Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

10 timer på klinikken og så ellers en times HARDCORRRRRE!!!!

Et fedt team på holdet idag!! Alle kom i krigermode og gav den SUPER GAS!!!! :4thumbup: :devil::superman:

Megalækkert at se at folk bare giver sig, så snart teknikken kommer på plads :king:

Link to comment
Share on other sites

10 timer på klinikken og så ellers en times HARDCORRRRRE!!!!

Et fedt team på holdet idag!! Alle kom i krigermode og gav den SUPER GAS!!!! :4thumbup: :devil::superman:

Megalækkert at se at folk bare giver sig, så snart teknikken kommer på plads :king:

YEEEAARH :devil:

Musikken er nu også meget inspirerende og det er netop så fedt, at alle giver max gas :superman:

Sejt med de to piger, hvis bukser sprækkede.... og så trænede de ellers bare videre :4thumbup: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

YEEEAARH :devil:

Musikken er nu også meget inspirerende og det er netop så fedt, at alle giver max gas :superman:

Sejt med de to piger, hvis bukser sprækkede.... og så trænede de ellers bare videre :4thumbup: :laugh:

:laugh: :laugh:

Ja, det var super fedt!! Skægt, da den ene fandt et lyserødt håndklæde frem, bandt det om livet og deadliftede videre! Mens den anden var fuldstændig ligeglad og fyrede den af!!

Det viser kvaliteten af de tøser, der kommer til HARDCORE :4thumbup: :king:

Godt gået idag, Marianne!!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

YEEEAARH :devil:

Musikken er nu også meget inspirerende og det er netop så fedt, at alle giver max gas :superman:

Sejt med de to piger, hvis bukser sprækkede.... og så trænede de ellers bare videre :4thumbup: :laugh:

:laugh: :laugh:

Ja, det var super fedt!! Skægt, da den ene fandt et lyserødt håndklæde frem, bandt det om livet og deadliftede videre! Mens den anden var fuldstændig ligeglad og fyrede den af!!

Det viser kvaliteten af de tøser, der kommer til HARDCORE :4thumbup: :king:

Godt gået idag, Marianne!!! :superman:

Hvor siger i man kan finde de pig... err det hold? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hvor siger i man kan finde de pig... err det hold? :innocent:

På nøjagtig samme hold, tid og sted som I dag!!! :devil: :devil: :devil:

HARRRRDCORRRREE!!!!!!!

Idag med endnu flere end sidste gang!!!

Vilde agressive tøser og prustende svedige mænd (så er der lidt til alle, Thorhauge :tongue:)

En time med sved så ruderne duggede og øvelser, så baller og ben eksploderede!!!!

Fandme en fed time at undervise på :king: :king: :king:

Link to comment
Share on other sites

På nøjagtig samme hold, tid og sted som I dag!!! :devil: :devil: :devil:

HARRRRDCORRRREE!!!!!!!

Idag med endnu flere end sidste gang!!!

Vilde agressive tøser og prustende svedige mænd (så er der lidt til alle, Thorhauge :tongue:)

En time med sved så ruderne duggede og øvelser, så baller og ben eksploderede!!!!

Fandme en fed time at undervise på :king: :king: :king:

Weeee tak for en god HardCore time i dag, det var rigtig godt... :bigsmile::tongue::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

På nøjagtig samme hold, tid og sted som I dag!!! :devil: :devil: :devil:

HARRRRDCORRRREE!!!!!!!

Idag med endnu flere end sidste gang!!!

Vilde agressive tøser og prustende svedige mænd (så er der lidt til alle, Thorhauge :tongue:)

En time med sved så ruderne duggede og øvelser, så baller og ben eksploderede!!!!

