Okse-loggen!


Oksen fra Århus N
 Share

Recommended Posts

Hey Oksen..

Kommer lige for at høre hvordan det går med at finde det fitnesscenter.. Så du kunne komme til at lege lidt med nogle vægte.. :wink: Der åbner et nyt center oppe ved ringvejen tæt på storcenter nord "fitness world" hvis man melder sig ind før d. 17 seb (mener jeg) så koster det kun 99 kr. resten af året, uden indmeldningsgebyr.. :bigsmile: måske det var værd at prøve..

Kan se at cyklingen stadig går derud af.. :4thumbup:

Nille :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej, Nille. Det der center skal jeg da nok liiige kigge ud. Problemet er jo, at arbejdet tager meget tid og energi. Men i det store hele går det jo fint.

Ude i firmaet sad jeg bare og ordnede forsendelser det meste af tiden. Men det var såmænd hygsomt nok. Vel hjemme igen fik jeg sendt noget oversættelse til en klient. Så det går da fremad.

Min fætter tog sig en rulletur med sin Polo i dag. Men han slap da med en øm skulder, og en forskrækkelse.

Det gælder om at få fyret noget cardio aw, så alle de der snegle på repræsentations-kontoen ikke sætter sig. Hihi! Men DAYUM, de smager gååååådt :4mewantfood:

Nu snupper jeg lige 12 km, inden der står Jack Bauer på menuen.

Link to comment
Share on other sites

De planlagte 12 km i går blev til 16. Så det var fint nok. Derefter legede jeg lidt med en gripper, imens jeg sad og gloede på Jack Bauer.

I dag skal jeg til fys, og så skal jeg oversætte. Jeg ved ikke, om jeg får trænet i dag, for jeg vil gerne en tur downtown i aften. Vejret er jo dejligt, selv om der ikke er meget varme.

Min chef får julelys i øjnene, bare man nævner muligheden for en lang vinter med koldt og klart vejr. Han sidder vist og drømmer om at modtage store ordrer på polar-tøjet. :laugh:

God MOL-dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ganske vist er FitnessWorld da billigt, men Jules ville blive desperat skuffet om du ikke lige lagde vejen forbi mit dejlige et plans center, hvor du let og elegant kan komme rundt, samt få tid til en masse bla bla bla med undertegnet og en bunke andre sublime mennesker.. :sneaky2::nonono::dry::tongue:

Fik jeg nogensinde sendt det mobil nummer, så du kan smide en sms, når du er på de kanter?? Nej vel. Det gør jeg lige så...

Jules

Link to comment
Share on other sites

Jules: Nu er det jo ikke helt 100, at jeg melder mig ind i FW, eller nogen andre steder for den sags skyld. Men vi må se, hvad det ender med.

Taurus: Det bliver nok derved, at den mest sandsynlige forklaring på UFO-dimzen er, at det kan have været en model-ballon. Jeg har besluttet, bare at lade tvivlen leve, og så mindes observationen med glæde.

Link to comment
Share on other sites

I går aftes fik jeg banket 13 km cyklads aw, inden jeg kørte en tur downtown.

I aften bliver det nok kun lidt træning med håndvægte og grippers, for jeg har drønet rundt som en roadrunner med ild i rumpetten ude på jobbet. Pakke kasser, snakke i fon, skrive på computer og jeg ved snart ikke hvad.

Nu er jeg lige ved at lave lidt mad, imens to vaskemaskiner kværner rundt med mit tøj.

I morgen skal jeg prøve mit arbejdstøj, som endelig er ankommet fra vores lager.

Link to comment
Share on other sites

I morgen er det så min fødselsdag! :w00t:

Mine forældre er her, når jeg kommer fra arbejde, og så går det hjem til westkysten, hvor der er spareribs og kolde :beer::beer: . Og GAVER, natullervis! :tongue:

Lørdag er det så tid for den egentlige fest. Så vidt, jeg har hørt, er mange af de indbudte allerede spændt op til et ordentligt brag af en fest.

Anyway: I dag har det været lidt dumt ude i firmaet. Mange, mange telefonopkald, og alt for lidt salg. Bare en masse bøvl med ting, der ikke var, hvor de skulle være. :mad:

I morgen er el jefe og jeg alene på skansen.

Jeg SKAL nå en lille cykeltur i aften, når jeg nu ikke er hjemme i weekenden!

Link to comment
Share on other sites

Jeg må simpelthen være den første til at lykønske dig med dagen imorgen...

Rigtig mange tilllykke med fødselsdagen om 2 timer kære okse...

b030.gif

h100.gif

s040.gif

:cooldance:

Tak, Danf. :bigsmile: .

