Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Også tillykke herfra til jer begge. Kan fuldt ud forstå din "pafhed" om beskeden, men det lyder helt klart som om du nok skal blive en rigtig god far. Selvom det kræver ansvar, tid og træthed siger alle fædre jo at det ikke betyder noget i forhold til det man får igen ved at være sammen med barnet. Tror ikke det er til at sætte sig ind i før barnet kommer. Heldigvis har evolutionen nok gjort at man får en masse følelser for barnet op i sig når det bliver født.

Mads som også lige har fået barn beskriver det som nærmest en form for forelskelse og beskytter trang over for dette lille væsen. Han glæder sig hver eneste dag til at komme hjem til ungen selvom han ikke sover optimalt, ikke får trænet optimalt (og han er træningsnarkoman!) og at det tager en masse tid fra de ting man normalt laver!

- vi ses om et par dage :smile:

Lau

Link to comment
Share on other sites

Dejlig beretning, man sidder jo næsten og bliver helt rørt :innocent:

Og så lige endnu et tillykke herfra :bigsmile:

Mange tusind tak :smile:

Jeg er heldigvis også nået dertil, hvor jeg bliver rørt hver gang jeg snakker til "Blob" (Som vi kalder den). Cathrines navle er en fremragende mikrofon at tale i :4thumbup:

"Når der kommer en mand ind, kommer der en mand ud" Så det bliver nok en dreng

Stort tillykke med det

... Eller en ninjatøs i stil med hende fra Kill Bill :ninja:

Og mange tak :bigsmile:

Tillykke :yahoo:

Hjalte er et rigtig sødt navn :wub: men hvis det bliver en pige har jeg tænkt på, om ikke hun skulle hedde MOLly :laugh:

Mange tak Marianne :bigsmile:

Hehe, en af mine kollegers datter hedder Molly og det er et supernavn, meeen der er andre navne på tapetet.

Elva er min klare favorit :smile:

Congrats!!! Fedt, at i opruster

:laugh: :laugh: Mange tak, skipper!

Det bliver en hær.. lige nu er vi 3 drengebørn fra min mors side og 5 drengebørn på min mosters side. Vi har planer om at overtage verdensherredømmet :devil:

Også tillykke herfra til jer begge. Kan fuldt ud forstå din "pafhed" om beskeden, men det lyder helt klart som om du nok skal blive en rigtig god far. Selvom det kræver ansvar, tid og træthed siger alle fædre jo at det ikke betyder noget i forhold til det man får igen ved at være sammen med barnet. Tror ikke det er til at sætte sig ind i før barnet kommer. Heldigvis har evolutionen nok gjort at man får en masse følelser for barnet op i sig når det bliver født.

Mads som også lige har fået barn beskriver det som nærmest en form for forelskelse og beskytter trang over for dette lille væsen. Han glæder sig hver eneste dag til at komme hjem til ungen selvom han ikke sover optimalt, ikke får trænet optimalt (og han er træningsnarkoman!) og at det tager en masse tid fra de ting man normalt laver!

- vi ses om et par dage :smile:

Lau

Tusind tak Lausemanse :smile:

Peter har sagt det samme om sin knægt :smile: Den gode Rolf fortalte mig præcis det samme omkring hvor meget de giver, ligemeget hvor meget de tager - og det er manden der fik tvillinger, da de liiige ville have nr. 3 :wink:

Jeg er helt sikker på at man til enhver tid vil forsvare sin slægt med næb og kløer - især sine egne børn.

Dog skal jeg sørge for at få mit jagttegn og mit våbenskab, hvis jeg får en datter. Så skal jeg jo sidde og vente med jagtgeværet hver gang hun kommer hjem med en ny kæreste - når den tid kommer :laugh: :laugh:

Er det kl. 10 eller 11 vi aftalte - den er sgu' lige smuttet :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Ved det faktisk ikke. hvad med 10.30?

Det er cool med mig.. det var ude hos thomas ikke? Eller er jeg helt væk? Er det kun os to? Jeeesus den dødsdruktur jeg var på igår (den årlige logefrokost) har fuldstændig slettet hele hukommelsen :tongue: Selv stripperen kan jeg næsten intet huske fra :nonono::laugh:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Det er cool med mig.. det var ude hos thomas ikke? Eller er jeg helt væk? Er det kun os to? Jeeesus den dødsdruktur jeg var på igår (den årlige logefrokost) har fuldstændig slettet hele hukommelsen :tongue: Selv stripperen kan jeg næsten intet huske fra :nonono::laugh:

Tsk, tsk, jeg trækker det hele tilbage jeg skrev med ansvar osv. ! :laugh::tongue: . Jo det er hos thomas i Gentofte. Tror det er os alle 4

Link to comment
Share on other sites

Yep.. har selv 3 stk.