Fandme en fed time at undervise på :king: :king: :king:

Hahahahhahaha :devil::laugh:

Fed beskrivelse, nice :tongue:

Giv de små svin hvad de fortjener :devil:

Link to comment
Share on other sites

Weeee tak for en god HardCore time i dag, det var rigtig godt... :bigsmile::tongue::bigsmile:

Du gav også pæænt bundgas i dag, frk.! Pissegodt kæmpet! :king:

Fedt at se de måbende knægte, da du stod og tryllede med 20'eren :laugh: :laugh: :4thumbup:

Hahahahhahaha :devil::laugh:

Fed beskrivelse, nice :tongue:

Giv de små svin hvad de fortjener :devil:

Hovhov... svin.. hovhov.. kan du så tale pænt onkel Guarden, hvad er dog det for en tone :tongue:

Men bare rolig, så snart de begynder at tænke på cheating ex-girlandboy-friends SMADRER de vægtene derudaw' - sweet :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Du gav også pæænt bundgas i dag, frk.! Pissegodt kæmpet! :king:

Fedt at se de måbende knægte, da du stod og tryllede med 20'eren :laugh: :laugh: :4thumbup:

Hmm ok, så havde jeg ret i min fornemmelse - altså jeg lå ikke direkte mærke til om der var nogen der gloede (havde nok for travlt med kuglerne!!!! :devil: ), men mine meget udviklede ninja-evner fornemmede at jeg havde nogle par øjne bag min ryg som gloede... :innocent:

:laugh: :laugh:

Håber bare de kan bruge det til noget positivt og vender stærkt tilbage næste gang i håbe om at få hurtig styr på teknikken så de kan begynde at kaste med nogle ordentlige størrelser! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hmm ok, så havde jeg ret i min fornemmelse - altså jeg lå ikke direkte mærke til om der var nogen der gloede (havde nok for travlt med kuglerne!!!! :devil: ), men mine meget udviklede ninja-evner fornemmede at jeg havde nogle par øjne bag min ryg som gloede... :innocent:

:laugh: :laugh:

Håber bare de kan bruge det til noget positivt og vender stærkt tilbage næste gang i håbe om at få hurtig styr på teknikken så de kan begynde at kaste med nogle ordentlige størrelser! :bigsmile:

Eftersom du kylede rundt med tungere kugler end de gjorde, kan man vel ikke helt bebrejde dem i at måbe og glo lidt :4thumbup:

Er sikker på at det giver benzin til deres inspirationsbål, så alle begynder at give mere gas! :superman:

Supercool at hilse på dig forresten :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdags antigas træning - getting ready for SHEIKO 2 med Lieutenant ANDERSL :devil:

Jeg har droppet Sheiko 1 til ære for arbejde og fucked up lange arbejdsdage!!!

De sidste 2 uger har der været mange dage med over 10 og 12 timers arbejde og mit hoved har været på den forkerte vej rundt!

Nu skulle jeg lege lidt i FDK, men havde glemt at spise siden kl. 14, været på arbejde fra 9-19 og blaaablabalaaa - æd en kiks!

Torsdags diller:

Deadlift

2x8x60 kg.

1x5x100 kg.

3x4x140 kg.

Jeg har haft bøvl med lænden på det sidste og var absolut ikke tilfreds i ryggen efter denne omgang - ikke mere død før næste uge med Anders.

OAP's - endelig kan jeg køre dem igen :4thumbup: :superman::devil:

3x5/5 B2B

2x5/5 B2B

2x5/5 B2B

Chins:

1x10xBW

1x5xBW+5kg

1x5xBW+10kg.

1x5xBW+15kg.

2x5xBW+20kg.

1x3xBW+30kg

1x0xBW+40kg. - miss :dry:

Sidste set:

4xExcentrisk BW+40kg

3xBW+20kg

3xBW+20kg

8xBW - stay hanging!!! + 2 + 2 :4flex:

Reversed Crunch på swissball:

3x???

Dragonflags - 2 dårlige :tongue:

Hacksquat:

3x5x125 kg.

supersettet m.

Stående Eksplossive Twist m. 10 kg. skive i strakt arm

3x???

SwissballCrunches FRA HELVEDE!!!

