Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hejsa hopsa :smile:

Vil lige si hej til dig også:-)

Jeg er helt ny her så jeg læser flittig alles logger og træningstips :blush:

Fed log!

Du skal være velkommen til at kikke forbi min og give gode tips :wink:

So long!

Hejsa og godaften Lillen :bigsmile: ....

Hvor er det hyggeligt og dejligt med lidt besøg og nogle søde ord her i loggen :smile: ....

Velkommen til og jeg vil da helt sikkert kigge forbi din log.... Men er nok begrænset hvor mange råd jeg kan komme med - er jo selv langt fra ekspert på træningsområdet :blush: ...

Det er så lækkert med al den viden og motivation man kan få fra de andre herinde :yahoo: ....

:firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Krumborg > Træning??? hvad er det :tongue: ???

Host host....

Efter en weekend med en masse god mad :4mewantfood: og ingen træning :blush: begynder jeg igen i morgen med min kcaltælning (har jo været lidt på hold den sidste 1½uge pga :ill: ).... Har i weekenden forsøgt at blive helt frisk ovenpå sygdommen og er sikker på at jeg efterhånden er ved at være der - så jeg burde også være klar til at starte et nyt program igen fra i morgen... Nu er jeg jo nærmest kommet igang igen, så tænkte at jeg ville lege lidt med noget sheiko :w00t: ... Det har jeg nemlig tidligere været meget glad for :4thumbup: !!!

Har tænkt mig at lave beginners1 med lidt supplerende øvelser - skulder (MP/Seated DB Press) og ryg (Yates rows - så kommer biceps også lidt med) :rolleyes:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Uh lege med Boris siger du! Så er der grundlag for DOMS understellet :biggrin:

(man leger i øvrigt ikke med Boris, hvis det der foregår kan betegnes som leg er det ikke Boris :wink: )

Hehe :4thumbup: .... Glææææææææææææææææææder mig :w00t::innocent: - DOMS :wub:

( :tongue: træning er vel en form for leg :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Forresten:

Var lige forbi CPH Cup i lørdags for at kigge lidt :cheer: ...

Ked af at jeg ikke fik hilst rigtigt på de andre mol'ere, men dem som bare kender mig lidt ved godt at jeg ca er verdens mest generte person :blush: ....

:sorry:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Godaften :cooldance:

Så blev det mandag - Dagen hvor jeg igen sku til at lege lidt med Boris...

Week 1 - Day 1

BP

1x10x20

1x5x30

2x4x35

2x3x40

5x3x45

Squat

1x8x20

1x5x40

2x5x45

5x5x52,5

Goodmornings

5x5x40

BP

1x6x30

2x6x35

4x6x40

Flyers

5x10x6

Seated DB Press

4x6x9

En dejlig træning :4thumbup: ... Ikke særlig tung - det hele kørte bare derudaf :bigsmile::hehe::bigsmile::hehe::bigsmile:

Dagens kost :4mewantfood: :

Det hele startede lidt skævt da jeg kom for sent op og ikke nåede morgenmaden inde jeg sku afsted....

Men har da spist/indtaget følgende:

Morgen (9.30)

1 glas juice

Tidlig frokost (11.40)

1½ Kyllingebrystfilet

1tomat

½peberfrugt

1gulerod

et stort stk agurk

Mellem (14.00)

1 banan

- Træning og bevægelse -

Aften (17.50)

2 store hakkebøffer med stegte grøntsager:

løg

brocolli

peberfrugt

squash

champignon

- Styrketræning -

Efter træning (21.50)

1 shake med vanilleprotein og mælk

1æble

desuden drukket en liter light saftevand og spist en slikkepind.....

Alt i alt har kosten set rigtig fornuftig ud taget den dårlige start i betragtning....

Ha en fortsat dejlig aften.... :smile:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

du har da et tidsrum på hele 6 timer, midt på dagen, hvor du har fået 0 gram protein :smile:

Rigtigt :blush: , men jeg spiste jo lidt i tolv og trænede fra 14 til 16... (og jeg er sådan en person der skal ha et par timer efter et måltid inden jeg kan træne :rolleyes: - så der var bananen passende)... Før jeg var hjemme var klokken lidt over 17 (sku nemlig lige på posthuset på vejen - og der var 27 mennesker før mig :blink: og kun 2 kasser åbne)....

:bigsmile: Men har taget det til mig :wink: .....

