Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Her til morgen stod den på MORGENTRÆNING :devil:

i selskab med Musashi, MaxP, Jacob, Troels og Kauf :superman:

Mødtes kl 7 (sådan ca i hvert fald) og startede ved Hinderbahn'en (staves det sådan? :unsure:)

Musashi gennemgik kort forhindringerne og så fik vi noobs lige lov at prøve dem en af gangen :bigsmile: ...

Efterfølgende tog vi en runde :cheer: (jeg spang vist 4 over :blush: - men de skal nok komme hen af vejen)...

Så kom Musashi med det fantastiske forslag at vi tog 3 forhindringer frem, og gik 2 tilbage :crazy: ... Den var vi selvfølgelig alle med på :superman: ... Og kom da også lidt over halvvejs gennem banen da jeg så fik at vide at vi bare fortsatte "normalt" og løb den hjem...

Det var fandme skægt :cheer::firebounce::yahoo::hehe::devil::superman: ...

(jeg ku' især godt li' introen hvor Musashi fortalte hvor ispakninger og sådan var hvis nu der sku' ske noget :tongue: )

Vi hoppede indenfor og fik leget lidt med nogle Kettlebells (Jeg skal jo gerne til at lære at bruge de fiduser når de alligevel står og fylder i lejligheden :devil::superman::bigsmile: ) og noget reb træk og pres :hehe: ...

Super feeeeeeeeee' omgang :cheer: - og det skal helt sikkert gentages.... Jeg er frisk igen onsdag morgen :bigsmile::yo: - og så bliver jeg jo nødt til at ta' en bold med en af dagene så jeg har noget jeg kan owne jer andre i :poking::4whip: ....

Tak for en super træning og godt selskab :4thumbup:

Jeg håber på at vi næste gang har lidt mere tid så vi kan give den noget mere gazzzzz

/Cat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Må erkende at jeg bliver nødt til at ændre lidt i ugeplanen :wink: ... Men som sagt tidligere er sådanne planer jo netop til for det samme... Kommer til at se ud som følgende:

Mandag: Morgentræning + gåtur

Tirsdag: Styrketræning + 2timers manuelle behandlinger + Baskettræning

Onsdag: Morgentræning med crew'et + Salsa med Kauf

Torsdag: Baskettræning eller løbetur

Fredag: PW + hvile

Lørdag: Styrketræning (JOB)

Søndag: Løbetur + div. manuelle behandlinger (job) + evt lidt styrke (hvis jeg skal slå noget tid ihjel på jobbet )

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen :bigsmile:

Jeg var nødt til at droppe styrketræningen i går - Kroppen var simpelthen for færdig :blush: ... og jeg ville ikke presse den mere end højst nødvendigt :wink: .... I stedet stod den på bagning :4mewantfood: ....

og planlægning af Roskilde :yo::cheer::firebounce::superman::devil::banana:

samt noget arbejde (de manuelle behandlinger)....

Til aften blev der spillet basketball - denne sæsons sidste træning... En lidt underlig fornemmelse at jeg nu ikke skal spille sammen med tøserne før engang til september (forhåbentlig starter vi i august, men der sakl jeg på ferie og arbejde, så min deltagelse bliver nok begrænset)...

Men det var desværre en stille og rolig træning - ku godt ha' tænkt mig at gi' den rigtig gazzzzzzz :devil: .... Men en ok en af slagsen og meget hyggeligt...

Da de andre var færdige var jeg stadig frisk på mere så spille 1mod1 med træneren i et kvarters tid :cheer::superman: ...

Fin workout :yo:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Morgentræning

deltagere: Musashi, Haurum, Troels, Kauf og mig

Vi var sku' lidt sløve i optrækket her til morgen, men da vi først kom igang var det super :cheer::devil:

Kan slet ikke huske det hele, men det stod på tovtræk både forlæns og baglæns, clean n' press og squat med sandsække, en masse kettlebell gøgl, lidt chins (nok nærmere forsøg på det), pushups, tovklatring (Yeah - Det gik bedre end sidst jeg prøve :devil, men det siger mpske heller ikke så meget :blush: ) og sidst med ikke mindst agerede jeg vægt for Musashi og Kauf...

Jeg har sikkert glemt noget :superman:

Vi blev enige om at vi ikke bare lige sådan skal skippe Hinderbahn'en - de er nemlig fantastisk opvarmning og får en igang på en super måde :devil::cheer: ... Så den er på programmet igen næsten gang :bigsmile: ... Glæder mig allerede, men der kommer desværre nok til at gå lidt tid pga Roskilde...

