KongKents LOG


KongKent
 Share

Recommended Posts

Hey Kong Kent!

Tak for i lørdags! Du var jo en af dem der ikke var så svær at spotte! Godt at ha' sine trademarks -højde f.eks :laugh:

Var I til generalforsamling igår? Lidt spændt på hvordan det gik.. :blink:

Nå, mange kærlige hilsner og go' uge!

Sally :smile:

P.S:

It's good to be the king!

Mel Brooks

Link to comment
Share on other sites

Klatrevæg :w00t:

Sådan en gad jeg satme godt have til rådighed :devil:

Ozzzzz Maaaaaaj :blush: Ku være sindsyg sjooooowt... :bigsmile:

Samt, kan levende forestille mig, det tilbage vendende scenarie, når hallen skulle lukke:

Vagt: Laaaaaaars, nu kommer du Neeeee´derfra!!!!

Monkeyboy: Naaaaaaj!!

vagt: Joooooow, kom nu laaaars...

Klatrekatten: VIL IK ..

Vagt: Kooooom Såååå - jeg skal jo også hjeeeeem...

Awekatten: Naj naj naaaaaaj *klatrer højere op* GLÆÆÆÆÆMMÆ!!!

Laaaars, la nu vææææææær - dét skal jo nøøødig ende som igååår ..

GorillaBooooi: Fååååårk dig, diiiin navlepillaaaaar...

Vagt: *knurrer* For heeeeeelvete - dét er dét samme pis HVER DAG *henter Bedøvelses-geværet IGEN* :wink:

devil.gif - L@rs

PS: FEEEEEDE Billeder fra Loaded, Kriger!!!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Kong Kent!

Tak for i lørdags! Du var jo en af dem der ikke var så svær at spotte! Godt at ha' sine trademarks -højde f.eks :laugh:

Var I til generalforsamling igår? Lidt spændt på hvordan det gik.. :blink:

Nå, mange kærlige hilsner og go' uge!

Sally :smile:

P.S:

It's good to be the king!

Mel Brooks

Ja, det var faktisk ret sjovt. Du var også ret nem at spotte, netop pga. højden - så det gik jo uden problemer. Jeg var ikke til generalforsamling, men Pauli var. Han kan sikkert fortælle mere om hvordan det gik. Jeg fik bare lidt highlights af ham senere om hvordan det var gået to velkendte MOL-boere herfra... :cool:

Hvaaa Konge.. skal du ikke snart være Leeeeeeeee?

Er i gang, mester! :superman:

TDC har, ufrivilligt, holdt mig udenfor cyberspace i en lille måneds tid. Det skal siges det i sidste ende måske er mig selv der er skyld i hele affæren, fordi jeg var to dage for sen til at få klistret et navneskilt på min nye adresse, og da modem'et så kom med pakkeposten, stod der kun min kærestes navn på adressen. Og da vi på ingen måder deler navne, kunne postmanden ikke vide at jeg også boede der, hvorfor det blev sendt retur til TDC. Alt dette ved jeg naturligvis ingenting om, hvorfor jeg bare går og venter og venter. Ringer til TDC, som kan se at de HAR sendt en pakke af sted. Jeg kontakter PostDanmark, som i mellemtiden også er blevet min arbejdsplads, og pakken er forsvundet i systemet. Ringer til TDC og forklarer problemet og de sender uden beregning et nyt modem, og vil endda selv finde den tabte pakke sammen med PostDanmark uden jeg skal bekymre mig om noget.

Nu har jeg så fået pakken ( i dag!), og er naturligvis hurtigt online! Førsteprioritet er opdatering er loggen, så alle de ugudelige MOL-boere kan se, at jeg ikke er gået helt til Helvede endnu... men jeg er på vej! :devil:

Link to comment
Share on other sites

'sker der med opdateringerne man?

Hyggeligt at hilse på dig idag i hulen :smile: -du var lidt stille...?

