KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Konverteret og nu Fitne$$.DK-discipel

"Hvad træner du?" hvortil jeg svarede "Udelukkende styrketræning", og så kom svaret prompte: "Jamen så kan jeg glæde dig med at fortælle, at vi i næste måned får for 2,5 mio. kr. nye maskiner."

Mit svar: "Okay. Tillykke med det. Hvor er de frie vægte?" :laugh:

... men til den pris pr. måned er det helt sikkert at jeg vil skampule deres sauna, spa og badefaciliteter. Jeg skal sgu have lidt for mine penge. :cool:

:rofl2: Bwaaahaaaaaaa @ dét svar dér, Kent!!!! :4thumbup:

Excellent!!! Dejligt, at du kommer fast igang med træning igen osv!!! .. og vil da lige skynde mig at sige, at jeg ville ønske vores gym havde samme sauna, spa & badefaciliteter som - dit nye gym!!! :smile: ...vores ligner nærmest en gammel russisk fangekælder, hvor der er smidt lidt jern ind og et par motionscykler : :innocent:

btw - tilykke med "bettemor" igår!! :wink:

Morningz - Lars B

Link to comment
Share on other sites

:rofl2: Bwaaahaaaaaaa @ dét svar dér, Kent!!!! :4thumbup:

Excellent!!! Dejligt, at du kommer fast igang med træning igen osv!!! .. og vil da lige skynde mig at sige, at jeg ville ønske vores gym havde samme sauna, spa & badefaciliteter som - dit nye gym!!! :smile: ...vores ligner nærmest en gammel russisk fangekælder, hvor der er smidt lidt jern ind og et par motionscykler : :innocent:

btw - tilykke med "bettemor" igår!! :wink:

Morningz - Lars B

Tak for det. Bettemor blev skam også glad for pakken. :wub::tongue:

Jeg er nu egentlig ligeglad med alt det sauna, spa osv. - for jeg ville hellere det lignede en russisk fangekælder hvis det betød månedsprisen så var 100 - 200 kr. lavere... er nok bare en jysk nærigrøv, så jeg må lære at leve med det.

Jeg vikler det hvide håndklæde omkring mig som en toga, napper en olivenkvist og går rundt som en anden Cæsar dernede, hehe... :w00t: Så får jeg da lidt ud af pengene. :cool:

Og ja, det bliver skønt at få styr på hverdagen. Så kan jeg ENDELIG få en fast træningsrytme, og forhåbentlig starte op med at smide 5 - 8 kg. spæk, således der bliver lidt abs synlige til sommer. Og derefter står den på BULK og heavy-ass liftin'... :superman:

Link to comment
Share on other sites

Du ligner en blyant med laaaaaaaaaaaaaangt hår...

:laugh::laugh::laugh:

Min mave siger andet. Den ligner en blæversuppe fra flødebolleland, og dikterer minimum 2 måneder som postbud inkl. minimum 4 - 6 træningspas pr. uge og en streng diæt. Maj og juni bliver cut'fuck for mit vedkommende, og så er der forhåbentlig lidt striwer at skimte på måde mavse og patværk. Tro mig - den dag de kommer til syne bliver loggen og alle andre relevante (og irrelevante!!! :w00t: ) tråde spammet med billeder af en slank Konge. :cool:

Indtil da varer det lige lidt inden jeg er helt blyant-agtig. Nærmer mig farligt de 90 kg. igen pga. slatten moral, manglende konsistent træning og i det hele taget en rodet tilværelse med alt for mange bopæle, jobs osv. det sidste halve år. Fra 1. maj har jeg job, lejlighed og træningsfacilitet i ét postnummer og den umiddelbare fremtid siger, at sådan bliver det i et års tid, minimum, så der skulle gerne komme så meget ro på, at jeg får tid, overskud og lyst til at få det blyant-agtige look - i hvert fald på maven! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Kent,

Jeg er også i gang med at tabe mig, og jeg har stor succes med kun at drikke kcal-fri væske (kaffe, te, light-cola og vand) og have 5-7 kg ris i min rygsæk til at give en ekstra vægt, når jeg går. Det har givet mig minus 3 kg på 4 uger.

