Farmers hideout.


Kauf
 Share

Recommended Posts

Den anden dag dippede jeg nogle sæt m. 40 kg. om livet.

I dag pullup'ede jeg:

10xBW

10xBW

8x12,5 KG.

6x20 kg.

6x20 kg.

6x20 kg.

10x12,5 kg.

6 m. bredt greb

10xBW

Holdaopenfest!

- Og til aften på HØK:

Opvarmning i ca. 30-40 min. Stræk, mave aktivering, lunges osv. osv.

Stød, fokus på teknik:Alle singles:

5x60 kg.

3x80 kg.

5x90 kg. - hov, ikke helt i skabet på 1 og 2, 3'eren og 4'eren var i skabet.

3x100 kg. - nemme og lette

1x110 kg. - like a glove! - den sad lige i skabet og føltes pisselet.

4x0x120 kg. - for den lede fuck! Jeg var ca. 5 cm. fra det sidste stød, men havde mistet spændet i kroppen og stod som en flitsbue :dry:

2x100 kg. - easy!

Squat:

5x100

5x100

5x110

5x110

- backoff og fokus på teknik. Squatten føles tung og jeg leger med lave vægte til jeg kan mærke den sidder i skabet igen. Cyklingen og løbet til og fra arbejde fucker så absolut med mine glutes og har fucket rytmen i min squat. Det er ikke optimalt for bentøjet!

Leg med pullupsrytme med kip - hmmm... den skal jeg lige fange igen.

GOKWOD:

3 RFT

25 dækslag m. 4 kg. hammer - fuld ekstenderet hofte i toppen

25 boxjumps @ 70 cm. - fuld ekstenderet hofte stående på boxen hver gang.

25 pullups - kip, butterfly, whatever

25 pushups i ringe - skulderen til ringene hver gang - ringene ca. 25 cm. over jorden.

Tid: 10.27

- Den så nem ud på papiret, men det er længe siden at jeg har haft så meget kvalme. Måske har det også noget at gøre med min overdose af NOX i dag + 24 km. cykling i benene + kl. var 22.30 + at jeg VIRKELIG tuder lige nu!!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Guest SkinnyManGuru

Nu så jeg dig desværre ikke i action i dag, men jeg vil sige det samme som jeg sagde efter Fit As Fuck. Du er en af de absolut bedste atleter, jeg kender. Nogen er måske stærkere, hurtigere osv, men INGEN kan "harden the fuck up" som dig, når det gælder. Du sætter traktormotoren til og æder dig selv..... Og når man så tænker på, hvor "lidt" du træner i forhold til nogle af os andre single no-life gokker uden familieforpligtelser. Dad-strength FTW..... Du er min BROlemodel! blush.gifwub.gifdevil.gif

Link to comment
Share on other sites

Nu så jeg dig desværre ikke i action i dag, men jeg vil sige det samme som jeg sagde efter Fit As Fuck. Du er en af de absolut bedste atleter, jeg kender. Nogen er måske stærkere, hurtigere osv, men INGEN kan "harden the fuck up" som dig, når det gælder. Du sætter traktormotoren til og æder dig selv..... Og når man så tænker på, hvor "lidt" du træner i forhold til nogle af os andre single no-life gokker uden familieforpligtelser. Dad-strength FTW..... Du er min BROlemodel! blush.gifwub.gifdevil.gif

+1000

Link to comment
Share on other sites

Tak skal i have BBRO's! :bigsmile:

Dagen kort: Vågnede af Elva's godmorgenkald kl. 05.00 lørdag morgen - blev oppe og kørte hjemmefra 06.30 mod Svendborg. Kørte fra Svendborg kl. 17.50 - ankom til natbryllup i indre by kl. 20.03 og ramte min seng kl. 04.00 i nat. Vågnede kl. 08.50 i morges.

Jeg har været lidt basket hele dagen og har derfor ikke fået beskrevet dagen i går.

Det skal kort siges, at det er et af de fedeste events jeg har oplevet. Timingen imellem WOD's og hver deltager spillede. WOD's var fedt designet, både enkeltvist og i forhold til hinanden - godt afbalanceret og med stigende intensitet fra 1.ste til 3. WO. Superfed konkurrence, som jeg håber at kunne deltage i igen næste år.

