Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Idag stod den på leg med kettlebells i 16 og 24 kg.s klassen.

Det var hylesjovt - men teknikken skal lige heeelt på plads.

Det blev til en masse Svings, militarypress, one-arm millitary press, Overhead squat og rows med den ene fod i jorden og den anden hånd med vægtbæring på modsatte kettlebell - ikke så meget styrke, men masser af coretraining i sådan et svin :superman:

Min venstre skulder brokkede sig lidt, indtil jeg fandt ud af at jeg var bange for at give slip på skulderen (grundet tidligere skade) og derfor forhindrede mig selv i at rotere i venstre side. Efter lidt teknik og lidt kabeltræk for rotatorerne kørte det uden problemer :bigsmile:

Derefter var der lidt one arm pushups med en arm og modsatte ben i jorden, samt en arm og modsatte ben strakt lige ud - 3x5 på hver hånd.

Derefter lidt unilateral benafbrænding - venstre ben er stadig helt i skoven :nonono:

Unilateral benpres - eksplossivt

3x12x45 kg.

supersettet med

unilateral Lying legcurl - middel tempo

3x10x32 kg.

unilateral legextensions

3x12x30 kg.

supersettet med

unilateral seated calfraises med strakt knæ

3x15x70 kg.

De efterfølgende stræk var katastrofale - jeg er blevet stiv som en gammel mand :blush: begge ben har tabt ca. 15 cm. i højden, når jeg står op af en ribbe og strækker bagsiden af bentøjet - der er vist en, der har siddet for meget ned på det sidste :innocent:

Ellers en god og svedig træning - Kettlebells - det må blive ønskerne til jul.

Jeg kan lige se det for mig. Hele familien er samlet ved juletræet og gaverne bliver lagt ind under. Meget silde og diskret bliver pakkerne lagt ind under, mens lillebror bakser med en gave, der er formet som en kanonkugle med håndtag. Han hiver og slider for at få "the beast" ind under træet, mens farmand insisterer på, at det IHVERTFALD aldrig er til at vide hvilke gaver, der er til hvem - og at det forresten jo lige så godt kunne være en foodprocessor til mutter, eller en racerbane til brormand, som det kan være en jernkugle til mig :laugh: - Det er sgu hyggeligt, når dagene bliver kortere og vinterstemningen sætter ind :smile:

Link to comment
Share on other sites

Liret træning du får brændt igennem mester :devil:

Og griner historie med KB og juletræet :laugh::laugh:

Takker mr. Grrrruarden :devil:

Jeg prøver så småt at finde tilbage til centeret igen, men det bliver altid lidt på slump, fordi jeg hellere vil lege end smide mig selv ind i et rutinepræget skema.

Mine planer om et HST program, skal lige modificeres lidt, efter jeg har opdaget min store sideforskel i benene :dry:

Men lad os nu se, hvad jeg finder på.. det vil kun tiden vise :smile:

Link to comment
Share on other sites

Takker mr. Grrrruarden :devil:

Jeg prøver så småt at finde tilbage til centeret igen, men det bliver altid lidt på slump, fordi jeg hellere vil lege end smide mig selv ind i et rutinepræget skema.

Mine planer om et HST program, skal lige modificeres lidt, efter jeg har opdaget min store sideforskel i benene :dry:

Men lad os nu se, hvad jeg finder på.. det vil kun tiden vise :smile:

Ja og det var så mit indlæg.. sad ved Cattens computer og havde ikke lige opdaget, at jeg var lokket ind som hende :wub: - BUSTED!!! :w00t::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

I klinikken i 6 timer og derefter 1 times ryghold og 1 times boldhold.

Jeg valgte at rygholdet skulle STRAFFES i anledning af min super energi i dag :w00t::superman:

Det måtte jeg så bøde en del for, da jeg fandt ud af at jeg var temmelig DOMSet i mine ben :crazy:

Det er vist det hårdeste ryghold jeg har kørt i Hillerød indtil nu - alle var supertændte, men DAUMN, jeg blev selv helt brændt af sammen med resten af holdet :blush:

Derefter blev det så til en times boldhold, hvor der blev sat focus på balancen - her måtte jeg spotte en kvinde en hel del, så ikke så meget træning til mig, men det blev da til en smule på rutinen :smile:

Alt i alt en super dag :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

USH! Var brændt heelt af oven i skallen efter dagen i klinikken... var nødt til at gå op og svede lidt!

