KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Der skal altså ske noget med din kost hvis du vil det.

Du får jo stort set ikke noget protein i 20timer af døgnet!

Brug dit whey som kostTILSKUD fx når du står op og efter træning...derudover skal du finde ud af hvad for noget med med meget protein du kan lide. Det der bliver du sgu ikke større af. Du skal have meget mere at spise tidligere på dagen.

Start dagen med en bundsolid morgenmad evt sammen med en shake. Og derefter skal du har protein indenbords ca hver 3. time.

Okay. Så må vi justere ædeplanen. Findes der ikke sider på nettet hvor der står hvilke produkter der har et højt proteinindhold? For selvfølgelig skal der da ske noget med min kost hvis den er helt hen i vejret. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan nævne hvordan jeg får mit behov dækket:

Morgen: Havregryn med mælk, Stor proteinshake

Formiddag: Rugbrød med ost og kødpålæg

Middag: Rugbrød med fiskepålæg, mælk

Eftermiddag: Hvis det er efter træning, en stor shake, ellers f.eks et par hårdkogte æg og noget frugt.

Aften: Aftensmad med godt med kød eller fisk og masser af grøntsager

Før sengetid: Enten et par glas mælk eller en dåse tun.

Link to comment
Share on other sites

Att: Luciferase: Tak for de links. De vil blive nærstuderet. :smile:

Att: Blackmoore: Den plan ser jo ganske fin ud. Jeg må smide noget havregryn ind om morgenen, lidt mere rugbrød midt på dagen og flere grøntsager om aftenen.

Lyder som noget min mor sagde til mig for... ja, 20 år siden. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 7. marts 2006

Barbell Bench Press:

15 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 50 kg (opvarmning)

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

7 @ 70 kg

13 @ 60 kg

BB Military Press

10 @ 22½ kg (opvarmning)

6 @ 35 kg

6 @ 35 kg

6 @ 35 kg

6 @ 35 kg

8 @ 40 kg PR :tongue:

Incline DB Bench Press

10 @ 18 kg

10 @ 18 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg (easy! :laugh: )

Dips:

13 @ BW

12 @ BW

11 @ BW

Dumbbell Lateral Raise:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

Triceps Cable Pushdown - i kædetræk.

10 @ 20 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

Incline Crunch

20 @ BW

20 @ BW

20 @ BW

Fin træning med en skulder der ikke brokkede sig ret meget i bænkpres, og en omgang military jeg ikke havde forventet. Det sidste sæt havde jeg på forhånd sat til at skulle være med 40 kg, som jeg ikke har gjort før. Den første rep var rimelig tung, men da jeg først fik gang i den var det ikke noget problem. Det bliver 5 x 5 @ 40 kg. næste gang, og så ser vi om der kan presses en enkelt rep eller to mere ud i hvert sæt. :superman:

Desværre havde gårsdagens træning et kedeligt efterspil. Da jeg sætter mig ud i bilen og kvæler det sidste af min dobbelt protshake begynder jeg at fryse lidt. Hmmm... kold bil, svedig overkrop og jeg tænker ikke meget over det. Går en god tur med kæresten da jeg kommer hjem, men så begynder der også at ske ting og sager. Bliver svimmel og kan end ikke koncentrere mig om at læse det nye nummer af Terrorizer der lå i postkassen. :blink:

Som aftenen skrider frem bliver det værre. Får rysteture, kvalme og kan ingenting spise til aften. Ligger bare på sofaen og er sølle. Går i seng 20.30 og kan knapt børste mine tænder uden at få lyst til at kaste op. :cry:

Det ender da også med at jeg, for første gang i laaaang tid, må ringe til mit arbejde kl. 5.30 og sige jeg ikke kommer på arbejde. Gik direkte i seng igen efter opkaldet, og sov derefter til 9.30. 13 timers søvn og stadig dårlig. Har ædt en banan, en bolle og drukket rigelig med vand, men stadig ør i hovedet, tung i kroppen og skiftevis fryser og sveder. Jeg er ingen doktor, men min kæreste havde det i søndags, så det er nok en virus der har kunnet bide fast på mig, og nu må jeg altså lige gennem en dags tid eller to med lidt feber. Ikke noget jeg gider, men kroppen dikterer at jeg skal ligge på sofaen og lave ingenting. :dry:

Har dog en deadline med noget Formel 1 der skal skrives til Ekstra Bladet, så er lige på biblioteket for en kort bemærkning for at skrive det stykke, og så lige opdatere min log med gårsdagens træning og det sørgelige efterspil. Ja, Kong Kent er en wuss... :w00t::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med militær pr'en... nice shiiit.. :4thumbup: :devil:

Men noget lort med det sygdom der... ta lige og smiii det over bord... :smile: GOD BEDRING :smile:

Jo tak. Er dog blevet hjemme fra arbejde igen i dag. Det er første gang siden 2001 at jeg har haft 2 sygedage i træk. Kan faktisk ikke rigtig huske hvornår jeg sidst har måtte melde mig syg, så det er ikke noget jeg er specielt stolt af. Praler af mit jernhelbred, men må erkende, at jeg ikke er 112% stealth... :dry:

Har dog meddelt jobbet, at jeg kommer ind i morgen tidlig. Har det noget bedre i dag, dog stadig med lidt efterveer fra gårsdagens totale nedtur. Fåååårk dagen i går var trist. Kunne ingenting. Kunne hverken koncentrere mig om at kigge på en avis, en pc-monitor, et fjernsyn eller tilberedning af aftensmad - som jeg overlod til den dejlige pige. Hun var rigtig go' ve' mig i går. :wub::wub:

I dag er jeg således stadig :ill: , men er forhåbentlig 666% kampklar til både arbejde og træning mandag!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Tilbage på job, men ikke helt frisk. :ill:

Havde ellers en nogenlunde appetit i går aftes, men ikke 100% ædeflip som normalt. :dry:

Nu må vi håbe weekenden kan ordne det sidste skidt i kroppen... for når jeg ikke æder, er det svært at forsvare at opstarte en prot/kreatin-kur i et par måneder. :laugh: Ku' være jeg skulle cutte i stedet, og blive tynd som en pind. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 13. marts 2006

Wheels, guns and back

Barbell Squat:

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

12 @ 55 kg

12 @ 55 kg

Cable Front Pulldown

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 90 kg

10 @ 95 kg

10 @ 100 kg PR! :yahoo:

Bent-over BB rows

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 55 kg

Standing Calf Raise

10 @ 17 blokke

10 @ 17 blokke

10 @ 18 blokke

Leg Curl - biceps femoris

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

Seated Leg Extensions

10 @ 30 kg

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg (knæet ikke helt vild med den... :dry: )

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 20 kg :dumbbell_lift:

Dumbbell Hammercurl

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

Go' træning og masser af smæk på dødløft. Den stang blev revet op fra gulvet uden problemer. Der ryger 100+ på næste gang, bare for at se om ikke jeg kan hive de 105 op, og så ellers bare videre! :smile:

Squat var SS'et med lat pulldown.

Leg curl, leg extensions og calf raises var alle SS'et med db curl og hammercurl.

(Kun dødløft og bb rows kørte jeg uden noget i pauserne)

Gik lidt sukkerkold til sidst. Ét æble, én banan og to skiver rugbrød er altså for lidt på en hel dags arbejde + 1½ times styrketræning. Så i dag er der et ekstra æble, en ekstra banen og morgenmad oveni hatten. Havregryn med mælk, sukker og rosiner skal der køres ned her om en lille times tid. :4mewantfood:

Skulle jo gerne være 112% klar når der skal ristes patværk, hestesko, delts og mavse i dag. :superman::devil:

Link to comment
Share on other sites

KK.. hvis du vil gaine skal du altså ikke spise som en anorektisk vegetar på valium :wink::wink:

tag maden lige så alvorligt som træningen... mindst!

Will do.