Nogle af os snakkede dog om at lave en eftermiddagsbrænder lørdag - så det satser vi på :banana::yahoo::firebounce:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Jeg valgte at fortsætte morgentræningen i Hillerød :superman: ... Var lige hjemme og vende (og sørgede selvfølgelig lige for at få lidt fyldt i hovedet) - men tog så med Kauf på job, hvor jeg ku' træne...

Blev til

BP

1x15x20

1x12x30

8x8x40

- supersættet med -

Hyperekstensioner

4x12

Lunges

4x8x? i sådan en smithfætter hvor stangen også kan bevæges frem og tilbage :wink:

- supersættet med -

Mave på bold, lige

5x15xmig - Den var rigtig rigtig god i daw :cheer: ...

Så var der ca et kvarter til min daddy kom forbi, så hoppede ned i bad :slut: ... Efterfølgende stod den på en god times massage og storindkøb af alt muligt grej til Roskilde :bigsmile::yahoo::banana::cheer::firebounce: ... Samt et lille smut forbi mekanikeren for at finde ud af hvad bilen fejler :wink: , den har nemlig ikke været helt på toppen på det sidste :nonono: ...

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

Hmmmmm... Who is the endophin junkie???? Just between the two of us??? :tongue:

I have no idea what you're talking about :tongue::innocent: ...

Aftenen blev sluttet af med en times Salsa med Kauf :banana::yahoo::cheer::firebounce::boobs::slut: - sidste gang i den sommertræning vi havde meldt os til, så fra nu af kommer danseriet til at foregå rundt omkring og på forskellige dage :bigsmile: ...

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hello :cheer:

Dagens træning var en joggetur på små 40 min... Havde svært ved at ta' mig sammen, men var rigtig rart da jeg først var ude :bigsmile: ... Så det endte alligevel med at blive en super tur :cheer::firebounce: ...

Nu skal jeg ha' et overblik over det sidste inden Roskilde :yahoo: - Der er en del at tænke på :4smartass: ... Så det skal gøres her i eftermiddag og i morgen (det der manger, that is)...

I aften står den på en masse dans da jeg skal til feeeeest :slut::boobs::banana::yahoo::firebounce::cheer:

Ha' en super fredag :superman:

/Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Host host host :blush:

Det er vist noget tid siden at jeg har fået opdateret loggen :innocent:

Undskyldningen er Roskilde :superman: - Til trods for det lidt våde vejr var det en fantastisk festival :tongue: Jeg hyggede mig i hvert fald meget og synes det var fedt...

Men naturmenneske som jeg er, havde jeg brug for ro ovenpå de 8 dage, så søndag nat efter koncerterne kørte jeg bilen til Ramløse hvor jeg så blev de næste mange dage. Skulle hente den lille vuf, sa mine forældre er på ferie, så hende skal jeg lege lidt med de næste 3 uger... Festivallen var übercool, men det var godt nok også lækkert at ku sidde på terassen ved søen og spiser dejlig mad og nyde solen i ugen efter :bigsmile: .. og få dagene til at gå med afslapning og diverse gåture... Træning var langt væk i de dage, jeg skænkede det ikke en tanke før at Kauf en af dagene skulle til KBH - så kunne han jo ligesågodt ta' mine løbesko og nogle kettlebells med derop.... men men men... Det blev ikke til det store - faktisk ikke til noget overhovedet :innocent: (Sorry Kauf)... Men tilgengæld stod den på mindst 2 lange gåture om dagen (hver tur på mellem 1 og 3 timer)... Så dagligt i snit 3times gang ved sø, marker, strand og i skov... Lækkert :4thumbup: ....

Lørdag gik turen tilbage til kbh da jeg sku til noget familiefrokost hos bedsteforældrene :4mewantfood: - og desuden havde en lejlighed der godt ku' bruge en kærlig hånd eller 10.... Søndag (i går) stod den på arbejde i Skala - så 3 timers manuelle behandlinger... Da jeg havde fri tænkte jeg at jeg lige ville udnytte muligheden og træne en speedytræning....

Blev til

Ass. Overhånds Chins

4x8xmig

Ass. Dips

4x8xmig

Ass. Underhånds Chins

2x8xmig

Walking Seesaw Lunges

3x8x5

DL

3x8x55

Incline Db Press

3x10x10

3x8x12

alt sammen supersættet med hinanden (sådan ca øvelser to og to)...

