Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

NASTY ASS ONSDAGS MORGENTRÆNING - 2,5 HOUR IN HELL!!!

På Svanemølle kasserne featuring Mrrrrusashi, MRAXX POWERRR, Trrrrroels og CRRRRAATTTEN :king: :king:

Der var aflåst indtil de lange tov til horisontale træk, men heldigvis var volvoen blevet pakket med Kettlebells og sandsækkene var villige til morgen :tongue:

Snuppet fra MAX P.'s log og tilført fra min egen husker var der blandet træning - absolut ikke i rækkefølge og absolut ikke styr på gentagelser eller sets af meget af det - af understående:

Swings - 24 kg. - 32 kg.

Swing n' Walk - 32 kg.

Swing n' Jump - 32 kg.

Snatch 10+10 @ 24

Sandsæk Clean & press - medium tung sandsæk

Sandsæk løb (sæk på skulderen) 2 runder i salen med tung sæk

BearSquats - medium sæk - 20 stk.

Kravlegang til enden, rebklatring, kravlegang retur - eeevil bastard!!! :devil:

KB Clean & press 2x24kg - ???x???

Rebklatring - 8 gange til tops og fokus på enarms excentrisk på vej ned.

KB unilateralt Clean and press - 3/3 af 32 kg.

Bent press - under kyndig vejledning af mr. MRRRRUUUSASHIII!!!! - Thank you mate - you passed :wink:

2 hands anyhow - udvidelsen til bent press. Toppede med 24+24 - venstre skulder fik godt nok tæsk i denne fantastiske øvelse - et par sæt af 3/3 og 2/2

Pullups i ringe 3x5

Reb push up - a la ring push up - 3x10

Noget god instruktion i teknikken på min Clean - pludselig skete der jo noget helt andet end jeg er vant til :laugh:

og så over til:

Overhead walk med nasty tung sandsæk fra ende til ende i gymnastiksal

Rebklatring til toppen

Reb pushups, 5 reps og lidt leg med lidt stabilitet ved at gøre grebet bredere (fat i den sidste stump reb, minder en del om ring-pushups)

Overhead walk med nasty tung sandsæk retur - skuldrene var færdige og jeg havde KRAFTIGE problemer med at få sandsækken op - der måtte mediteres og hives testoteron ud af posen for at få den op på plads - herfra gik det næsten smertefrit...

MAX P. tog den uden problemer og derfor måtte jeg jo prøve igen - anden gang var intet problem efter at have holdt en lille pause :devil:

Til sidst:

Bend over One Arm Rows

10/10 40 kg.

2x10/10 48 kg.

8/8 56 kg.

6/6 56 kg.

Ultimativ fed træning - jeg var fuldstændig smadret bagefter :devil: Hænderne var 40 grader varme, røde og dunkende frem til midt på eftermiddagen :crazy::devil::king: :king: :king: :king: :king:

Derefter et hurtigt bad og ind at gå amok i Brunch på Cafe' Klimt, samt indkøb til vandreturen som starter på lørdag :wub: :wub: :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Fedt at give fuld gas sammen med dig, Champ :devil:

Du kæmpede godt :bigsmile:

Tak kammerat - og i lige måde, der blev godt nok givet gas idag!! Det var meeega fedt :4thumbup: :4thumbup:

Hahahahahaha. og jeg troede lige jeg havde trænet forholdsvis hårdt idag :laugh::devil:

AMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK!