1x8

Goddamn!!! Jeg havde helt glemt disse herlige crunches - så skal der gang i mavetøjet igen :devil:

Det var det - damn, jeg var træt :innocent::tongue:

NÅJA!!!!

Så har jeg bestået min anden eksamen i osteopati, både mundtligt og skriftligt og er nu 20% osteopat - wuhuu!!!! :bigsmile: :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft bøvl med lænden på det sidste og var absolut ikke tilfreds i ryggen efter denne omgang - ikke mere død før næste uge med Anders.

NÅJA!!!!

Så har jeg bestået min anden eksamen i osteopati, både mundtligt og skriftligt og er nu 20% osteopat - wuhuu!!!! :bigsmile: :bigsmile:

Nu passer du lige på med den lænd :crazy::innocent::poking: .... Ikke noget med at løfte tunge vægte mange gange når den opfører sig skidt :nonono::nonono::nonono: .... Men jeg håber hurtigt at du får styr på den :superman::devil::firebounce:

og et kæmpe TILLYKKE skal du ha :yahoo::wub::4smartass::superman::devil::firebounce: :4thumbup: ... Det må være en dejlig lettelse at få løftet af skuldrene :4thumbup: :bigsmile: ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft bøvl med lænden på det sidste og var absolut ikke tilfreds i ryggen efter denne omgang - ikke mere død før næste uge med Anders.

Så har jeg bestået min anden eksamen i osteopati, både mundtligt og skriftligt og er nu 20% osteopat - wuhuu!!!! :bigsmile::bigsmile:

Du dør ikke allerede i næste uge. Uge 1 hård, uge 2 ekstrem smerte, uge 3 DØD, uge 4 rigor mortis! :devil:

Og tillykke med eksamen du!

Link to comment
Share on other sites

Nu passer du lige på med den lænd :crazy::innocent::poking: .... Ikke noget med at løfte tunge vægte mange gange når den opfører sig skidt :nonono::nonono::nonono: .... Men jeg håber hurtigt at du får styr på den :superman::devil::firebounce:

og et kæmpe TILLYKKE skal du ha :yahoo::wub::4smartass::superman::devil::firebounce: :4thumbup: ... Det må være en dejlig lettelse at få løftet af skuldrene :4thumbup: :bigsmile: ...

Mange tak babe :wub: :wub:

Ja, det var godt nok fedt!!! (Kaster lige stenen af skuldrene og beder aben om at gå ned)! 6 mdr. til næste eksamen, det er godt nok lækkert :4thumbup: Og 3 spændende kurser inden da. Det bliver rigtigt fedt! Især fordi vi roder mere og mere med de indre organer :superman: Jeg har smugkigget i kompendiet og det ser siiindssygt spændende ud :4thumbup: :4thumupb: Masser af leverdrænage, udspænding af diaphragma, ribbensmobiliseringer, manipulationer og alt det andet gas - Sweeeet :bigsmile:

Jeg fik selvmanipuleret lænden tilbage på plads og lavet en masse ekstensioner. Det lader til at den er kampklar!! :devil:

Du dør ikke allerede i næste uge. Uge 1 hård, uge 2 ekstrem smerte, uge 3 DØD, uge 4 rigor mortis! :devil:

Og tillykke med eksamen du!

Hey Anders!!

Nej, den ser ikke "så slem ud" den første uge :crazy:

Jeg har sat testoteronproduktionen på MAXXX og lavet en formtopping af IGF til uge 3! Så skulle jeg være klar til at fyre den af!

Beklager min tyvstart, men jeg var simpelthen ved at gå ud af mit gode skind og du sover jo tilsydenladende åååndsvagt længe om søndagen og har tilmed din mobil slukket, siden du ikke svarer når man skriver til dig :tongue:

Jeg håber at du hooker på senere i eftermiddag til en gang SHEIKO MADNESS!!!! :king: :king:

Link to comment
Share on other sites

Efter nogle laaange arbejdsdage hele ugen, pånær fredag hvor jeg spillede poker til kl. 4 a.m., valgte jeg at droppe den planlagte fest efter arbejde lørdag.

