Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

TACTICAL STRENGTH CHALLENGE

Så opløb dagen hvor krigerne Musashi - arrangøren, Guarden, Haurum, Maxpower, Dochylle og undertegnede skulle føre DK's første officielle TSC af.

Og MON ikke den blev kørt i stilling med Stil!! :bigsmile: Catten var med som frivillig fotograf til dette fantastiske arrangement og fik en masse godt i kassen, billederne kommer efter planen op at køre i morgen.

Minister Musashi ringede 30 min. før mødetid og bad mig om at tage mit dødløftbælte med, så jeg måtte en tur i kælderen. Her har mit gamle Weiderbælte ligget siden jeg flyttede ind i December og før det har det ligget på mit loft eller kælderrum på kollegiet igennem de sidste mange år. Vi mødtes allesammen til flot solskin og højt humør!

Disciplinerne:

Dødløft

Chinups

Snatch 5 min. test.

Vejede ind på 84,2 kg.

Dødløft:

Bælte var tilladt, så hvorfor ikke.. kunne jo ligeså godt prøve - det viste sig at være en fordel :devil:

1.ste forsøg: 181 kg. - ufattelig nemt

2.nd forsøg: 201 kg. - gammel PR, gik også ufattelig nemt.

3.dje forsøg: 221 kg. - Ny PR med 20 kg. forbedring!!!!!!!! DAMN, det var over al forventning :devil: :devil:

Placering: 1.ste i rækken :smile:

Chinups - 16 stk. - DET kan absolut gøres bedre:dry: Så er der noget at øve sig på til næste gang :smile:

Placering: 3. plads :nonono:

Snatch - 5 min.

125 stk. - ikke cardiovaskulært megabelastende, men mine underarme var ved at eksplodere i 5- 10 min. bagefter. Tankerne blev ledt hen på compartmentsyndrom, for hold da kæft, det gjorde nas :devil: Det kan jeg absolut ikke være utilfreds med :bigsmile:

Placering: delt 2. plads med Minister Musashi.

Samlet placering: delt 2. plads med minister Musashi :king: :king:

Jeg ville gerne skrive meget mere om dette fantastiske arrangement, som jeg glæder mig utrolig meget til at vi gentager :bigsmile:

Men familiefødselsdagen kalder i baggrunden, så jeg må hellere løbe tilbage til 2.nd dessert :4mewantfood:

Tusind tak for det strålende humør og det fede arrangement!! Alle fremmødte krigere og fotografer var FAAAANTASTISKE!!!! :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Det var fandeme godt kæmpet i dag - dit dødløft var jo out of this world, i forhold til din tidligere PR. Tak for en god dag :4thumbup: :4thumbup:

1293598685_27637c60cc.jpg

Hehehe.. Kunne være fedt med et cykelstyrs-overskæg på Kauf :laugh:

Stærkt trukket idag kaptajn, selvom det var med tudebæltet :moon: :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hehehe.. Kunne være fedt med et cykelstyrs-overskæg på Kauf :laugh:

Stærkt trukket idag kaptajn, selvom det var med tudebæltet :moon: :cool:

Jeg tog faktisk et foto 0,5 sekund efter, hvor Kauf har groet et kæmpe skæg! Det må være hans testosteron niveau der EKSPLODEREDE på grund af det voldsomme løft! Ellers er det bare en fra the DARK SIDE der har fyldt noget i drikkedunken :w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::banana: :banana: :banana: :banana:

kauf.jpg

Edited by Haurum
Link to comment
Share on other sites

Det var fandeme godt kæmpet i dag - dit dødløft var jo out of this world, i forhold til din tidligere PR. Tak for en god dag :4thumbup: :4thumbup:

Mange tak :4jumpy: Jeg var også selv vanvittigt overrasket - havde aldrig regnet med at skulle hive over 205-210 stykker op :4jumpy: Der er sgu' en del kg. at hente i sådant et bælte :devil:

Hehehe.. Kunne være fedt med et cykelstyrs-overskæg på Kauf :laugh:

Stærkt trukket idag kaptajn, selvom det var med tudebæltet

:laugh: :laugh: Den fedeste kommentar overhovedet :laugh: :laugh: Det billede er jo som skabt til stramtsiddende bukser, seler, bar overkrop, sideskildning og cykelstyrsskæg :laugh: Jeg skal gøre hvad jeg kan for at få anlagt mig et til næste gang :tongue:

Og ja, tudebælte.. og 30 kg. over dig, master of the ironballs :wink: :4showoff:

Jeg må teste den DL-stilling en dag. Måske kan man rent faktisk løfte mere med træk-greb :blink:

:laugh:

Det var jo umuligt at holde smalt på den stang vi brugte og eftersom smal benstilling ikke passer så godt til mine stive ben, måtte jeg jo finde en mellemvej. Der er vist en rimelig stærk satan inde på dette forum, har et citat quotet, Der siger noget i retning af: "We shall find a way - or make one" :wink:

Jeg tog faktisk et foto 0,5 sekund efter, hvor Kauf har groet et kæmpe skæg! Det må være hans testosteron niveau der EKSPLODEREDE på grund af det voldsomme løft! Ellers er det bare en fra the DARK SIDE der har fyldt noget i drikkedunken :w00t::w00t::w00t::banana: :banana:

kauf.jpg

BWAHAHHAHA :laugh: :laugh: :laugh:

Det er fandme fedt at du lige fik knipset skægget i det sekund det sprang ud :devil:

Det må være den Carlsberg jeg drak lige inden løftet, der gjorde udslaget - Skål skipper! :smile:

Det var fandme fedt!! Stærkt gået af jer allesammen, jeg ser lige om vi ikke kan få flickers op at køre senere på dagen, så vi kan kyle billederne ind fra TSC - YEAH!! :king:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak :4jumpy: Jeg var også selv vanvittigt overrasket - havde aldrig regnet med at skulle hive over 205-210 stykker op :4jumpy: Der er sgu' en del kg. at hente i sådant et bælte :devil:

:laugh: :laugh: Den fedeste kommentar overhovedet :laugh: :laugh: Det billede er jo som skabt til stramtsiddende bukser, seler, bar overkrop, sideskildning og cykelstyrsskæg :laugh: Jeg skal gøre hvad jeg kan for at få anlagt mig et til næste gang :tongue:

Og ja, tudebælte.. og 30 kg. over dig, master of the ironballs :wink: :4showoff:

Det var jo umuligt at holde smalt på den stang vi brugte og eftersom smal benstilling ikke passer så godt til mine stive ben, måtte jeg jo finde en mellemvej. Der er vist en rimelig stærk satan inde på dette forum, har et citat quotet, Der siger noget i retning af: "We shall find a way - or make one" :wink:

BWAHAHHAHA :laugh: :laugh: :laugh:

Det er fandme fedt at du lige fik knipset skægget i det sekund det sprang ud :devil:

Det må være den Carlsberg jeg drak lige inden løftet, der gjorde udslaget - Skål skipper! :smile:

Det var fandme fedt!! Stærkt gået af jer allesammen, jeg ser lige om vi ikke kan få flickers op at køre senere på dagen, så vi kan kyle billederne ind fra TSC - YEAH!! :king:

LOL. Vi skal næsten høre om man må bruge tudestropper næste gang også :tongue:

221 kg - 196 kg = 25 kg :wink::nahnah::laugh:

Haurum: Fedt billeder :yo: Man skal være hurtig på aftrækkeren ved Kaufstosteron :w00t:

EDIT stadig flad af grin over det billede LOL :rofl2:

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

LOL. Vi skal næsten høre om man må bruge tudestropper næste gang også :tongue:

221 kg - 196 kg = 25 kg :wink::nahnah::laugh:

Haurum: Fedt billeder :yo: Man skal være hurtig på aftrækkeren ved Kaufstosteron :w00t:

EDIT stadig flad af grin over det billede LOL :rofl2:

ARGH, jeg tror stadig at jeg har overtryk i skallen, siden min hovedregning kan være 5 kg. skæv :tongue:

Tudestropper er selvfølgelig udelukket, men når konkurrencen tillader bælte, så tillader den bælte :wink:

Hehe, det billede er über fedt :laugh: Det fedeste er næsten at jeg barberede mig om morgenen, ellers ville det have set nogenlunde sådan ud.. udover at det selvfølgelig ville have været vikingerødt :devil::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

"RESTITUTIONSTRÆNING" MED MR. CHIN MUSASHI, MR. SNATCH GUARDEN und undertegnede!

Olsen banden var samlet til lidt sjov og spas i fælleden - vi skulle jo liiige have gang i kroppen efter igår :crazy:

edit: opvarmning: pushups - ca. 50 stk., chins - ca. 20-25 stk., spas i chinpindene med Mr. Musashi - av mine testikler - de kom sgu i klemme, da jeg skulle dreje rundt om pinden, sådan lidt a la da man var en lille purk og skulle snurre rundt om stængerne på barrikaderne på cykelstigen :crazy: Enten er min teknik dårlig, eller også er der noget er er vokset siden da :tongue::innocent:

Dagens spas:

1 min arbejde/10 sek skift til næste station x 3 øvelser x 3 omgange:

Pullups

Snatch 24 kg

Armstrækkere, da skulderen ikke gad dips.

antal???? god opvarmning :crazy::crazy_pilot:

Derefter

1 min arbejde/15-20 sek skift til næste station x 3 øvelser x 3 omgange:

Sledgehammer vs. sandbunke

Statisk L-sits

2 hands anyhow 2 x 24 kg (Thanks minister Musashi for teknikafpudsning :4thumbup:

Så var Guarden flad og ville hjem til varm the, tæpper og sutteklud, mens Musashi og jeg legede lidt videre.

Sledgepull - 6 m. reb.

Musashi (78 kg.) + 16 kg. kb. som dødvægt

1x6 m.

Musashi + 16 kg. kb. + 32 kg. kb.

1x10 cm. .... :tongue:

Musashi + 32 kg. kb. (110 kg.)

2x (1x6 m. + Musashi u. kb. 6 m. + det løse - ca. 14 m. træk.)

Nogle af skaterrødderne kom hen og ville lege med, det var sgu skægt at se småknægtene trække rundt på hinanden, iført skaterhjelm und alles :laugh:

Afslutning:

BO KB Rows

1x8/8x 32+24 kg. KB.

That's it - niiiiiiiiiiiiiiice three maniacs restitution workout!!! :king: :king: :king:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Ohøj Skipper Skræk

Shit, du er stærk i det der træk-halløj... :devil: ... og fuck, hvor er mit greb ristet nu :cry::laugh:

Hey Chinmaster!!

Tak skal du have. Stængerne og benene har heldigvis lært at arbejde sammen ved arbejde på gården som knægt, det er jo altid en fordel :laugh: Aiaiaia Caramba, tør slet ikke tænke på dine hænder efter din chinpræstation i går.

Varm mælk med honning indtaget indvortes sammen med Nynnes Dagbog på dvd er efter sigende den bedste restitution (kilde: Klient i klinikken, pige, 14 år), kan være man skulle prøve, det kan sgu' være at hun har ret :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hehehhe.. tak for kampen skipper :devil:

Ja, Guarden skal jo hjem og pleje sit lille skrog :bigsmile:

Hehe, General Snatch jeg så godt det skæve blik du sendte mig, efter jeg foreslog at vi kun skulle tage 3 runder istedet for de 5x1 min. du foreslog :crazy:

Jeg pev jo allerede inden vi var gået igang :wink:

På en hvilesøndag som idag, skal vi passe lidt på hinanden jo :tongue:

Link to comment
Share on other sites

TACTICAL STRENGTH CHALLENGE

Så opløb dagen hvor krigerne Musashi - arrangøren, Guarden, Haurum, Maxpower, Dochylle og undertegnede skulle føre DK's første officielle TSC af.

