KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Heysa Kong Kent

Jeg vil også lige sige at det var KANON at få hilst på dig i Lørdags både til Træning.. (hvor Lillen og jeg IKKE sad i inderlårsmaskinerne) :nonono: Men kæmpede hårdt i Benchpressen.. :w00t: Hi hi..

Det var også rigtig hyggeligt at være til Fight Galla og være ude at spise bagefter sammen med alle fighterne.. :bigsmile:

Og som Huz skriver.. Så glæder jeg mig også til at se dine billeder som du fik taget af Bad Boy.. Tror de blev rigtig fede..

Ps. se at få postet dine 19 øvelser af fuldbody.. He he :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kong!

Hyggeligt at møde dig og tøserne i Odense igår ...og en lille smule :blahblah: blev det da også til, på trods af larmen i hallen.

Glæder mig til at se billederne du fik taget.

Hey, huz. Ja, det var rigtig hyggeligt lige at få kæwet lidt mellem kampene. Fee' aften med masser af slagsmål. Sådan ska' det være! :devil:

Billeder og andet lir i min rapport fra Odense kommer senere på formiddagen. Tjek min og LarsB's log, for jeg ligger de fleste billeder i mandens egen log.

Heysa Kong Kent

Jeg vil også lige sige at det var KANON at få hilst på dig i Lørdags både til Træning.. (hvor Lillen og jeg IKKE sad i inderlårsmaskinerne) :nonono: Men kæmpede hårdt i Benchpressen.. :w00t: Hi hi..

Det var også rigtig hyggeligt at være til Fight Galla og være ude at spise bagefter sammen med alle fighterne.. :bigsmile:

Og som Huz skriver.. Så glæder jeg mig også til at se dine billeder som du fik taget af Bad Boy.. Tror de blev rigtig fede..

Ps. se at få postet dine 19 øvelser af fuldbody.. He he :tongue:

Word up, Nillepige25. Det var da skægt hele dagen. Og da nydeligt, at I kæmpede med de fri vægte og ikke bare maskinerne. :tongue: Selvom hende receptionisten åbenbart ikke troede I kunne noget som helst, og nærmest på forhånd beordrede jer op på 1. sal til cardio-helvedet. :laugh: Sgu godt I selv fandt ud af, at det var i bænkpres-afdelingen det hele foregik. :superman::devil:

Billeder, rapport og en 16-øvelsers fullbody følger senere. :bruce: :4boxing: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 18. marts 2006 – Kongen @ OBBC

Fullbody workout – beatin’ the shit outta me!!

Barbell Bench Press:

15 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 50 kg (opvarmning)

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

7 @ 70 kg

12 @ 60 kg

Barbell Squat:

12 @ 50 kg

12 @ 50 kg

12 @ 55 kg

12 @ 55 kg

BB Military Press SS'et med Chin-ups

10 @ 20 kg (opvarmning)

5 @ 40 kg + 2 @ BW

5 @ 40 kg + 2 @ BW

5 @ 40 kg + 2 @ BW

5 @ 40 kg + 2 @ BW

5 @ 40 kg + 2 @ BW

Leg Curl - biceps femoris

10 @ 27½ kg

10 @ 32½ kg

10 @ 32½ kg

Incline DB Bench Press

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

9 @ 20 kg

7 @ 22 kg

Cable Front Pulldown

10 @ 4

10 @ 5

10 @ 5

10 @ 6

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 90 kg

10 @ 100 kg

7 @ 105 kg PR :cool:

Dumbbell Lateral Raise:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

Bent-over BB rows

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

Standing Calf Raise

10 @ 90

10 @ 120

10 @ 150

10 @ 150

Dumbbell Curl:

10 @ 17 kg

8 @ 17½ kg

8 @ 17½ kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

Triceps Cable Pushdown

10 @ 45 kg

10 @ 50 kg

10 @ 55 kg

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

Dumbbell Hammercurl

10 @ 16 kg

10 @ 16 kg

10 @ 17 kg

Seated Leg Extensions

10 @ 90

10 @ 130

10 @ 150

10 @ 150

Incline Crunch

20 @ BW

20 @ BW

20 @ BW

En knap fire (4!!) timer lang maraton i bodybuilding-mekkaet i Danmark; OBBC. Forstår nu udmærket hvorfor så mange herinde fra MOL gerne træner dér, for her er faciliteterne i top, minus det faktum, at Kongen ikke kunne finde et sted at lave bar-dips. Hvor gemmer man de par metalrør stikkende ud fra væggen? Men ellers feeeeeeee' center. Uha, det var godt. :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Cirka 1½ time inde i træningen nappede jeg lige en rugbrødsskive og en banan i foyeren, og da troppede Lillen og Nillepige25 op og blev guidet ind af receptionisten, der klart mente at de ikke skulle begive sig ind i styrkerummet, men daffe op på 1. sal og lege lidt med cardiomaskinerne. :laugh:

Men de trodsede ordren og kom ind hvor det sneede. Jeg puffede videre i mit 16-øvelses sæt, og fik hilst ordentligt på tøserne. ’Bozne’ herinde fra blev også spottet, og hun kunne fortælle mig, at min rekognoscering ikke havde været tilstrækkelig i mit Odense-stunt. For ’grinder’ herinde fra spillede åbenbart live med sit metalband, og det kunne jeg så godt høre senere på aftenen da jeg kørte bilen ud fra p-pladsen ved Hotel Domir, for spillestedet lå åbenbart lige ved siden af – for jeg kunne i hvert fald høre noget metal-koncert da jeg kørte fra Odense. Too bad – må se ham gi’ den gas næste gang. :dry:

Efter træning var det i bad og videre til Sct. Jørgenshallen. Her mødte vi ’huz’ og naturligvis ’LarsB’. Det blev til lidt kæwe og så ellers i gang med stævnet. Slåskampe der ikke varede ret lang tid, og så ellers main event: LarsB vs. tysker.

Kampen varede ikke ret lang tid, og nedenfor følger en kort beretning af hvordan jeg så kampen:

De to mødes på midten, føler hinanden lidt på tænderne hvorefter tyskeren ryger i flæsket på Lars. De danser lidt med armene om hinanden og tyskeren får Lars op mod gitteret. Han må dog bruge fingrene til at holde fast i gitteret for at holde Lars på plads, og de vrikker frem og tilbage. Lars kommer fri og så tordner han ellers frem mod tyskeren med et frontkick efterfulgt af et slag. De rammer ikke helt ind, men tyskeren var vist ikke beredt på at Lars ville angribe SÅ hurtigt efter at de kom fri af hinanden, for Lars brølede frem kun få nanosekunder efter de kom fri af hinanden. En hurtig fisker fra Skawen spilder ikke sin tid i ringen! Da slagene ikke går ind tager Lars omkring tyskeren, og holder ham så bagfra. Hvad gør man så? Ja, man løfter ham op fra gulvet og smider ham ned så han lander med brystkassen først, og sørger naturligvis for ikke at give slip så man selv lander ovenpå ham. Som Lars selv sagde bagefter: En pancake!! :crazy: For tyskeren er færdig. Man skulle tro Lars havde haft Mr. Miyagi fra Karate Kid til træner i sine unge dage, for var det ikke ham der sagde:

A man who can’t stand, can’t fight.

A man who can’t breathe, can’t fight.

Begge ting var i sandhed gældende for tyskeren, for han var FÆRDIG. Lå på jorden og hev desperat efter at få vejret – mens Lars kunne modtage folkets hyldest. Det var fan’me en hurtig kamp. Varede vel omkring ét minut, give or take a few seconds… Råt og effektivt. Men når man går op til ringen og har Slayers legendariske ”Live Aggression” som intro-musik er sejren jo nærmest givet på forhånd. :devil:

Showet var slut og Lillen, Nillepige25 og jeg ventede mens Lars gik i bad, og følgende sætning lyder bedre end den i virkeligheden var :tongue: :

For bagefter hev Lars og jeg de to tøser med op på Lars' hotel, and thats all I'm saying on THAT subject. :w00t::laugh::laugh:

