Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Kampen i går stank :dry: ... Er årevis siden at vi har spillet så dårligt :blink::blink::blink: og fået så mange klø... ufedt... :sneaky2: .... Især fordi vi skal spille mod det samme hold igen tirsdag i pokalturneringen.... men man kan da trøste sig med at det ikke kan gå dårligere end det gjorde i går...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens kost :4mewantfood:

Morgen (435kcal)

Branflakes

Rosiner

Mælk

Juice

Frokost 1 (375)

Risblanding med skinke

Frokost 2 (225)

Rugbrød med fedtfattig ost

Mellem:

1clementin og 4 lakridser

Aften (640)

Chiligryde (løg, porre, hk oksekød, kyllingepølser, peberfrugt, tomat og kidnet bønner)

Ialt ca 1720kcal.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Heysa mol

Dagens træning stod på en basketkamp... Spillede betydeligt bedre end i søndags, så er noget mere positiv nu.... Og så er der en fyr der har sagt ja tak til at være vores træner... Så skal han bare lige ha' et par prøvetræninger og godkendes inden der skrives kontrakt :bigsmile::w00t: ...

Men altså en god workout, og altid noget at vi ikke blev sablet ned igen... Selvom vi dog stadig tabte.... Men vi havde rigtig gode perioder med flot spil og gode beslutniger - det er det vi skal fokusere på :innocent: ...

/Cat

regner lige lidt på dagens kcal inden jeg poster kosten :wink:

Link to comment
Share on other sites

sådan....

Dagens madindtag blev til følgende :4mewantfood: :

Morgen

Yoghurt med branflakes og rosiner

Juice

Frokost 1

Chiligryde

Frokost 2

Risblanding med skinke og ostetern

Aften

Rugbrød med hytteost og et stort stk agurk

Noget pepsi max i løbet af dagen :innocent: ....

Samlede kcal indtag var på 1550kcal..... Lige lavt nok, men bedre end at det var for højt :4thumbup: :4thumbup: ...

Jeg stræber efter at holde mig under 1800kcal / dag.... Besluttede mig for at begynde at tælle kcal igen her i weekenden.... Så nu er der gang i det, så må vi se hvor længe det holder :blush::blush::blush: ....

Blev pludselig motiveret da en fra mit hold spurgte om jeg var blevet tungere pga træningen :blink: så måtte jeg jo pænt indrømme at grunden til at jeg er langsommere på banen end sidste sæson er fordi jeg har taget noget fedt på.... :raisebrow::innocent: ....

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

G'aften molfolk :bigsmile:

I dag stod den på en omgang styrke:

Squat

1x10x20

1x8x30

1x8x40

1x6x50

2x5x52,5

3x5x55

Goodmornings

4x8x35

DL

1x10x20

1x8x60

1x8x70

5x5x80

BO DB Rows

1x8x16

1x8x17

1x8x18

3x6x20

Træk til bryst

1x8x40

Lægsyreøvelse

1x20

1x30

1x40

Mave

2x(3x8-10)

Mener der er et eller andet jeg har glemt, men kan ikke lige komme på det .... :blush:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Heysa

Dagens træning var en gang basketball... Vi var 9 til træning :4thumbup: :w00t: - så vi kunne endelig få lavet nogle ordentlige øvelser med masser af løb og spil... Rigtig lækker træning, lidt præget af DOMS fra gårdsdagens træning :devil: ....

Dagens kostindtag har indtil videre i dag set ud som følgende:

Morgen

Yoghurt med branflakes, rosiner og et glas juice

Mellem

Gulerødder

Frokost

Kartofler, spinat og kalkun

Mellem

Banan

Frokost

Kartofler, spinat og kalkun

Mellem

30g bolcher :tongue:

Aften

1 skive rugbrød med hytteost og

1 skive rugbrød med fedtfattigskiveost

- regner ikke med at spise mere i dag så det samlede indtag er på 1510kcal...

/Cat :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Uhhh... Kan se at det er længe siden jeg har fået opdateret :blush: ...

Har haft lidt småtravlt....

I søndags trænede jeg bryst, skulder og mave....

Mandag blev det kun til en powerwalk

Tirsdag: en rigtig rigtig god baskettræning med masser af intensitet og løb... Dejligt.... Rart at jeg allerede kan mærke markant forskel på hvor tung jeg er... Formen er stadil ikke optimal, men det håber vi kommer efterhånden :wink: ...