Dagens træning

Nu i rækkefølge:

Løbebånd:

2 min. - 15 km.t, 2 min. 16 km.t, 1 min. 17 km.t, 1 min. 18 km.t - i alt 6 hurtige min.

Kettlebell-leg

2 stk. 16 kg. kettlebells til rådighed:

Opvarmning:

Onearm snatch

3x10 til hver arm (første 3 gentagelser i de to første set blev kørt, hvor jeg holdt kettlebell'en på højkant i toppen af løftet :devil:

Cirkeltræning - alle kørt direkte uden pauser:

Twohand snatch med 16 kg. kettlebell i hver hånd

3x10 - NAaaaaastyyyy :devil:

Overheadsquat med kettlebell i hver hånd

1x10x2x16kg. kettlebell

2x6x2x20 kg. vægtskiver.

Rows stående på en arm på en kettlebell og modsatte ben i jorden, ene ben fri i luften

3x10 til hver arm.

Militarypress - two hand

3x12

Sidste set afsluttet med

OAP's

1x 10 til hver hånd

AAAAAAAAARRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!

Mine håndled var brændt af efter 2. runde.. 3 runde blev den rene tudetur med 2 gange udstræk for håndledsflexorerne undervejs.. aahhhpuuuuhhhhstøøøøøn :blink: (hvor er min forpustede smiley) :4trumpet: :4band: :clown2::surrender::tongue:

Direkte til bentur:

hele skidtet kørt som cirkeltræning uden pauser

Unilateral benpres

2x10x45 kg. - hmm.. forholdsvist eksplossivt

Seated calfpress:

2x15x45 kg. - hypereksplossivt - bed godt pga. Eksplossiviteten!

Lying Legcurl

2x8x32 kg. - ikke meget gods idag :blush:

MERE KETTLEBELL!!!!

Cirkeltræning igen uden pause - Nu med 1 stk. 24 kg. kettlebell :cool:

Onehand snatch:

3x5

Onehand standing Row

3x10

Unilateral Militarypress

3x10

Mothaaaafuuu...... Godt brændt af... :devil: Meeen....

Hele skidtet afsluttet med:

OAP's

1x10/10

-mødte lige gamle ven og det blev til 5 min. kæbe :blahblah: :blahblah:

One arm snatch med Barbell: (gotta love this one :wub::devil:

1x2x2x25 kg. til hver hånd (skiftevis)

1x2x30 kg.

1x2x2x35 kg.

OAP's

1x15/15

1x15/15

Rows: (imellem sidste to set OAP's)

1x10x40 kg.

Lidt supereksplossive crunches på bold til slut - heeelt ud i ekstensionen og *POW* op igen :devil:

HIIIIYYYYAAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

USH! Var brændt heelt af oven i skallen efter dagen i klinikken... var nødt til at gå op og svede lidt!

Dagens træning

Nu i rækkefølge:

Løbebånd:

2 min. - 15 km.t, 2 min. 16 km.t, 1 min. 17 km.t, 1 min. 18 km.t - i alt 6 hurtige min.

Kettlebell-leg

2 stk. 16 kg. kettlebells til rådighed:

Opvarmning:

Onearm snatch

3x10 til hver arm (første 3 gentagelser i de to første set blev kørt, hvor jeg holdt kettlebell'en på højkant i toppen af løftet :devil:

Cirkeltræning - alle kørt direkte uden pauser:

Twohand snatch med 16 kg. kettlebell i hver hånd

3x10 - NAaaaaastyyyy :devil:

Overheadsquat med kettlebell i hver hånd

1x10x2x16kg. kettlebell

2x6x2x20 kg. vægtskiver.

Rows stående på en arm på en kettlebell og modsatte ben i jorden, ene ben fri i luften

3x10 til hver arm.

Militarypress - two hand

3x12

Sidste set afsluttet med

OAP's

1x 10 til hver hånd

AAAAAAAAARRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!