Hehe... ja, det var meget hyggeligt. Opdateringer følger senere i dag. Der er en del, både fra Loaded, IK99-træf, træninger osv. - så bare vent, jeg spammer loggen med et rigtig langt indlæg lige om lidt. :laugh:

Var godt nok lidt stille, men skulle jo lige føle det hele lidt på tænderne. Når man er "junior" rent træningsmæssigt hvad angår kilo osv., så syn'z jeg sgu ikke der var nogen grund til at kæfte det helt store op. Dødløft-max battlen var jo fin nok, men da de startede ud med 170 var jeg jo allerede sat af inden de var færdige med at kaste kiks på stangen. :laugh:

Så tænkte, der var ingen grund til at spille alt for smart... specielt ikke med min tåbelige accent, som jeg nu for alvor kan høre ikke holder en meter her på 'Øen... :blush:

Havde også forventet en heavy attitude fra Kongen. :smilerock: Var det tømmermænd? :cool:

Der var alt, AAAALT for lidt tråd til at Kongen kunne hive sig op på niveau. Havde "1-800-Vindication" nu braget ud af højtalerne, så havde jeg reppet med 100 i den military, og trukket 400+ kilo i dødløft. No questions asked! :devil::laugh:

Jeg tror bare det var en jyde i Kjøvenhavn :wink:

Han er ikke online pt. TDC er lidt sløve.

Ja, jeg var sgu en jyde i det indre Tjøwenhaun i lørdags. Fuldstændig blank. :w00t:

Men det gik, og nu har TDC endelig fået en pakke frem og jeg er 'back in black'! :devil:

Link to comment
Share on other sites

LOADED CUP 2006 – inkl. “MOL-træf @ Loaded og IK99” + træningsopdateringer

Et laaangt indlæg, med underpunkter, så ha’ scroll-funktionen klar – eller drop at læse det! :tongue:

Hilste på følgende MOL’ere v. Loaded Cup 2006, so here goes the namedropping:

SaintPauli – naturligvis. Partner in crime fra 9000 og fellow metalfreak. (Det er ikke os, der er noget i vejen med, Pauli. Det er bare resten af verden der ikke ved, at Youthanasia er Megadeths bedste plade!) Og fedt nok med lidt offentlig uorden på tanken mæ’ fulde tyskere, en lettere usikker Jan Elhøj, der bestemt ikke var bekvem ved situationen, og Anna Pihl der lige sku’ høre wha’ vi var for nogle størrelser! En skam de sindssvage tyskere ikke gik i flæsket på os, for så kunne vi lige have forsvaret os selv med et par hurtige frontspark lige i knæene, nosserne og til sidst masken på de svin. Var sgu lidt tændt på at byde dem op til dans, men nok godt nok vi ikke fik ’tilbuddet’. Ærgerligt Taastrup var så fattig på ordentlig mad og/eller underholdning der ved midnat, men så fik vi da en go’ nats søvn ind på kontoen – hvilket jeg gætter på du trængte seriøst til? :smile:

Næste gang jeg er i Nordjylland må vi sgu se at få bikset noget sammen! Det totale brian-scenario må jo være en fælles brænder i Thor m. Morten, dig og mig, efterfulgt af en solid gang prot-indtagelse ét eller andet sted, og så ellers op og gi’ den gas med et godt pump på patten på Rock Caféen!! :w00t::wink:

Derudover en del MOL’ere, der blev kæwet mere eller mindre med, i pauserne:

Long Tall Sally – hey, tøsepigebarnet er lige så høj som mig..!

Incognito – du ved sgu meget om teknik, træning osv. – cool at være med på en lytter…

Lagoon – Manden med forbindelserne til de hårde drenge. :wink:

Rall – Ja, så finder man ud af, at man har trænet i samme center i 1½ år i good ol’ Hjørring…

toma213 – den unge, og stærke knægt fra Herning! Keep it real, Jonas! :smile:

MASS – mo’byelig slemborgsvend. Hvor mange gange må man sige ”fire” i træk? :wink:

Granhof – li’så mo’byelig slemborgsvend. Champion of Curls…

Krea – knap så mo’byelig slemborgsvend… og dog… :devil:

Anders_L_Holm – Athletic beast… på diæt. Hyggeligt at hilse på.

+ et par stykker jeg aldrig fik MOL-navnet på… :blush:

Smider det onde håndtegn efter jer alle. Hyggeligt at få sat ansigt på jer, I virkede alle som sympatiske mennesker.