Og MON ikke den blev kørt i stilling med Stil!! :bigsmile: Catten var med som frivillig fotograf til dette fantastiske arrangement og fik en masse godt i kassen, billederne kommer efter planen op at køre i morgen.

Minister Musashi ringede 30 min. før mødetid og bad mig om at tage mit dødløftbælte med, så jeg måtte en tur i kælderen. Her har mit gamle Weiderbælte ligget siden jeg flyttede ind i December og før det har det ligget på mit loft eller kælderrum på kollegiet igennem de sidste mange år. Vi mødtes allesammen til flot solskin og højt humør!

Disciplinerne:

Dødløft

Chinups

Snatch 5 min. test.

Vejede ind på 84,2 kg.

Dødløft:

Bælte var tilladt, så hvorfor ikke.. kunne jo ligeså godt prøve - det viste sig at være en fordel :devil:

1.ste forsøg: 181 kg. - ufattelig nemt

2.nd forsøg: 201 kg. - gammel PR, gik også ufattelig nemt.

3.dje forsøg: 221 kg. - Ny PR med 20 kg. forbedring!!!!!!!! DAMN, det var over al forventning :devil: :devil:

Placering: 1.ste i rækken :smile:

Chinups - 16 stk. - DET kan absolut gøres bedre:dry: Så er der noget at øve sig på til næste gang :smile:

Placering: 3. plads :nonono:

Snatch - 5 min.

125 stk. - ikke cardiovaskulært megabelastende, men mine underarme var ved at eksplodere i 5- 10 min. bagefter. Tankerne blev ledt hen på compartmentsyndrom, for hold da kæft, det gjorde nas :devil: Det kan jeg absolut ikke være utilfreds med :bigsmile:

Placering: delt 2. plads med Minister Musashi.

Samlet placering: delt 2. plads med minister Musashi :king: :king:

Jeg ville gerne skrive meget mere om dette fantastiske arrangement, som jeg glæder mig utrolig meget til at vi gentager :bigsmile:

Men familiefødselsdagen kalder i baggrunden, så jeg må hellere løbe tilbage til 2.nd dessert :4mewantfood:

Tusind tak for det strålende humør og det fede arrangement!! Alle fremmødte krigere og fotografer var FAAAANTASTISKE!!!! :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king: :king:

FLOT, FLOT løftet! Tillykke!

Det lyder til at have været en dejlig dag. Kan forhåbentlig være med en anden gang!

Fine billeder forresten! Både med og uden skæg :laugh:

God træning.

Bedste hilsner

Tina

Link to comment
Share on other sites

I ER SYGE I ROEN...

...AND I LOVE IT :devil:

:laugh: :laugh:

Det var fantastisk træning dagen derpå, men min Quadratus har skreget på ro i dag. Det har den så næsten fået :tongue:

FLOT, FLOT løftet! Tillykke!

Det lyder til at have været en dejlig dag. Kan forhåbentlig være med en anden gang!

Fine billeder forresten! Både med og uden skæg :laugh:

God træning.

Bedste hilsner

Tina

Tusind tak Tina :bigsmile:

Var lige hurtigt inde at lure i din log, du er jo som sædvanligt sindssygt stærk!!!! :king:

Jeg glæder mig til næste TSC, der regner jeg med at du jorder os alle i chins!!

OG forresten - SKÆRKT løftet med trøjen - shiiiit, det er tungere end jeg kan bænke!! :devil:

Hahaha fed omgang, Nico! De er LIDT farlige - men hvis man bare lader være med at røre broen inden man dumper vægten er der ikke noget problem :laugh: Alternativt kan du jo smide et par broer ekstra på i hullet nedenunder :tongue:

Forresten, STÆRKT DL'et til TSC :devil: - jeg vidste ikke du var stærk... men det vidste du jo så heller ikke selv :laugh::tongue:

De broer er sgu' bare nitten!!! Så simpelt kan det siges! De er ustabile og noget værre bras. Jeg ærgrer mig over at det gamle Hardwork Cage blev skrottet for de her nye shiny halvgennemtænkte hammersmith stativer, men so be it - jeg bipper dig lige næste gang jeg skal breathe, det kunne være fedt med en spotter :wink:

Og mange tak! Nej, jeg regnede sgu heller ikke med det, men der er selvfølgelig en lille forhistorie.

