Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Snakker du om de grønne gummibelagte eleiko-skiver? :santa2:

Schhhh... Ikke afsløre julehemmelighederne :nissecool::nissetunge:

Dagens brandhurtige træning:

Var på arbejde i Helsinge og drengene havde taktikmøde, så jeg udnyttede de 30 minutter så godt jeg kunne :superman:

Hele skidtet på skift imellem øvelserne, more or less superset! :superman: :superman:

Der var kun plastikstænger, derfor skæve tal

Squat:

1x10x51 kg.

1x10x71 kg.

1x10x91 kg.

1x10x101 kg.

1x8x121 kg.

2x5x131 kg.

1x3x141 kg. - det gad lænden ikke helt, så jeg gik lidt ned igen.

3x5x131 kg.

Pullups (Underhåndsgreb):

2x10xBW - easy peasy!

Bænk:

1x10x51 kg.

1x10x71 kg.

1x10x81 kg.

1x10x91 kg.

5x5x101 kg.

Pulldowns bagudlænet i ca. 135 grader:

1x10x75 kg.

2x5x100 kg. (stack)

2x8x100 kg. (stack) - easy peasy!

Dejligt lige at få brugt kroppen lidt. Jeg kan mærke at der er pres på for tiden, så min krop er ikke meget for at give mig energi til træning. Kosten skal så småt strammes op igen og søvnen.. den kommer forhåbentlig i juleferien :innocent:

Edit: Når jeg kigger på min Sheiko, er løftene faktisk helt ok :smile: Jeg var ellers helt nervøs over at hele Sheikoen var smidt på gulvet, men det ser jo heldigvis helt fornuftigt ud :nissegrin:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Fredag:

Julefrokost med Fysioterapien so far:

Indendørs skiing i Rødovre fra kl. 10-13.30!

Det er satenedeme sjovt!!! :nissegrin: Man vælter rundt på et stort løbebånd - bare på ski!

Derudover er det sværere end alm. ski - ligesom at stå på is - og så uden pause, konstant i 10-15 min. Godt med syre i benene og mange styrt at grine af hos kollegaerne - selv fik var jeg skyld i 2 trible styrt indenfor 2 min. :laugh: :laugh:

Undervejs indtagelse af ca. 7-8 genstande, som ikke gjorde balancen bedre.

Derefter:

Pause i centeret i hillerød:

Squat:

1x10x60 kg

1x10x100 kg

1x8x110 kg

1x8x120 kg

3x5x130 kg

2x3x140 kg.

Lat pull down:

1x10x75

3x10x100

2x5x120

1x2x135 - stakken :showoff:

Nu: Mere snaps og sild!!! :nissegrin::nissecool::nissetunge:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Fredag:

Julefrokost med Fysioterapien so far:

Indendørs skiing i Rødovre fra kl. 10-13.30!

Det er satenedeme sjovt!!! :nissegrin: Man vælter rundt på et stort løbebånd - bare på ski!

Derudover er det sværere end alm. ski - ligesom at stå på is - og så uden pause, konstant i 10-15 min. Godt med syre i benene og mange styrt at grine af hos kollegaerne - selv fik var jeg skyld i 2 trible styrt indenfor 2 min. :laugh: :laugh:

Undervejs indtagelse af ca. 7-8 genstande, som ikke gjorde balancen bedre.

Derefter:

Pause i centeret i hillerød:

Squat:

1x10x60 kg

1x10x100 kg

1x8x110 kg

1x8x120 kg

3x5x130 kg

2x3x140 kg.

Lat pull down:

1x10x75

3x10x100

2x5x120

1x2x135 - stakken :showoff:

Nu: Mere snaps og sild!!! :nissegrin::nissecool::nissetunge:

LOL... Giv den gas sømand :rudolph::nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

LOL... Giv den gas sømand :rudolph::nissetunge:

Hehe, mange tak!

