Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

OG en lille en til alle mine buddies, som er gået igang med deres vægtløftningspjat...

THIS is what you really want :wink:

Not quite there yet, but repetition is the mother of skill :laugh: :laugh: :laugh: Så ja, vægtløftning er egentlig bare støtteøvelser til... Olympic Pelvic Lifting :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nå, MOL var nede, da jeg ville lave mit indlæg.. så bliver det forhåbentlig inden weekenden.. lad os nu se, hvornår jeg får tid..

Idag:

1 time og 15 min. klatring featuring MUUSASHIII, den menneskelige John Deere Traktor!!!

Fee' bane vi fik leget på fra Max udhæng og op til lodret - den var sgu' svær og jeg missede de sidste 2 greb hver gang - it will come :devil:

Så over til 1 times hardcore undervisning med Rosa Viola, Musashi, Cat, AndersL og venner på holdet. Konge time, hvor jeg kunne plage alle mest muligt - alle gav fuld gas hele timen igennem - det var et fedt hold at undervise :bigsmile:

Derefter superset som følger: dampbad, kold afskylning, sauna, kold afskylning! It's good to be a viking :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nederen at være syg.. til gengæld får man masser at tid til at finde inspiration.

Her er f.eks. det sidste nye indenfor koordinationstræning - det er herre funktionelt.. tror sgu' at jeg vil til at indføre et i fitnessdkåå...

(spol de første to minutter over)

Link to comment
Share on other sites

Nederen at være syg.. til gengæld får man masser at tid til at finde inspiration.

Her er f.eks. det sidste nye indenfor koordinationstræning - det er herre funktionelt.. tror sgu' at jeg vil til at indføre et i fitnessdkåå...

(spol de første to minutter over)

Den er superfed den video! Så ved jeg da hvad hele FaceCrack netværket skal spammes med idag! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Den er superfed den video! Så ved jeg da hvad hele FaceCrack netværket skal spammes med idag! :bigsmile:

Og tak Anders, fordi du sendte den til mig på facebook.. den er næsten endnu federe på facebook, end herinde :tongue:

All Illness and no play makes me a very dull boy... and the monkey too

Link to comment
Share on other sites

Så kunne jeg ikke holde ud at ligge på sofaen mere!!!

Jeg bevægede min snottede krop ned i fitnessDK og snuppede 15 min. på crosstraineren, hvor jeg sveeedte som en gammel græsk arbejdshest!

Derefter 15 reps. sæt - 3 runder

Pulldowns smalt greb m. 89 kg.

Pulldowns i 45 grader 89 kg.

Hammerstrength Seated Chest High press 50 kg. på hver

Hammerstrength Seated Low Press 45 kg. på hver

Triceps pushdown 30 kg. på hver

No pressure, men bare for at få kroppen bevæget igennem.

Derefter 5 min. på crosstraineren igen.

Superset mellem dampbad, kold afvaskning, dampbad, kold afvaskning, sauna, kold afvaskning, dampbad - 35 min.

Nice - tror jeg vil gøre noget lignende i morgen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Endelig er sygdommen skræmt ud af kroppen!

Da jeg havde fri fra arbejde havde fitnessdk lukket.. så den må jeg klare i morgen..

Her er så et klip af en mand, der har regnet den RIGTIGT godt ud :wink:

hahaha :laugh:

Den er fed den sang :rofl2:

Godt du er ved at være rask igen, men det er nu meget hyggeligt at du har tid til at finde videoer til os :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

hahaha :laugh:

Den er fed den sang :rofl2:

Godt du er ved at være rask igen, men det er nu meget hyggeligt at du har tid til at finde videoer til os :biggrin:

Mange tak Marianne :smile: Jamen, så må jeg jo se, om jeg ikke kan finde lidt flere her og der :laugh:

Lørdagstræning:

1 times Kettlebell træning i CSA under ledelse af Mr. Musashi - the master of the evil carddeck!!! :king: :king: :king:

Feeed time, hvor jeg desværre måtte stoppe 3 min. før tid pga. en fucked venstre skulder - back to basic :dry:

Jeg havde min gamle kammerat Jan med, som ikke er vant til at dyrke motion, udover lidt fodbold i røven af 5. division. Planen var at vi skulle i byen om aftenen og give gas, men efter endt dampbad og indtagelse af noget mad, kogte han helt ud på sofaen, havde ondt alle steder og kørte hjem kl. 21.30 med fare for at falde i søvn bag rattet :laugh: :laugh: Super time med Musashi :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Iiihhh - Mange tak :smile:

Den er rigtig fed :w00t:

ps. I andre må også gerne se med :laugh:

Glad for at du kan lide den :wink: Jeg blev godt nok forbløffet - han er sgu' ret sej!!

Aftenens hjemme - nu skal jeg lave lidt - træning

310 strækkere

30

30

20

40

40

50

50

50

med varierende greb - dvs. startende smalt, og så længere ud - de 20, kun smalt.

Edit: - 310 er jo et bøsset tal..

40 mere

Total: 350

Og så i seng!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Glad for at du kan lide den :wink: Jeg blev godt nok forbløffet - han er sgu' ret sej!!

Aftenens hjemme - nu skal jeg lave lidt - træning

310 strækkere

30

30

20

40

40

50

50

50

med varierende greb - dvs. startende smalt, og så længere ud - de 20, kun smalt.

Edit: - 310 er jo et bøsset tal..

40 mere

Total: 350

Og så i seng!

GODD**MNIT FORBA**EDE AUTISME!!!!

Jeg gik i seng, men kunne ikke sove.. 350, 350, 350... dårligt, dårligt tal, dårlig karma, dårlig søvn, dårlig afslutning på weekenden!!

Op igen!!

20

30

30

35

35

Sådan!

Total: 500!! - Se DET var et flottere og mere æstetisk tal, nemlig!

I pauserne legede jeg lidt med at tage billeder af min brækkede tå (4. tå på venstre fod) men den er kulsort og Spitze klam!! Endvidere har jeg verdens grimmeste tæer (udover SimonHP's hobitfødder), så det bliver i forskånet for :laugh:

Og så GODNAT! :tongue:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Må lige gentage hvad jeg har skrevet i min log:

Til sidst lidt boldlir. Men det der med boldprinsesse, må jeg vist næsten tage i mig igen. :blush:

Jeg så en, som jeg ikke var helt sikker på var Kauf. Men så hoppede han op på en bold og begyndte og lave squat - og så var jeg ikke i tvivl mere :bigsmile: Hold kæft han styrer de der bolde - og har meget styrke :w00t: Very impressive!!

Det er altså vildt, hvad du kan lave på en bold - jeg vil os' jeg vil os'! a065.gif

Kunne man ikke snige noget af det ind i HardCore? Eller er det mod konceptet?!

Anyways, godt at hilse på - og din autisme armstrækkere, vil jeg slet ikke kommentere :laugh:

Edited by Candygirl
Link to comment
Share on other sites

psycho

Af hjertet tak for din fine kompliment *smiley, der tager sin høje hat af og bukker dybt med stive ben*

Må lige gentage hvad jeg har skrevet i min log:

Til sidst lidt boldlir. Men det der med boldprinsesse, må jeg vist næsten tage i mig igen. :blush:

Jeg så en, som jeg ikke var helt sikker på var Kauf. Men så hoppede han op på en bold og begyndte og lave squat - og så var jeg ikke i tvivl mere :bigsmile: Hold kæft han styrer de der bolde - og har meget styrke :w00t: Very impressive!!

Det er altså vildt, hvad du kan lave på en bold - jeg vil os' jeg vil os'! a065.gif

Kunne man ikke snige noget af det ind i HardCore? Eller er det mod konceptet?!

Anyways, godt at hilse på - og din autisme armstrækkere, vil jeg slet ikke kommentere :laugh:

Hehe, mange tak, skal du have :bigsmile:

Det gik helt ok, selvom det er et stykke tid siden, at jeg har lavet det sidst.