- Yeeeeaahhh!!!! Musashi mente at vi havde trænet middel intensitet - hvilket han tildels har ret i - vi holdt jo en masse pauser undervejs :crazy: :crazy: :tongue:

Ja, godt at se du også har lavet en 'lille smule' i dag :devil:

Jotak, trætheden har siddet i kroppen lige siden - glæder mig godt nok til jeg skal i seng i aften :crazy_pilot:

Ekstra til træningen:

Jeg havde sgu' da helt glemt at Musashi og jeg røg rundt i en gang no-gi, no-t-shirt wrestling, hvor jeg fik mesteren til at klappe ud, efter at være fanget i en benhård dødsguard i et par minutter - damn, det bringer minderne frem fra shootfighterdagene og giver blod på tanden at smage på gulvkampen igen :4thumbup: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tak kammerat - og i lige måde, der blev godt nok givet gas idag!! Det var meeega fedt :4thumbup: :4thumbup:

- Yeeeeaahhh!!!! Musashi mente at vi havde trænet middel intensitet - hvilket han tildels har ret i - vi holdt jo en masse pauser undervejs :crazy: :crazy: :tongue:

Jotak, trætheden har siddet i kroppen lige siden - glæder mig godt nok til jeg skal i seng i aften :crazy_pilot:

Ekstra til træningen:

Jeg havde sgu' da helt glemt at Musashi og jeg røg rundt i en gang no-gi, no-t-shirt wrestling, hvor jeg fik mesteren til at klappe ud, efter at være fanget i en benhård dødsguard i et par minutter - damn, det bringer minderne frem fra shootfighterdagene og giver blod på tanden at smage på gulvkampen igen :4thumbup: :bigsmile:

Hehe... Ja, intensiteten må have været omkring middel taget arbejdstiden i betragtning :superman:

Sjovt med dig. Synes næsten aldrig du giver den gas i dine træningspas :laugh::bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Hehe... Ja, intensiteten må have været omkring middel taget arbejdstiden i betragtning :superman:

Sjovt med dig. Synes næsten aldrig du giver den gas i dine træningspas :laugh::bowdown:

Ja, det kan der være noget om... Men på den anden side skal jeg jo være klar til langtidstræning med middelintensitet, så jeg kan være klar til vores lange vandreture :wink:

Jeg låååver at gøre lidt mere ud af træningen efter ferien :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Dette er lige en prøve, inden jeg beskriver vores 10 dages fantastiske vandreferie i de norske fjelde :bigsmile: Benene er kødfars og Catten sover på sofaen - så tid til at lege på nettet igen :tongue:

HUSK Ctrl+A, Ctrl+C inden du trykker send :cool: (eller skriv det ind i Word eller lignende først)

Billedskalering:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=13508

Det indlæg omkring mange billeder samtidig står lidt nede på første side.

Link to comment
Share on other sites

HUSK Ctrl+A, Ctrl+C inden du trykker send :cool: (eller skriv det ind i Word eller lignende først)

Billedskalering:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=13508

Det indlæg omkring mange billeder samtidig står lidt nede på første side.

:4smartass:

:laugh:

Men hvis han er igang ved at skrive, ser han jo først de indlæg når han har postet/det er gået galt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tak for hjælpen Maxie - og bare rolig... jeg/vi skriver det hele i word og copy paster bagefter :wink: Det ville være for nederen, hvis det hele gik tabt... det er jo prøvet en gang eller to før :tongue:

Dagens træning i fitnessdkååå....

OG... inden jeg skal høre på mere brok fra mine fellow psyko-training-friends, må jeg vist hellere bede dem om ikke at kommentere min træning i dag, før vi har postet de sidste 10 dage i fjeldet... jeg kan bla. afsløre at vi sluttede af med en dobbelt top tur, hvor begge var over 2000 m. den sidste dag - alt i alt 8.5 timer på 9.ende dagen... og flere afsløringer vil følge senere :wink:

Benene skal have fuldstændig karantæne weekenden over og coren er også godt træt, men lidt kunne det da blive til idag.. bare lidt høj rep, sådan til at komme igang på :smile:

Decline bænk:

1x25x50 kg.

3x15x70 kg.

Supersettet med:

BO Barbell Rows

1x20x30 kg.

3x15x60 kg.

Incline DB Press:

3x15x21 kg.

Supersettet med:

OA DB Rows:

3x15x30 kg.

Incline DB Flies:

1x15x15 kg.

2x15x16 kg.

Supersettet med:

Standing Bilat. Laterals

3x15x8 kg.