En finfin julefrokost uden for meget snaps. Jeg havde for en gangs skyld ikke lyst til at give gas. Til gengæld ville en af mine kollegaer meget gerne trumle mig over med en albue og en flad senere på aftenen (som payback fra tidligere, da han røg på røven på skiene efter et lille skub fra min side :innocent:). Det resulterede i, at han slog ud efter mig, ramte en af vores andre kollegaer på vejen og ramte mig i ansigtet med flad hånd. Heldigvis tog min uheldige kollega det værste slag, han så ud til at ømme sig, og jeg fik kun en let skramme. Dette måtte jeg kvittere med en hurtig lås og en markering i de tre nederste ribben med knyttet næve. Så sluttede festen og vi gik ind og drak en øl :nissecool: No hard feelings whatsoever :4thumbup:

Masser af dans og Jodlen til ægte østrigsk tyrolermuzak. Singstar konkurrence på playstation og uddeling af præmier til de bedste styrt m.m. - Altsammen i ægte østrigsk afterskispirit :4thumbup: :4thumbup:

God jul allesammen:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

lyder som en rigtig skipper julefrokost :rudolph:

Var helt færdig over det jule hus :laugh: , men fandt så dette wtf!?!

BWAAHAHAHAAA!!!! W-T-F!!!! :laugh: :laugh: :laugh:

Det er så sindssygt, at man er nødt til at give kredit! Hold da fest et arbejde de har lagt i det :4thumbup:

:nissegrin: - The Nerds always win - :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, mange tak!

En finfin julefrokost uden for meget snaps. Jeg havde for en gangs skyld ikke lyst til at give gas. Til gengæld ville en af mine kollegaer meget gerne trumle mig over med en albue og en flad senere på aftenen (som payback fra tidligere, da han røg på røven på skiene efter et lille skub fra min side :innocent:). Det resulterede i, at han slog ud efter mig, ramte en af vores andre kollegaer på vejen og ramte mig i ansigtet med flad hånd. Heldigvis tog min uheldige kollega det værste slag, han så ud til at ømme sig, og jeg fik kun en let skramme. Dette måtte jeg kvittere med en hurtig lås og en markering i de tre nederste ribben med knyttet næve. Så sluttede festen og vi gik ind og drak en øl :nissecool: No hard feelings whatsoever :4thumbup:

Masser af dans og Jodlen til ægte østrigsk tyrolermuzak. Singstar konkurrence på playstation og uddeling af præmier til de bedste styrt m.m. - Altsammen i ægte østrigsk afterskispirit :4thumbup: :4thumbup:

God jul allesammen:

Lyder som en god julefrokost lige i din ånd ! :4boxing: :4band:

Jeg har planer om at give den gas til julefrokost i aften. Det er ½ år siden eller lign jeg har været baske, så måske det bliver i aften! :4drunk: I al fald er honningsnapsen i fryseren, god vendt og plejet :4jumpy: og om at øjeblik skal jeg op og skifte til det fine dress.

Forresten er foam rolleren rigtig god og Henrik fra klinikken vil også gerne købe en ? Er det for besværligt eller har du dem hjemme så du evt. kan tage dem med til næste osteomanipulapat kursus ?

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en god julefrokost lige i din ånd ! :4boxing: :4band:

Jeg har planer om at give den gas til julefrokost i aften. Det er ½ år siden eller lign jeg har været baske, så måske det bliver i aften! :4drunk: I al fald er honningsnapsen i fryseren, god vendt og plejet :4jumpy: og om at øjeblik skal jeg op og skifte til det fine dress.

Forresten er foam rolleren rigtig god og Henrik fra klinikken vil også gerne købe en ? Er det for besværligt eller har du dem hjemme så du evt. kan tage dem med til næste osteomanipulapat kursus ?

Jeg har stadig 2 liggende, så det er intet problem!

Giv den gas, kammerat. Det klæder dig at blive rigtig godt gammeldags stiv.. hvis du da kan holde til efter kl. 20.00 - det var jo ikke særlig tit du kunne det på studiet :nissetunge::nissetunge:

Link to comment
Share on other sites

Mandags Fedtnæsdkååå Crash and Burn Failure Deadlift Max Test :dry:

I Fedtnæsdkåå, hvor AndersL stødte til.

Først 20min. opvarmning med gulv og swissball øvelser, samt en masse pushups, sjipning og blablabla.

Min skulder er (STADIG) mærket efter meget bænk i sheikoen, det gav sig til kende allerede i de første 50 pushups :r4anting:

Derefter:

Dødløft:

10x100

8x120

5x140

5x160

1x180

1x200

Det var de hidtil letteste løft jeg nogensinde har lavet :4thumbup: De fløj allesammen op og jeg holdt næsten lænden ret under de 200 - den blev af Anders rated som "Ikke grim" :tongue:

Derfor tænkte jeg at der var masser af krudt til at lave et maxforsøg. Der var masser af overskud i kroppen, løftene kørte nemt og hold da fest, der skulle løftes kææææks!!!

