeg kunne mærke solen på næsen, vinden i hårstubbene og .. I TANDEN :crazy: Det begyndet at trække, når der kom en let brise ind i kæften.. heldigvis havde jeg fået fat i kammerat tandlæge, som jeg havde en aftale med senere.

Vi valgte 3 runder på hindernbarhn som opvarming - hold da kæææft det er hårdt - den bedste opvarmning, jeg nogensinde har lavet :crazy_pilot:

3 cirkler med:

Sledgehammer smadret fra side til side i sandbunke

12x2x24kg KB frontsquat

8xpullups

4 cirkler med:

7xDouble clean til militarypress

8,6,3,2 pullups

en masse sjov til sidste med

Back toss, Open palm clean n throw - sataneeeeme skidesjovt!!!!

En masse :blahblah: kæbetræning og hygge i solen - god træning i feee' selskab med overkrigeren :smile::king: :king:

Derefter:

Hjem - spise 2 skiver rugbrød og 1 banan - av min tand!!!

Så 30 kg. på ryggen i rygsæk, og ud at gå 2,5 time med CAtten rundt om bagsværd sø - der var en masse pindekast til hund og den slags indblandet, så ca. 1 time og 45 min. - 2 timers gang og resten leg og isspisning - super nice :smile:

Derefter var jeg træt - men direkte videre til tandlæge - mere om det senere - nu: laks, salat og kartofler :4mewantfood:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Aaaaaallltttt for sej og realistisk træning til civilisationens sammenbrud!! Der kommer du også til at æde et par på kæ'ven!

Jeg regner med at skaffe mig et automatvåben til den tid, så ingen kommer tæt nok på... man har vel sine kontakter :tongue::devil:

Og hvis jeg skulle løbe tør for bønder, er jeg overbevist om at der skal mere end en jernstang til at få mig ned at ligge - nice :devil:

hahahahah.. Knock-out twin :4boxing:

Indeed :laugh: :laugh: :laugh:

Crazyyyyy guys!!! :blink:

Meeeen på den fede måde :hehe:

Ja, smadrede tænder og åbner flænger i skallen - sikker på at der er en kosmisk connection of some kind :tongue:

:blink::blink::blink: Fu....ing nasty!!!!

Hehe, du så selv min reaktion på den friske morgenbrise i morges - det er nu rart at have fået den lavet :smile:

Hillemænd Hr Kauf! Det er sgu' sådan det skal være! Det er okay at være en kæk blærerøv, sålænge man så ikke krøller sammen og tuder over et lille slag på kæften! :4thumbup:

God bedring og få Catten til at lave Whey/Vanilla suppe (kender jeg hende ret kommer hun sikkert også linser i :crazy::tongue: ) til dig så du stadig får nogen prots indenbords.

Mange tak Anders.

Heldigvis er vi løbet tør for Whey/Vanilla for laaaaang tid siden, så det er (og bliver aldrig) en mulighed at få det stads i vores lejlighed :gal:

Prots'ne bliver som du kan se ikke noget problem, da problemet er fikset allerede - så ingen ko på isen :4thumbup: :4thumbup:

Historien kort:

Igår var jeg fyr og flamme pga. den åndssvage tand. Jeg ringede til et par kammerater (kender 3 tandlæger) den ene er i Malaysia, den anden arbejder i Vordingborg, mens jeg i morges fik fat i den tredje, som har klinik herinde i Kbh. :4thumbup:

Vi fik lavet en aftale i dag og da jeg kom ind forbi ham var det gensynsglæde med håndtryk, kram og dunken i ryg - det kunne ikke være bedre :bigsmile:

Jeg lagde mig i stolen og åbnede gabet, hvorefter han konstaterede at jeg havde slået noget af den ene tand i undermunden - reeeheeeheeeleeeyyyy???? :tongue::laugh: men også at jeg havde høvlet noget af tanden i overmunden.

Tanden i overmunden mente han ikke betød noget, men undermunden skulle lige lappes sammen. Han skrabede lidt - fjernede lidt stykker, der sad i klemme mellem tænderne, sugede lidt, skyllede lidt, fyldte lidt, tørrede lidt und so weider.

En god tjeneste er den anden værd, men vi blev enige om at melde det til forsikringen - just in case der skulle komme problemer senere, hvis tanden begynder at møve ind mod de andre, kæben giver problemer el. lign. - men så kan forsikringen jo heldigvis få lov til at betale :tongue:

Tanden er fin og god og ingen problemer med at spise eller få kold vind ind på tænderne. DET fortjente sgu' et godt måltid mad og en halv flaske rødvin med Catten :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Har lige læst din 'press ya teeth out and scream!!'-træning. :devil: Det' fan'me dedikation. :4thumbup:

Er bisserne så blevet ordnet, eller går du og ligner en tandløs bokser? :w00t:

Hey Kongen :devil:

Som du ser kører bisserne uden problemer igen - fandme fedt med et godt netværk :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Søndags "Rehab/kom igang træning"

Efter en heftig fredag nat med bla. Rosa-viola, Musashi og undertegnede, som endte på en irsk bar med live musik, "Jihaaa" og klap-ude-af-takt af undertegnede, var kroppen træt lørdag og ville ikke andet end ligge stille og gå.