Kosten har været nogenlunde.. I weekenden vejede jeg ikke, men forsøgte at holde kcal indtaget nede.... Mandag og tirsdag har været hel fine

:4thumbup: ...

Vender tilbage med dagens træning om lidt....

/Cat :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Da mine sidste timer i dag var blevet rykket havde jeg mulighed for at få trænet tidligt :4thumbup: ... Helt rart... Har en gang prøvet at kommer derned i "myldretiden" - jeg kunne slet ikke overskue det og blev nødt til at ta hjem igen og vente til om aftenen.... :laugh::laugh::laugh: .... Så det gør jeg aldrig igen - medmindre jeg virkelig er nødsaget til det.... Men som sagt i dag var det nærmest en senformiddagstræning, så menneskemængden var helt behagelig :bigsmile: ...

Blev til følgende

Squat

1x10x20

1x10x30

1x8x40

1x6x50

5x5x55

Goodmornings

3x8x35

DL

1x10x20

1x10x50

1x8x70

5x5x80 (begyndte at hænge lidt i ryggen :dry: , så tænkte jeg lige ville ta et par teknik set)

1x8x60

1x6x50

Stiff Legged DL

3x8x50 - udført meget kontrolleret og langsomt så man rigtig ku mærke strækket....

Rows i maskine (ved ikke hvad den hedder, "ro-træk" :tongue: )

1x10x25

1x10x30

1x8x35

3x8x40

(har aldrig prøvet den før, så det var mest for sjov :smile: )

BO DB Rows

1x8x17

3x8x19

Ass. Chin-ups

3x5

Træk til bryst

3x8x40

Lægsyreøvelse

1x35

1x45

1x55

Tror vist det var det :unsure:

En god stille og rolig træning :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens kost :4mewantfood::

Morgen:

Rugbrød med smøreost (sov over mig så sku bare ha en mad i hånden og ud af døren)...

Mellem:

Agurk og Bladselleri

Frokost (min morgenmad):

Yoghurt med müsli

Lidt Juice

Frokost:

Svitsede grøntsager (Squast, peberfrugt, forårsløg og champignon) og kylling.

Aften:

Rugbrød med hjemmelavet skinkesalat (skinke, fromage frais, forårsløg og krydderi)

Har ikke rigtig vejet maden i dag, men umiddelbart tror jeg kcaltallet ender et godt stykke under de 1800 ... :wink:

Har besluttet mig for at begynde at lave lidt morgencardio de dage jeg møder sent i skole... Men jeg er B-menneske, så jeg har brug for al den :4whip: og :poking: jeg kan få.... Første gang bør være i morgen... Så må vi se hvad der sker når vækkeuret ringer :tongue: ....

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Helt seriøst, det er meget ædelt at du gider starte noget morgen-cardio - men tænk på at det bliver mørkere og mørkere og koldere og koldere om morgenen..

Nyd heller din nattesøvn, det er sgu for surt at lave noget om morgenen :tongue:

Ellers god træning du får lagt for dagen.

Link to comment
Share on other sites

Du har ikke meget tiltro til mig hva'? :tongue:

Ideen er dog at jeg skal træne i centret.. Ikke ude når det er vådt og koldt... Har jo kun ca 100m derhen, så det burde jeg lige kunne overskue :w00t: - hvis jeg altså kommer ud af sengen :tongue: ....

Tænkte også at det måske ville medføre at jeg var lidt mere vågen i skolen, for i øjeblikket er jeg ofte tæt på at falde hen i timerne... Mener at ku mindes at jeg blev mere oplagt når jeg fik gang i kroppen fra morgenstunden sidst jeg :walking:'ede om morgenen... Men bare rolig.... Er kun en ide - eller et forsøg som bliver prøvet i et par uger, så må vi se om jeg kan overskue det derefter :innocent: ....

Og tak :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

G'morgen

Jeg kom ud af sengen og fik lavet en lille morgenworkout (eller i hvert fald lidt let cardio) :4thumbup: ... Ærligt havde jeg faktisk ikke regnet med det og overvejede da også i et kort øjeblik at blive i sengen - men så kom jeg til at tænkte på at jeg lige må ta' mig lidt sammen hvis fedtet skal væk :4whip: .....

Blev til :

30min på ellipsemaskine og

25min powerwalk på løbebånd - 10min i midten med incline :walking:

Ikke noget hårdt, men alligevel nok til at Catten svedte :blush: ....

Nu kan jeg så se frem til Træning og Bevægelse i skolen kl 12 og en baskettræning i aften :devil: ...

