Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

G'aften

Netop hjemvendt fra dagens baskettræning :bigsmile: ...

En rigtig lækker træning, men masser af fart og intensitet.... Dejligt at få løbet igennem... og dejligt at man faktisk føler man kan løbe - og deltage i fastbreaks :tongue: .... Skøn fornemmelse.... Og en af de, hvis ikke den, eneste gange vi har været ti til træning :4thumbup:

Træneren dukkede desværre ikke op :dry: , men har snakket med ham og han kommer og ser vores træningskamp på torsdag... Så kan resten af holdet da i det mindste få lov til at hilse på ham :bigsmile: ....

Men altså en fantastisk træning :w00t: ...

Og kosten har også været nogenlunde... Fordelingen af måltider har ikke været optimal, men kcalindtaget meget passende... :4mewantfood:

Fortsat god aften

/Catten

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

G'aften :4thumbup: ...

Kosten i dag har lagt fra været optimal, så det må der strammes op på... Men i morgen bliver nok ikke den bedste, for jeg er væk hele dagen (fra 7.45 til 22)...

Morgencardio blev det ikke til da jeg mødte tidligt i morges, og sådan bliver det desværre også i morgen....

Her til aften fik jeg dog styrketrænet.... Havde taget en veninde med, så det var super hyggeligt :bigsmile: ... Men det gjorde selvfølgelig at der gik en del kæbe i det :innocent: og jeg fik lov til at lege instruktør :laugh::laugh::laugh: .....

Blev til følgende:

Squat

Goodmornings

DL

Stifflegged DL

BO Db Rows

Ass. Chin-ups

Ass. dips - nøøøøøøøøøj hvor gør det stor forskel når man ikke har trænet bryst og skulder inden som jeg plejer.... Gik forrygende, host host, eller var i hvert fald meget bedre end ellers :devil:

Træk til bryst

Lægsyreøvelse

Var egentlig meget oplagt i dag og vægtene virkede ikke så tunge som normalt :cheer: ... Ved ikke om det er fordi jeg har sovet det meste af eftermiddagen eller fordi jeg faktisk har indtaget lidt flere kcal end på det sidste....

Nå, har en lang dag foran mig i morgen (med en kamp i morgen aften :wub: )

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen

Var en ret lang dag i går :raisebrow: .... Den blev afsluttet med en basket kamp (træningskamp) som gik rigtig godt... Vi vandt og havde peroider med gode ting... Spillede selv rigtig godt og havde masser af energi og overskud :4thumbup: ... Tror jeg spillede 37min :innocent: - dejligt.... Lækkert når det for en gangs skyld fungere for en :cooldance: ....

Ellers blev det ikke til de store fysiske udskejelser i går, cyklede dog også 2x30min....

:4mewantfood: Kosten i går var overraskende god taget i betragtning at jeg slet ikke var hjemme... Havde selvfølgelig lavet noget jeg havde med, men havde regnet med at det ville være værre end det var :bigsmile: ...

Her til morgen er det blevet til en god lang gåtur i det dejlige efterårsvejr :walking: ... Blev til 105min :w00t: .... I eftermiddag står den så igen på en gang basket hvis alt går efter planen (og jeg kan nå det, ellers må det blive lidt styrke i aften)...

Ha' en dejlig dag

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Godaften :bigsmile:

Her til eftermiddag kom jeg til basketball.. ikke noget vildt intenst, men bare 2 timer med en masse stille og rolige kampe... Ku godt mærke at kampen i aftes stadig sad i benene :blush: , så havde ikke så meget at gi af.... Men stadig dejligt at få rørt sig lidt....

I morgen står den på en gang let styke (BP nok tung) da der er kamp igen på søndag :w00t: ....

Nå... Nu vil jeg slappe af her en fredag aften.... er ikke noget der sker så ofte, men lover at sørge for at nyde det til fulde :rolleyes: ....

Kosten har været ok, lige med undtagelse af et stk kage i skolen.... En ups'er, men nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøj hvor smagte det fantastisk :4mewantfood: .....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey :cheer: ....

Fik ikke lige opdateret træningen fra i går, men fik trænet en let omgang styrke... Dog uden ben da de stadig var påvirkede af kampen torsdag og træningen fredag....

Mener kun at det blev til

BP

Dips

Incline DB Press

MP

Siddende Rows

Træk til bryst

Mave

hvilket passede mig fint da jeg ku mærke at kroppen var flad :innocent: ....

Men ehm... jeg skal til at gå rigtig i gang igen... er efterhånden ved at være noget tid siden at jeg har nået alle 3 styrketræninger... Så nu prøver jeg at træne bryst/skulder mandag, så skal jeg nemlig ikke træne ben efter en kamp som oftest er søndage :wink: ... Har forsøgt at komme i gang med det før, men det gik ikke ovenud godt, så nu må jeg lige tage mig lidt sammen :poking::4whip::devil: ....