Søndag var så tid til at få startet kroppen så småt igen. Ingen gameplan udover at blive lidt aktiveret på div. måder. Kroppen var træt og kedelig, men jeg havde brug for at komme lidt igang :smile:

Blandet Bold-gøgl i ca. 20 min. - skrællet balance :blush:

Clean; Pushpress; Backsquat; Behind-neck-press; OH-Squat; Front-Squat:

4x3x40 kg.

4x3x50 kg.

Det var en eekstra god opvarming - pfffffuuuiii...

FrontSquat:

1x10x70 kg.

1x10x80 kg.

BackSquat:

1x10x70 kg.

2x10x80 kg.

1x10x85 kg.

Supersettet med:

Decline Benchpress:

1x10x80 kg.

1x10x85 kg.

2x10x90 kg.

2x5x100 kg.

Walking lunges + unilateral enarmspress

2x12 skridt m. 2x20 kg.

Supersettet med:

Standing BB Torso Twists:

2x???xBB+10kg.

Derefter 15 min. "Cardio-Salsa" :yo: :banana3: med fokus på teknik, pirouetter og spin. - Er der forresten nogen, der har tips til dette?? Til teknik på spin og lign. uden at blive så satans rundtosset :wacko::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Derefter 15 min. "Cardio-Salsa" :yo: :banana3: med fokus på teknik, pirouetter og spin. - Er der forresten nogen, der har tips til dette?? Til teknik på spin og lign. uden at blive så satans rundtosset :wacko::bigsmile:

Det er vist noget med at fokusere på samme punkt så lang tid rundt i pirouetten som muligt - ikke at jeg har den store erfaring i den slags. :tongue:

PS: Lookie lookie in da inbox

Link to comment
Share on other sites

Det er vist noget med at fokusere på samme punkt så lang tid rundt i pirouetten som muligt - ikke at jeg har den store erfaring i den slags. :tongue:

PS: Lookie lookie in da inbox

Jaaa... den teknik har jeg prøvet længe, men jeg bliver sgu' stadig lige rundtosset - dog kan jeg nu lave 5 pirouetter og afslutte med en 3-dobbelt på stedet inden jeg må give op og kaste mig på knæ :laugh:

Men flere i træk over længere tid, eller en enkelt hurtig, kan til tider tage pippet fuldstændig fra mig - bliver lettere irriterende i længden :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag morgentræning i gården

Måtte desværre aflyse med Mr. Musashi, så jeg måtte tage træningen selv i gården med mig selv og mine kettlebells :wub::tongue:

Swings - bilat. - 24 kg.

3x10

Swings - unilat. - 24 kg.

2x10

Swings - unilat. - 24 kg.

2x10

Snatch - unilat. - 24 kg.

2x10/10

TGU - unilat - 24 kg. - en til hver hånd skiftesvis fra side til side

10/10

Så over på floorballbanen (som også ligger i gården) da jeg var ved at smadre den fine nyplantede græsplæne - whoops :blush:

Swing n' walk - bilat - 32 kg.

10 skridt

Swing n' jump - bilat - 32 kg.

2x10 hop - damn.. den er hård.

Halo's - 24 kg.

3x8

32 kg.

2x5

TGU - bilat - 24+24 kg.

3x1

unilat. - 32 kg.

1/1

Bentpress - nasty, men jeg mangler helt klart stadig at få pudset teknikken. 24/24 kg.

3x3/3

Clean n' press - 24+24 kg.

1x10

Supersettet undervejs m.

Renegade Rows 32 + 24 kg.

5 set af 10 - skift - 10 ialt 20 pr. gang.

Mandag Aften Træning

Kørte en times Udfordringen - hvor der blev disket godt op med div. variationer af

løb - div.

Walking Lunges + planke

Baglæns hop - dybt i knæene

Clean n' press m. medicinbold

Hasetræk m. bold

Indoboard balance på arme og ben

Mave + ryg øvelser

Walking Lunges m. OH press + balance på sammenrullet måtte + renegade rows

Planke

Hit the fingers - stå i push up og tæv makkers fingre

slæb underkroppen fra den ene til den anden ende - i pushup position - kravlende med stive ben til den anden ende.

- en del sæt af de fleste - måske glemt et par øvelser. men ganske god allround'er, hvor jeg selv svedte som et svin :crazy_pilot: Tror helt sikker at de er brugte i morgen :4whip:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share