Mine håndled var brændt af efter 2. runde.. 3 runde blev den rene tudetur med 2 gange udstræk for håndledsflexorerne undervejs.. aahhhpuuuuhhhhstøøøøøn :blink: (hvor er min forpustede smiley) :4trumpet: :4band: :clown2::surrender::tongue:

Direkte til bentur:

hele skidtet kørt som cirkeltræning uden pauser

Unilateral benpres

2x10x45 kg. - hmm.. forholdsvist eksplossivt

Seated calfpress:

2x15x45 kg. - hypereksplossivt - bed godt pga. Eksplossiviteten!

Lying Legcurl

2x8x32 kg. - ikke meget gods idag :blush:

MERE KETTLEBELL!!!!

Cirkeltræning igen uden pause - Nu med 1 stk. 24 kg. kettlebell :cool:

Onehand snatch:

3x5

Onehand standing Row

3x10

Unilateral Militarypress

3x10

Mothaaaafuuu...... Godt brændt af... :devil: Meeen....

Hele skidtet afsluttet med:

OAP's

1x10/10

-mødte lige gamle ven og det blev til 5 min. kæbe :blahblah: :blahblah:

One arm snatch med Barbell: (gotta love this one :wub::devil:

1x2x2x25 kg. til hver hånd (skiftevis)

1x2x30 kg.

1x2x2x35 kg.

OAP's

1x15/15

1x15/15

Rows: (imellem sidste to set OAP's)

1x10x40 kg.

Lidt supereksplossive crunches på bold til slut - heeelt ud i ekstensionen og *POW* op igen :devil:

HIIIIYYYYAAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:blink::w00t::devil: Du er gal mester. Find ud af hvornår du skal lege tarzan :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hej Kauf

Tak for sidst (PT kursus i Valby).

Jeg snakkede med Michael(Bone-Breaker) idag(Vi er på rygcentret i Ringe sammen). Han sagde at du havde en log, så jeg ville lige ind og kigge og ganske rigtigt :bigsmile: Jeg kan forstå du også kender Rasmus(Rall). Det er jo en lille verden vi lever i. Jeg har fået det indtryk at du også er interesseret i hvad der kommer af kongresser, messer osv indenfor træning, så hvis du ikke er klar over det, kan jeg da lige fortælle at der er sportskongres i Odense fra 1-3 feb. Tjek evt www.sportskongres.dk.

Nå, ville bare hilse

Mvh JanJ

Link to comment
Share on other sites

Hej Kauf

Tak for sidst (PT kursus i Valby).

Jeg snakkede med Michael(Bone-Breaker) idag(Vi er på rygcentret i Ringe sammen). Han sagde at du havde en log, så jeg ville lige ind og kigge og ganske rigtigt :bigsmile: Jeg kan forstå du også kender Rasmus(Rall). Det er jo en lille verden vi lever i. Jeg har fået det indtryk at du også er interesseret i hvad der kommer af kongresser, messer osv indenfor træning, så hvis du ikke er klar over det, kan jeg da lige fortælle at der er sportskongres i Odense fra 1-3 feb. Tjek evt www.sportskongres.dk.

Nå, ville bare hilse

Mvh JanJ

Hej Jan :cool:

Selv tak! og tillykke med Maxpulsen.. var det 182... old guy :tongue::wink:

Rall og jeg mødtes i Odense og jeg håber at komme ud og se klinikken han arbejder på en af de nærmeste uger (se måneder, sådan som min kalender ser ud nu :blush: )

Jeg har ikke fået tjekket sportskongressen ud endnu, men det lyder umiddelbart kanonfedt - tusind tak for linket - jeg tjekker det ud i en af pauserne i weekenden (Osteopatuddannelsen kører denne weekend).

Tak for link og hilsen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Var i IK99 og lege vægtløfter idag :4thumbup:

Havde tillusket mig en plads på en workshop med Anders Bendix Nielsen som underviser og Mark Nielsen som coach og prøvekanin - det var supercool.

Mark Nielsen = splint på under 70 kg.