Jeg kommer med længere beskrivelse af hele eventen, måske i morgen - afgjort af træthed og pigerne.

Tak for lykønskningerne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

Kauf er gået under jorden i sine forberedelser til Fit As Fuck!

Jeg citerer:

"Den eneste rigtige vinder er mig" - Kaufmann!

Edited by Lasseb
Link to comment
Share on other sites

Hihihi... I er sjove og skægge :bigsmile:

Jeg arbejder en del for tiden... mest for at blive rig... hvilket forresten er en dum måde at blive rig på.. arbejde... men om ikke andet træner jeg ikke for tiden. Det er blevet til 2x træning siden Farmergames og uden at være en højrøvet idiot, kan jeg sige, at jeg kom til Farmer Games med alt andet end intentioner om at vinde. Jeg havde købt mig en stråhat i Netto og var klar på en hyggelig dag. Det var først i WO 2, at jeg pludselig lå nr. 1.. og så må man jo give den lidt ekstra :smile:

Jeg skylder både jer og Farmer games' fantastiske crew at lave en beskrivelse af dagen - jeg håber på tid i næste uge.

FAF bliver det rene lort for mig - rygterne går på alt det jeg ikke kan, hverken lide, eller har teknisk snilde til at udføre. Jeg har på ingen måde trænet hverken DU's, kipping-noget-som-helst, VL eller andet i nogle måneder. Så på lørdag bliver jeg det tynde øl, der siver fra efter WO 2 og eller går rundt med en dåsebajer og brøler alle de andre ind i hovedet, så ølskummet sprøjter fra mit røde fuldskæg (medmindre det bliver barberet af).

Jeg har ingen tid til træning, da jeg prioriterer Cathrine og vores dejlige unger efter arbejde. Det er simpelthen for bøvlet at komme ud af døren og afsted - medmindre jeg vil træne ved midnat hver dag - og det er counterproduktivt i længden. Derfor står den på god gammeldags farmer/stærk/gøglertræning efter FAF. Dette har jeg gået med i tankerne i et stykke tid og er blevet meget inspireret af Dan Johns "Never let go", som jeg fik kørt ned i ferien. Dernæst har Fameboy, som også har været så sød at låne mig bogen, samt Brook Kubiks "Strength, muscle, and power", som jeg pt. sluger, hjulpet med lidt inspiration til en form for programlægning.

Sidst jeg trænede var i lørdags, det så sådan her ud:

3 runder:

30 m. Slædetræk (60 kg. + slæde) + Prowlerskub (65 kg. + prowler)

30 m. Slædetræk - ovenstående vægt (stilte prowleren og træk udenom)

20 m. Plankpulls m. 48 kg. KB.

25 m. løb

85 m. Farmerwalk m. 2x32 kg. KB.

10 Boxjumps

60 m. 20 kg. OH carry (aktiv pause)

60 m. Baglæns slædetræk m. ovenstående slæde

- tough stuff

75 dækflip i streg med det store dæk på Høvelte - hvilket er det andet største på Svanemøllen - hej underarme, hej!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg glæder mig sgu til at læse din update, men allermest glæder jeg mig over at du er helt afklaret med din træning og den tid du bruger på den. Det er sgu fedt at læse at du træner når tiden er til det og ikke går og får stress over at du ikke træner når tid og familie ikke tillader det. Det var der flere herinde der kunne lære lidt af. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hurtig update inden jeg tager hjem fra arbejde:

FAF lærte mig to ting:

1. Jeg er i dårlig cardio - værre end forventet.

2. Jeg er ved at blive slap.

Derfor i dag:

Træning formiddag:

Bænk:

8x60

8x70

8x90

5x100

5x100

5x100

5x102,5 - røv slap sædet på sidste rep.

5x100 - røv slap sædet på sidste rep.

Dips:

5x20 kg.

5x30 kg.

5x40 kg.

5x40 kg.

5x40 kg.

Shoulder saver complex:

3 runder af:

12x Shrugs @ 2x45 kg. DB.