Her til morgen er det blevet til en gåtur :walking: på 1 time og 3 kvarter.... Dejligt med sådanne efterårsdage hvor der er helt orange, gult og brunt over det hele.... :bigsmile: ....

Om lidt står den på en basketkamp, så skal lige indtage lidt føde inden :4mewantfood: ...

God søndag til jer alle....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Godaften...

Her til aften fik jeg da slæbt mig til en gang træning selvom det ikke var lysten der drev værket :innocent: .... Dog dejligt nu her bagefter :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: ....

Blev til følgende:

Squat

1x10x20

1x8x30

1x8x40

1x6x50

3x5x55

3x5x60 var overraskende lette..... :w00t: ... Nice... Længe siden jeg har haft 60kg på stangen....

1x8x40

Goodmornings

4x6x40

DL

1x10x20

1x8x50

3x6x70 Her overvejede jeg så at stoppe fordi energien slet ikke var der :rolleyes: , men tog et bælte på og kom videre....

2x5x80

3x5x85

5x1x90 Fløj bare op :w00t: , men valgte alligevel at stoppe her mens legen og teknikken var god...

BO DB Rows

1x8x16

1x8x18

3x6x20

Træk til bryst

1x8x40

3x6x45

Lægøvelse - har aldrig prøvet den før, man står ligesom i et stativ med vægten hvilende på skuldrene....

1x10x20 hehe - sku vist lidt mere vægt på

1x12x60

1x12x80

1x12x100

1x12x120 så gad jeg ikke mere, gav slet ikke samme følelse i læggen som den øvelse jeg plejer at køre....

Faktisk en rigtig god træning, dog lidt lang pga lidt for lange pauser engang imellem :wink: ....

Nårh ja, så mens jeg DL'ede var der pludselig en der stilte sig ca 1 m væk og kiggede super underligt på mig, så på stangen og skiverne, og så på mig igen... Så spurgte jeg om han ville noget, så smilede han - sagde 80kg, og ville prøve at løfte dem.... Da han havde fået lov til det gik han videre :blink::blink::blink::blink::blink:

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey

Er blevet hjemme fra skolen i dag da jeg har fået ondt i halsen :raisebrow: ... Ikke at det er vildt slemt endnu, men tænkte at jeg måske ku fange det i opløbet så jeg ikke bliver rigtig syg :ill: ...

Bliver dog nødt til at tage til træning i aften, da der igen kommer en ny træner :4thumbup: .... Det kan man jo ikke gå glip af :innocent::w00t: :4whistling: ....

Men indtil da indtager jeg en masse appelsiner og solbærsaft :wink: , samt sørger for at holde mig varm under dynen :cold::chicken: ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Øv øv øv...

Prøvede at være med til træningen, men måtte stoppe meget hurtigt :dry: ... Havde ingen overskud og følte mig mildt talt ikke særlig frisk.... Så hjem under dynen med mig igen :ill: ....

Håber at jeg er rask i morgen, men nu må vi se :raisebrow::unhappy: ... Krydser dog fingre....

Kcal i dag er på 1470 (inkl. diverse gajol'er)...

Sov ca til kl 12, så de første par måltider blev sprunget over :sleeping: ....

Nå... Håber at jeg vender rask og frisk tilbage i morgen...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

:dry: Så måtte hun erkende at hun desværre er blevet syg :ill: ....

Lidt ærgeligt for jeg synes ellers lige jeg var kommet ind i en rigtig god rytme :unhappy: .... Håber bare virkelig at jeg snart er på dupperne så jeg kan fortsætte :devil: ...

Er altid nemmere når man er igang og i en rytme end når man skal til at starte op og ta' sig sammen :blush: ....

Men mon ikke et par dage under dynen kan gøre underværker :sleeping: ....

/Catten :ill:

Link to comment
Share on other sites

Hey igen....

Har tilbragt dagen på sofaen :sleeping: .... og har sørget for at få rigeligt med kcal.... skal jo ha energi så jeg kan blive rask... og så er det altid godt at trøstespise når man har lidt ondt af sig selv :blush::innocent: ...

Så udovermorgenmaden er blevet til en pose slik og en hjemmelavet pizza :4mewantfood: ....

:rolleyes: Cat

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :bigsmile:

Jeg kan se frem til endnu en dag under dynen :ill: ...

Har dog fået det bedre, men holder træningsfri :dry: igen idag da jeg har en kamp i morgen jeg gerne sku være helt rask til at spille.... :devil:

Kcal indtaget bliver nok lidt mere moderat end i går, men vil forsøge alligevel ikke at være i underskud :4mewantfood: ....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hejsa...

Har da fået det lidt bedre igen i dag :4thumbup: ...

Føler mig dog stadig ikke på toppen :unhappy: .... Ikke optimalt da der skal spilles kamp i aften... (og vi mangler spillere - ellers ville jeg springe over :innocent: )....