Hilsen

Hr. K

Cool. Tak for tips. Jeg skal være postbud, så håber jeg får rigelig med cardio på cyklen, og så vil jeg da lige smide det i baghovedet med kun at drikke vand og light-sodavand. :superman:

Desuden har jeg fra på torsdag, når jeg officielt flytter til Sjælland, lovet mig selv ikke at spise hverken slik, chips eller chokolade. Skal der cuttes, så skal det sgu gøres ordentligt, og så ryger weekendens slik altså også, og erstattes med ekstra broccoli, kylling og gåture... måske endda med ris på ryggen. :smile:

Med lidt held kan jeg i løbet af maj og juni måned få smidt de 5 - 8 kg jeg mener der er for meget. Er det så ikke nok, fortsætter jeg bare ind i juli måned. Vil sgu toppe (eller bunde :w00t: ) med strandformen når der er højsæson. :tongue::cool:

Link to comment
Share on other sites

Og lige som man troede det var at bekende sig til Satan at begynde at træne i Fitne$$.dk, så bliver jeg i dag ringet op og får fortalt, at den konkurrence jeg deltog i, i lørdags - ja, den har jeg sgu vundet. Ét Nike-sæt til mig. :yahoo::cheer:

Aner ikke hvad "Nike-sæt" dækker over, men håber da det er et komplet træningssæt med bukser, løbesko til 1000+ kr. osv., men mon ikke bare det er en taske med lidt t-shirt og andet lir. Det går nok også. Så længe det er gratis er jeg glad. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hej Kongkent

ang. Tåstrup, så mener jeg at Hoosier træner der også - altså i en VL/SL klub, prøv at tjekke med hende, for det lyder ikke helt billigt med 319 gode danske kr pr. måned.

Ps. Velkommen til den herlige Ø :strat:

Miguel

Hey!

Det er lidt for sent nu, for jeg har skrevet under på en 12 måneders kontrakt med Fitness.dk, så jeg hænger på det kontigent uanset hvad jeg gør. :blush: Men derfor ku' det da godt være man skulle droppe Hoosier en PM alligevel, og lige finde ud af om der ligger alternativer i området... afveksling skader aldrig. :smile:

PS: Tak. Nu får vi se om en indavlet nordjyde kan integreres i samfundet. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

"Jamen så kan jeg glæde dig med at fortælle, at vi i næste måned får for 2,5 mio. kr. nye maskiner."

Mit svar: "Okay. Tillykke med det. Hvor er de frie vægte?" :laugh:

Når der er kommet en ny smart inderlår maskine går du hen til den, nedstirrer den satanisk, ser op og og siger med russisk accent "aah, ze deadlift machine"

Så tager du fat i enden af maskinen, og løfter til..hvorerfter du med et smil kan sige "aah, boltet to ze floor for extra resistance.."

Link to comment
Share on other sites

Når der er kommet en ny smart inderlår maskine går du hen til den, nedstirrer den satanisk, ser op og og siger med russisk accent "aah, ze deadlift machine"

Så tager du fat i enden af maskinen, og løfter til..hvorerfter du med et smil kan sige "aah, boltet to ze floor for extra resistance.."

:rofl2::rofl2::rofl2:

:worship::worship:

Link to comment
Share on other sites

Når der er kommet en ny smart inderlår maskine går du hen til den, nedstirrer den satanisk, ser op og og siger med russisk accent "aah, ze deadlift machine"

Så tager du fat i enden af maskinen, og løfter til..hvorerfter du med et smil kan sige "aah, boltet to ze floor for extra resistance.."

BWAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

:worship::rofl2::rofl2::rofl2::worship:

Link to comment
Share on other sites

Når der er kommet en ny smart inderlår maskine går du hen til den, nedstirrer den satanisk, ser op og og siger med russisk accent "aah, ze deadlift machine"

Så tager du fat i enden af maskinen, og løfter til..hvorerfter du med et smil kan sige "aah, boltet to ze floor for extra resistance.."

:laugh::laugh::laugh:

Det er kraustaisme fee humor!

KongKent

...On another note; kedeligt med alt dit pendler stress, håber det hele falder på plads når du også får jobbet 'flyttet'.

Iøvrigt så er jeg også fitnessdk'er men heldigvis har vi en ret pæn frivægts-afdeling i min afdeling, og så er det ok med alle cardio maskinerne (ønsker selvfølgelig død og destruction over alle andre maskiner!).

Edited by huz
Link to comment
Share on other sites

KongKent

...On another note; kedeligt med alt dit pendler stress, håber det hele falder på plads når du også får jobbet 'flyttet'.