20 Facepulls @ 50 kg. m. splitrope.

12 Cobra

20 Highpulls m. tom stang.

Siddende DB skulderpres uden rygstøtte:

15x15 kg.

12x17,5 kg.

12x17,5 kg.

Quick in - Quick out!

Link to comment
Share on other sites

Jeg glæder mig sgu til at læse din update, men allermest glæder jeg mig over at du er helt afklaret med din træning og den tid du bruger på den. Det er sgu fedt at læse at du træner når tiden er til det og ikke går og får stress over at du ikke træner når tid og familie ikke tillader det. Det var der flere herinde der kunne lære lidt af. :smile:

Tak skal du have T!

På et Anthony Robbins kursus jeg engang var på (uden at blive Anthony Robbins religiøs) lærte jeg at hvis ens opfattelse af verden ikke svarer til den egentlige virkelighed, så må man ændre en af de to. Det har jeg gjort og har det fint med det. Familien kommer først, vores økonomi, sted at bo, velvære og i det hele taget hverdagen skal så absolut gå forud for træning, intet andet hverken kan lade sig gøre, vil være rimeligt, eller vil jeg have det godt med :smile: Hvis man får stress af ikke at træne, må man enten midnatstræne, ændre sin træningsplan eller sine arbejdstider, andre mål osv.

Tak for skulderklappet - det er altid rart! :smile:

Vi blev aldrig færdige med at nørde, men måske vi får tid lørdag.

... Og lørdag havde du travlt med at være travl hjælper og jeg travlt med at faile mine løft... Vi tager den en anden gang, eller på face :smile:

Link to comment
Share on other sites

I dag er ifølge "planen" (hihi, som om jeg har en) hviledag, men dagen i morgen koster mig en 10 timers arbejdsdag + aftenmøde, og jeg kan skyde en hvid pil efter min træning og prøve at få gjort lidt i dag i stedet. Cat lokkede med sofahygge, jeg selv tudede efter en kop the og en lille kage, men pludselig gik det op for mig, at jeg vil have det meget bedre igennem den lange dag i morgen, hvis jeg har fået brændt lidt af i dag.

Træning:

I min baghave har jeg 6 paller, der stablet udgør en højde på 90 cm. højde. Jeg har dertilhørende en masse gear, heriblandt en køjesæk fra militæret, som jeg har smidt noget tov i bunden af, så der ikke bliver revet hul i bunden, og derefter kan fylde den med gamle akkurante skiver, som jeg har scoret fra FitnessDK, som bare skulle smide dem ud. På toppen smider jeg lidt mere reb, så jeg har noget blødt i fjæset. Så kan jeg jo lave alt muligt spas med den.

Pure and simple GPP!

"Atlas løft" med sandsæk. Sæk fra død position på jorden hver gang. Sækken op til brystet og op på pallerne. Så vidt muligt løftes sækken godt højt, så det kan udgøres for et "rigtigt Atlas løft" - 110 kg. kom dog kun op på pallerne, uden de ekstra 30-40 cm. på løftet.

5x50 kg.

5x60 kg.

5x70 kg.

5x80 kg.

3x90 kg. - havde til 5, men ville prøve at køre lidt tungere i stedet.

3x100 kg.

3x110 kg.

- Fy for satan! Det ser simpelt ud på papiret, men for fuck sake det trækker tænder ud! Fra 90 kg. var der en pause mellem hvert løft, som blev passende længere jo tungere sækken blev.

Quick out - Quick in!

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Fedt at se, hvordan du priotere familien højst, det kunne flere lære af, som T også skriver.

Ovenstående taget i betragtning synes jeg du klarede det godt til FaF. Jeg havde dog håbet på en 1RM i dødløft, så vi kunne få gensyn med double strudal! Det må blive næste gang. :wink:

Skal vi ikke have et skud af dit HaveGym?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet_26102014

BROOOOOOO! Vi fik ikke sagt farvel!!!! :nonono:

Det var heller ikke meget vi fik snakket til FAF, så jeg forventer en mere detaljeret beskrivelse af din dag! Jeg fedter selv noget ned i loggen i dag - det er vist på tide!

God træning i øvrigt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share