Jeg gik forbi kammerat Signe og fandt mig selv, lånte hendes Indiske "Oohhhm" skål (sådan en bronzeskål, som bruges til budhistisk meditation), satte mig hjem på stuegulvet og mediterede til jeg faldt i søvn. Super at finde sig selv midt i en hurtig uge :4thumup: :hippy:

Vågnede kl. 7.30 søndag morgen og var klar til at give GASS, prøvede at hitte AndersL, men måtte opgive og tyvstartede Sheiko - skidtskidt!!! Har splittet det op, så han kan hooke op senere på dagen, hvor jeg tager anden del. Til gengæld har jeg puttet lidt ekstra øvelser ind - som om der ikke var nok set i forvejen :crazy: :crazy:

Sunday Madness Part 1

Med hurtig, heftig, agressiv, danse/slåssevenlig musik i ørerne gik jeg mod FDK for at straffe kroppen!!

Var helt væk i musikken under det meste af træningen og ænsede ikke folk omkring mig - skulle bare træne NU!

Opvarmning/Lir:

Armstrækkere: 2x30-40 stykker - hurtigt tempo

Squat på bold

1 bens squat (ben bagud på venstre, pistols på højre) set af ca. 8 på hvert ben.

OH Squat på bold m. 15 kg., m. 20 kg.

Armstrækkere på bold, ben i ribbe/1 bold under hver arm, 2 Ben på 1 bold/1 bold under hver arm.

Handstand pushups op af væg

Russian Twist på Swissball, m. BW, m. 10 kg. i strakt arm, m. 20 kg. i strakt arm.

Squat:

1x10x60 kg.

1x5x80 kg.

1x4x95 kg.

2x3x110 kg.

5x3x125 kg.

Supersettet m.

Bænk

1x10x60 kg.

1x5x65 kg.

2x4x80 kg.

2x3x90 kg.

6x3x95 kg.

Zercher Squat:

1x5x60 kg.

2x5x80 kg.

Seated Calfraises - strakt ben

1x12x65 kg.

2x10x95 kg.

(lidt er bedre end ingenting til læggene :innocent:)

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Catten kom hjem fra Malmø og så drønede vi i dyrehaven og så på mange dyr og mange mennesker.

Der var tilsydenladende dragefestival og DET var så spændende at Alle nordsjællands børn skulle sætte drager, sikke hyggeligt :smile:

2,5 timers gang i deeejligt selskab :wub::flowers::wub: i det lææækre efterårsvejr :cool:

Derefter:

Sunday Madness Part 2

Opvarmning:

Armstrækkere: 30-40 stykker - mellem tempo

Squat på bold

OH Squat på bold m. 20 kg.

Armstrækkere på bold, 2 Ben på 1 bold/1 bold under hver arm.

Russian Twist på Swissball, m. BW, m. 10 kg. i strakt arm.

Bænkpres:

1x10x60 kg.

1x5x65 kg.

5x5x90 kg.

Squat:

1x10x60 kg.

1x5x85 kg.

1x5x100kg.

3x3x120 kg. - her gik teknikken lidt skævt, da bener'n var lidt trætte, så jeg droppede lidt i vægten og fik teknikken på plads.

2x3x110 kg.

Superset m.

Flies

1x10x21 kg.

2x10x24 kg. :laugh: :laugh: mand! Jeg var så træt i pattøjet her :laugh:

2x10x21 kg. :laugh: :laugh: Jeg var über presset på de sidste 2 gentagelser i de sidste to set :laugh:

Deadrow:

1x5x60 kg.

5x5x80 kg.

Eksplossiv!!

Superset m.

Et benet stivbenet dødløft:

5x5/5 BW - ren og skær rehab :blush:

Chins:

4x5xBW+10 kg.

1x5xBW+15 kg.

Superset m.