Ha' en rigtig god dag

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Jaja - 1 down - udmærket! :tongue:

Det er ok hvis det er indendørs og tæt på, det gør det rimeligt nemmere - men stadig forfærdeligt at stå op så tidligt :innocent:

Det der fedt - så vidt jeg husker er du tynd som en ål?? Du ser ikke syner, vel?

Link to comment
Share on other sites

:laugh: :laugh: :laugh:

Ja, jeg er dyyyyygtig ik´??? Ej, tror lige jeg venter med at rose mig selv til jeg faktisk har gjort det nogle gange.... Men lige nu har jeg det dejligt - og er faktisk for en gang skyld vågen :tongue: ....

Forfærdeligt??? - Det er måske en lille overdrivelse :innocent: , men sjovt er det ikke når vækkeuret ringer :blink: - kan forestille mig at mine underboer er halvtrætte af mit vækkeur da det altid ringer i laaaaang tid før jeg opfatter det :sleeping: ....

Tynd som en ål har jeg nu aldrig været :innocent: ... Det er heller ikke fordi jeg er blevet kæmpe siden sidst, men der har da sat sig lidt :blush: ... Men er allerede begyndt at gå lidt væk igen.... :4thumbup: ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

G'aften

Desværre blev min træning her til aften aflyst da vi ikke var nok spillere... :dry: .... Møgirriterende - det er ellers begyndt at se lidt mere lovende ud med spillersituationen...

Så træningen i dag stod på cardioen i morges inden morgenmaden og en meget hård gang TB (træning og bevægelse) i skolen i dag... Plejer ellers ikke at være vildt hårdt, men lige i dag lavede vi alligevel en del :4thumbup: ....

Desuden har jeg gode DOMS i haserne efter gårdsdagens træning, så når nu baskettræningen skulle aflyses var det måske ikke den dårligste dag alligevel :innocent: ....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

:4mewantfood: Dagens madindtag :4mewantfood: :

Inden morgen træning

Lille glas juice (150g)

Morgen:

ca 250gYoghurt med 40gmüsli

Mellem:

1 Banan

Frokost (Blev lidt sen da timerne trak ud):

100g hytteost

2 Bladselleri

1 lille og 1 mellem gulerod

Et par skiver squash

1 lille peberfrugt

Æggehalløj (1æg + 3 extra hvider)

Aften:

Kalkunlår

Grøntsager (Gulerødder, forårsløg, squash, peberfrugt og champignon - stegt i chili)

Har egentlig ikke indtaget så meget i dag når jeg kigger på det, men har alligevel følt mig ret mæt.... Især aftensmaden havde jeg slet ikke lyst til - før dne stod foran mig :devil: ...

Har endnu engang ikke vejet maden, men er ret sikker på at indtaget ikke har overskredet de 1800kcal... Er jo nærmest kun kalkunlåret der indeholder kcal der er værd at skrive om..... :bigsmile: ...

Nu skal der ordnes vasketøj inden jeg hopper ind og putter mig i sengen... Skal jo være frisk til en lille workout i morgen tidlig.... :cooldance: ..

/Catten

edit: Har også spist 9 mandler... Det glemte jeg lige i farten :unsure:...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Dagens premorgenmads morgencardio:

35min på ellipsemaskine... Lidt højere tempo end i går :wink:

20min :walking: på løbebånd... Igen med 10min incline :smile:

Ikke fordi det er det vilde man får lavet, men er stadig nok til at man får gang i det hele og får svedt lidt :bigsmile: ... Glad for at jeg kom afsted igen i dag :devil: ...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey....

Gennem min timer i dag på skolen begyndte jeg at få hovedpine... Tænkte det måske var væskemangel, så fyldte godt op´.... Men desværre, blev værre og værre i løbet af dagen... Prøvede alligevel at ta op for at træne, men gik ikke vildt godt... Nåede kun BP (op til 5x4x45) og DB Press før jeg måtte opgive.... Bankede simpelthen for meget i hovedet :dry: ....

Så meget blev det ikke til i dag - og er også blevet hjemme her til aften...

I morgen står den på familiebesøg, så tæller ikke kcal - regner dog ikke med at æde fuldstændig uhæmmet, men et stykke kage er ikke udelukket :4mewantfood: ...

Håber at jeg ikke bliver rigtig syg, for det synes jeg ikke rigtig jeg har tid til lige nu :innocent: ....

Godnat

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Rigtig god bedring - vi må håbe det bare er forbigående og at du er frisk igen imorgen.