Mark Nielsen = dyb benbøjning 150 kg. demonstreret uden at have problemer.. :w00t:

Mark Nielsen = frivend 130 kg. demonstreret uden at have problemer :devil::devil::devil:

etc.

Meget imponerende og meget lærerigt, fik gode teknikker og finpudsninger i frivenden og de dybe benbøjninger, samt råtræk.

Vi smadrede igennem fra kl. 19-21.20, og jeg er helt kvast.

I morgen = ti timer på klinik, stortudende pga. SUPERDOMS i trap. 2 og trap. 3, samt erector spinae.. wuhuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!! :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hophophop!!!!

Whoops.. opdateringen på de sidste par træninger er vist røget i farten :blush:

Men om ikke andet: Dagens træning:

I klinikken kl. 10.00 - 1 times swissballhold - stille og roligt...

Aften træning.. var lidt bøvlet, men endte med masser af spas :superman:

SE, først skulle jeg have været til Salsa, men så meldte min dansepartner fra... Så ville jeg rive jern, men havde glemt mine sko :sneaky2: SÅ... tænkte jeg *PIS* og at jeg kunne træne med Christians Kettelbells, som også står på Nørrebro Fitnæsss DKÅÅÅ :devil:

DA jeg så kom op i centeret med bare tæer og fine shorts, så HAVDE CHRISTIAN FANDENSATENME FLYTTET SINE KETTLEBELLS :4ranting: :rocketwhore::gun2: AAARGHHH!!!!!

HM!

Så var der heldigvis stadig en masse alternative øvelser at lege med :w00t:

Armstrækkere - 50 stk.

Snatches med 5 kg. ... Stående på swissball

en del til hver side.

"Den-øvelse-somhverkenCATellerjegkanhuskehvadhedder-med-armen-lateralt-i-90-grader-krydset-ind-over-kroppen-træk-horizontalt-ud-til-strakt-arm"... stående på swissball med et kabel i hver hånd.

5 og 7,5 kg. på hvert kabel.. puuuffff... styrken er det ikke svært med, men stabiliteten!!!

4x10 stk.

supersettet med

chins - mediumgrip, ben strakt fremefter med hoften bøjet i 90 grader

4x10 stk.

Snatches - 2-hands, unilateralt med vægtskiver ... der var jo ingen kettlebells :wink:

3x10x15 kg. i hver hånd samtidig

prøvede en enkelt med 2 20 kg.s skiver.. det gik ikke så godt - snatches var fint, men det var lidt svært at vende de 2 20 kgs. skiver i luften :tongue:

One handed benchpress on swissball

1x10x24 kg.

2x10x30 kg. - super eksplossive allesammen

Laterals og squat i en bevægelse... på swissball

1x10x7 kg. - den var svær at holde balance på... i bunden af squatten er vægtene nede langs siden og i toppen er armene ude langs i strakt.. den var svær :4thumbup:

En arms pres i kabel - knæstående på swissball - svær at holde balancen på.

2x10x7,5 kg.

Supersettet med:

En arms træk - knæstående på swissball - kunsten er her at holde sig HELT ret op og ned på swisseren.. ikke nemt :smile:

3x10x12,5 kg.

Russian Twist på Swissball:

1x20 kgx10 stk. til hver side

1x30 kg.x10 stk. til hver side

Dertil en masse balance på hænderne i div. stillinger

- tja.. jeg synes at jeg manglede et lille powerboost i patten og ryggen, men hele coren var godt varm og sveden drev.. gode hele muskelkæder jeg fik sat gang i i dag.. dejlig træning :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var helt flad efter arbejde - så jeg havde valget mellem at køre hjem og sove, eller blive og løfte jern.. og man kan jo sove, når man bliver gammel :cool:

Dagens træning i Hillerød - omgivet af Håndboldtøser på 16 år, der skulle lave fysisk træning :crazy::blahblah::dry:

Squaaaat ASSS to tha GRASSS

1x20x60 kg.

2x15x100 kg.

1x10x110 kg.

2x8x120 kg.

1x12x100 kg.

Military

1x15x40 kg.

1x10x50 kg.

2x8x60 kg.

1x5x60 kg. :blush:

1x10x50 kg.