Men efter min sygdom har jeg valgt at droppe det kreatin og protpulver igen. Gider sgu ikke, og blev spooked - for hva' hvis nu det er dét jeg ikke kan tåle. :blink:

Så nu tror jeg bare jeg kører den rolige linie, dog nu MED havregryn og morgenmad!, og så tror jeg sommer-cut'ning begynder allerede pr. 1. april eller noget i den stil. Så bliver der forhåbentlig abs til stranden... vi får se. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

TILLYKKE med de 100 for 10 rep i Døøøø'løft... det sku d fay shit... :4thumbup: :devil::crazy:

Det ka' du fan'me tro det er. Lige i skabet. Ryg og lænd nærmest skreg efter at få lov at løfte i går!! Næste gang (sikkert på lørdag i OBBC) skal den da derfor lige få lov at smage 105 kg., og hvis den også ryger op 10 gange, så ta'r jeg sgu et sæt med 110 også. :superman:

Ka' godt være mine knæ forhindrer mig i at rive squat-tårnet i stykker, men ryggen er i det mindste en anelse modtagelig overfor det tunge shit. :devil::rocketwhore: Dødløft er en gusten, old-school BASTARD øvelse! :4whip:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Will do.

Men efter min sygdom har jeg valgt at droppe det kreatin og protpulver igen. Gider sgu ikke, og blev spooked - for hva' hvis nu det er dét jeg ikke kan tåle. :blink:

Nogen får lidt rumlepose af kreatin.. men proteinpulver ser man godtnok sjældent en reaktion overfor.

har du en ide om hvor mange gram protein du får om dagen???

Link to comment
Share on other sites

Nogen får lidt rumlepose af kreatin.. men proteinpulver ser man godtnok sjældent en reaktion overfor.

har du en ide om hvor mange gram protein du får om dagen???

Sjovt, for jeg har været på en kreatin-kur før, og da var der ingen problemer. Min sygdom var nu heller ikke så meget rumlemave, men generel utilpashed (kvalme, feber osv.) - så det er nok bare mig der har en underbevidst (forkert!) sammenkobling af de to ting. :blush:

Ved faktisk ikke hvor mange prots jeg indtager pr. dag, men jeg tror jeg får for lidt. Kunne være jeg lige skulle veje aftensmaden oxo, da der som regel er en del (læs: meget!) pasta el. ris + noget kød i den omgang. :4mewantfood: :4thumbup: For resten af dagen er rimelig nem at regne ud, da det bare er almindelige rugbrødsskiver, frugter og nu også havregryn om morgenen. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 14. marts 2006

Pecs, delts, triceps & abs

Barbell Bench Press:

15 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 50 kg (opvarmning)

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

11 @ 60 kg

BB Military Press

10 @ 22½ kg (opvarmning)

5 @ 40 kg

5 @ 40 kg

5 @ 40 kg

5 @ 40 kg

5 @ 40 kg

Incline DB Bench Press

10 @ 18 kg

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 22 kg

Dips:

13 @ BW

13 @ BW

11 @ BW

Dumbbell Lateral Raise:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

Triceps Cable Pushdown - i kædetræk.

10 @ 20 kg

10 @ 25 kg

10 @ 25 kg

Incline Crunch

20 @ BW

20 @ BW

20 @ BW

Fin træning. Ikke så meget overskud i bænk, men de 5 x 5 med 40 kg. i military smuttede op som var det ingenting. I skrå db pres tog jeg 22'erne for første gang i det sidste sæt, og de røg også op uden problemer. Resten af træningen meget standard. De lateral raises med 10 kg's håndvægte i hver arm kører nu efterhånden så strict, at en sergent i Livgarden ville godkende dem ved inspektion. Kan ikke udelukke, at de snart skiftes ud med 12'ere i det sidste sæt. :wink:

Fik kæwet den af på det groveste med Jonas a.k.a. 'toma213' - og spottede ham også da han hev de tunge vægte rundt. :smile:

Nu hjem og lave noget aftensmad, drible en 2 - 4 afsnit West Wing igennem dvd-maskinen og ellers bare fødderne op og slappe af. :tongue:

Har taget min tørn, og kan nu slappe lidt af inden jeg skal geares op til en 3 timers brænder-maraton i OBBC på lørdag. Satser på at det bli'r det heeeelt store!! :w00t::superman::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kong!

Jeg har kigget lidt med herinde ...jeg har jo for længst luret, at du har musiksmagen i orden! :smilerock:

...men en kommentar er det aldrig rigtigt blevet til.

Anyway, håber du kigger forbi Odense i weekenden og 'headbanger med' på Lars's evil intro!

træningsrelaterede kommentarer må vente til en anden dag. :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Har taget min tørn, og kan nu slappe lidt af inden jeg skal geares op til en 3 timers brænder-maraton i OBBC på lørdag. Satser på at det bli'r det heeeelt store!! :w00t::superman::devil:

Heysa Kong Nordjylland

Er bange for at du skal høre på to tøser imens du træner i Odense.. :tongue: Og du skal da også med til Kampen bagefter og heppe :cheer:L@rs drengen. ??