Ja, så er det i dag, kære venner. Om det gør ondt? Måske en smule. Men det er nu ok.

Efterarbejdet går det hjem til det vestjyske.

I aftes lykkedes det mig at cykle 10 km, trods arbejds-relateret træthed. Det var ikke alverden, men jeg følte, at jeg SKULLE cykle en smule.

Men nu må jeg afsted på job.

På forhånd tak til eventuelle kommende gratulanter.

Link to comment
Share on other sites

Tak, folks.

Ja, så er jeg hjemme hos de gamle.

Inden jeg gik fra jobbet, tonsede bossen en mega portion peber ud over min jakke. AAAAAAAAAA-TJUUUU!

Jeg har fået følgende: Grill-bestik, cykelshorts (rigtige prof Giordana. Det forpligter sgu!), Nilfisk-støvsuger, deodorant, barbérblade, en flaske Highland Park whisky, og 500 kr. Men der kommer jo nok flere gaver til i morgen.

Vi ses i logseren på mandag, hvor jeg er tilbavz i Århus.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Hey Okse

Tillyke med fødselsdagen, det ser ud som om du bliver så rigeligt begavet.

:strat::banana: :4band: :chopper:

Kenn

Tak til dig, britone.

Ja, det der helt ok ud med gaverne.

Nu skal vejret bare klare lidt op, så vi kan sidde oppe i `Hyttefadet´ (mine forældres nye, maritimt inspirerede terrasse) og drikke sangria, når gæsterne kommer.

Link to comment
Share on other sites

En ganske udmærket fest i går. Jeg holdt mig dog ekstremt meget i skindet mht. druk, for der er ikke noget værre end en fest, hvor værten går under. Men det skete nu heller ikke, og jeg er dejligt fri for tømmermænd i dag.

Jeg fik følgende i går (ud over det allerede nævnte: Hele `Matador´ på dvd, 5 forskellige action-film på dvd, en deodorant, en hårtrimmer, og 150 kr. i kontanter. Det var overordentlig tilfredsstillende.

Ellers havde vi en hyggelig aften, hvor stemningen var i top, og hvor diverse gamle og nyere anekdoter føg gennem luften i et hæsblæsende tempo.

I morgen er jeg i Århus igen.

Link to comment
Share on other sites

Dælme da en go høst, især Matador er bestemt ikke at kimse af :smile:

Kørte forresten forbi din arbejdsplads i går, på vej hjem til hovedstaden

Ja, Matador bliver man aldrig træt af, sådan for alvor.

Jeg fik bl.a. også The Patriot, The Bourne Identity og alle 3 Mission Impossible film på dvd. Så lidt underholdning har jeg da på lager.

I dag er jeg så tilbage i Århus. Jeg er allerede i gang, både med oversættelse og med træning. Jeg cyklede således 16 km her til aften.

Jeg har også lige afprøvet min nye Nilfisk. ER du vimmer, hvor den SUUUUUUGER! :4thumbup: Det er sgu effektivt grej! :laugh:

I morgen er det tidligt op, og afsted til jobbet. Jeg skal jo aftjene de timer, jeg har brugt på at holde ekstra-ordinær fridag i dag.

Det sker nogen gange, at folk spørger til, hvorfor mit menneskelige netværk er så begrænset, som det er, når jeg nu ellers er nogenlunde velfungerende. Èn af flere grunde hertil er nok, at når jeg har lavet det, jeg skal lave på en dag (arbejde, træning, indkøb, fys en gang om ugen, og så alm. husholdnings-arbejde), så rækker min energi ikke til meget mere end til at få noget i skrutten, og så sove så meget, som jeg kan nå.

Bevares, det kan da godt ærgre mig, men det er prisen for at være så selvstændig, som jeg trods alt er. Klientliggørelse har aldrig været mig. Og forhåbentlig går der mange, mange år, før en hjemmehjælper kommer inden for min dør.

Nu tager jeg et hurtigt bad, og så er der Jack Bauer!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også lige afprøvet min nye Nilfisk. ER du vimmer, hvor den SUUUUUUGER! Det er sgu effektivt grej!