(samt ikke mindst tak til Keler for billetterne. Vi sad rigtig godt. :cool: )

Loaded Cup var et cool arrangement med masser af gode atleter. Specielt Ahmed Ahmad og den slovenske verdensmester stod ud fra mængden. Det ku’ selv en n00b som jeg se. :laugh:

Det sjoveste var dog klart pauserne mellem fremvisningerne af de nougatbrune atleter. SaintPauli, undertegnede og alle andre, naturligvis, gik og snusede til de forskellige stande, tjekkede alskens forskellige kosttilskudsprodukter ud, kiggede på Jay Cutler, der på storskærm tronede frem med nogle syge træninger i sin nye video, og i det hele taget snusede til alt det træningsrelaterede gøgl sælgerne ville have os til at kaste spareskillinger efter. Det eneste jeg købte var dog en gratis Loaded Cup trøje. :laugh:

Under biceps-curl battlen slog det mig dog hvordan Svendborg-kulten gik og ’tauntede’ hinanden hele tiden. MASS, Krea og Granhof havde konstant fat i hinanden verbalt om manglende træning, tarvelige carbs osv. – rigtig hyggeligt. Mandehørm i fjerde potens. Men da Granhof driblede op og curlede sig til sejr stod MASS og råbte ”ÅL!” efter ham. ”Hmmm…,” tænkte Kongen. ”Hvad mon så MASS mener jeg ligner? Det der kommer ud af røven på en silkelarve?” :w00t:

Oh well, jeg slog det hen og blafrede videre, med mine silketynde arme dinglende fra min spillekorttynde krop. :tongue:

Da dette indlæg er blevet lavet over flere dage, pga. manglende internet, kommer der lige nogle hurtige træningsopdateringer, således I kan se jeg ikke har forsømt træningen totalt bare fordi jeg ikke har haft adgang til cyberspace.

Fredag d. 28. april 2006

Ryg, biceps og lidt ben

Dødløft: 10 @ 60 kg, 10 @ 90 kg, 10 @ 100 kg, 5 @ 100 kg

BB bent-over rows: 4 x 10 @ 60 kg

Front lat. pulldowns: 10 @ 40 kg, 2 x 10 @ 50 kg

DB curls: 3 x 10 @ 16 kg

Leg extensions: 10 @ 40 kg, 3 x 12 @ 50 kg

Calf raises, seated: 15 @ 50 kg, 15 @ 60 kg, 15 @ 70 kg

En let træning uden squat, da knæet ikke var helt oppe på dupperne. Ryggen tog godt imod en omgang middel træning, om end jeg gerne ville have haft lidt flere reps i det andet sæt med 100 kg. i dødløften, men grebet svigtede – så jeg lod det være. :blush:

Mandag d. 1. maj 2006

Pecs, delts, triceps & abs

Bænkpres: 15 @ 20 kg, 10 @ 50 kg, 5 x 5 @ 70 kg, 12 @ 60 kg

Military press: 5 x 6 @ 40 kg

Incline DB press: 4 x 10 @ 20 kg

Dips: 3 x 10 @ BW

Lateral Raises: 3 x 10 @ 10 kg

Triceps cable pushdown: 4 x 12 @ hele stakken

Crunch: 3 x 10 @ BW

Også en let træning uden forcering. Dips og laterals blev supersettet, ligesom cable pushdown og mave crunches også blev det. :smile:

Havde haft første arbejdsdag som postbud, og da den friske luft havde taget godt på energien, ville jeg ikke ødelægge næste dags arbejde ved at være totalt ødelagt. Kan godt mærke, at det at være ude hele dagen og bruge kroppen på en cykel er uvant for mig, men det gode vejr gjorde dagen utrolig overkommelig, så det var ren nydelse. Bagdelen er godt nok lidt øm, og det bliver nok kun værre som ugen skrider frem, men på et tidspunkt bliver mine glutes vel vænnet til belastningen, så det skal nok gå. Herligt at modtage penge for 20+ timers cardio hver uge. :tongue:

Tirsdag d. 2. maj 2006

Ryg, biceps og lidt ben

Dødløft: 10 @ 60 kg, 10 @ 90 kg, 2 x 10 @ 100 kg, 10 @ 105 kg

BB bent-over rows: 4 x 10 @ 60 kg

Front lat. pulldowns: 4 x 10 @ 50 kg

DB curls: 4 x 10 @ 16 kg

Leg extensions: 4 x 12 @ 50 kg (hele pisset i en Fitness.dk-maskine)

Calf raises, seated: 4 x 15 @ 70 kg

Efter en regnfuld dag hvor posten skulle ud, var Kongen en anelse våd efter turen på cyklen var overstået. Dog ikke værre, end jeg kunne nå at sortere reklamer og lægge dem i bunker til onsdagens tur på jernhesten. Har kun været post i to dage og hader allerede reklamer værre end pesten og licenssnydere! :wink:

Træningen blev foretaget stille og roligt. Fokus på at udføre øvelserne korrekt, og ellers ikke overstresse kroppen, for den skal helst have kræfter til at udføre jobbet. Tilvænning er p.t. i højsædet, og så kører jeg træningen på et niveau hvor jeg bliver træt, men ikke slidt.