Da vi havde fået Lars i noget ordentlig kluns var det videre til Oriental Barbecue House og få den store æder på. ALLE var sultne, så der blev rykket store portioner ned af buffeten. Så en stor tak for mad til Lars herfra. Det, og den store fadbamse, smagte krafthyleme godt. :4mewantfood: :smile:

Efter den sene aftensmad begyndte Kongen at blive træk i skroget, og udsigten til 1½ times kørsel hjem gjorde, at den tørn bare skulle overstås ASAP. Så jeg sagde farvel til Lillen, Lars og Nillepige25 og begav mig hjemad. Hvordan afterparty'et med de andre kæmpere og MOL-freaks udspillede sig på Café Smagløs ved jeg således ikke, men den gode stemning taget i betragtning da jeg forlod det farlige crew gør, at jeg gætter på det gik rigtig godt. :smile:

Et par shots af LarsB fra i lørdags (flere kommer i mandens egen log!)

En hurtig hilsen til MOL-folket tidligt på aftenen:

post-7010-1142840679_thumb.jpg

Og her er Lars' svar til fremtidige tyske udfordrere: Kiss my devilish ass!! :devil:

post-7010-1142840704_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

fed beskrivelse og glæder mig til at se de andre billeder :4thumbup:

lars var altså bare super sej å se på når han stod men blodet løbende ned i kæften og tog pis på den stakkels tysker... :devil:

det var lidt grineren med hende den søde i receptionen:

- Ja her på denne etage er jo alle de svære maskiner og tunge håndvægte...så I skal nok lige gå op ad trappen, der er de normale maskiner og lettere håndvægte...

så fes vi lige hurtig op trappen og så at håndvægtene gik til 10 kg....så løøøøøb vi ned igen... :laugh:

men hvor skulle hun vide det fra at vi var sådan nogle seje tøsebarn...hihi :tongue:

Edited by Lillen
Link to comment
Share on other sites

Men de trodsede ordren og kom ind hvor det sneede. Jeg puffede videre i mit 16-øvelses sæt, og fik hilst ordentligt på tøserne. ’Bozne’ herinde fra blev også spottet, og hun kunne fortælle mig, at min rekognoscering ikke havde været tilstrækkelig i mit Odense-stunt. For ’grinder’ herinde fra spillede åbenbart live med sit metalband, og det kunne jeg så godt høre senere på aftenen da jeg kørte bilen ud fra p-pladsen ved Hotel Domir, for spillestedet lå åbenbart lige ved siden af – for jeg kunne i hvert fald høre noget metal-koncert da jeg kørte fra Odense. Too bad – må se ham gi’ den gas næste gang.

Sådan er det, man kan sgu ikke nå det hele....lyder ellers til at have været en fed tur med massiv awbrænding i obbc og så ellers arrangeret slagsmål for resten! Og så slutte det hele af på "Oriental Barbecue"....fandeme et godt sted...masser af rigtig god mad til fornuftige penge og ikke mindst vietnamesiske fløde karaoke videoer :w00t:

Men må lige smide dig en advarsel næste gang vi bevæger os 'vest over' for at høwle dødsrock aw! Kunne jo være fedt at se da' king flå garnet rundt oppe foran :4band: :devil:

--

grinder

Link to comment
Share on other sites

til orientering:

Liquid Tension Experiment

--------------------------------------------------------------------------------

LTE er et instrumental projektband samlet af medlemmer fra Dream Theater og King Crimson. Disse er:

Mike Portnoy: Trommer

John Petrucci: Guitar

Jordan Rudess: Keyboard

Tony Levin: Bas, Chapman stick

Musikken (der er ret vild af prog at være) lyder nogle steder som visse af Dream Theaters instrumentale passager spillet på speed: John og Jordan shredder virkelig det bedste de har lært, men det betyder ikke at der ikke er blevet plads til masser af erindringsværdige melodier og temaer. Bandet har udgiver to plader, og heraf må den første nok siges at være den bedste, selvom den anden (der opfindsomt nok hedder "2") også har sine momenter.

jeg synes nu de er fede nok :-)

Edited by Lillen
Link to comment
Share on other sites

Sådan er det, man kan sgu ikke nå det hele....lyder ellers til at have været en fed tur med massiv awbrænding i obbc og så ellers arrangeret slagsmål for resten! Og så slutte det hele af på "Oriental Barbecue"....fandeme et godt sted...masser af rigtig god mad til fornuftige penge og ikke mindst vietnamesiske fløde karaoke videoer :w00t:

Men må lige smide dig en advarsel næste gang vi bevæger os 'vest over' for at høwle dødsrock aw! Kunne jo være fedt at se da' king flå garnet rundt oppe foran :4band: :devil:

--

grinder

Du smider bare en hilsen min vej!! :4thumbup: ... brænderen i OBBC var sublim. Er totalt øm i skroget i dag :w00t:

Og ja, "Oriental Barbecue House" er go' æde, og det karaoke-gejl de havde kørende på plasma-skærmen var godt nok underholdende. Heldigvis havde de skruet så meget ned, at vi kunne sidde og fyre metal-anekdoter af uanset flødegejl. :laugh: LarsB og jeg sad vist og trættede tøserne lidt med gamle Slayer-koncerter vi begge havde været til, de go'e løfte historier fra gustne gyms osv... ren mandelir!! :devil:

Hvad hedder jeres band? Det må sgu opleves. :wink:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :laugh: .. For Satan, Dét en SUPER beskrivelse, Kiiing Kent!!! :4thumbup:

- Dét var Sååå FEDT, at møde, en ÆGTE metal head!! Gawd daym, jeg ku mærke, vi ku prate MÆDL i Mange mange mange timer... Silje & Nille, Så godt nok - nooooget baffeled uw, når vi, gik i selvsving med koncert beskrivelser ..hahahaha :laugh:

Men, Tusind tak igen - for en HERLIG awten!! Dét var mega hyggeligt!! Vold, Druk & obskøn opførsel - hva kan man ellers forlange, af en weekend!!! :4thumbup:

glæder mig ekstremt meget, til fælles koncert oplevelser i fremtiden!! :smile:

SUPER GOE BILLEDER, du har taget!!!

Mucho respekt - Lars, Slamming Boiiii :showoff:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: :laugh: .. For Satan, Dét en SUPER beskrivelse, Kiiing Kent!!! :4thumbup:

- Dét var Sååå FEDT, at møde, en ÆGTE metal head!! Gawd daym, jeg ku mærke, vi ku prate MÆDL i Mange mange mange timer... Silje & Nille, Så godt nok - nooooget baffeled uw, når vi, gik i selvsving med koncert beskrivelser ..hahahaha :laugh:

Men, Tusind tak igen - for en HERLIG awten!! Dét var mega hyggeligt!! Vold, Druk & obskøn opførsel - hva kan man ellers forlange, af en weekend!!! :4thumbup:

glæder mig ekstremt meget, til fælles koncert oplevelser i fremtiden!! :smile:

SUPER GOE BILLEDER, du har taget!!!

Mucho respekt - Lars, Slamming Boiiii :showoff:

Det var afgjort en cool lørdag aften. Vold og mædl i en skøn samklang. Hvis Helvede er lige så godt, så la' os komme derned så hurtigt vi kan! :devil:

Ang. koncertoplevelser, så har vi jo Fear Factory på Train næste tirsdag. De er iøvrigt også just blevet bekræftet til Wacken Open Air 2006, så jeg når Burton C. Bell og co. hele to gange i år. Lækkert! :cool:

Og prate metal? Jawohl, mein herr. Det ku' vi jo gøre i evige tider. Sidde og fortælle om hvilke feeee' koncerter man har viftet med garnet til, og hvilke skiver man har de go'e minder fra. Metal all the way, homie!