Skullcrushers:

2x15x32,5 kg.

2x15x27,5 kg.

Supersettet med:

Preacher curls EZ bar:

2x15x27,5 kg.

2x15x32,5 kg.

That's it.. nu er overkroppen også lidt træt.. det var helt rart ovenpå de sidste dages tæsken igennem af bentøjet :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for hjælpen Maxie - og bare rolig... jeg/vi skriver det hele i word og copy paster bagefter :wink: Det ville være for nederen, hvis det hele gik tabt... det er jo prøvet en gang eller to før :tongue:

Dagens træning i fitnessdkååå....

OG... inden jeg skal høre på mere brok fra mine fellow psyko-training-friends, må jeg vist hellere bede dem om ikke at kommentere min træning i dag, før vi har postet de sidste 10 dage i fjeldet... jeg kan bla. afsløre at vi sluttede af med en dobbelt top tur, hvor begge var over 2000 m. den sidste dag - alt i alt 8.5 timer på 9.ende dagen... og flere afsløringer vil følge senere :wink:

Benene skal have fuldstændig karantæne weekenden over og coren er også godt træt, men lidt kunne det da blive til idag.. bare lidt høj rep, sådan til at komme igang på :smile:

Decline bænk:

1x25x50 kg.

3x15x70 kg.

Supersettet med:

BO Barbell Rows

1x20x30 kg.

3x15x60 kg.

Incline DB Press:

3x15x21 kg.

Supersettet med:

OA DB Rows:

3x15x30 kg.

Incline DB Flies:

1x15x15 kg.

2x15x16 kg.

Supersettet med:

Standing Bilat. Laterals

3x15x8 kg.

Skullcrushers:

2x15x32,5 kg.

2x15x27,5 kg.

Supersettet med:

Preacher curls EZ bar:

2x15x27,5 kg.

2x15x32,5 kg.

That's it.. nu er overkroppen også lidt træt.. det var helt rart ovenpå de sidste dages tæsken igennem af bentøjet :bigsmile:

Moster Kauf.

Det ser sku da fint ud :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ferie underholdningen er på vej - vi mangler kun at skrive et par dage... vi skal jo også lige lande :bigsmile:

Idag måtte jeg sande at mine ben sgu' nok skal have en uges pause endnu, inden jeg presser dem på nogen måde.. der er simpelthen ikke noget krudt tilbage i dem :crazy:

Dagens træning numero UNO:

Squat - ass to grass - mest for at varme lidt op:

3x15x60 kg. - eeeeeaasyyy peaaseyyyy

Deadlift - eller rettere forsøg på....3x8x60 kg. - easy

3x8x100 kg. - den var sjovt nok meget mere bøvlet end den plejer..

1x5x130 kg.

1x3x150 kg. :bluss:

Der var ingen blæs i benene idag, det var som om at ryggen lavede det hele - benene fyrede simpelthen ikke... ro og ro er hvad der skal til - ingen dødløft den næste uges tid :dry:

Decline Bench:

3x12x80 kg. - pfffff :tongue:

BO Barbell Row

3x15x50 kg. - eeeaasyyy...

Incline DB Bench:

3x15x20 kg. - eeeeaasyyyy....

udstrækning i 35 min. - det skal der godt nok til.. jeg er blevet stiv som et bræt. Min quadratus lumborum skade i venstre side, samt min dejlige venstre skulder er begyndt at tale sammen, så nu er hele fasciesystemet i venstre side langs Lattten, quadratus lumb. og glut. max blevet godt stift i venstre side - og quadratussen er ikke meget for at give sig, der er sikkert lidt arvæv, der skal hives godt i efter skaden...

1 1/2 times pause og optankning i form af mad

Dagens workout numero DOS

Hookede op med Catten, Jess og Jacob Suhr i Fælleden.

Gear: Slæde med reb, 11,5 kg. forhammer, 2 vægtveste, KB 12, 16, 2x24, 32 kg.