Så må vi se hvad det ender med... Regner med at sidde det meste af kampen på bænken, da vi lge netop er 6 :blink: , men mon ikke det trækker lidt i en når man nu sidder og ser på de andre :devil::tongue: ...

Må vente og se hvad jeg kan klare :raisebrow: ....

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hmmm

Kampen i går var nok ikke så god en ide.... Troede egentlig jeg var ved at være rask, men det er nok fordi jeg har forholdt mig rimelig i ro :blink: ... Så snart jeg begyndte at trække vejret bare lidt hurtigere end normalt ku jeg ikke få luft :dry: .... Vildt ubehagelig fornemmelse... Normalt plejer det er være formen eller træthed der sætter en stopper, men i aftes ku jeg bare ikke få noget luft under kampen.... Ikke smart :raisebrow::raisebrow::raisebrow: .....

Byturen blev heller ikke til så meget da jeg ikke var på toppen... Endte med at vi spiste noget mad, hyggede lidt og ellers tog hjem ved halv et tiden....

I dag skal jeg heller ikke træne.... men håber på jeg måske er klar til at prøve lidt i morgen... nu må vi se :rolleyes: ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Stadig ikke frisk :ill: ... Men jeg har besluttet at jeg tager op og laver en let fullbody i morgen under alle omstændigheder.... Nu kan jeg ikke holde mig i ro længere :rolleyes: ... Har jo trods alt været hjemme under dynen/tæpper siden i tirsdags... Nu må det være nok :4whip: ...

Link to comment
Share on other sites

Hejsa :bigsmile:

Så kom dagen hvor ejg for første gang i en uge forsøgte mig med lidt træning....

Blev til en meget let og hurtig omgang fullbody og gik nogenlunde.... Havde stadig problemer med luften - især i starten, men jeg lever da stadig :4thumbup: ...

Blev til

Squat

1x10x20

1x10x30

1x8x40

3x8x45

DL:

1x10x20

3x8x60

Ass Dips

4x6

BP

1x10x20

2x8x30

3x6x40

Seated DB Press

1x8x8

3x8x9

Træk

3x8x40

Mave

3x12

Dejligt at få lavet lidt, også selvom der ikke kom en eneste dråbe sved på panden :innocent: .... Men nok meget fornuftigt... Så hurtgt hjem i bad og indtage en masse varm suppe :4mewantfood: .... Senere står den så på kylling og grøntsager :wub: ....

Det var alt for nu

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

G'aften

Her til aften har den stået på en gang basket :yo: ... Er stadig ikke helt frisk, og hoster og hakker en del når jeg skal lave noget (og nej, det er ikke for at slippe :tongue: )... Vi skulle heldigvis gennemgå en bunke nye angreb, så træningen gik med med instruktioner og gennemgang af systemerne og ikke så meget hårdt fysisk... Rart, når man nu alligevel ikke kan anstrenge sig uden at lyde og se ud som en midt i et astmaanfald... :blink:

Desuden har jeg fået DOMS efter gårdsdagens træning, et tegn på at det er for længe siden :blush: .... Så regner med at jeg igen i morgen forsøger mig med noget fullbody (hvis DOMS'ne tillader det) :innocent: ....

Kosten har været nogenlunde, men ikke optimal - det må gøres bedre i morgen :4mewantfood: ....

:cheer:

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

G'aften :cheer:

Er stadig ikke blevet helt frisk, men fik mig da taget sammen til at komme ned for at træne en gang let fullbody..... Havde dog stadig onde DOMS især i mine ben, så besluttede at det måtte blive til bryst og lidt skulder i stedet :cooldance: ...

BP:

1x10x20

2x10x30

2x6x40

4x5x45

4x2x47,5 (yeah :w00t: - længe længe siden jeg har haft over 45kg på :devil: og så kørte den super godt... Var faktisk ikke rigtig tung, sæt nr 3 var dog lidt skidt da jeg gled på bænken så stangen bankede op i rack'et :dry: .... men ellers super :yo: )

Liggende Flyers

4x8x7

Pullover

1x8x12

3x6x14

Ass. Dips

4x5

Flyers

3x8x6

Mave

3x12

og så nåede jeg ikke lige mere :innocent: .... men alligevel en rigtig god træning, hvor især bænken kørte godt... Er overbevist om at min styrke i den øvelse er hvor den var før min pause (men har jo også altid været svag i BP :raisebrow: ) Ku egentlig godt tænke mig at putte lidt mere vægt på, men tør ikke når jeg træner alene :chicken:....

Men en fremragende træning :w00t: :4thumbup: ...

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Dagens morgencardio

Blev til

30min på elipsemaskinen

15min :walking:

(ialt ca 425kcal)

Første gang siden før min sygdom at jeg var afsted, så tog det meget stille og roligt.... Dog dejligt at være afsted :4thumbup: - selvom det var lidt svært at komme ud af sengen :innocent: .....

Ha' en god dag

/Cat

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share