Skidefed aften - tak for mad, og så ses vi jo om en uges tid til tung tråd. :wink:

(brænder en skive til dig til på tirsdag med alle de billeder jeg tog, både de skarpe og knap så skarpe. Knipsede måske også et par af de andre kæmpere fra Skagen Fight Gym under introduktionen, for jeg brugte intro'en til at øve mig på belysningen. Så ka' du se billederne i høj opløsning, for dem jeg har postet her og i din log er voldsomt beskåret. Originalerne er meget store og fylder mellem 2 - 3½mb stykket)

Link to comment
Share on other sites

Hvad hedder jeres band? Det må sgu opleves. :wink:

Vi hedder "Spectral Mortuary" jeg er dog først lige kommet med som forsanger her i det nye år, så jeg er ikke at finde på nogle udgivelser endnu, men den gamle forsanger gør det rigtig godt på den nyeste demo (kan hentes på websiden). Vi skal indspille 2 numre med min vokal, dog udelukkede som promotion - men de bliver helt sikkert at finde på websiden inden længe. Desuden kommer der snart billeder og evt. video fra weekendesn koncerter.

www.spectralmortuary.com

Hehe...kan godt forestille mig sådan et par metallarrgghs som jer kunne kæwle i lang tid om mædl...... :blahblah::devil:

--

Grind'

Link to comment
Share on other sites

Off-days

Træner ikke i dag, for jeg er stadig lidt øm i bryst og biceps efter lørdagens work-out. Heller ikke i morgen, for da skal jeg til Taastrup til en jobsamtale - der forhåbentlig betyder jeg skifter postnummeret 7200 ud med 2630 pr. 1. maj 2006. :cool:

Så først træning igen onsdag og torsdag, men satser så på lige at få rørt mig på enten cykel eller gåben og brændt lidt kalorier af både mandag og tirsdag på dén måde. Skulle jo gerne have den six-pack til sommer. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Halløjsa King-K.

Jeg vidste da ikke det var dig som trissede rundt i OBBC i lørdags, for så havde jeg da lige hilst på!

Det var mig som lavede lidt råtræk og stiff-legged dødløft imens du kørte dine military :bigsmile:

Og forresten så står dips stativet under trappen op til første sal (den trappe længst væk i lokalet). Så ved du det til næste gang du kigger forbi.

Bone-br.

Link to comment
Share on other sites

Det var mig som lavede lidt råtræk og stiff-legged dødløft imens du kørte dine military :bigsmile:

ahhhh.... :bigsmile:

Ja, du rev lidt tungere vægte rundt end jeg gjorde. :blush: Og tak for info om dips-sjoveren. Den må straffes næste gang jeg laver en picnic i O'nse. :cool:

Iøvrigt nogle giftige stænger I har der i det tunge hjørne med squat-tårn osv. Der er nogle gustne riller i dem, så mine fingre var godt revet op efter military, squat og dødløft. Men det er kun godt, for grebet var sublimt. :smile: Ikke ligesom de stænger vi har i Herning, hvor grebet efterhånden er helt slidt ned. Så er det sgu svært at holde på skidtet i dødløft.

Desværre havde mine sko det lidt svært med gulvtæppet i OBBC, så hver evig eneste gang jeg hev fat i stangen eller en maskine fik jeg (statisk) stød. :dry: Specielt irriterende da jeg daffede rundt mellem military og chin-bar'en. Fik stød HVER eneste gang jeg skulle starte et nyt sæt, begge steder. :crazy::laugh:

Kommer jeg igen (og det gør jeg sikkert nok), træner jeg fan'me i strømpefusser. :tongue:

Gider ikke ligne en grillstegt kylling bare fordi man lige skal træne lidt. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Job-update

Var lige en smut i 2630 Taastrup i dag på postkontoret til en jobsamtale, og de var jo ellevilde for at få en ung knøs ud på jernhesten og levere breve til forstadens indbyggere. Gider ikke være så kræsen med job - vil bare af sted sammen med kæresten, så fra mandag d. 1. maj 2006 er jeg sgu medlem af PostDanmarks røde cykelstyrke. :superman:

Godt nok noget af en lønnedgang fra 23K til 17K, men fåååårk det. Jeg får nu fremover ca. 25 - 30 timers cardio om ugen, og det burde da gøre six-pack drømmen lidt nemmere at opnå. :tongue:

"Du får slet ikke lyst til at styrketræne så meget mere", sagde min fremtidige chef. Vent du bare og se, boss... du bliver klogere, og jeg bliver mere lee'. :devil:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 22. marts 2006

Pecs, delts, triceps & abs

Barbell Bench Press:

15 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 50 kg (opvarmning)

6 @ 70 kg

7 @ 70 kg

6 @ 70 kg

6 @ 70 kg

7 @ 70 kg

13 @ 60 kg

BB Military Press

10 @ 22½ kg (opvarmning)

5 @ 40 kg

5 @ 40 kg

5 @ 40 kg

5 @ 40 kg

6 @ 40 kg

Incline DB Bench Press

10 @ 20 kg

10 @ 20 kg

10 @ 22 kg

10 @ 22 kg

Dips:

11 @ BW

11 @ BW

12 @ BW

Dumbbell Lateral Raise:

10 @ 10 kg

10 @ 10 kg

8 @ 12 kg

Triceps Cable Pushdown - i kædetræk.