1x0x230

Sådan noget fucking pis!!!! Stangen var som limet til jorden, løftede sig kun 2 cm. og der var INGEN bunfire i min ass!!!! ryggen skreg på hjælp og jeg kunne mærke mine hvirvler skrige og spytte mine discus til modsatte ende af lokalet... men stangen.. den rørte sig ikke

Så blev jeg sur!

1x0x230

Men det hjalp ikke en skid - stangen ville overhovedet ikke forlade det bløde gulv!!!!! :dry: :4ranting: :annoyed: :bomb: :camper: :flipa::rocketwhore:

Ikke mere lortedødløft idag :dry:

Imellem sættene

Bænk:

1x10x60

1x10x80

3x5x100

-tisseskulder...

Military:

5x5x60 kg.

OA DB BO Rows:

1x5x40 kg.

2x10x40 kg. - eksplossive - NEEED BIGGER DUMBEELLLSSSS!!!!!! BOOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!!!

Efter 2. sæt military begyndte jeg at køre Rows, på første sæt satte jeg vægten lidt hurtigt ned bag bænken.

Nu er det bare sådan, at bag bænken stikker "støttepinden" ud til bænken (da den kan reguleres i højden). Normalt er der et plastikstykke på, men det var der ikke på denne.

Jeg fik :flipa: fingeren og ringefingeren i klemme mellem vægten og bænken og kan nu sidde og kigge på min knogle på :flipa: fingeren. Heldigvis bedøvede det sig selv og jeg kunne træne færdig.. nu er jeg dog nødt til at stoppe mit indlæg inden jeg bløder ned i tastaturet.

Feee' træning... eller noget!!! :newtongue: Dejligt at AndersL's smilende fjæs var dernede, ellers havde jeg splittet hele skidtet af :evilsmiley03:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hmmm... Har stadig ondt i ryggen efter det mislykkede dødløft forsøg i mandags. Så har jeg heldigvis masser af tid til at finde spas.

Det er den sjoveste bugtalerdukke, jeg nogensinde har set :laugh: :laugh: :laugh: Sad og holdt min latter inde, da jeg var bange for at vække Catten :laugh: :laugh: :laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Det er den sjoveste bugtalerdukke, jeg nogensinde har set Sad og holdt min latter inde, da jeg var bange for at vække Catten

:rofl2::rofl2: Det er fantastisk underholdning til at vågne af :santa2: Jeg vil sige, at det er lige før at det var værd at vække Cat pga. det :shades:

Link to comment
Share on other sites

Første træning efter jul d. 27. december!

Jeg var knust efter 4 dages hårdt ædemarathon, energien var lav og mest af alt havde min krop lyst til at blive på sofaen og pive, men der er kun e'n ting at gøre... ned og igang :smile:

Hele venstre side af torsoen var ustabil og gjorde nas. Muskulaturen var spændt op og fascierne føles ekstremt stramme.. det bliver sgu nok snart til at jeg hopper igang med noget yoga el. lign. :blush:

2x24 kg. Kettlebells var dagens legetøj.

Snatch:

10/10

12/12

15/15+15/15

12/12

TGU:

2x3/3

1x1/1 24+12 kg.

1x0/1 24 + 16 kg.

1x1/1 40 kg. håndvægt

Venstre skulder er absolut ustabil i forhold til højre...

2 Hands Anyhow

3x3/3

2x4/4

3x5/5 - den var naaasty :devil: igen var det venstre side, der sagde fra til sidst - højre føltes som om den kunne fortsætte i al evighed :devil:

Concept 2

5 min. = 1300 m.

3 min. = 700 m. i roligere tempo.

Kondien er heeelt i bund :blush: man kan åbenbart ikke både løfte tunge vægte OG have en cardio som en marathonløber (Det havde jeg da ellers regnet med man fik af at supersette sheiko :tongue:)

Stræk i 35 min. godt og grundigt stiv overalt, det var super at få strukket kroppen igennem. Til sidst føltes det som om kroppen endelig slappede af og min Chi kunne flyde frit :hippy: :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Første træning efter jul d. 27. december!