Blev en meget hurtig og meget let træning, men alligevel er jeg meeeega DOMS'et i dag (og er ret glad for at morgentræningen blev aflyst :innocent::tongue::blush: ).... Men skal vel så småt igang igen...

Søndag seneftermiddag og aften blev brugt i mosen med Kauf :wub: ... Der blev grillet, drukket lidt champagne, hygget og gået en tur på ca 40 min :bigsmile: .... Lækkert :cheer::wub::shades: ....

Det var lidt livstegn herfra...

/Cat :yo:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Tidligere glemte jeg helt at nævne to ting :4slap:

1. Jeg skal snart på vandretur i Rondane - så alt mit gåen rundt er ikke formålsløst :yo: ... Umiddelbart ligner det 10 dage i fjeldene, og jeg glæder mig :4thumbup: ... Det skal nok blive super :superman: ... Jeg tager afsted sammen med Kauf :wub: - så selskabet og underholdningen er også i top :bigsmile: .... (mon han vælger at ta en KB med på tur :unsure::tongue:)....

I weekenden skal jeg på minitur som træning til Norges-turen - så det satser jeg også på bliver hyggeligt :smile: ... Det er en meget lille distance fredag aften, en lang dag hele lørdag, og en kortere dag søndag så jeg kan komme hjem igen samme aften :bigsmile: ....

2. Jeg er så småt i gang med at udvikle en hælspore (eller overbelastningstilstand i fascie plantaris) - så det er ikke så nice :nonono::unhappy: ... Holder faktisk overhovedet ikke, så Kauf er gået i gang med behandlingen - og jeg selv masserer på livet løs med en takket bold.... Den skal bare væk :crazy: ... Nu får den lige et par dage, men ellers kan det være den skal ha' en gang shockwave så den kan lære det :nonono::superman::devil: ....

/Cat

Træningopdatering; Laaaang gåtur til og lidt rundt i Fælledparken - hænge med en veninde som jeg desværre ikke har fået set længe - og gåtur rundt i fælledparken og hjem igen.... + adskillige kortere gåture (har jo stadig den lille vuf :smile: )...

Link to comment
Share on other sites

Godt at se dig tilbage Cat :4thumbup: Var begyndt at fundere over om du var flydt væk med vandet til Roskilde :w00t::tongue:

Hey Tulle :cheer:

Længe siden... Sad og kiggede i din log i aftes - mega cool med det nye mål :superman: ... Det skal nok blive spændende :4thumbup: ... Og så er det jo altid super dejligt at have dig tilbage så man kan holde lidt øje med dig :4whip::yahoo::firebounce: ...

Vand? Roskilde? Regn? Mudder? Jeg ANER IKKE hvad du snakker om... OVERHOVEDET :tongue:

:yo: Cat

Link to comment
Share on other sites

Godt at se dig tilbage Cat :4thumbup: Var begyndt at fundere over om du var flydt væk med vandet til Roskilde :w00t::tongue:

Hvis man nu var rigtig ond kunne man lave en led joke på den kommentar, men det er "man" naturligvis ikke. :innocent:

Godt at have densitten tilbage :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Thx MaxP :smile:

I går blev morgengåturen på ca 1 time og 40 min... Her kom jeg forbi et sted med mulighed for chins og dips... Det skal der kigges lidt nærmere på da det godt kan komme til at være en del af løberuten.... Så skal jeg også bare lige blive stærk nok til at lave dem (tjae - eller let nok aghængigt af hvordan man ser på det).... :innocent:

Senere blev det til en halv time... og 1 time og 15 min... Så i alt ca 3½times gåning :bigsmile: ....

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hello :yo:

I dag var morgengåturen et smut omkmring bagsværd sø - så ca 2 timers gang (var der i ca 2½time, men der var også noget leg og isspisning indblandet)... Men super lækkert at være ude i den friske luft, og så er det jo en lækker tur :superman: ...

Tro det eller ej, men min lår er stadig møg DOMSede efter søndagens træning :crazy: ... Ja, det er rigtig nok - SØNDAGENS... Det er fandme ikke godt nok :devil::nonono::tongue: .... Så jeg skal vist helt sikkert snart rigtig i gang igen....