Der er kun en ting at sige omkring det - bare gør det og lad være med at være bange for at slå dig!! Det gik sgu' da ellers meget fint med dig også :bigmsile:

Undskyld at jeg var lidt kort for hovedet, men jeg var så eksplossiv af energi, at jeg bare måtte høre Death from Above og Fatboy Slim for fuld udblæsning, mens jeg fik basket noget energi af - vil gerne :blabla: lidt mere en anden gang :smile:

- Og NAIII, der kommer ALDRIG en bold i nærheden af Hardcore - desværre.. Det kunne ellers være fedt at lære folk at lave Snatches og Sidepress stående på en bold :laugh: :laugh:

Mandag aftens sene træning:

Bold og diller daller - 25 min.

Flaget kunne jeg også stadig...

Front Squat

1x10x60

1x5x70

1x5x80

1x5x90

5x5x100

Indimellem de lette sets:

Sumo Deadlift Teknik

4x10x100 kg. so damn easy, I get bored!

Chins

3x8xBW - eksplossive og superlette

Derefter lidt tekniktræning med en gut og hans kæreste (som jeg kender tilbage fra Næstved), der gerne ville lære at lave nogle KB Swings.

So damn easy training - I am ready for tomorrowssssssaaaaaaa :yo::banana: :banana3:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Hehe, mange tak, skal du have :bigsmile:

Det gik helt ok, selvom det er et stykke tid siden, at jeg har lavet det sidst.

Der er kun en ting at sige omkring det - bare gør det og lad være med at være bange for at slå dig!! Det gik sgu' da ellers meget fint med dig også :bigmsile:

Undskyld at jeg var lidt kort for hovedet, men jeg var så eksplossiv af energi, at jeg bare måtte høre Death from Above og Fatboy Slim for fuld udblæsning, mens jeg fik basket noget energi af - vil gerne :blabla: lidt mere en anden gang :smile:

- Og NAIII, der kommer ALDRIG en bold i nærheden af Hardcore - desværre.. Det kunne ellers være fedt at lære folk at lave Snatches og Sidepress stående på en bold :laugh: :laugh:

So damn easy training - I am ready for tomorrowssssssaaaaaaa :yo::banana: :banana3:

Ja men var så lidt :wink: Og også tak tilbage - men ja det går da bedre, i forhold til første gang jeg legede med boldene for to uger siden. Altid rart med noget nyt, og hurtig fremgang :bigsmile:

Og helt i orden, nogen gange har man brug for at brænde igennem - jeg gør det bare mere på en spinning cykel, hvor jeg tilgengæld heller ikke lader nogen forstyrre mig :blush:

Og du må vist gå mere til den, hvis det er så eaaaaaaaasy :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag Morgentræning med overministeren Mr. MUSAHIIIII!!!!

Som altid hamrende godt selskab at være i, når man har lyst til at smage blod kl. 0700 om morgenen :devil: :devil:

Opvarmningen bestod af en masse medicinbold kast mod væg, til hinanden osv.

Derefter rebklatring og ringe i ca. lidt over 1 times tid.

Så videre nedenunder til lidt jernløftningslir:

Squat:

1x10x60

1x10x80

1x8x100

3x5x120

Jeg kunne godt mærke at jeg var lidt træt, og at benern havde kørt frontieessss igår.

Liggende benpres:

Den mest ultimative presseøvelse for stængerne efter Squat!! Jeg har ikke set sådan en maskine, siden '96, hvor jeg trænede i US, så det var bare med at komme igang :bigsmile:

- et par set med lette kg., derefter

1x8x200

1x8x210

1x8x220

1x8x240

Godt gensyn med en gammel ven, som helt sikkert skal bruges noget mere, når vejen går forbi IFI!!

Biceps - down the rack

Standing calf raises:

3x8x110

Superset m. seated Calfraises

3x15

Jesus, jeg hader calf øvelser.. :tongue:

Videre til FitnessDK og supersette dampbad, sauna og kolde afvaskninger - og sådan gik der 3,5 time af morgenen!