Det er ikke bare en vel-forberedt undskyldning fordi du skal ud og drikke julebryg i aften, vel?? :tongue::bigsmile:

Imponerende med din morgen-cardio, rigtig god start. Ligemeget hvor meget man laver om morgenen, men hvis du kan få bevæget dig bare lidt, gør det sikkert underværker.

Link to comment
Share on other sites

Spock >> Mange tak :bigsmile: ... Havde stadig ondt i hovedet da jeg vågnede i morges, men efterhånden som jeg så småt kom i gang med dagen fik jeg det bedre... Så krydser fingre for at det bare var i går :cheer: ...

Don't need to remind me that it was J-day... Havde planer om både fredagsbar og bytur, men blev hjemme i sengen :sleeping: .... (er jo egentlig heller ikke specielt vild med øl, men der er altid gang i den i byen)...

Er også selv imponeret over min morgencardio :laugh: ... Næste uge bliver det nok ikke til det store, for jeg har nogle virkelig lange og hårde dage... Men jeg håber da på at komme afsted et par gange :walking: ...

Er stadig lidt tung i hovedet men har dog lige været oppe og træne... Var jo alligevel bare en let gang styrke, hvilket jo ikke er noget der trækker tænder ud :wink: ....

En meget let omgang:

Squat

DL

MP

BP

Ass. Dips

Træk til bryst

Mave

Hehe - sjovt hvor nem MP er når den kommer før BP... Plejer jo altid at ta' bænk først :innocent: ....

Rigtig god lørdag til molfolket

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Dagens premorgenmadscardio

30min :walking: på løbebånd, denne gang med 15mins incline og godt tempo.....

25min på ellipsemaskine :cooldance: ....

Havde egentlig ikke tænkt mig at lave morgencardio i dag da jeg skal spille kamp lidt senere, men jeg vågnede før vækkeuret og havde faktisk lyst til det :blink: ....

:4thumbup: Og så er jeg begyndt at ku' se forskel i spejlet :bigsmile: .... og mærke det på bælter :alright: ....

Nu skal benene lige op i et par timer, og så står den på basketkamp :innocent:

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Total irriterende og frustrerende møgkamp (er næsten ved at blive en vane :dry: )....

Holdet er helt ved siden af sig selv og stemningen er ubeskrivelig dårlig... Var nærmest bitchfight i omklædningsrummet efter kampen :mad: - og tøserne råbte og skreg af hinanden.... Lidt latterligt og meget barnligt - jeg mener, vi er trods alt gamle nok til at snakke om tingene :blink: (sagt af den yngste spiller på holdet)....

Nå, men jeg har da fået skaffet en træner som kommer og har en prøvetræning på tirsdag.... Så jeg krydser fingre for at folk dukker op (et par stykker blev så fornærmede at det ikke umiddelbart virkede som om de havde tænkt sig at komme) og at træneren er dygtig... Vi har nemlig rigtig meget brug for en, inden det hele falder fra hinanden...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Dagens premorgenmadscardio

Vågnede igen lidt før vækkeuret, men havde lidt sværere ved at komme afsted alligevel.... Men afsted kom jeg :w00t: ....

Blev til:

30min på ellipsemaskine (380kcal)

21min på løbebånd (med 14min incline - 133kcal)

Ialt 513kcal... Egentlig utroligt hvor stor forskel der er, for jeg synes faktisk det er hårdere at :walking: på løbebåndet end det er at stå på ellipsen.... Men sveder dog mere på sidstnævnte :bigsmile: ...

Vil forsøge at holde kcalindtaget nede i dag da jeg skal ud og spise i aften :innocent: ...

Rigtig god dag

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey....

Gik fint med kcal'erne i går... Holdt dem på 777kcal inden aftenen hvor jeg så spiste det meste af en sandwich og drak en kop kakao... Så regner med at jeg ramte meget godt....

Dagens premorgenmadscardio

Fik en lidt skæv start på dagen da jeg sov over mig :dry: , så jeg kom afsted uden morgenmad... Havde heldigvis kun 2 timer så lavede min cardio på vej hjem....

Blev til 35min på ellipse (450kcal) og så gad jeg ikke mere...

Havde hele tiden en opgave hængende over hovedet, så jeg besluttede at jeg ville ta hjem og arbejde på den :wink: .... Så det ska' jeg nu... Så ville jeg desuden heller ikke lave for meget da vi jo har prøvetræning med en ny coach i aften - og der skal jeg helst ikke været helt smadret :devil: ....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share