De 200 kom op med meget overskud og var forbavsende lette. Jeg kylede den fra mig og prustede lidt ud ved siden af Catten, der spurgte mig, hvad jeg havde tænkt mig at smide på næste gang. "Øh, bøh.. 210 eller sådan" svarede jeg "Jeg har jo aldrig været så højt før". Hertil svarede Catten tørt: "Pfff... smid da 220 på, det kan du sagtens klare!" Og så er der jo ikke andet at gøre, end parere ordre fra øverstkommanderende :laugh:

Vi har før trænet teknik og div. sammen, så hun kan nogenlunde se hvor meget overskud jeg har, når jeg løfter - og der var tilsydenladende nok til 220 - ikke dårligt at have sin personlige coach med til TSC! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Mandag:

En times ryghold med div. bold og måtte øvelser, lunges, squat etc. - lækker rehab. :bigsmile:

Og så beklager jeg, at billederne ikke er oppe at køre endnu!

Jeg har fået en FEEEED jobtjans, som gik igennem idag - har ligget i forhandlinger i et par uger, så det tog lige aftenens fokus :4thumbup:

Jeg når det ikke før onsdag, da i morgen også er sat af!

Onsdag har jeg fri kl. 15, så der er der god tid til at få det op at køre :smile:

Mit nye job kræver en lille og økonomisk bil.

Først kiggede jeg på en Kia Picanto, så på Ford Ka, så på VW FOX, men indtil videre har jeg kastet kærligheden på citroen C1.

Er der nogen bud på en god lille økonomisk bil??

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Smartcar - naturligvis! :cool:

fortwo.jpg

Glæder mig til at høre mere om "tjansen" :smile:

Smart cars er dyre og ret dårlige.

Kig på en Peogeot 107 - den fåes med en 1.4 diesel motor. Den minder ret meget om C1

Tak for buddene :smile:

Smart cars er vist rimelig skidte, selvom den er lille og sjov :wink:

Jeg har kigget lidt rundt og er nu begyndt at falde lidt for en Hyundai Getz, den er godt nok også lækker :smile:

Kia Picanto trækker i mig, fordi den kører længst på literen, samt at KIA har en 3 års totalgaranti på de små æsker.. til gengæld er der godt nok ikke meget plads i dem.

Der er vist kun et at gøre: prøvekøre.. uhhh.. tiden holder aldrig til sådan noget - det må vist koste en sygedag :tongue:

Link to comment
Share on other sites

De sidste par uger har været temmelig hektiske, der har været forhandlinger frem og tilbage og kalenderen har glødet som et sankt hans bål!!

Til gengæld ser det sgu' ud som om der kommer styr på sagerne.

Mit arbejde består nu i:

Timer på Hillerød fysioterapiklinik

Undervisning på Instruktørskolen i anatomi og PT. udd.

Timer på en Kiropraktor klinik tæt på vores hjem som fysioterapeut, hvor jeg primært skal stå for den kommende RYGSKOLE :4jumpy:

Fysioterapeut og Fysisk træner for NORDSJÆLLAND HÅNDBOLDS HERRER, som netop er rykket op i den stooore række :4jumpy: :4jumpy:

Og så kommer der lidt løst spas rundt omkring som der plejer :smile:

Det har været et kæmpe puslespil at få det hele til at passe sammen, men efterhånden er det så småt ved at være på plads, det er sgu rigtig fedt! :4thumbup:

Jeg har kunnet mærke, at det har taget hårdt på kroppen. Energien har været meget lav til tider og jeg er næsten besvimet, når jeg har lagt mig i seng, samt haft en følelse af at dykke op fra bunden af et 5 meter vandbassin om morgenen.