Iøvrigt så er jeg også fitnessdk'er men heldigvis har vi en ret pæn frivægts-afdeling i min afdeling, og så er det ok med alle cardio maskinerne (ønsker selvfølgelig død og destruction over alle andre maskiner!).

Jeg tænker da også nok jeg bliver godt tilfreds med det. Jeg har sidste arbejdsdag her i Herning i morgen, onsdag, og så smutter jeg til Taastrup. Hvilket altså betyder jeg får første træningspas i Fitness.dk på torsdag, og så skal jeg nok kommentere forholdene. Er overbevist om jeg nok skal blive ganske tilfreds med det. :smile:

Cardio- og maskinhelvedet overlever jeg sikkert også. Til tider er der jo en ret pæn udsigt derfra... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hva så king K... long time no seeing...

skal du træne i Herning imorgen? :devil:

Nej, desværre. Har haft min sidste træning i HSMK for denne gang. :blush:

I morgen efter arbejde drøner min blå Toyota til Sjælland og lander først når jeg rammer 2630 Taastrup, og så bli'r den holdende der i et stykke tid. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

okay... så må vi da lige finde en dag i sommerferien hvor vi kan træne sammen... Min far har familie på sjælland, så ku da tænkes vi kunne træne i dit center...

Så ku det jo være det regner med pr's igen... :devil:

hehe... ja, vi skal sgu nok få presset en fællestræning ud sammen på et tidspunkt! Jeg har jo også stadig en svigerfar i Herning som skal besøges i ny og næ, og så er det ikke helt umuligt at jeg kigger ned i HSMK-centeret. :cool:

Indtil da vil jeg fortsat følge din log tæt, og sørge for at prikke til dig når det kniber med træningsopdateringer. :laugh:

Hold vægtene tunge, og så skal Fætter PR nok droppe ind i ny og næ! :superman::wink:

Link to comment
Share on other sites

hvis du vil læse om tunge vægte kan du jo lige tjekke min log's sidste side, cirka 6 sidste indlæg... heeh :innocent: ...

Håber du skal besøge din svigerfar MEGET tit... så kan vi sammen bede til fætter pr... heeh... Har en lang ønskeseddel til julemanden i år :laugh:

Edited by toma213
Link to comment
Share on other sites

Når der er kommet en ny smart inderlår maskine går du hen til den, nedstirrer den satanisk, ser op og og siger med russisk accent "aah, ze deadlift machine"

Så tager du fat i enden af maskinen, og løfter til..hvorerfter du med et smil kan sige "aah, boltet to ze floor for extra resistance.."

rofl.gif

*sidder og spytter havregryn über alles pga grineflip*

Lars

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 27. april 2006

Pecs, delts, triceps & abs

Barbell Bench Press:

15 @ 20 kg (opvarmning)

10 @ 50 kg (opvarmning)

5 x 5 @ 70 kg

10 @ 60 kg

BB Military Press

5 x 6 @ 40 kg

Incline DB Bench Press

4 x 10 @ 20 kg

Dips SS'et med Dumbbell Lateral Raise:

3 x 10 dips @ BW + 3 x 10 @ 10 kg

Triceps Cable Pushdown SS'et med Incline Crunch

10 @ 40

3 x 10 @ 50 + 3 x 10 @ BW

Første træning i Fitness.dk i Taastrup. Fint center, men sindssygt megen plads givet til cardiomaskiner, træningsmaskiner, aerobic-lokaler, klatrevæg, solarier, squash-haller osv. :blink:

Heldigvis ER der dog en hule til frie øvelser, og det er med rigtige 20 kg's stænger til bænk, død osv. Håndvægtene går til 40 kg, så selvom det ikke er meget i BB-verdenen, så betyder det dog, at jeg kan træne der læææænge før jeg går tør for dummeklokker. :laugh:

Startede ud med en let træning, da det nærmest er 3 uger siden jeg sidst har trænet pga. al den flytning og rejsen frem og tilbage mellem Herning og Taastrup. Ingen problemer overhovedet i nogen af øvelserne, og de blev kørt strict! :cool:

Efter træning lige en banan i gabet, og så videre i teksten. :4mewantfood:

Sidder p.t. og laver research, for jeg skal interviewe Cannibal Corpse før aftenens koncert på The Rock i KBH, som jeg naturligvis også skal overvære. :devil:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share