Link to comment
Share on other sites

Hey Kong!

Jeg har kigget lidt med herinde ...jeg har jo for længst luret, at du har musiksmagen i orden! :smilerock:

...men en kommentar er det aldrig rigtigt blevet til.

Anyway, håber du kigger forbi Odense i weekenden og 'headbanger med' på Lars's evil intro!

træningsrelaterede kommentarer må vente til en anden dag. :tongue::laugh:

Én ting er helt sikkert: Min musiksmag er 666% i orden. Dem der ikke er enig fejler noget farligt. :laugh::devil:

Og jeg kigger helt sikkert forbi O'nse på lørdag. Nu er det planlagt med billet osv., så der skal da afgjort heppes på Lars når han gi'r den fuld skrue i buret.

Ang. træning: Der behøves ingen kommentarer. :tongue: Mens jeg er overbevist om, at jeg har fuldt ud styr på musikken, så er jeg stadig en wanna-be fitness-nørd med hang til nemme vægte og al for megen kæwe. :laugh: Meeeen, det ska' nok komme. :superman:

Heysa Kong Nordjylland

Er bange for at du skal høre på to tøser imens du træner i Odense.. :tongue: Og du skal da også med til Kampen bagefter og heppe :cheer:L@rs drengen. ??

Skal I også træne i OBBC? Ja, ja... jeg overlever vel nok. I ska' jo sikkert bare sidde i inderlårsmaskinerne og køre for 500 reps mens I kæwer løs om sidste gang I var ude og lege dørkvinder i en børnehave. :yahoo::rofl2::tease:

Og ja selvfølgelig skal jeg med når vi skal heppe på Lars. Det er hele pointen med min tur til det fynske. Ellers kører jeg sgu ikke 120 km. for at træne. :tongue: Vi ses jo nok... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Skal I også træne i OBBC? Ja, ja... jeg overlever vel nok. I ska' jo sikkert bare sidde i inderlårsmaskinerne og køre for 500 reps mens I kæwer løs om sidste gang I var ude og lege dørkvinder i en børnehave. :yahoo::rofl2::tease:

Og ja selvfølgelig skal jeg med når vi skal heppe på Lars. Det er hele pointen med min tur til det fynske. Ellers kører jeg sgu ikke 120 km. for at træne. :tongue: Vi ses jo nok... :cool:

åh...er vidst en lille dreng her der gerne vil ha en omgang over kneet på lørdag :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Snart weekend... bare 1½ times arbejde mere, og så er det afslapning. :4thumbup:

Og i morgen er så den store O'nse dag.

Afgang fra Grindsted kl. 10.30.

Ankomst til OBBC kl. 12.00

Træning i OBBC kl. 12 - 16. (fullbody, forhåbentlig 16 øvelser + det løse!) :devil::superman::dumbbell_lift: :4flex:

I bad og klar til FightNight med LarsB fra 17 - ?? :4boxing: :bruce::bottom::kickass:

Derefter hjem fra O'nse til Grindsted og puttesove. :sleepy:

Det ska' nok blive feeeeee'. :yahoo::yo:

Go' weekend. :cool::4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Lækkert at følge en log fra din side af KongKent. :4thumbup:

hehe... gør mit bedste. :blush:

Vægtene er ikke så vilde endnu, men det ska' nok komme. :4flex: :laugh:

Har da også kigget lidt i din, men det er som om den gik lidt død før nytår. KOM I GANG, blev der sagt! :poking::wink:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Prøv lige at smide din kost ind for en hel dag KK - tror du får aaaalt for lidt prots igennem dagen

Gik lidt sukkerkold til sidst. Ét æble, én banan og to skiver rugbrød er altså for lidt på en hel dags arbejde + 1½ times styrketræning. Så i dag er der et ekstra æble, en ekstra banen og morgenmad oveni hatten. Havregryn med mælk, sukker og rosiner skal der køres ned her om en lille times tid. :4mewantfood:

Udover hvad der er i mælken og havregryn + rugbrøø'et så er der jo intet?? :blink:

Og god tur!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share