Nu er jeg ved at være på ret køl, men kroppen er stadig træt, så træningen er temmelig skrællet for tiden, indtil den onde, onde stress cortisol er ude af kroppen igen... SOM OM, der er jo Osteopateksamen den første weekend i oktober :crazy::tongue:

Igår pressede jeg ben og lavede chins, men loggede ikke.

Dagens træning (idag), uden overskud, der skulle bare laves noget:

Squat - ræv tæ æ næææsten græs

1x20x60 kg.

1x15x80 kg.

2x10x100 kg.

1x10x105 kg.

1x5x105 kg. - og så gad mine ben ikke det mere.

Supersettet med:

Decline Bench press

1x15x60 kg.

4x10x80 kg.

Skulderen drillede, så ingen Inclinepres i dag.

Skullcrushers

3x10x32 kg.

Leg extensions i hammerstrength

3x10x(60 kg. på hvert ben)

Leg extensions i .. .en anden maskine

1x10x101 kg.

2x10x95 kg.

Superset m.

Seated Calf Raises

3x10x105 kg.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det bare sejt med dine jobs master :4thumbup: :w00t:

Jo tak :smile: Jeg er også meget godt tilfreds med hvordan min jobsituation har udviklet sig :4thumbup:

I denne weekend står den på eksamenslæsning - det gør den hver weekend frem til d. 6/10.

Jeg fandt mig selv i lejligheden kl. 13 uden at have været uden for de fire vægge, der udgør vores hjem i 24 timer!!!

Derfor var det EKSTRA rart, da jeg sprang op på cyklen i den friske blæst for at hooke op med MUSASHI og ROSA VIOLA til en times HARDCORE med Richard :4jumpy:

En udemærket time, med en del sved på panden og gode kombinationer af øvelser :4thumbup:

Nu tilbage til bøgerne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg gået i gang med et lille projekt.

Jeg plejer aldrig at drøne rundt med et program i hånden, men det er jo en fantastisk oplevelse at have et stykke papir i hånden, der hele tiden fortæller en hvad man skal gøre - hold da kæft, det er da nemt :4thumbup:

Så med henblik på at skulle beholde 1.ste pladsen i dødløft i TSC næste gang er jeg startet på et SHEIKO Beginners 1.

Bænken bliver kørt alt efter hvad min skulder vil og ikke vil, mens der er fokus på dødløft og squat, evt. vil jeg modificere det lidt for at få nogle chins og rows fedtet ind hist og her, det vil blive taget på gefühl undervejs :smile:

MAX:

BÆNK: 110 kg.

DØDLØFT: 210 kg.

SQUAT: 150 kg.

SHEIKO BEGINNERS 1, UGE 1, DAG 1!

Bænk:

1x5x55 kg.

2x4x65 kg.

2x3x77,5 kg.

5x3x82,5 kg.

Squat:

1x5x75 kg.

2x5x90 kg.

5x5x105 kg.

Bænk:

1x6x55 kg.

2x6x65 kg.

4x6x72,5 kg.

Incline DB Flyes:

5x10x20 kg.

Stivbenet dødløft (da jeg ikke kan fordrage goodmornings)

1x5x90 kg.

1x5x100 kg.

2x5x110 kg.

1x5x120 kg.

(Jeg skulle lige skyde mig ind på vægten, derfor udsvingene)

Catten var gået med i centeret som en fantastisk teknikspotter både i squat og stivbenet død :4thumbup: en altid uundværlig hjælp til min teknik :4thumbup: :superman::wub: :wub: :flowers:

Derudover var SimonHP, AndersL og Lars i centeret, så det endte med at blive en hel hyggeklub med masser af humør og :blahblah:

Det gør det sgu' lidt sjovere at gå i centeret, når der er god stemning med fede mennesker :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share