...en knægt på 16, en dejlig tøs på 14 og en lille nøler på 5 somre. Så keder man sig sgu aldrig. :4thumbup:

//Hebnes

hehe, ja, der går nok lidt tid inden den når at blive så stor.. og så alligevel kommer det nok til at gå rygende stærkt :smile:

Chief One :devil:

Det er helt vildt stort, damn et kraftkrapyl der kommer ud af anstrengelserne -uanset køn :superman:

See ya duuuude :bigsmile:

Heeyy Chaaamp!!

Mange tak! Ja, der kommer forhåbenligt en førsteklasses ninjasamuraikettlebellkillerringbeaterironbattering baby ud af det :devil:

Seeees :bigsmile:

Et stykke tid siden jeg har været i loggen..

Mange mange gange tillykke! Det er da kæmpe!!

Mange tak :smile:

(Det har jeg hørt at kærestens :boobs: også bliver, så deeet... :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Enough baby talk :devil:

Jeg har fået nyt legetøj og DET er Sweeeeet!!!

Jeg har fået mine ELITERINGS fra London - Niiiceeee, Sweeet :4jumpy: :4jumpy: :4jumpy:

Jeg kan mærke at det er lidt tid siden at jeg har leget med dem sidst.. og at jeg er blevet nogle kg. tungere, menmenmen.. det hele bliver bedre med tiden :4thumbup:

Jeg havde forresten også slæbt min ene 24 kg. KB med, som kommer til at stå fast på klinikken indtil det bliver lidt varmere udenfor.

1.ste pas (kl. 8 i morges, 15-20 min.)

KB Snatch:

10/10

10/10

15/15

10/10

Ringdips:

4x5

Chinups:

4x5

Pistols:

2x5/5

Ring Pushups:

2x15

Noget gøgleri med L-sit pullups, L-sit til hovedet nedad L-sit, skin the cat forsøg.. jeeesus, den skal jeg lige blive bedre til, for det HAR jeg kunnet :tongue:

Så noget med at holde mig nede i Pushup position og skubbe den ene arm ud til siden, mens kraften fordeles med mest kraft på den udadgående arm (aaaaner ikke hvad den hedder???)

Begge arme ud til siden, fremad og skråt fremad - hårdt!

Træningspas 2:(30 min.)

Dips i ringe:

5x10

L-Sit Chins til stå på hovedet og alt det der, som jeg også har skrevet ovenover.

Havde en enkelt "Skin the cat" som fungerede - det var rart :bigsmile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

tillykke med dem. Mon ikke du bliver øm i skroget i morgen ligemeget hvad? :wink:

Jotak, det er godt nok fedt :bigsmile:

Kunne forestille mig, at der bliver en smule DOMS, om ikke andet skal min bouldering climbing i morgen nok sørge for at brænde resten af fibrene godt af :devil:

Jeg synes efterhånden alle de seje har deres egne ringe. :devil:

Hvor kan du hænge dine så der er højt nok til loften (eller gulvet om man vil)?

Hell Yeah!

Ringe er rigtigt mandelegetøj :4thumbup:

Jeg hænger dem indtil videre i nogen af kabeltrækkene i hillerød, når jeg er på arbejde. Jeg har endnu ikke fundet et sted, hvor der er langt nok til gulvet - og det giver sin begrænsning hvad angår Muscle Ups, som jo så skal laves fra L-sit position.. Men det er jo bare om at komme igang :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Og så fik jeg lavet en edit på 1.ste og 2.nd træningspas

Dagens 3. træningspas:

I morgen skal jeg ud og dyrke noget Bouldering, så jeg må spare ryggen lidt. Prøvede lidt decline DB bænk m. 34 kg., men skulderen gjorde lidt nas og bad om ro til i morgen, så jeg kørte lidt squat og tullede hjem igen.

MAAASIIFFFFF SQUATS!!