Okse dog :blink:

Du skriver at din omgangskreds er begrænset, Men kan du ikke i det mindste søge efter en sød kæreste til at suge :blink::tongue::laugh::laugh::laugh:

Sorry lå lige til højrebenet :innocent:

Hygge med Nilfisk :cool:

Kenn

Link to comment
Share on other sites

Okse dog :blink:

Du skriver at din omgangskreds er begrænset, Men kan du ikke i det mindste søge efter en sød kæreste til at suge :blink::tongue::laugh::laugh::laugh:

Sorry lå lige til højrebenet :innocent:

Hygge med Nilfisk :cool:

Kenn

Jeg havde så småt regnet ud, at den vits måtte komme! :laugh:

Hvad kærester angår, har jeg såmænd haft et par udmærkede chancer igennem det sidste års tid ( i det ene tilfælde var det næsten mere et tilbud end en chance). Men jeg orker det simpelthen ikke. Det bliver i mit næste liv. Hvis det var skæbnens vilje, at jeg skulle have en kæreste, ville jeg være blevet skabt med en mindre kontroversiel natur.

Det var en dejlig dag i dag. Det kørte fint på arbejdet. På hjemvejen var vejret fint, og en halvstor pindsvine-unge puslede rundt i vejkantens græs. Jeg lurede lidt på den, og puffede den til sidst lidt væk fra vejen, i håb om, at den ikke skulle lide samme skæbne som tusinder af andre pindsvin.

Herhjemme gloede jeg lidt Matador, imens jeg tyllede en kande mokka, og lavede derefter noget oversættelse.

Til aften cyklede jeg 15 km. Nu skal det gøre godt med en god, lang lur :sleeping::sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Hej igen.

I dag får jeg nok ikke cyklet, da jeg skal til fys lige efter fyraften. Jeg har siddet og oversat her til morgen. Kunne ikke sove længe, fordi jeg skulle tisse, og så gad jeg ikke lægge mig igen.

Men nu går det mod slutningen med den oversætter-opgave, og så skal jeg til at have lidt fred igen. Bl.a. til at træne, træne, trææææne! :cooldance:

God dag til MOL.

Link to comment
Share on other sites

Træningen i dag begrænsede sig til lidt håndvægt-og gripper-træning, samt lidt rotationer for skulderen. Pga. arbejde og fys-behandling må cykladsen vente.

Til gengæld har jeg rendt meget frem og tilbage ude i firmaet. Og oversættelse er jeg også kommet et godt stykke med.

Jeg er træt okse.

Sov godt, MOL.

Link to comment
Share on other sites

Hejza i Okse-logsen! :tongue:

Udmærket dag i går. Jeg havde bare ikke tid til update. Jeg kom sent afsted fra jobbet, idet jeg liiige skulle nå at hive en god deal hjem, før jeg holdt fyraften. :4thumbup: . Jeg er næppe ligefrem den fødte salesman, men det ER nu sjovt, når det lykkes!

Hjem med tasken, og derefter ned i Rema1000 og lave nogle flasker om til lidt dagligvarer. Derefter hjem og spise aftensmad, og slutte af med 15 km på stålhesten. Cyklingen kører godt, alt taget i betragtning.

Nu må vi se, om jeg får tid til at komme en tur downtown i aften. Ellers bliver jeg hjemme. Efter fyraften skal jeg nemlig lige have hentet en bog på statsbib.

Ja, der er nok at se til!

God MOL-dag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde så småt regnet ud, at den vits måtte komme! :laugh:

Hvad kærester angår, har jeg såmænd haft et par udmærkede chancer igennem det sidste års tid ( i det ene tilfælde var det næsten mere et tilbud end en chance). Men jeg orker det simpelthen ikke. Det bliver i mit næste liv. Hvis det var skæbnens vilje, at jeg skulle have en kæreste, ville jeg være blevet skabt med en mindre kontroversiel natur.

Okse...det er da rart med et hunkønsvæsen ved sin side...er det ikke? :wub: Pludselig så ændrer du mening radikalt... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Okse...det er da rart med et hunkønsvæsen ved sin side...er det ikke? :wub: Pludselig så ændrer du mening radikalt... :cooldance:

Jules, jeg ved, at du kun vil det bedste for mig, og jeg har forståelse for, at du er ret positiv mht. kærlighed lige nu.

Det er såmænd ikke kvinderne, der er noget galt med.

Men sandheden er jo, at ingen kan holde mig ud i mere end et par timer af gangen.

Og mht. at ændre mening, så skal jeg nok være principfast nok til at holde fast ved den beslutning, jeg tog for et par år siden: NEVER again! Dette står ved magt, om det så skal koste mig livet.

Nærværende indlæg er på ingen måde ment som et udfald mod dig, Jules, eller mod andre her på MOL. Det er blot en konstatering af tingenes tilstand. Jeg må bare se at fylde mit liv med andre ting.

Edited by Oksen fra Århus N
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share