Jess skulle introduceres, så jeg øvede mig i at instruere Jess og Jacob, men fik da også lavet lidt selv -husker ikke det hele, men ca.

Swings:

24, 2x24, 32 kg. - en del

Clean n' press og snatch

24 - 10/10 set

32 kg. - 5/5 set

- en del gange

TGU:

mest instruktion, men lidt m. 16 og 24, en enkelt 1/1 m. 32'eren.

Clean-catch-n' throw- unilateralt:

12, 16, 24 - den er sjov

Backtosses:

24 kg.

Circuit of death!!!

3 runder af:

Hammer vs. sandbunke

Træk catten ca. 12-15 m. på jernslæde - en gang plus vægtvest - underlaget var græs, jord og sand - så nogensteder sad slæden næsten fast :crazy_pilot::devil:

Clean-catch-n'-throw

Swings

Jeg var lige efter Suhr, som ikke er den stærkeste af os, men som skal have topstreetcredit for at trække samme vægt som os andre... Han var ikke så hurtig på slæden som os andre.. og mens han hev i slæden stod jeg og høvlede hammeren ned i sandbunken og kunne smage blod på tredje runde - fyffer pyffer, den var led!!! :king: :king: :king:

Godt udsolgt bagefter - feee' workout :devil::bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Mandag

På klinikken nåede jeg 2x8 + 1x10 BW chins ml. behandlingerne.

En times udfordringen, hvor jeg selv deltog i det hele...

en masse walking lunges i div. versioner., Wide Squats - walking, planke, spidermancrawls etc.

Og prikken over i'et var, da jeg hev slæden frem, delte dem op i hold af 3 og kommanderede dem til at trække hinanden en halv fodboldbanelængde - de var 2 om at trække en og slæden stod aaalt for tit stille :tongue:

Fed time - jeg er stadig ristet efter vandreturen, men nu skal der endelig prøves Hardcore i aften ved master Guarden-san, så må kroppen tude bagefter :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag:

Endelig kan jeg køre OAP's igen, så på klinikken, fordelt over dagen, blev det til:

5 set af 5/5 alm.

samt 1 set af 8 blærerøvs OAP's med en arm og en fod i jorden.

Tirsdag aften

HARDCORE v. mr. GRRRRUARDENNN!!!!!

En fed time med en del joint mobility og derefter kylen med kugler og sække

frit fra posen:

Dybe Luunges

Spiderman walkouts - div. versioner

Swings

Swings + high pulls + snatch

Fader Bent Press - 2 hands anyhow

OAP 5/5 + Pistols 5/5 - 3 sæt, samt et sæt blæremås OAP's, da jeg modtog en udfordring jeg ikke kunne modstå :blush:

Sandsæk thrusters + ehmmm... benhejs på gulv - nasty...

Bearcrawls + swings - måtte give op, da benene var færdige...

synes også at master Guarden gav mig et lille skævt smil og et glimt i øjet, da vi startede med Thrusters.. han udnytter min svaghed det bæst... de ben skal fra ehm... på fredag.. have ro :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag:

Endelig kan jeg køre OAP's igen, så på klinikken, fordelt over dagen, blev det til:

5 set af 5/5 alm.

samt 1 set af 8 blærerøvs OAP's med en arm og en fod i jorden.

Tirsdag aften

HARDCORE v. mr. GRRRRUARDENNN!!!!!

En fed time med en del joint mobility og derefter kylen med kugler og sække

frit fra posen:

Dybe Luunges

Spiderman walkouts - div. versioner

Swings

Swings + high pulls + snatch

Fader Bent Press - 2 hands anyhow

OAP 5/5 + Pistols 5/5 - 3 sæt, samt et sæt blæremås OAP's, da jeg modtog en udfordring jeg ikke kunne modstå :blush:

Sandsæk thrusters + ehmmm... benhejs på gulv - nasty...