1x15x60

1x15x80

1x10x100

1x10x110

2x8x120

1x5x130

2x5x140 5'er PR!

1x3x150 3-er PR!

BOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!! :tongue:

Edit: glemte at logge 4x10x70 kg. i leg curls og 4x10x110 i seated straight leg calf raises.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hej Kauf,

jeg kom engang forbi din log og læste noget, du havde skrevet om osteopati, og det lød super interessant.

Jeg har lidt knas med ryggen, som jeg har haft i over et år, mine tidligere sportsfysioteraupeuter har kikket på det og knækket ryggen og givet ultralyd og masseret etc., men det er ikke gået væk. Det er vist ikke noget alvorligt, det er så vidt jeg ved, et led der låser sig, men det irriterer mig i mit arbejde/træning. Jeg har ikke fået det nærmere undersøgt, så det er muligt, at der er diverse andre ting i vejen også...

Nu tænkte jeg så, at osteopati måske kunne være en god idé, så jeg ville gerne spørge dig

- hvad kan en osteopat, som en fysioterapeut ikke kan, i forbindelse med sådan et problem? Er der forskel på undersøgelsen, behandlingen, etc?

- hvad kan en osteopat, som en kiroprakter ikke kan?

- og kan du måske anbefale nogle gode steder/klinikker/behandlere i København?

Håber, du har tid til at svare - så får du også lige anledning til at reklamere lidt for dit fag...

Vh Sina

Link to comment
Share on other sites

Hej Kauf,

jeg kom engang forbi din log og læste noget, du havde skrevet om osteopati, og det lød super interessant.

Jeg har lidt knas med ryggen, som jeg har haft i over et år, mine tidligere sportsfysioteraupeuter har kikket på det og knækket ryggen og givet ultralyd og masseret etc., men det er ikke gået væk. Det er vist ikke noget alvorligt, det er så vidt jeg ved, et led der låser sig, men det irriterer mig i mit arbejde/træning. Jeg har ikke fået det nærmere undersøgt, så det er muligt, at der er diverse andre ting i vejen også...

Nu tænkte jeg så, at osteopati måske kunne være en god idé, så jeg ville gerne spørge dig

- hvad kan en osteopat, som en fysioterapeut ikke kan, i forbindelse med sådan et problem? Er der forskel på undersøgelsen, behandlingen, etc?

- hvad kan en osteopat, som en kiroprakter ikke kan?

- og kan du måske anbefale nogle gode steder/klinikker/behandlere i København?

Håber, du har tid til at svare - så får du også lige anledning til at reklamere lidt for dit fag...

Vh Sina

Hmm.. nu spørger du om noget, hvor jeg har en fremragende chance for at træde alle mine kollegaer og samtlige kiropraktorer over tæerne.

Det er et brandfarligt emne. Derfor vil jeg hellere snakke om hvad en osteopat kan og gør, fremfor hvad de kan og gør i forhold til andre faggrupper.

Det er en lang smøre og jeg har før lovet at skrive hvad osteopati handler om, så mon ikke at det nu er på tide at jeg gør noget ved det?!

Dog er det fredag aften, så jeg vil lade den ligge til i morgen og gå ind og nyde min kæreste.

Jeg sværger at jeg svarer i morgen, men altså ikke I FORHOLD til hvad andre kan og gør, kun hvad osteopater kan og gør.

Håber at det er ok med dig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. nu spørger du om noget, hvor jeg har en fremragende chance for at træde alle mine kollegaer og samtlige kiropraktorer over tæerne.

Det er et brandfarligt emne. Derfor vil jeg hellere snakke om hvad en osteopat kan og gør, fremfor hvad de kan og gør i forhold til andre faggrupper.

Det er en lang smøre og jeg har før lovet at skrive hvad osteopati handler om, så mon ikke at det nu er på tide at jeg gør noget ved det?!

Dog er det fredag aften, så jeg vil lade den ligge til i morgen og gå ind og nyde min kæreste.

Jeg sværger at jeg svarer i morgen, men altså ikke I FORHOLD til hvad andre kan og gør, kun hvad osteopater kan og gør.

Håber at det er ok med dig :smile:

Ha ha, det kunne ellers være spændende nok at se faggrupperne sat lidt op imod hinanden... Men klart nok, jeg kan godt forstå, du hellere vil holde det til osteopatien i sig selv.