Jeg var knust efter 4 dages hårdt ædemarathon, energien var lav og mest af alt havde min krop lyst til at blive på sofaen og pive, men der er kun e'n ting at gøre... ned og igang :smile:

Hele venstre side af torsoen var ustabil og gjorde nas. Muskulaturen var spændt op og fascierne føles ekstremt stramme.. det bliver sgu nok snart til at jeg hopper igang med noget yoga el. lign. :blush:

2x24 kg. Kettlebells var dagens legetøj.

Snatch:

10/10

12/12

15/15+15/15

12/12

TGU:

2x3/3

1x1/1 24+12 kg.

1x0/1 24 + 16 kg.

1x1/1 40 kg. håndvægt

Venstre skulder er absolut ustabil i forhold til højre...

2 Hands Anyhow

3x3/3

2x4/4

3x5/5 - den var naaasty :devil: igen var det venstre side, der sagde fra til sidst - højre føltes som om den kunne fortsætte i al evighed :devil:

Concept 2

5 min. = 1300 m.

3 min. = 700 m. i roligere tempo.

Kondien er heeelt i bund :blush: man kan åbenbart ikke både løfte tunge vægte OG have en cardio som en marathonløber (Det havde jeg da ellers regnet med man fik af at supersette sheiko :tongue:)

Stræk i 35 min. godt og grundigt stiv overalt, det var super at få strukket kroppen igennem. Til sidst føltes det som om kroppen endelig slappede af og min Chi kunne flyde frit :hippy: :hippy:

Link to comment
Share on other sites

Uhuhuhhhhh... nåja.. så er der jo også den der hemmelighed, som Cat har fortalt i sin log :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy:

Nemlig at vi skal være FORÆLDRE!!! :4jumpy: :4jumpy: :firebounce: :firebounce:

Dvs. at jeg skal være far!!!!

Cat ringede en dag til mig, mens jeg var på vej hjem fra arbejde og spurgte hvornår jeg kom hjem (havde som sædvanligt arbejdet over). Da hun kunne høre at jeg var på vej, blev hun lidt roligere i stemmen.

Da jeg kom hjem, havde jeg lidt småtravlt, da jeg skulle være til julefrokost 2 timer senere. I sengen lå catten og på bordet lå en gave, som jeg skulle åbne med det samme. Jeg valgte lige at lade vandet først, til irritation for catten, derefter foreslog jeg, at jeg lige kunne tage opvasken, men Cat returnerede med replikken "KOM SÅ IND OG ÅBEN DIN PAKKE!!!!". Aldrig før har jeg hørt en mere irriteret kæreste over at man vil gemme spændingen lidt :tongue:

Da jeg åbnede pakken var der et sødt kort, skrevet med forskellige farver, der startede med ordene "Hej Far" :dropjaw: :dropjaw:

Sedlen var rigtig sød, men jeg fattede ingenting!!! Jeg blev hverken glad, ked eller noget som helst.. jeg blev fuldstændig paf.. helt tom! Det var meget, meget underligt. Jeg har aldrig før prøvet at blive paf på lignende måde.. Der var ingen reaktion overhovedet!

Jeg insisterede på at tage til julefrokosten.. dog en del forsinket.. var der i 2,5 time og smuttede så hjem til Catten.

10-øren faldt først rigtigt, da Cat skulle scannes.

Vi anede ikke hvor langt hun var henne, så hvis vi var heldige regnede vi med at kunne se et hjerteblink (som kan ses i ca. 7 uge).

Menmenmenmen... da scanneren kom på lå der sgu en lille en med fødder, arme og hele skidtet!! Den lå og suttede fingre og dansede elektrik boogie :dropjaw: WOW!!!!!!!

Catten var sgu allerede 1 dag fra at gå ind i 11 uge!!!!!

Nu er vi så her, har vænnet os til tanken, er mega glade og glæder os voldsomt meget :yahoo:

Men.. Catten er stadig "kun" gravid - det har vi vænnet os til, men det er sgu' stadig mærkeligt at høre ordet "far" om sin egen person :blush: Det kan stadig ryste i grundvolden, men shit det bliver fedt!!!

A child of dooooooooom!!!!!!!!!! :devil::yahoo::banana: :banana3: :showoff::crazy_pilot::yahoo:

Navnet er allerede bestemt:

FENRIS NAZIR MAXIMUS!!!

(Jeg skal bare lige cleare den med Catten.. hun foreslår "Hjalte" - Altså... :tongue:) (Og nej, vi kender ikke kønnet endnu).

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share