Swissballcrunches FRA HELVEDE!! :devil:

2x8 lige + 8 skrå til hver side

Reversed Crunches på swissball

1x10

Fik pikke hovedpine af at have hovedet nedad, så ikke mere end 3 set sammenlagt

Seated Calfraises m. strakte ben: featuring SimonHP aka "mr.-skridtbeskytter-in-tight-pants" :tongue:

1x10x95 kg.

4x10x105 kg. - det er vist sammenlagt mere læg end jeg har trænet hele det sidste år :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Fedt du har fået tid til træning igen, og gigantisk tillykke med din beståede eksamen. Evil work brother :devil:

See ya soon :4thumbup:

Ja, det er sgu' dejligt at have en hel dag fri, hvor man bare kan slappe af og brænde igennem.

Jeg må indrømme at mine arbejdsdage virkelig har lært mig at sætte stor pris på fritid og især hele fridage uden aftaler el. lign., hvor man bare kan dase rundt, gribe en bog eller hvad man nu har lyst til. Jeg er igang med at brygge en plan, hvor målet er at få endnu mere fritid, men det er en plan, hvor brikkerne skal lægges meeeget sirligt for at få det hele til at gå op. Der skal ihvertfald snart ske noget nyt, da jeg som sagt har fundet lykken i fridagene :bigsmile:

Og MANGE TAK!!!! Det er superspitzetoll!!! :4thumbup: :bigsmile::superman:

Ja, vi skal sgu' snart ses! Forhåbentlig torsdag til morgentræning, jeg mener at min kalender tillader det :devil:

:shades::tongue::laugh:

Som altid hyggeligt at sludre med jer :smile:

Og lige over Mr. Soon To Be Patrick Bateman!!! :superman: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAGSGRRRR!!!!!

Teamede op med SVINESTÆRKE (småfisende) ANDERSL efter en lang arbejdsdag, for lidt mad og hovedet oppe i røven! For sent af sted, for sent til mødetidspunkt, glemt programmet... fik jeg sagt for lidt mad i systemet?!??! og INGEN opvarmning! :wacko::crazy_pilot::tongue:

SHEIKO 2, UGE 1, DAG 2

Dødløft:

1x10x60 kg.

1x4x115 kg.

2x4x140 kg.

2x3x160 kg.

2x3x180 kg. - AndersL underkendte teknikken og reddede min ryg - mange tak den herre :wink:

4x3x160 kg. - prøvede 2 set m. straps for at få fokus på ryggen, det hjalp lidt.

Undervejs en proteindrik tilsat ISOSTAR :gal: Men den kvikker!!!

Bænkpres:

1x10x60 kg. - avavavav, stadig gode DOMS i patværket efter i søndags :crazy:

1x5x65 kg.

2x4x90 kg.

2x3x95 kg.

2x2x100 kg.

1x1x105 kg. - ehm... her har jeg åbentbart læst forkert, det skulle så have været 2x1x107,5 kg. :blush:

2x2x100 kg.

2x3x95 kg.

1x4x90 kg.

1x6x85 kg.

1x8x75 kg.

1x10x70 kg.

1x10x60 kg.

De sidste 3 sæt kørt så hurtigt som muligt efter hinanden, da jeg skulle op og undervise i HARDCORE!!

Dødløft fra Box

2x3x120 kg. - så ville lænden ikke mere i dag.

Knaldede en hurtig proteindrik igen!

Så en times HÅRD HARDCORE!!!

Den var godt nok hård idag, jeg ved ikke heeelt hvad jeg gjorde... eller også gør jeg :innocent::devil: Men alle var knust efter 45 min. og jeg KAMPsvedte selv!!!!

Udover instruktionerne til div. øvelser fik jeg lavet et par TGU'er m. 32'eren på begge sider, snatch med samme.

Efter Timen:

Chinups:

3x5xBW+10 kg.

2x5xBW+15 kg.

THAAAT's IT!!! - Nu ædeædeædeædeædeædeædeædeædeædeæde :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share