Dejligt at prøve smagen af blod og bræk, samt have vabler i hænderne igen, allerede inden middag :king: :king: :king:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag Morgentræning med overministeren Mr. MUSAHIIIII!!!!

Som altid hamrende godt selskab at være i, når man har lyst til at smage blod kl. 0700 om morgenen :devil: :devil:

Opvarmningen bestod af en masse medicinbold kast mod væg, til hinanden osv.

Derefter rebklatring og ringe i ca. lidt over 1 times tid.

Så videre nedenunder til lidt jernløftningslir:

Squat:

1x10x60

1x10x80

1x8x100

3x5x120

Jeg kunne godt mærke at jeg var lidt træt, og at benern havde kørt frontieessss igår.

Liggende benpres:

Den mest ultimative presseøvelse for stængerne efter Squat!! Jeg har ikke set sådan en maskine, siden '96, hvor jeg trænede i US, så det var bare med at komme igang :bigsmile:

- et par set med lette kg., derefter

1x8x200

1x8x210

1x8x220

1x8x240

Godt gensyn med en gammel ven, som helt sikkert skal bruges noget mere, når vejen går forbi IFI!!

Biceps - down the rack

Standing calf raises:

3x8x110

Superset m. seated Calfraises

3x15

Jesus, jeg hader calf øvelser.. :tongue:

Videre til FitnessDK og supersette dampbad, sauna og kolde afvaskninger - og sådan gik der 3,5 time af morgenen!

Dejligt at prøve smagen af blod og bræk, samt have vabler i hænderne igen, allerede inden middag :king: :king: :king:

Tak for en feeeee morgen. Det var sgu en fornøjelse at starte dagen med en gang T direkte ud i blodbanen.. Wuuhuuuuu!!!!

Og good damn, hvor var det dog dumt at lave "running the rack" :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Tak for en feeeee morgen. Det var sgu en fornøjelse at starte dagen med en gang T direkte ud i blodbanen.. Wuuhuuuuu!!!!

Og good damn, hvor var det dog dumt at lave "running the rack" :crazy:

:laugh: :laugh: :laugh:

Mine BYCÆPZ var også godt tilfredse med turen i saunaen bagefter :laugh:

Det var fandme godt, at vi droppede ide'en med "running the stack" i calfrais'ne :crazy::tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag aften:

30 min. lunges, squats, spidermancrawls m.m. opvarmning med håndboldpigerne fra Nordsjælland, derefter teknik træning af dem alle sammen.

Ind i toget og direkte til en times HardCore dedikeret og opbygget specielt til mr. gueststar Musashiiii :devil:

Ekstra ben og ekstra skulder til ære for den kompakte traktor mr. Musashiiii!!!

Masser af sved - sweeet!! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag:

Vågnede i nat kl. 4 af at overboen 2 etager over holdt fucking lorte råbe-skrige gymnasie hysteri-fest. Faldt i søvn 30 min. senere og gav hende en verbal røvfuld, da jeg kom hjem fra en lang arbejdsdag!!

FDK:

50 pushups

20 min. bold lir - oh squat m. 20 kg., squats, hoppen rundt, russian twist m. 20 kg., crunches m. 1 ben 90 grader i ribbe og det andet løftet - naasty... leg med 2 og 3 bolde etc.

:blahblah: Med Cilius - pissehyggeligt - det var længe siden :bigsmile:

Puny dødløft og lidt lir...

død:

12x100 kg.

2x5x140

5x160

3x180

1x190

1x200 - lorteløft, teknisk set var det et vidunder at min ryg ikke gik i stykker - skrald :dry:

2x5x140

Derimellem Chins og Incline DB press:

Chins:

15

10

10

Herfra fokus på eksplossivitet - så snart tempoet gik ned, stoppede jeg.

10

4x8

3x5

Incline DB press:

4x10x36 kg.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share