Edit: Velkommen i loggen forresten, altid rart med lidt feedback :cheer:...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Forresten:

Var lige forbi CPH Cup i lørdags for at kigge lidt :cheer: ...

Ked af at jeg ikke fik hilst rigtigt på de andre mol'ere, men dem som bare kender mig lidt ved godt at jeg ca er verdens mest generte person :blush: ....

:sorry:

Jeg lagde godt mærke til at du sad nede på sidenlinjen med en veninde :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Skal da lige love for at mol er gået i julemode :newyear: - Hvor hyggeligt og festligt :nissecool: ....

I dag stod træningen på en basketkamp.... Så behøver vi vist ikke snakke mere om den :innocent::nonono: .....

Kosten har været langt fra optimal, men kcal passer nok meget godt :4mewantfood:

Desuden har jeg været sygelig træt hele dagen :sleepy: ... Startede med at sove over mig (til en afveksling :rolleyes: )... Sov 3 timer i skolen hvorefter jeg besluttede at ta hjem da jeg alligevel ikke fik noget ud af det... Så kl 12 lagde jeg mig i seng igen og sætte vækkeuret til 1330 så jeg ku nå at ordne lidt småting inden jeg sku være coach kl 16 - men nej, vågnede først 1520 :blink: .... Så ud af døren med mig og direkte videre til kamp.... Nu kalder sengen igen for har hovedpine og er stadig monster træt :sleeping: ....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hmmm....

I går fik jeg ikke trænet da jeg til en afveksling ikke var på toppen :dry: (og nej - det er ikke bare en dårlig undskyldning :tongue: )... Men efter at have sovet hvad der er tæt på et døgn havde jeg det igen i dag bedre.... Dog stadig lidt træt og slatten.... men det er til at overleve :innocent: ....

Nå, men jeg overvejer så lige om jeg skal køre videre på sheiko med træning både fredag og lørdag eller om jeg skal starte forfra i næste uge.... Sidsnævnte er nok det smarteste, men omvendt kommer det til at passe rigtig dårligt i sidste ende hvis jeg skyder det en uge...

Nogle forslag???

Grunden til jeg ikke bare træner i dag er at der er basket :wub: ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

:yo: :yo:

Her til aften stod den på en gang basket.... Ok træning... Men ikke noget at råbe hurra for :bigsmile: .....

:rudolph:

Trænersituationen er stadig ikke god (læs: har ikke fundet træner endnu :dry: ) men håber stadig at der snart sker noget.... I næste uge kommer der igen en og prøvetræner os, så nu må vi se :innocent: .....

/cat

Link to comment
Share on other sites

Er du blevet rask?

host host.....

har det bedre i dag.... men er stadig lidt slatten.... :blink: ..... gider bare ikke rigtig vente på at blive rask mere.... Har dg besluttet lige at gå i kcal overskud i et par dage og se om det kan hjælpe på det.... Har lidt en mistanke om at det er kcalunderskuddet der måske var lidt for voldsomt som startede det :innocent: ...

Link to comment
Share on other sites

Godt med vitaminer og grønne ting og sager, og så går det altså ikke du kommer hjem kl 23.00 om aftenen når du skal have søvn, den er nemlig vigtig hvis man skal blive rask samtidig med at man vil køre træningen videre.

Problemet er også at man er omgivet af syge mennesker næsten ligegyldig hvor man går i denne tid, så den er svær at drible udenom den der forkølelse (eller endnu værre influenza).

Man skulle have været født på hawaii skulle man.

Link to comment
Share on other sites

Godt med vitaminer og grønne ting og sager, og så går det altså ikke du kommer hjem kl 23.00 om aftenen når du skal have søvn, den er nemlig vigtig hvis man skal blive rask samtidig med at man vil køre træningen videre.

Problemet er også at man er omgivet af syge mennesker næsten ligegyldig hvor man går i denne tid, så den er svær at drible udenom den der forkølelse (eller endnu værre influenza).

Man skulle have været født på hawaii skulle man.

Vitaminer og grønne ting og sager - noteret :bigsmile:

Søvn??? Jeg har nærmest ikke bestilt andet end at sove de sidste 3 døgn :rudolph: ... men den er alligevel også noteret :nissetunge: .... indrømmer at jeg ikke er særlig god til at gå lige hjem i seng efter en træning :blink: ....

Hawaii siger du??? Jeg er fresh :cheer: .... Ska vi ta på ferie :w00t: ???

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share