10 @ 20 kg

10 @ 25 kg

6 @ 30 kg

Incline Crunch

20 @ BW

20 @ BW

20 @ BW

Stille og rolig træning. Ingen forcering. Alle øvelser kørte lige efter bogen. Syntes dog min underarm var lidt underlig i dips, så det blev bare til et standard antal reps, ikke noget med at presse igennem. I incline bænk og military bliver der sikkert snart øget lidt i vægte, for det gik næsten FOR nemt i dag. :laugh:

I morgen skal ben, ryg og biceps have en go' tur i vridemaskinen! :superman:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Hey Kong Kent

Hi hi... Kanon beskrivelse af hele Lørdagen.. :bigsmile: Og nogle seje billede du fik taget.. !

Det hele skal næsten gentages næste gang.. Men der er vist lang tid til.. Så DAMN vi kan nå at blive LEEE inden da.. :w00t:

Ville da helt sikkert være sjovt at hilse på dig igen..

Ps. tillykke med dit nye job.. vist ikke cardio du skal bruge tid på fremover :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kong Kent

Hi hi... Kanon beskrivelse af hele Lørdagen.. :bigsmile: Og nogle seje billede du fik taget.. !

Det hele skal næsten gentages næste gang.. Men der er vist lang tid til.. Så DAMN vi kan nå at blive LEEE inden da.. :w00t:

Ville da helt sikkert være sjovt at hilse på dig igen..

Ps. tillykke med dit nye job.. vist ikke cardio du skal bruge tid på fremover :wink:

Heyy, Nille...

Nej, cardio bliver forhåbentlig fremover ordnet i arbejdstiden. Så bli'r det kun den tunge vægttræning der skal prygles igennem om aftenen. :superman:

Og ska' nok huske protshakes m.m. fremover. Nu må vi se hvor godt det kommer til at gå her i foråret. Planen er nu, at der skal cuttes en 4 - 6 kilo af, så jeg forhåbentlig snart kan se nogle abs - og når vi så når på den anden side af sommeren må vi så se om jeg skal til at bulke det dobbelte tilbage på igen. :devil:

Ang. næste gang: Ja, nu må vi se hvornår en begivenhed viser sig i horisonten. Der skal nok komme noget vi kan bruge som undskyldning for at mødes til en lee' omgang træning, og efterfølgende ét-eller-andet... :cool: (vi ska' bare ha' fundet en modstander til Lars, og så burde den være i vinkel :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Heyy, Nille...

Og ska' nok huske protshakes m.m. fremover. Nu må vi se hvor godt det kommer til at gå her i foråret. Planen er nu, at der skal cuttes en 4 - 6 kilo af, så jeg forhåbentlig snart kan se nogle abs - og når vi så når på den anden side af sommeren må vi så se om jeg skal til at bulke det dobbelte tilbage på igen. :devil:

Ang. næste gang: Ja, nu må vi se hvornår en begivenhed viser sig i horisonten. Der skal nok komme noget vi kan bruge som undskyldning for at mødes til en lee' omgang træning, og efterfølgende ét-eller-andet... :cool: (vi ska' bare ha' fundet en modstander til Lars, og så burde den være i vinkel :laugh: )

Kommet DOBBELT tilbage??? :w00t: ÅRRRH Hvor griner dét ku være... TOTAAAL ondskab til koncerterne!! hahaha!!

..Ang en modstander.. Så finder vi skudda bare et markede, en ishocky kamp eller en skum-fest et sted - eller noget helt fjerde og ARRANGERER en omgang SCENARIE-træning dér - med div flødebolle-musik-elskere!! HÆHÆHÆH!!!