Og så generer hælen stadig... Den er faktisk ok når jeg går, men når jeg så stopper så banker og dunker det i den :sneaky2::nonono::unhappy: ... Det er jeg ikke så glad for.... Så håber virkelig at den kommer i orden snart :devil::firebounce::cheer: .... Er jo ikke optimalt og rende rundt og ha' ondt hvis jeg vil lave noget...

Ikke desto mindre er jeg klar på turen i weekenden :4thumbup: ...

I aften håber jeg på at det bliver til en gang Salsa med Kauf, RosaViola og Musashi hvis de sidste da kan lokkes :tongue::innocent::unsure: :4thumbup: :bigsmile::cheer::boobs:

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Halløj Halløh :bigsmile:

Weekenden har været tilbragt i det jyske - på vandretur :wub: ...

Fredag stod den på transport til mols og da bilen var parkeret var det på med rygsækken og afsted i selskab af den lille vuf... Ca 5km senere ankom vi til lejrpladsen hvor teltet blev slået op... Resten af aftenen gik med bålhygge og en tur på et par timer ud til en ruin... Rigtig rigtig lækker aftentur med solnedgang :bigsmile: ...

Lørdag blev tasken pakket og afsted kom vi... Var en rigtig fin tur med lækkert vandrevejr :smile: ... Dagsturen var på ca 19km - så stille og roligt (når terrænet nu er lidt fladere end i bjergområder), men rigtig rigtig hyggeligt... Kom frem til pladsen allerede lidt i fire og brugte resten af dagen og aftenen på hygge - leg med bål - hjemmelavede spritbrændere og meget mere...

Søndag blev tasken atter pakket og vi tog afsted på sidste etape - en kort en - da vi (hunden og jeg) jo også gerne sku' tilbage til det københavnske... Blev til godt 13km - det meste af ruten dog i regnvejr.. Lidt ærgeligt da man så mest bare går for at gå og ikke nyder det helt så meget.. Men det er vel en del af charmen ved sådan nogle friluftsaktiviteter...

Hjemturen var laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang - men kom hjem til en nyopryddet lejlighed, med lækker lækker mad og om muligt endnu lækrere kæreste :wub: .... Ude er godt - rigtig godt - men hjemme er nu det bedste... Og det bliver bare endnu bedre når man lige har været ude :blush::blink::wub::bigsmile: ...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Hola :cheer:

I morges stod den på morgentræning - med Crew'et; Musashi, MaxP, Troels og Kauf...

Jeg var fuldstændig tappet for energi - og jeg nåede faktisk ikke at vågne :crazy: .. Dette, kombineret med at jeg ikke har trænet andet end gåning :tongue: i 2 uger, gjorde, at jeg tog det meget med ro.. Ville ikke presse mig for hårdt - for sku' jo gerne være klar til vandreturen med Kauf som starter på lørdag :wub::bigsmile::devil::cheer: ...

Blev dog til noget forskelligt;

2x50 bw squats

1 gang frem og tilbage i hallen med Seesaw Lunges

Lidt meget mislykket forsøg på rebklatring, så droppede det hurtigt

Clean n' press med sandsæk

Planke (et par gange i forskellig længde)

Jog med sandsæk på ryggen - jumpstop til dyb squat ved hver linie der krydses (ca 8 gange på en langside) - frem og tilbage

2 x "Basket"-øvelser med sandsæk på ryggen:

Til baglinie - baglæns tilbage

Til baglinie - zigzag slide tilbage

Til 1. straffe - baglæns tilbage, til midterlinien - baglæns tilbage, til 2. straffe - baglæns tilbage (til 1. straffe), til baglinie - baglæns tilbage (gentages omvendt på "tilbagevejen")..

Lidt kettlebell (Tak til Musashi for instrukser - endnu engang :bigsmile: ):

Swings

Snatch

Button-up cleans

TGU - 3 forskellige varianter (dog med håndvægt)

Så kan jeg ikke lige huske mere :blush:

Super træning :superman::cheer::yahoo::devil:

/Cat :yo:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej igen Molfolk :bigsmile:

Er efterhånden ved at være længe siden jeg har været forbi herinde :blush: ...

Startede med en super vandretur med Kauf i Rondane i Norge - og efter jeg er kommet hjem har jeg været optaget af andre ting og har haft andet end træning at tænke på :bigsmile: ... Samtidig skulle benene også lige ha' en chance for at komme sig ovenpå turen :wub: ...