Deadlift

1x20x60 kg.

1x15x100 kg.

1x10x110 kg.

1x5x130 kg.

1x5x150 kg.

1x2x170 kg.

Ville køre et let set med 100 kg., men... brændt af :tongue:

Dertilhørende pushups, samt et enkelt set DB bænk (1x15x30kg.), samt et enkelt sæt bænk (1x15x60 kg.).. så blev der overrendt af håndboldtøser og jeg kunne ikke holde fnideren ud :blink:

Ok træning - godt tilfreds :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Så skrives der 2007.. og hvor blev Kauf'en af??? :blink:

Jo, han er såmænd ofte at finde liggende på en sofa efter en 10 timers lang arbejdsdag, fuldstændig ugidelig og uduelig. Hans Abs er blevet bløde og julesulet (og oktober og Novembersulet) har fået lov at sætte sig, uden at han har gjort den mindste modstand. Han bliver stakåndet af at gå hurtigt op til 4. sal, er gået voldsomt ned i muskelstørrelse, men har til gengæld opnået en kampvægt på 87 kg. - en vægt der er 4 kg. over hans hidtil største maximalvægt.

Hvis han ikke er at finde på klinikken, eller på sofaen, som forøvrigt nu ikke længere står i Nordvest, men forefindes i en lejlighed med på Nørrebro, hvor også en hvis Cat bor, er han i weekenderne at finde på sin osteopatuddannelse, eller som underviser div. steder.

Alt i alt har de sidste måneder været travle, Kauf er blevet en pind (med bule på midten) og han er ikke stolt af det :blush:

Tidligere var der tilbud fra nær og fjern om at han kunne komme og klatre i torve, løbe på div. militsanlæg og svinge med Kettlebells sammen med en masse flinke mennesker rundt om i landet.

Disse flinke mennesker har han ikke været dygtig til at holde kontakt med. Endvidere er han kommet i tanke om et forum, hvor mange mennesker støtter hinanden og inspirerer hinanden i deres træning og han sender et smil, tak og et buk til dem alle :smile:

Han håber meget at kunne komme i kontakt med disse mennesker igen og komme til at træne med dem, samt få sig et godt grin. Dog ved han at hans fritid er kort og at han må til at prioritere anderledes, hvis hans planer skal lykkes.

Nu til jeg-formen:

Jeg har aldrig været så fed, som jeg er nu!

Jeg har en fucking ussel work-kapacity!

Jeg taber mine lunger bare jeg ser på mine løbesko!

Jeg skal lave nyt undervisningsmateriale om 1,5 mdr. - hvor jeg selv skal være model!

Jeg har min første osteopat eksamen 16 Marts - den er en KILLER!

Jeg arbejder meget, rigtig, rigtig, rigtig meget!

Derfor er følgende ting nødt til at gå i opfyldelse:

Der skal ædes en kiks - eller rettere: jeg skal stoppe med at æde kiks - tilbage på min gamle "udrensende" "diæt" - der må kun ædes grønt, frugt og kød - ingen ris, intet brød, ingen pasta - intet shit, intet cola light, nothing but water and green tea!

Jeg har gjort det før - jeg har levet sådan i længere end et år og aldrig haft det bedre - nu æder jeg alt hvad der kommer i nærheden af mig, og har det sølle.

- Vi starter allerede på onsdag hvor første ladning af økologiske grøntsager i alskens former og størrelser bliver leveret direkte til døren af en stor kølevogn :4mewantfood:

Der skal trænes igen - 3 x ugentligt i centeret skal jeg overholde - resten bliver bare ekstra diamanter i kronen. - et par enkelte løbeture håber jeg på, der kan blive til, men nu hvor jeg bor på nørrebro, savner jeg sgu min mose at løbe om - før tog det 30 min. at løbe en dejlig tur, nu skal jeg først cykle ud til mosen...