Glæder mig meget til Billederne - for dem du har smidt uw - ser dælme fiiiina ut!!

OG TILØX med dét nye spinning cardio job!! :4thumbup: Nu ryger dér sku Km i stængerne!! hehe!!

Lars

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 23. marts 2006

Back attack, smokin' guns and just a little wheely...

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 90 kg

10 @ 100 kg

8 @ 105 kg Rep PR

2 @ 110 kg :dry:

3 @ 110 kg PR

Bent-over BB rows

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

Cable Front Pulldown

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

Standing Calf Raise

10 @ 18 blokke

10 @ 18 blokke

10 @ 18 blokke

10 @ 19 blokke

Leg Curl - biceps femoris

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 35 kg

8 @ 35 kg

Dumbbell Curl:

10 @ 16 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

8 @ 18 kg

7 @ 20 kg

6 @ 20 kg

Squat og leg extensions måtte desværre udgå af dagens træning, for allerede i går aftes begyndte mit højre knæ at skabe sig tosset. Uanset hvordan jeg sidder, ligger eller står kan jeg mærke det. Møgirriterende, så jeg turde ganske simpelt ikke lægge pres på det. :mad:

Kørte derfor en stille og rolig gang ryg- og biceps-træning, med en lille snert af bagben. :smile:

Dødløften kørte rigtig fint. Ingen slinger i valsen førend jeg liiiige skulle prøve 110 kg. Vægten var som sådan ikke så slem (det er bare lige den første rep man skal have op, så kører det), men stangen var for glat og jeg har hverken kridt, magnesium, wraps, handsker eller noget som helst, så et har halvsvedige fingre ku' desværre ikke helt holde på dem. Det blev kun til to reps i første sæt, og da jeg så var i bund og skulle trække den op igen smuttede den ganske simpelt. Holdt så lige et lille minuts pause, fik tørret fingrene af i t-shirten og så op på nakken af den vægtstang igen, men igen var grebet noget løst, så jeg nøjedes bare lige med at tage 3 reps. Men dejligt at spore fremgang, og kan mærke at det ikke er noget problem - skal bare lige have styr på mit greb. :laugh:

Fik kæwet gevaldigt med "toma213" herinde fra, og spottede ham et par gange da han var i færd med at smadre sin patkasse og hestesko til ukendelighed i diverse øvelser. :superman:

Nu hjem og slappe af, stængerne op og nyde at jeg ikke skal på arbejde i morgen. WEEKEND!! :yahoo::yahoo::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Weekenden blev så lige udgivet til at inkludere hele denne uge. Nul styrketræning. :nonono:

Flytning, overarbejde og en enkelt koncert i Århus gør det fysisk umuligt for mig også at presse styrketræning ind i programmet. Tager revanche næste uge, og supplerer så i denne uge med en lille løbetur hen omkring aftenstid når jeg har tid. :tongue:

Håber at få lidt mere tid i næste uge, og så skal drengen til at lede efter nye omgivelser i 2630. Er der virkelig ikke andet end Fitness.dk i Taastrup? :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Tilykke med jobbet og flytningen! :4thumbup:

...og dine dødløft PR's rykker jo også!

Jeg ville dø hvis jeg skulle op på 10 reps i den øvelse. Jeg bliver blå i hovedet efter 8 reps med 90, og skal sidde ned efterfølgende for at få stjernerne til at forsvinde :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Tilykke med jobbet og flytningen! :4thumbup:

...og dine dødløft PR's rykker jo også!

Jeg ville dø hvis jeg skulle op på 10 reps i den øvelse. Jeg bliver blå i hovedet efter 8 reps med 90, og skal sidde ned efterfølgende for at få stjernerne til at forsvinde :laugh:

Tak for det. Og bevares, 10 reps i dødløft er også bistert. :crazy: Efter sidste træning ku' jeg sgu godt mærke lænd og nederste rygmuskulatur dagen efter. De bed en anelse, specielt da jeg to dage efter skulle flytte tunge sofaer, skabe, flyttekasser osv... :laugh:

Men det er go' smerte!! :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share