Bearcrawls + swings - måtte give op, da benene var færdige...

synes også at master Guarden gav mig et lille skævt smil og et glimt i øjet, da vi startede med Thrusters.. han udnytter min svaghed det bæst... de ben skal fra ehm... på fredag.. have ro :tongue:

:innocent: Neeeeeeeej, det kunne jeg da aaaaaaldrig finde på :tongue: Du bruger altså rimelig mange fremmedord. Hvad betyder svaghed :blink: ?

Edited by Guarden
Link to comment
Share on other sites

:innocent: Neeeeeeeej, det kunne jeg da aaaaaaldrig finde på :tongue: Du bruger altså rimelig mange fremmedord. Hvad betyder svaghed :blink: ?

Ja, beklager, det er selvfølgelig sådan nogle ord, som man lærer i de bløde fag indenfor fysioterapien - det er vist noget med BAT princippet at gøre :tongue:

Jeg skal gerne lære dig lidt af det - det er noget med at kunne sige ting, så man mener det og lade energien komme fra kroppens centrum, kunne mærke hele sin krop og mærke dens grænser... jeg studsede også lidt da jeg var til et intro-kursus i det... men der er nogen af de dersens dødelige, som synes at det er helt vildt lækkert :tongue:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Onsdag morgen

Aflyste morgengøgl med Grruardneren, da der var regn i luften :unhappy:

Fik læst en del og lavet en del praktisk - var endda den første i køen til banken kl. 10 - feeedt at undgå en halv times ventetid :bigsmile:

Lidt hurtig kom-igang-træning:

Decline Bench

1x25x50 kg.

3x15x75 kg.

superset

BO Barbell Rows

3x15x60 kg. - piece of cake

Incline DB Bænk

3x15x21 kg. - piece of nougat

superset

OA DB Rows

1x15x28 kg.

1x15x30 kg.

1x15x34 kg.

ain't no thing... easy...

Incline DB Flies

3x15x16 kg.

superset

Bilat. Laterals

3x15x8 kg.

heller ingen problemer...

Og så hjem til dagens herligste morgenmad tilberedt af selveste frk. Catten :wub: :wub: :wub: Laks, spejlæg, salat, champignon, gulerøder og peberfrugt :4mewantfood: nammenam :wub::flowers:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

bunnypancake.jpg

En rigtig kriger bliver født, lever og dør i regnvejr

Jeg blev født på en gård på sydsjælland og lærte at kombinere afhugningen af hoveder på gæs, samt brændehugning.. det blev først rigtigt sejt, da vi kombinerede slagtning af får og træfældning.. men nok om det :tongue:

så har jeg fundet ud af hvad jeg skal træne op til det næste års tid... går selvf. efter guld på 3 døgn.

110 km. march op og ned af lidt toppede bakker på 3 døgn, lyder som en fantastisk udfordring :bigsmile:

fjallræven classic

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Torsdag på klinikken i 10,5 time :crazy:

Undervejs nåede jeg lidt delt ud over dagen:

Chins

6x10xBW

OAP's

3x5/5

Hold da kææææft et kedeligt logindlæg... det skal da vist krydres lidt :laugh: :laugh: Jeg vræler af grin, hver gang jeg ser dette vanvittige program :lolabove:

Japsere er pisse-seje, hvilket de (igen) beviser med deres nyeste nationalsport, som også kommer på programmet ved de olympiske lege i Kina i 2008. Må jeg have lov til at præsentere: HUMAN TEEEEEETRIIIIIIISSSSSS

Human Tetris

Og det her er næsten endnu federe - hold da kæft hvor er de japsere vanvittige :rofl2: :rofl2:

Dizzy boxing

DET FEDESTE AF DEM ALLE!!!!!!!!!! JEG ELSKER DET!!!!! :rofl2: :rofl2: :rofl2: Jeg kan ikke tælle på mine hænder hvor mange gange jeg er knækket sammen af det :lolabove: :lolabove:

CRAZY JAPANEEEEESE GAMESHOW!!!! Bispensgipsgebispræstenskedpåmarkenstakitkasket etc.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share