Min form er elendig, så jeg starter roligt. HST startes og ekstra lir er tilladt, salsa skal danses hver onsdag aften :smile:

Arbejdet.. der tjenes penge, men når jeg er kommet ud over det værste pres her i januar vil jeg prøve at få en times arbejdstid mindre om dagen - hvilket er svært når jeg i forvejen har 2 ugers ventetid i min kalender - mine klienter skulle jo gerne kunne følge et ordentligt behandlingsforløb :smile: Dog begynder jeg at holde fri hver onsdag, så jeg kan blive klar til min eksamen :bigsmile:

Fusionstræning med gode venner og bekendte bliver lir og jeg håber at kunne arrangere og hoppe på hist og her, når min kalender siger god for det :smile:

Catten og jeg er flyttet sammen - vores lejlighed er ikke den største, men det er fantastisk :wub::wub: Lejligheden skal indrettes, så vi begge kan være her, min egen skal tømmes helt og lejes ud/sælges hvis jeg ikke finder en lejer - anyone?? Det er et projekt, der skal være afsluttet inden januar er omme! (Cattens lejlighed har ikke en døråbning, der kan indeholde min chinupbar, det er vederstyggeligt!! :tongue: )

Det var rart at få skrevet det lange, lange indlæg, som mest er for mig selv, men for de der har gidet læse det også er en opdatering på, hvor søren jeg var blevet af, da jeg jo skrev med en del herinde, da jeg var mest aktiv :smile: Jeg vil ikke være den mest aktive online blogger, men vil dog komme med indlæg hist og her og titte ind i gamle bekendtskabers log nu og da - jeg håber at I alle har det supergodt og at alting trives for jer!

Alt det bedst og et rigtigt godt nytår :bigsmile:

Vh. Kauf

Link to comment
Share on other sites

Hey Kauf

Lyder god med dine planer. Du er sgu ikke blevet blød (det ved jeg med mine egne hænder! :tongue: ) og løfter desuden stadig 170 X 2 i kødløften! Men ja du arbejder en del og har vel egentlig gjort det længe. Er du en af dem der har svært ved at sige nej?

Og lige en rettelse. Eksamenen er ikke d. 16/3, men 16/2 !!!. Ses tirsdag

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Det gik lige op for mig, at der er EN, EN måned til eksamen!!!!!!!!!!!!

Tak for det Lau :tongue::tongue: Vi ses på tirsdag :cool:

Så er forfoden blevet luftet igen - denne gang midt i "vinter"regnen.

Første tur på 4,2 km. blev tilbagelagt i roligt tempo på 20 min. - dejlig aftentur i regnvejr og den meditative ro, der hører med :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træningshejs

En times ryghold - jeg fik sgu selv sved på panden denne gang :blush:

En times golfhold - den hev også lidt hist og her, da den lå lige i røven på rygholdet :smile:

Lige derefter måtte jeg lige dødløfte lidt inden jeg skulle hjem fra arbejde - der var ikke krudt nok til en fullbody, så det blev ved totenliften :devil: (hjulpet godt på vej af gode gamle RAMMSTEIN i ørerne :devil: )

1x15x100 kg.

2x15x110 kg.

1x10x140 kg

1x15x100 kg.

Takker og bukker - men aldrig efter sæben :blink::devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg hader virkelig også de mange reps, men idag fløj de bare op i speed tempo uden nogen problemer overhovedet - masser af overskud - det er vildt som dagsformen kan svinge :cool:

Hvis Cat og jeg er i badet på Nørrebro, bliver sæben kilet fast imellem os hvis jeg taber den - har du nogensinde set de københavnske lejligheders bad - de er satme mindre end der hvor jeg kommer fra :tongue:

skulle jeg til gengæld være så heldig at noget af sæben rent faktisk ryger igennem, ja så samler Catten den heldigvis heeelt frivilligt op... og så.... :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

ingen træning imorgen, sorry :blush:

Argh, damnit!! nu har jeg lige fået fri fra klinikken... :unhappy: Hmm.. så må jeg vel lufte forfoden eller løfte jern - jeg er klar næste onsdag - hvor der igen holdes læsefri fra klinikken :wink:

Har set Cats "badeværelse"

Hey, hvad fanden laver du i mit badeværelse :tongue::wink: Ja, det er fandme ikke særligt stort, når man er vant til et badeværelse, der er halvt så stort som ens soveværelse :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share