Anyways, glæder mig til at læse din lange smøre, når du får tid til at skrive den. Jeg skal flytte op på fjerde sal i morgen, så søndag vil min ryg sikkert begynde at spørge mig, om jeg har fundet ud af, hvor den skal sendes hen...

Ha´en god aften!

Link to comment
Share on other sites

Ha ha, det kunne ellers være spændende nok at se faggrupperne sat lidt op imod hinanden... Men klart nok, jeg kan godt forstå, du hellere vil holde det til osteopatien i sig selv.

Anyways, glæder mig til at læse din lange smøre, når du får tid til at skrive den. Jeg skal flytte op på fjerde sal i morgen, så søndag vil min ryg sikkert begynde at spørge mig, om jeg har fundet ud af, hvor den skal sendes hen...

Ha´en god aften!

Det er klart at det altid er spændende at se tingene sat op imod hinanden, men da nogle kiropraktorer idag arbejder med træning, mens flere og flere fysser arbejder mere og mere manuelt er faggrupperne efterhånden godt blandet sammen.

Der findes et utal af kurser indenfor brancherne og derfor er det efterhånden svært at generalisere fysioterapeuter og kiropraktorer, da der altid vil være nogen som har taget kurser indenfor dit og dat og derfor vil falde udenfor de klassiske kategorier.

Det vil (desværre) næsten altid føre til uendelige diskussioner, hvor det til syvende og sidst ender ud i faglig stolthed, mere end konstruktiv diskussion.

For lige at runde den, vil jeg da sige, at hvis man har prøvet en behandler, er det ikke ensbetydende med at man har prøvet alt hvad der ligger indenfor den faggruppes kunnen. Men har det ikke hjulpet efter et rimeligt stykke tid, skal man finde sig en anden behandler :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Pga. omstrukturering af tiden i weekenden (Heriblandt en alletiders spilleaften i går aftes, der varede til godt ud på natten.. var lidt tung i hovedet i morges, da aftenen indeholdt en del (Se en helvedes masse) slik, rødvin og brandy, samt flytning for en kammerat idag) har jeg ikke fået skrevet det lovede indlæg. Jeg har grublet en del over det og vil gerne have tid til at sætte mig ned og skrive indlægget, så det ikke bliver et hurtigt uigennemtænkt indlæg.

Derfor vil det komme en af de næste dage - om ikke andet har jeg fri på tirsdag og har god tid til at lave det der.

Så beklager Sina og evt. andre, der er interesserede, men, men, men.. fortvivl ikke - tirsdag er min egen deadline :smile:

Link to comment
Share on other sites

Søndagstræning med Mrrrruuuuusashiiiii i FDK

Efter en god pizza efter en vellykket flytning ned fra 1.ste og op 4. sal var jeg klar til spas med Mr. Musashi - stedet var fitnessdk, stemningen var leeeee'. Gode DOMS i benene efter squatten i forgårs og i underarmene efter 2 timers klatring med kammerat Kenneth i nørrebro hallen igår :devil:

Squat:

der er muligvis noteret en gentagelse eller et sæt mere eller mindre, da jeg ikke helt kan huske hvordan og hvorledes..

1x15x60

1x12x80

1x12x90

2x10x110

1x8x120

1x4x140 kg. der var sgu ikke rigtigt skub i venstre benet

1x2x160 kg. "spanske squats" - ikke engang til 90 grader, stolede ikke på venstrebenet og valgte derfor at snyde.. skrald.

2x8x120 kg.

1x25x100 kg. breathers.. yyyeaahhh!!!!! Jeg har lært at alt over 20 gentagelser er for udholdenhed, så det her var jo ren cardio! :tongue:

En helvedes masse leg i ringene - ca. en times tid spas i ringene - næsten udelukkende for pressestrukturen - dææælenmeee leee' :devil:

Vi tiltrak et par stykker, som ville lege med - det var ganske skægt at se de normale pumperdrenge komme voldsomt til kort, mens Musashi bare kørte øvelse på øvelse af - den mand er en MASKINE!!! :4jumpy::crazy_pilot::devil:

Derefter superset mellem dampbad og alm. sauna - dog med pitstop ved "den store kolde balje" - en fræk indretning i badeafdelingen, hvor en hel træbalje bliver fyldt med koldt vand, herefter hiver man i et stykke reb og får hele baljens indhold ned over sig. ÆGTE Vikingepower!!!! :chopper:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share