Ryggen fik en god omgang i dødløft, og ellers en ganske fin workout i både rows og pulldowns. En af de positive ting ved Fitne$$.dk er trods alt, at man her kan træne chins hele fire steder, men da jeg ikke kan reppe nok til at det batter noget endnu, lader jeg lige gå en måned med tilvænning til postjobbet, hvorefter jeg nok så småt begynder at udskifte front pulldowns med chins. :smile:

Torsdag d. 4. maj 2006

Ind og anmelde Marduk der spiller på The Rock. Fed koncert, men elendig opvarmning fra Necrodeath.

Lørdag d. 6. maj 2006

MOL-træf @ IK99 på Østerbro. Trænede løst med Incognito, LaMotta, Krumborg, Tunen, salt m.fl., og det blev vist til mere kæwe end reel træning. Kørte dog en solid omgang DB shoulder press, military, front lat pulldown, lidt bænk, lidt dødløft, lidt biceps curl og ellers bare lege rundt i IK99 lokalet. Det er old-school… virkelig old-school. Fan’me et cool sted med et minimum af kabelhelvede, masser af stænger, kiks og håndvægte. Lige som det bør være! En skam det ligger så langt fra Taastrup. Hyggeligt lige at hilse på tjøwenhavnerne – og så ellers hjem og slappe af med tøsepigebarnet.

Mandag d. 8. maj 2006

Pecs, delts, triceps & abs

Bænkpres: 15 @ 20 kg, 10 @ 50 kg, 8+7+8+8+7 @ 70 kg, 10 @ 60 kg

Military: 2 x 6 @ 40 kg, 3 x 5 @ 45 kg

Incl. DB press: 3 x 10 @ 20 kg, 6 @ 21 kg

Dips: 3 x 10 @ BW

Crunch: 15 @ BW, 10 @ BW, 12 @ BW

Lateral Raises: 4 x 10 @ 10 kg

Triceps cable pushdown: 4 x 12 @ 50

Postjobbet var hurtig overstået, så jeg fik fri allerede 12.45, hvorefter jeg lige smuttede hjem, pakkede og cyklede til træning. Fint med 100 minutters træning, men puha der er varmt lige nu! Og i et center med store sydvendte glaspartier på en glohed eftermiddag, ja – så bliver det altså ikke ligefrem koldere når man ligger og slider på bænken. :w00t:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 9. maj 2006

Ryg, biceps + ben

Efter at have trampet i pedalerne i godt vejr som postmand i Tåstrup, og installeret bredbånd, var det tid til at brænde lidt. Sad og kiggede ud på solen og ville egentlig helst blive hjemme og slappe af med solen lige i bøtten, men kl. 17 fik jeg mig trukket op ved nakkehårene, og fik en go' bette træning ud af kroppen. Men uha, det holdt hårdt med at komme af sted. Desto større var glæden så også da jeg endelig var færdig! :cool:

Dødløft: 10 @ 60 kg, 10 @ 90 kg, 10 @ 100 kg, 10 @ 105 kg, 4 @ 105 kg

BB bent-over rows: 4 x 10 @ 60 kg

Lat front pulldown: 4 x 10 @ 50 kg

Seated Calf Raise: 15 @ 75 kg, 12 @ 80 kg, 13 @ 85 kg, 15 @ 85 kg

Leg extensions: 4 x 12 @ 50 kg

Lever Seated Leg Curl: 2 x 10 @ 35 kg, 2 x 10 @ 40 kg

DB curl: 10 @ 16 kg, 4 x 7 @ 18 kg

Nem lille træning, men irriterende at træne biceps femoris (hamstrings) på sådan en underlig måde. Man sidder ligesom i leg extensions-maskinen, men bare omvendt pres. Var vildere med den hvor man ligger med røven i vejret over en bænk og trækker benene op under sig, da jeg synes den rammer bedre end den her. Men det her er den eneste maskine man har i Fitne$$.dk, så det må jeg nøjes med. :dry:

Rows blev SS'et med seated calf, lat pulldown SS'et med leg ext. og leg curl SS'et med db curl. Kun dødløften blev kørt alene, og her mistede jeg grebet i det sidste sæt, så det var mere 2 x 2 reps lige efter hinanden, og da mit greb begge gange blev svagt og jeg var tæt ved at tabe stangen, satte jeg den ned - og anden gang tog jeg den altså bare ikke op igen! :laugh:

Men alt i alt en ganske fin lille omgang træning med fokus på at udføre alle øvelser rigtigt, meeeen den sidste rep i sidste sæt biceps curl måtte dog op med lidt hiv og sving. :tongue:

Nu står den på indtagelse af føde, og nydelse af en fantastisk forårsaften!! :wub::wub:

Link to comment
Share on other sites

Lagoon – Manden med forbindelserne til de hårde drenge. :wink:

Rall – Ja, så finder man ud af, at man har trænet i samme center i 1½ år i good ol’ Hjørring…

Verden er sgu' lille. Et forsinket tak for sidst. Hyggeligt at mødes med Jer :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 10. maj 2006

Off-day mellem 1. gennemgang af 2-split og 2. gennemgang

Træning mandag og tirsdag, og så fri i dag. Så kører vi på igen i morgen og fredag. :cool:

Arbejdet gik fint i dag. Var færdig med at sortere og pakke ruten kl. 8, og kørte ud og omdelte posten fra 8.20 og frem til 13.00. Om onsdagen skal ALLE husstande have aviser, og der var også reklamer, foruden den ordinære post. Så selvom vi var to var der nok at se til, og jeg blev bare en anelse mere bekendt med ruten - selvom de åndssvage gadenavne lige hinanden alt, ALT for meget. :laugh:

Fantastisk vejr, solid oppakning med 800+ ugeaviser, reklamer, post, pakker osv. - så jeg kunne godt mærke, at jeg havde trænet ben i går. De brokkede sig lidt ved opgangene fra morgenstunden, men hvem fanden er det også der har fået den latterlige idé at lave huse med fire etager, og alle har brevsprækker?! :crazy::tongue: Oh well, fik da sved på panden fra morgenstunden. Ghetto-slummet skal jo også have post. :w00t:

Nu sidder jeg hjemme 30 cm. fra havedøren ud til min lille terrasse, og den går jeg nu ud ad, sætter mig i den badende sol og får lidt mere kulør i masken og på kroppen. Sgu fedt nok at have et udendørsjob disse dage... får tyvstartet lidt på "Tour de Tan" ... :cool:

Edit: Og så bli'r det nok til en lille rask cykeltur igen i aften... den blide aftensol skal nydes 112% disse dage. Aftensmaden står på koldskål med kammerjunker, og hvis jeg kan finde det - jordbær der lige bliver snittet ned i kærnemælken. :wub::wub:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 11. maj 2006

Pecs, delts, triceps & abs

Bænkpres: 15 @ 20 kg, 10 @ 50 kg, 5 x 8 @ 70 kg , 10 @ 60 kg

Military: 5 x 5 @ 45 kg

Skrå DB bænk: 4 x 10 @ 20 kg

Dips: 3 x 10 @ BW

Crunch: 3 x 12 @ BW

DB Laterals: 4 x 10 @ 10 kg

Cable pushdown: 4 x 12 @ hele pisset i kabeltårn :devil:

Go' lille træning med en enkelt svipser. For 5 x 8 i bænk er måske så meget sagt, for i sidste sæt ville sidste rep ikke op. Var alene, så måtte rulle den ned... :cry::tongue:

Desuden brokker min højre skulder sig. Lige der hvor skulder går over i triceps er der smerter, og det var specielt udtalt da jeg kørte dips. Det er ikke så godt, og nu må vi se om det er noget der udvikler sig til en decideret skade, eller om jeg kan holde det i ave ved måske at køre lidt lettere i dips og bænk et stykke tid, eller i hvert fald ikke øge. Det er noget møg når kroppen gør ondt. :dry:

Ellers en go' omgang med masser af overskud, lige på nær i bænk. :blush:

Nu sidder jeg klar med en grill der er ved at være varm, et godt stykke kød fra slagteren, salat og senere måske lidt hvidt brød som det jo sig hør og bør på sådan en aften... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 12. maj 2006

Ryg, biceps + ben

Dødløft: 10 @ 60 kg, 3 x 10 @ 100 kg

BB bent-over rows: 3 x 10 @ 60 kg, 12 @ 62½ kg

Lat front pulldown: 2 x 10 @ 50 kg, 2 x 10 @ 55 kg

Seated Calf Raise: 15 @ 85 kg, 3 x 15 @ 90 kg

Leg extensions: 4 x 12 @ 50 kg

Lever Seated Leg Curl: 2 x 12 @ 40 kg, 2 x 12 @ 45 kg

DB curl: 10 @ 16 kg, 4 x 8 @ 18 kg

Go' træning fra 11.20 - 12.40. Fordi jeg skal ud og køre postbud i morgen, alene for første gang, og der skal reklamer med ud, ville jeg ikke presse ryggen alt for meget, hvorfor jeg nøjedes med at reppe med de 100 kg i dødløft. Benene fik også en lille tur, og knæet gav ingen nævneværdige mislyde fra sig. Desværre går calf-maskinen kun til 100, leg curl'en til 50 og leg ext. også til 50. Selv en tynd ål som mig må snart erkende, at maskinerne i et fintess-center er for petit til mig. :laugh: For om en måned er jeg forlængst groet ud af de maskiner. :dry: Og knæene dikterer NO SQUATTING, so I'm shit outta luck... :sneaky2:

I biceps gik det fint, med masser af overskud. Var nede i vægthulen med 7 - 8 gutter af anden etnisk herkomst og én indfødt dansker. Det irriterede mig lidt, at de stod og blabrede løs på deres hullabulla-sprog, og gjorde det så højt, at man nærmest ikke kunne koncentrere sig. De snakker og giver hinanden hånd og klapper hinanden på ryggen, krammer hinanden og snakker så igen 300 gange mere end de reelt træner. Så da Outlandish pludselig kom væltende ud af højtalerne med deres idiotiske lorterap blev det for meget for Kongen. Stod og curlede med 18'erne, og da jeg var færdig med sættet hamrede jeg vægtene ned i holderen og ytrede "Lortemusik!!" så hele vægthulen ikke var i tvivl om HVAD eller HVEM der sagde noget. Det føltes sgu dejligt nok lige at være lidt på kant med loven for en enkelt gangs skyld. :smile:

Nu vil jeg ud og nyde den sidste forårsdag i denne omgang. Det blæser lidt mere end i går, og der er også en anelse skyer hist og pist, men det skal nok blive godt med en gå- eller cykeltur med tøsepigebarnet, og så ellers bare afslapning inden der skal omdeles 870+ reklamebundter i morgen + post... :crazy::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 15. maj 2006

Pecs, delts, triceps & abs

Bænkpres: 15 @ 20 kg, 10 @ 50 kg, 5 x 5 @ 70 kg , 12 @ 60 kg

Military: 5 x 5 @ 45 kg

Skrå DB bænk: 4 x 10 @ 20 kg

DB Laterals: 4 x 10 @ 10 kg

Lying Triceps Extension: 12 @ 7 kg, 3 x 10 @ 8 kg

Cable pushdown: 3 x 12 @ hele stakken i kabeltårn

Crunch: 3 x 12 @ BW

Højre skulder er stadig åndssvag. Det er lige der hvor skuldermusklen går ned og over i triceps/biceps. Det er ømt, og jeg kunne mærke det allerede ved opvarmningssættet m. 50 kg i bænk, og derfor kørte jeg kun 5 x 5 i bænk, droppede dips (hvor det var specielt dårligt sidste gang!) og kørte en stille træning uden forcering i nogen af øvelserne overhovedet. Sjovt nok var der ingen nævneværdig ballade i military, men i laterals og bænk kunne jeg desværre mærke den skulder alt for meget. :cry:

Det er irriterende, at jeg render ind i sådanne forhindringer hver gang jeg synes jeg er ved at finde en god træningsrytme. :dry:

I morgen står den på ryg, biceps og det ben jeg kan træne. For også hér er der probs, da mit knæ jo brokker sig hver gang jeg kører squat. Utroligt at man kan få så mange "skader" når man ikke træner tungere end jeg gør. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share