Min irritation i fascien (aka hælsporen) er heldigvis blevet bedre - en ordentlig gang vandring i bjerge afhjalp åbenbart problemet :tongue::blink: , så det er dejligt...

De sidste par dage har jeg dog døjet lidt med noget knas med ryggen / SI-leddet som ikke helt vil det samme som jeg... Men det er også blevet bedre igen synes jeg :bigsmile:

Det er blevet til lidt meget hurtig leg med KB her den anden dag - tog men Kauf ud til en fælledparktræning i søndags; planen var en super nice træning - men den faldt til jorden da ryggen brokkede - så lidt svings og lidt clean n' press og sådan var hvad det blev til. Ikke det store, men alligevel nok til at gi' mig en lillebitte smule DOMS i øvreryg og trapz :tongue: ...

I går skulle jeg ha' trænet - bare en lille løbetur eller sådan - men en veninde ringede og fik mig overtalt til en shoppetur i stedet :devil: .. Og der blev da også shoppet lidt - fik købt 1 trøje, 2 bluser, 1 par shorts, 1 bikini og 1 sæt undertøj :boobs: ... Nice :cheer::slut: .... Man skal jo ha' lov at være tøs engang imellem :tongue: ...

I dag var så første baskettræning efter ferien - og det var helt fantastisk at få lavet noget igen :yo::cheer::superman::yahoo: ... Samtidig har vi fået en håndfuld nye spillere - så det ser lige pludselig lidt lysere ud med denne sæson end de forudgående... Super :cheer: ... Men dejligt at være igang igen - og nu skal der også gi'es gas på torsdag inden jeg bliver nødt til at melde fra de næste to uger grundet arbejde... Sucks :dry: ...

Nå det var igen lidt livstegn herfra...

En beskrivelse fra vandreturen er på vej - men lader vente lidt på sig da den lige skal skrives (og mine forældre har et hus der skal sættes i stand hvor der også skal hjælpes lidt til)...

/Cat

Link to comment
Share on other sites

I går blev det til 1½ times basketball med ok tryk på - selvfølgelig kan det mærkes at vi er i starten af sæsonen :blush: men det var lækkert at gi' gas...

Spillede med dame2 - så det er jo altid et selvtillidsboost :tongue: ... Men synes alligevel at det er lækkert at få lavet noget... Især fordi jeg bliver nødt til at droppe træning de næste 2 uger pga job :blink::unhappy::dry::nonono: ....

/Cat :yo:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg er bare ikke verdensmester til at få opdateret i øjeblikket... Beklager :innocent: ...

Har på den anden side heller ikke fået lavet det store :blush: - men en enkelt lyntræning med kettlebells i mosen den anden dag, en gang styrke for at forsøge at komme lidt igang igen og en lille joggetur er det da blevet til de sidste par dage... Kombineret med 2 fødselsdage på 4 dage :4mewantfood: ...

Men jeg har til en afveksling sat mig for at komme igang igen - og denne gang håber jeg så også at jeg bliver ved... Er lidt nemmere når hverdagen begynder at blive normal igen så man kan få sig nogle faste rutiner (jeg kan ikke forklare hvorfor, men når jeg har fri og meget tid har jeg bare ikke samme motivation som når hverdagen bare kører derudaf - og det burde jo egentlig være omvendt :nonono: .. Men det er der ingen grund til at brokke sig over, jeg må jo bare ta' mig sammen og få det bedste ud af det nu :4whip: ...

Som skrevet tidligere jobber jeg den af i øjeblikket, så har ikke mulighed for at være med til bakettræningerne - til gengæld bruger jeg det så som en undskyldning til at få lavet lidt styrke (når man nu ligefrem er i et center og nærmest får penge for at træne kan ma jo ligeså godt udnytte muligheden :superman: )...

Ugeplan for weekenden og næste uge:

Lørdag (i dag): Styrke

Søndag: Coretræning + lidt cardio

Mandag: Joggetur

Tirsdag: masser af manuelle behandlinger

Onsdag: Styrke

Torsdag: Joggetur + lidt core

Fredag: Styrke

Lørdag: Pause (evt gåtur) - og endnu en fødselsdag

Søndag: Styrke

Så har jeg bare at overholde den... Modtager hellere end gerne både :4whip: og :poking: så I skal ikke holde jer tilbage :tongue: ...

Håber også snart der kommer gang i morgentræningerne igen :superman::cheer: yahoo: :yo: (hint hint :wink: )

/Cat

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share